FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

.tk of .nl.tt domein

ncp
Ik had eerst een .tk domein, maar nu heb ik gemerkt dat er reclame opkomt die je alleen maar weg kunt krijgen door te betalen.

Daarom heb ik gekozen voor .nl.tt
Daar is nog geen reclame bij, ga voor aanmelding naar www.joynic.com

Is dat wat?
Of weten jullie nog andere mogelijkheden?
Lady Elensar
Is daar geen reclame bij? nl.tt??

Want ik heb een andere website gezien, op een nl.tt adres, en daar zat aan de linker kant wel een strook van reclame. Maar je kan er dan wel op close klikken, zodat hij sluit.
ncp
Ik geloof dat je wel zelf kunt kiezen voor reclame, maar standaard zit er niet bij geloof ik
SBrian
Nog nooit van gehoord. Maar eerst iets over Dot TK.

Je kunt de reclame inderdaad uitzetten. Je moet dan een SMS'sje sturen. Dit zijn slechts eenmalige kosten, en kost niet veel. En ten tweede, kun je de reclame ook omzeilen.

Daarvoor moet je een andere index maken. Een index die 2 scripts bevat. Ten eerste een redirect script, naar je oude index, zo merkt de bezoeker er niet veel van, en er moet een script in staan om uit het frame te breken. Zo kun je het voorkomen!

Een nadeel, je bezoeker ziet na de nieuwe index niet meer www.jouwurl.tk staan, maar de url van je hosting......

SBrian
Lady Elensar
Ik heb me aangemeld, en weetje? Het zit er wél bij. Neutral

Ik zag aan de linker kant van boven tot onder een strook (hij was alleen zwart, misschien moest er nog reclame inkomen), maar bovenaan stond het woordje close, en als je daar op klikt gaat hij weg, en blijft hij ook weg. (Als het goed is.. Ik heb een refresh uitgeprobeerd, en hij kwam niet terug). Maar, ik kon aan m'n popup blocker horen dat er 2 popups geblokt werden Confused. Dus, volgensmij zit er wel degelijk reclame bij:
  • 2 pop-ups (volgensmij)
  • 1 verticale (banner die gesloten kan worden)
Maar volgensmij valt het nog wel mee. Smile
ncp
Bij nl.tt?

en kun je het gratis erafhalen of niet?
Misschien omdat ik al langer .nl.tt heb, heb ik geen reclame,
ik weet in ieder geval dat ik op het begin geen reclame had,
en nog steeds heb ik geen reclame

En over dat omzeilen van die reclame, dat wist ik nog niet,
Bedankt!
Lady Elensar
Ik kom er net achter dat ik bij de domain settings kan kiezen wat voor advertisement ik wil: frame, banner, pop-up etc., of NONE Very Happy.

Die laatste heb ik uiteraard gekozen Razz.
McSalih
Hey,

Ik heb een nl.tt website, helemaal zonder popups en reclame. Is een echte aanrader -> Geloof je niet--> check mijn website dan: www.donleone.nl.tt

Groetjes,

Salih
SBrian
We geloven je hor Wink

Nog ff over mijn eerdere post... dat redirect script waarover ik praat... is alleen vereist als je een framespagina heb... anders kun je het breek uit frame script gewoon in je pagina stoppen.

Ik geef zelf de voorkeur aan een .com.... sinds ik een .com heb... heb ik ook meer bezoekers Laughing
Yjaxygames
Ik heb voor mijn forum domein wel een smsje gestuurd. Ik wilde een volledig ad-vrij forum. Maar voor mijn site was dat niet nodig. Als je naar mijn site gaat, wordt het meteen ygames.frih.net en het blijft geen y-games.tk. Daardoor zijn er geen ads. Net als wat SBrian al zei.
the666bbq
ik heb een tk redirectje www.gelvoc.tk, en ik heb geen reclame - er is ergens een optie in de admin waarin je kan aangeven dat je liever geen banners op je site hebt (dacht ik toch) anyways ik krijg er geen dus dat lijkt me in orde Wink
ajvemmen
Waar kan ik dat dan ergens vinden dat ik niet van die reklame boodschappen krijg voordat ik op mijn tk domein kom.

