FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

script om balk weg tehalen.

moeslimoen
Weet iemand hoe je de balk weghaalt bij .nl.tt?
Lady Elensar
Welke balk? Die je aan de linker kant ziet? Dan klik je gewoon op 'close'. Eh? En anders ga je naar je domain settings en stel je in dat je geen advertisement wilt. Smile
moeslimoen
oow heb de domein settings niet gezien Surprised
moeslimoen
Ik heb die balk weg gehaalt maar krijg als nog een popup Sad . Hoe kan ik die weghalen
NickS0ns
Kijk in de instellingen van .nl.tt als het goed is kanje hem uitzetten kijk anders eens naar .tk ook gratis.
Lady Elensar
Maar voor geen reclame bij .tk moet je toch eerst een sms sturen? En volgensmij is .tk ook vaker down.

En ik heb ook een .nl.tt, gewoon zonder reclame hoor! Smile (Uitgezet Wink)
wanroij
Lady Elensar wrote:
Maar voor geen reclame bij .tk moet je toch eerst een sms sturen? En volgensmij is .tk ook vaker down.

En ik heb ook een .nl.tt, gewoon zonder reclame hoor! Smile (Uitgezet Wink)

Mij lukt het niet om bij tk de reclame uit te zetten :S Hij zegt kom over zoveel tijd terug... ik wordt er niet goed van
Drodr
Je moet naar http://www.joynic.com/ gaan en inloggen met de account van je site, dan kun je daar ergens reclame kiezen (gewoon een beetje zoeken), klik je op none en dan heb je geen reclame meer, dit heb ik ook gedaan. Wink
Christo
wanroij wrote:
Mij lukt het niet om bij tk de reclame uit te zetten :S Hij zegt kom over zoveel tijd terug... ik wordt er niet goed van

Je hebt ook wel een scriptje hoor dat de reclame bij .tk eruit is. Dan breekt je site uit het frame werkt bij wel meerdere forwardings sites met reclame.

Wil het script wel posten als je hem wil?
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.