En waar staat dat van die sms dan ?

Ben wel benieuwd namelijk en ik zou op zich ook wel willen weten wat ik in mijn index aan moet passen om direct naar mijn hosting domein te vliegen, maar de mooiste oplossing zou ik ook wel die sms vinden dat mijn reclame weg is.
j0zman
Ik gebruik .nl.tt. .TK werkt alleen maar waar vertragend met al die reclamezooi. En die reclame is permanent als je 1000+ bezoekers hebt.
Hoogeveense RAT
Ook ik heb gekozen voor een .nl.tt domein. Het staat wel minder proffessioneel dan een .yk domein vind ik, maar goed bij .tk heb je verplichte reclame. Bij .nl.tt kun je dat gelukkig uitzetten Smile
wanroij
Ik gebruik nog steeds .TK .. Wel jammer van die reclame maar ze moeten het ergens van financieren.. Ik ga kijken naar de mogelijkheden om een ander domein te kopen eventueel. Maar nu blijft het nog even www.wanroij.tk Wink Cool
Yjaxygames
wanroij wrote:
Ik gebruik nog steeds .TK .. Wel jammer van die reclame maar ze moeten het ergens van financieren.. Ik ga kijken naar de mogelijkheden om een ander domein te kopen eventueel. Maar nu blijft het nog even www.wanroij.tk Wink Cool

Het is maar 1 euro 10, en je kan ook een pagina maken met de tekst: "klik hier om naar de site te gaan". Alleen op die pagina staan dan de advertenties, want de link van "klik hier" is dan www.wanroij.frihost.net of wat je URL ook is.
Slowhand
Ik zou liever een nl.tt domein hebben als .tk, aangezien .tk tegenwoordig niet meer zo in is sinds die advertenties enzo. Maar ja, iedereen zijn eigen keuze uiteraard. Als je een echt serieuze site wilt zijn dan zou ik een 'echt' domein aanschaffen Exclamation
wanroij
Yjaxygames wrote:
wanroij wrote:

Het is maar 1 euro 10, en je kan ook een pagina maken met de tekst: "klik hier om naar de site te gaan". Alleen op die pagina staan dan de advertenties, want de link van "klik hier" is dan www.wanroij.frihost.net of wat je URL ook is.

Ja elke keer als ik die reclame weg wil halen dan staat er iets van under construction come back in 30-40 minutes.. Dat is wel raar maarja..

En ja www.wanroij.frihost.net is mn url Wink
newby
ik gebruik op dit moment lyp http://e-card.lyp.nl
of is cool http://iscool.nl
Hoogeveense RAT
Die iscool domeinen vind ik wat te lang. Dan krijg je voetbalstadion.iscoo.net, dan denk ik dat ik beter gewoon mijn FriHost adrs kan houden. .nl.tt of .tk staat wat proffesioneler, vind ik
joe_nl
Jep, ik gebruik het zelf ook.
Heb een paar accounts daar, echt ideaal.

Standaard staat het inderdaad vol met reclame, maar dit valt allemaal met een paar simpele klikjes uit te schakelen.

Een paar voorbeelden:
joe.nl.tt
cjv.nl.tt

Ook heb ik een .us.tt geregistreerd staan, alleen heeft deze een beetje moeite met de SQL geloof ik...

Je hebt trouwens ook een .iscool.nl domein geloof ik, ook volledig gratis!

//edit:
Hm, nou lees ik alleen hieronder net dat newby hetzelfde gepost heeft, deze laatste heeft ie toevallig van mij. Geinig toch, hoe je elkaar zo weer tegn kan komen.
Christo
Ik heb één account op www.nl.tt Laughing en daar hangen heel veel domeinen aan. Allemaal zonder reclame uiteraard. Ik vind .nl.tt of .tk professioneel staan. Alleen sinds kort is .be ook gratis Very Happy , www.gratisbe.be!

Eerder was het toch ook altijd bij een .tk site dat als je minder dan 90 bezoekers in een maand dat de reclame dan weg ging. Dan vonden ze het niet nuttig ofzo om dan nog reclame erin te zetten. Ik weet niet of dit nog steeds is hoor maar dat was altijd makkelijk.

Zelf ga ik nog steeds voor .nl.tt maar mijn site is .be omdat dat gewoon leuker staat ook al staat het voor belgs Razz
j0zman
Alleen door misbruik hebben ze de actie eerder stopgezet. Spijtig.
Yjaxygames
Christo wrote:
Ik heb één account op www.nl.tt Laughing en daar hangen heel veel domeinen aan. Allemaal zonder reclame uiteraard. Ik vind .nl.tt of .tk professioneel staan. Alleen sinds kort is .be ook gratis Very Happy , www.gratisbe.be!

Eerder was het toch ook altijd bij een .tk site dat als je minder dan 90 bezoekers in een maand dat de reclame dan weg ging. Dan vonden ze het niet nuttig ofzo om dan nog reclame erin te zetten. Ik weet niet of dit nog steeds is hoor maar dat was altijd makkelijk.

Zelf ga ik nog steeds voor .nl.tt maar mijn site is .be omdat dat gewoon leuker staat ook al staat het voor belgs Razz

Als je meer dan 90 bezoekers hebt wordt je .tk domein niet weggehaald. Als je in een maand ofzo (of meer) geen 90 bezoekers hebt, wordt je domein niet verlengt. Als je meer bezoekers hebt wordt je domein niet weggehaald.
joe_nl
elke .tk domein die ik tegen kom heeft eerst zo'n pagina met TK-reclame.
Ik haat dat.

.BE zijn wel gratis, maar slechts een jaar geldig als ik het goed heb gelezen.
Oo niet ideaal dus.

nl.tt is zeer ok, alleen weten sommige mensen niet dat je die reclame weg kan halen.
Christo
Ja je hebt gelijk .nl.tt is gewoon het best maar zoals je zegt dan laat je dat aan sommige mensen zien en die zeggen dan van: "Oh, kon dat? nooit geweten" Maar verder is .nl.tt ideaal!

@Yjaxygames: Klopt dat was het, en tegenwoordig zie ik ook alleen nog maar .tk domeinen met zo'n reclame pagina dus je zou dan moeten sms'en Sad
GamingParadise
Ik vind .nl.tt veel beter dan .tk ook al had .tk geen reclame had ik toch voor .nl.tt gekozen daar kan je gwoon kiezen of je reclame uit of uit wilt en waar je het wilt hebben, ik heb gewoon gekozen voor geen reclame, en het is ook niet met doorlinken ofzo dus ik zou altijd voor .nl.tt kiezen maar natuurlijk is een .nl domein altijd het best :p
marocsite
Lady Elensar wrote:

Want ik heb een andere website gezien, op een nl.tt adres, en daar zat aan de linker kant wel een strook van reclame. Maar je kan er dan wel op close klikken, zodat hij sluit.

Dat kun je gewoon allemaal uitzetten is wle moeilijk te vinden maar ik had het van een vriend gehoord als dei witte vlak links zou blijven zou ik nog liever bij tk blijven want dat is egt rot reclame heel groot
GamingParadise
marocsite wrote:
Lady Elensar wrote:

Dat kun je gewoon allemaal uitzetten is wle moeilijk te vinden maar ik had het van een vriend gehoord als dei witte vlak links zou blijven zou ik nog liever bij tk blijven want dat is egt rot reclame heel groot

Ja maarje moest is weten hoe grote banner bovenaan bij een .TK domein staat die is wel 2x groter dan dat balkje bij een .nl.tt domein.
Frosty
Nou, ik heb zitten zoeken en ik kon alleen maar domeinen zonder reclame vinden als je ervoor betaald dus...
Lady Elensar
marocsite wrote:
Lady Elensar wrote:

Als je even iets verder had gelezen, had je kunnen lezen dat ik een optie had gevonden waarmee je die reclame van .nl.tt kunt uitzetten. Wink
marocsite
haha ja maar lees jij dan altijd alle pagina`s ik lees meestal effe de eerste paar berichten
Lady Elensar
marocsite wrote:
haha ja maar lees jij dan altijd alle pagina`s ik lees meestal effe de eerste paar berichten

Ja, ik lees alle berichten. En ik raad jou aan om ook meer berichten van een topic te gaan lezen als je tweede bericht (van de 25) in een topic wilt quoten.
peterwilli
ik heb een betaalde .be domein
GamingParadise
Ik denk dat het een goede actie van .be was om hem een jaar gratis te laten krijgen, zodat veel mensen er tevreden over zouden zijn zodat ze hem zouden verlengen, daar hebben ze goed aan gedaan denk ik, zouden ze bij .nl ook moeten doen. Laughing
j0zman
Of zoiezo een actie met een landafkorting (dwz. .nl, .be etc.)
DeadX
Als ik zou moeten kiezen tussen .tk of .nl.tt zou ik voor .tk gaan,
maar als je naar de http://www.joynic.com site gaat zie je ook dat er andere .tt mogelijkheden zijn,
waaronder .be.tt,
dit wist ik niet toen ik deze topic begon te lezen,
waardoor de kans dat ik een .tk adres ga aanmaken een heel stuk kleiner word ...
Drodr
Ik heb zelf ook een .nl.tt domein: http://pyromasters.nl.tt. Bij .nl.tt kun je de reclame uitzetten. Ik vind het erg handig. Als mijn site bekender is maak ik hem gewoon .nl Wink
Hoogeveense RAT
Ik maak denk ik binnenkort ook weer de overstap terug naar .tk omdat je de reclame volgens mij wel uit kunt zetten met een speciaal forwarding script wat ik wel eens op sommige sites zie
Drodr
Hoogeveense RAT wrote:
Ik maak denk ik binnenkort ook weer de overstap terug naar .tk omdat je de reclame volgens mij wel uit kunt zetten met een speciaal forwarding script wat ik wel eens op sommige sites zie

Moet je dan niet met codes prutsen waardoor je kans krijgt dat je hele site verkloot word?
Hoogeveense RAT
Ik heb geen idee. Zelf heb ik die codes nog nooit geprobeerd, maar ik ken iemand die het wel gebruikt. Zelf heeft hij nog nooiot over dergelijke problemen gesproken, maar ik zal het hem eens vragen. Als het namelijk wel zo is, dan moet ik maar bij .nl.tt blijven.
Drodr
Ik hou eerst gewoon mijn .nl.tt domein en als mijn site wat meer info/media enz. heeft stap ik over naar .nl/.be/.net Wink
j0zman
http://www.smartdots.com Heeft .nl.tc bijv. en is gratis Wink
Gieter
Ik heb mezelf juist geregistreerd bij DotTK, en ik vind nergens op de site de vermelding dat je ads kunt weghalen door een sms te sturen... waar ergens precies heb je dat gevonden?
kansloos
Lady Elensar wrote:
Is
Als je even iets verder had gelezen, had je kunnen lezen dat ik een optie had gevonden waarmee je die reclame van .nl.tt kunt uitzetten. ;)

Kun je een screenshot posten van waar dat precies is?
Ik kan het namelijk niet vinden...

Alvastbedankt

Last edited by kansloos on Sat Mar 25, 2006 3:38 pm; edited 1 time in total
Lady Elensar
http://img128.imageshack.us/img128/284/noadv4aw.png, alsje Smile

ik hoop dat je er wat aan hebt Wink
Rick Boele
Hoogeveense RAT wrote:

De reclame kun je gewoon uitzetten door een smsje van €1,10 te sturen naar het adres wat ze je geven.

Groetjes

www.rickboele.tk

Hier heb je het bewijs! Very Happy
j0zman
Dan is er toch niets meer gratis aan LOL Smile
Rick Boele
j0zman wrote:
Dan is er toch niets meer gratis aan LOL Smile

HEt is toch niet zo heel erg om €1,10 te betalen. of wel?

Groetjes

www.rickboele.tk
Rick Boele
Gieter wrote:
Ik heb mezelf juist geregistreerd bij DotTK, en ik vind nergens op de site de vermelding dat je ads kunt weghalen door een sms te sturen... waar ergens precies heb je dat gevonden?

Dat had je al een keer gevraagd en daar is dus ook het antwoord. Ik weet niet meer precies waar het stond maar ik heb er toen wel op geantwoord! Laughing

Groetjes

www.rickboele.tk
Gieter
Inderdaad, er waren twee topics hierover, en ik had het twee keer gevraagd, maar toen ik het hier postte had je nog niet geantwoord. Nu heb je al geantwoord, waarvoor dank dus! Nu nog hopen dat dat ook vanuit België lukt! Wink
Rick Boele
Gieter wrote:
Inderdaad, er waren twee topics hierover, en ik had het twee keer gevraagd, maar toen ik het hier postte had je nog niet geantwoord. Nu heb je al geantwoord, waarvoor dank dus! Nu nog hopen dat dat ook vanuit België lukt! Wink

Ja succes!!!!!!!!!!!!!!!! Laughing
wanroij
hmmm... Nu staat er bij dot.tk wel een linkje om een sms te sturen... Binnenkort maar eens een keer doen dan... Eerder stond het er nooit.. Was wel lastig :p
ssgeeren
Frosty wrote:
Nou, ik heb zitten zoeken en ik kon alleen maar domeinen zonder reclame vinden als je ervoor betaald dus...

ik ken er wle ene paar die zonder reclame dacht ik
www.freeweb.com is er eenje maar ik ken er heel veel maar ben ze vergeten ze staan op me computer als je ze nodig hebt stuur maar een berichtje
ik zoek een domain waar je voor meot betalen maar neit zo veel ongeveer en max 3€

okej wie iets weet stuur berichtje plaese :D :) :D :) :(
wanroij
Ik heb nu bij www.wanroij.tk de reclame uitgezet.. Kost wel 1 euro 10 maar ik denk dat het beter is zonder die reclame.. Nu zet ik er zelf wel reclame op haha Wink
Gieter
Tja, ik heb een bericht gestuurd naar dat nummer met mijn code erin, het is toegekomen, er is één euro belwaarde weg, maar euh verder niets. Sad Hoe zou het nu eigenlijk verder moeten? Zal ik een SMS krijgen of welk ander onheil zal me overkomen?
Rick Boele
Gieter wrote:
Tja, ik heb een bericht gestuurd naar dat nummer met mijn code erin, het is toegekomen, er is één euro belwaarde weg, maar euh verder niets. Sad Hoe zou het nu eigenlijk verder moeten? Zal ik een SMS krijgen of welk ander onheil zal me overkomen?

Als het goed is moet je binnen een paar minuten een smsje terug krijgen. Verder weet ik het ook niet. Maar wat was precies je code?

Groetjes

www.rickboele.tk
Gieter
Ik heb het gewoon eens opnieuw geprobeerd, en nu werkt het wel. In totaal ben ik nu wel 3 euro kwijt... oplichters! :p
Rick Boele
Gieter wrote:
Ik heb het gewoon eens opnieuw geprobeerd, en nu werkt het wel. In totaal ben ik nu wel 3 euro kwijt... oplichters! :p

Nou fijn dan. Had je nu weer dezelfde code gedaan of een andere. Want daar moet het volgens mij aan liggen.

Groetjes

www.rickboele.tk
ssgeeren
Frosty wrote:

nou ik dacht het niet
want neem maar een kijke bij www.yonic.com of iets.tk
daar kan je die reclama weg laten halen voor niets
dus je moet nooit de moed zo snel opgeven snapje

en ik zelf zou kiezen voor .nl.tt dat vind ik fijner dan .tk
en zo ziet je het maar weer iedereen ze eigen smaak
:) :?
Rick Boele
ssgeeren wrote:
Frosty wrote:

nou ik dacht het niet
want neem maar een kijke bij www.yonic.com of iets.tk
daar kan je die reclama weg laten halen voor niets
dus je moet nooit de moed zo snel opgeven snapje

en ik zelf zou kiezen voor .nl.tt dat vind ik fijner dan .tk
en zo ziet je het maar weer iedereen ze eigen smaak
Smile Confused

Ik ben het met je eens dat het handiger is als het gratis is maar ik vind .tk wat leuker klinken. .nl.tt vind ik erg lang. Maar ja iedereen heeft zijn eigen mening daar ben ik het mee eens. Laughing
geeren
.nl.tt is het beste, maar ik heb gewoon een .nl domein Laughing Laughing
Rick Boele
geeren wrote:
.nl.tt is het beste, maar ik heb gewoon een .nl domein Laughing Laughing

Das nog beter en leuker ja maar dat doe ik pas als ik een meer informatieve site heb. Snap je?
Rubstah
Thanx voor de info over de .nl.tt domeinen want nou heb ik een lekker kort, gratis domein zonder reclame.
http://manana.nl.tt , is van m'n jaarclub van m'n studentenvereniging, maar er staat alleen basic Joomla! installatie op dus nog niet echt content.
Rick Boele
Rubstah wrote:
Thanx voor de info over de .nl.tt domeinen want nou heb ik een lekker kort, gratis domein zonder reclame.
http://manana.nl.tt , is van m'n jaarclub van m'n studentenvereniging, maar er staat alleen basic Joomla! installatie op dus nog niet echt content.

Ik zou er als ik jou was .tk van maken. Dat is korter en het staat wat leuker. Ik vind .tk ook bekender in de oren klinken als .nl.tt. Maar ja jouw mening telt natuurlijk!
darkness
Als je nu .nl.tt en .tk wilt joinen dan krijg je er bij ze allebei RECLAME Sad .NL.TT Frame en Popup zoals Lady Elensar al zij en bij .TK KRIJG JE OOK EEN FRAME en POP UP. Ik ken een betere(tenminste vind ik dan) Daar hoef je aleen een klein plaatje toe te voegen. Maar ja jullie moeten het weten Smile http://www.freedomain.co.nr SAMPLE: http://www.jouwsite.co.nr .. Ik gebruik deze host nu al 2 jaar.. Erg goed.. Alleen als je dat plaatje weglaat dan kun je worden geband en je domein is weg Sad Sad
Dat komt namelijk door hun Link-Checking Bot.. Die ziet als het ware alles DUS WEES GEWAARSCHUWD,
Jordy Kuijpers Arrow DARKNESS
darkness
darkness wrote:
Als je nu .nl.tt en .tk wilt joinen dan krijg je er bij ze allebei RECLAME Sad .NL.TT Frame en Popup zoals Lady Elensar al zij en bij .TK KRIJG JE OOK EEN FRAME en POP UP. Ik ken een betere(tenminste vind ik dan) Daar hoef je aleen een klein plaatje toe te voegen. Maar ja jullie moeten het weten Smile http://www.freedomain.co.nr SAMPLE: http://www.jouwsite.co.nr .. Ik gebruik deze host nu al 2 jaar.. Erg goed.. Alleen als je dat plaatje weglaat dan kun je worden geband en je domein is weg Sad Sad
Dat komt namelijk door hun Link-Checking Bot.. Die ziet als het ware alles DUS WEES GEWAARSCHUWD,
Jordy Kuijpers Arrow DARKNESS

O ja Geen ILLEGALE DINGEN PLAATSEN.
Marco
bij nl.tt kan je de reclame gewoon uitzetten Very Happy, dat is ook de rede waarom meer van nl.tt houd dan .tk (ookal is tk korter)
darkness
Marco wrote:
bij nl.tt kan je de reclame gewoon uitzetten Very Happy, dat is ook de rede waarom meer van nl.tt houd dan .tk (ookal is tk korter)
Ooh ja?? waar dan. Ik had het geprobeerd maar daar stond niet dat niet hoor Question Brick wall
Marco
je moet daar gewoon inloggen bij joynic en dan naar "Domain Settings" daar kan je bij "advertising" gewoon none kiezen en dan heb je geen reclame, simpel Smile
dark inca
Als je met je .tk linkt naar dit html bestand, zal je geen popup zien:

Code:
<html>
<head>
<script language="JavaScript">
<!--
   if (top.frames.length != 0)
   top.location = self.document.location;
//-->
</script>
location.href = 'LOCATIE VAN DE JUISTE SITE';
</script>
</head>
<body>
<div align="center"><font face="Verdana">Als u niet wordt doorgestuurd naar het adelaarsnest, klik dan <a href="LOCATIE VAN DE JUISTE SITE">hier</a>.</font></div>
<!-- --><script type="text/javascript" src="/i.js"></script></body>
</html>
the666bbq
ik heb een dot tk domein www.gelvoc.tk en heb helemaal geen reclame meer op mijn site. Ik geloof dat er ergens in de admin de mogelijkheid bestaat om die reclame uit te zetten.
geeren
.tk staat wel wat beter, mar je wordt gewoon gek van die reclame, daarom zou ik toch maar voor .nl.tt domein gaan Cool
Rick Boele
geeren wrote:
.tk staat wel wat beter, mar je wordt gewoon gek van die reclame, daarom zou ik toch maar voor .nl.tt domein gaan Cool

Er staat ongeveer al honderd keer geschreven dat je die reclame uit kan zetten voor ongeveer €1,10!
Dat is toch makkelijk te doen. Kijk maar op mijn site www.rickboele.tk geen reclame en het is zo gebeurt!
dark inca
en met mijn code, zie je ook niets van .tk, alleen bovenaan komt de echte url
Rick Boele
Weet iemand eigenlijk wat .tk en .nl.tt betekenen. Dat zou ik wel eens willen weten. Je kan natuurlijk zeggen dat .tk te koop betekent maar ik denkt toch iets anders.

Weet je het?
Reageer dan ff.
Marco
Het is maar een gokje, maar volgens mij betekend TK ToKelau
Rick Boele
Marco wrote:
Het is maar een gokje, maar volgens mij betekend TK ToKelau

Dat kan goed kloppen ja want daar gaat het veel over. Maar weet je ook wat .nl.tt betekent?

Ik zie uit naar een nieuw bericht hierover!
HardBeats
Rick Boele wrote:
Rubstah wrote:

Ik zou er als ik jou was .tk van maken. Dat is korter en het staat wat leuker. Ik vind .tk ook bekender in de oren klinken als .nl.tt. Maar ja jouw mening telt natuurlijk!

ik vind de reclame van .tk erg lelijk en onprofessioneel overkomen tja ok als je professioneel wil overkomen neem dan een .nl adres maar .nl.tt lijkt ook niet gek vooral omdat er geen reclame is.
HardBeats
Rick Boele wrote:
Weet iemand eigenlijk wat .tk en .nl.tt betekenen. Dat zou ik wel eens willen weten. Je kan natuurlijk zeggen dat .tk te koop betekent maar ik denkt toch iets anders.

Weet je het?
Reageer dan ff.

klopt ja ik zie het nu ook misschien dat ik dan toch maar naar .tk ga en als die goed loopt naar .nl
Rick Boele
HardBeats wrote:
Rick Boele wrote:
Rubstah wrote:

ik vind de reclame van .tk erg lelijk en onprofessioneel overkomen tja ok als je professioneel wil overkomen neem dan een .nl adres maar .nl.tt lijkt ook niet gek vooral omdat er geen reclame is.

Bij .tk kan je de reclame ook uitzetten zoals er al tien keer staat. Weet je wel wat .nl.tt betekent. Anders kan ik het ook nog overwegen maar dat moet ik eerst de betekenis weten.
julianmollema
Ik had laatst een gratis .be site gekregen omdat er een nieuwe domeinnaam hoster was en ze hadden een actie dat de eerste 1000 mensen ofzo een gratis domein naam hebben.

alleen ik gebruik het domein naam haast niet meer Rolling Eyes
dark inca
Op www.doemee.be was er vorig jaar ook een actie voor een gratis .be domein.

Ik heb me aangemeld, en nooit een domein gezien.
Ik heb in die periode gevraagd of ik mijn domein kon upgraden, omdat ik deze alleen gereserveerd had. En ze antwoorden vriendelijk dat er iets mis was met hun site.
Ik heb een maand gewacht en op de site is niets veranderd.
Daarna ook een ander .be domein aangevraagd op een ander naam/ip/woonplaats en daar heb ik zelfs nooit een email van gehad. Dus hier zit ik dan. Zonder .be domein.
polopolo
dark inca wrote:
Als je met je .tk linkt naar dit html bestand, zal je geen popup zien:

Code:
<html>
<head>
<!--
   if (top.frames.length != 0)
   top.location = self.document.location;
//-->
</script>
location.href = 'LOCATIE VAN DE JUISTE SITE';
</script>
</head>
<body>
<div align="center"><font face="Verdana">Als u niet wordt doorgestuurd naar het adelaarsnest, klik dan <a href="LOCATIE VAN DE JUISTE SITE">hier</a>.</font></div>
<!-- --><script type="text/javascript" src="/i.js"></script></body>
</html>

Dark Inca, heb je wel gevraagd of je het code kon kopieeren van het adelaarsnest?
Nou ja, je mag het van mij wel publiciren. (ik weet dat het foute spelling is)
dark inca
Is een publieke code hoor Razz

Als je hard genoeg zoekt vind je dat ook op andere plaatsen.

Ik wist vroeger ook dat dit ging, maar ben ik kwijt geraakt. En ik wist dat ze het op adelaarsnest gebruikte, dus heb ik deze maar snel gekozen.
marocsite
Rick Boele wrote:
geeren wrote:

Er staat ongeveer al honderd keer geschreven dat je die reclame uit kan zetten voor ongeveer €1,10!
Dat is toch makkelijk te doen. Kijk maar op mijn site www.rickboele.tk geen reclame en het is zo gebeurt!

Ik vind het maar nergens over gaan want je kan voor nog geen 30 euro heb je al voor 5 jaar een .nl ten eerste staat dat beter ten tweede trekt dat meer klante aan en ga zo maar door dus ik heb gewoon .nl genomen waarom zou ik zo zielig doen voor dat klein beetje geld Rolling Eyes
djmeydey
Waarom moet je nog zoeken naar gratis domeinnamen?

Je kunt nu al domeinnamen kopen vanaf $2,95.

Ik neem liever zo'n domeinnaam dan een gratis domeinnaam. Het komt veel professioneler over ook.
Thomas1991
Maar je hebt nog altijd van die mensen die geen geld hebben voor zo iets te betalen en geen zin en , zoals hier, er graag is wat voor over hebben. Maar niets in betalende zin.
Museobanus
op .tk kun je bij je instellingen die reclame weglaten
Rick Boele
Museobanus wrote:

Dat staat al heel wat keer meer op het forum! Dus eerst ff heel het forum lezen en dan zelf je berichtje plaatsen. Snap je.

Veel succes
Museobanus
Rick Boele wrote:
Museobanus wrote:

Dat staat al heel wat keer meer op het forum! Dus eerst ff heel het forum lezen en dan zelf je berichtje plaatsen. Snap je.

Veel succes

oke, ik zal eraan denken Wink
Rick Boele
Ik snap wel dat dat best lastig is als er zoveel pagina's zijn maar probeer ff te kijken waar het de laatste keren over ging! Veel succes verder!
lordwarlord
ik geef zelf de voor keur aan nl.tt omdat jah er geen reclame bij zit
en heel makkelijk is in gebruik

dat is de kracht van lordwarlord
meb09
de meeste .tk domeinen doen het niet daarom was het ook een goeie keuze van je om nl.tt te kiezen dan heb je meer kans dat ie het doet dan bij tk en het is nl en bij tk zijn er natuurlijk niet alleen nerderlanders
wanroij
[quote="wanroij"]Ik heb nu bij www.wanroij.tk de reclame uitgezet.. Kost wel 1 euro 10 maar ik denk dat het beter is zonder die reclame.. quote]

Nu heb ik ineens die reclame weer terug Confused Is wel raar dat je betaald en ineens de reclame weer terug hebt.. Ik snap er niets van..

Heeft iemand meer hier last van gehad?
RoomRooz
Nee, ik heb een .tk domein gehad een hele tijd geleden, toen ik nog een lopende website had. Dat was voor de tijd dat je eerst door moest klikken. FF kijken...

Ik weet dat het meisje van www.trendybella.nl eerst ook een .tk domein had, en zij had de reclame ook d.m.v. betaling uitgezet. Maar nu ik naar haar oude adres surf (www.blushed.tk) zie ik de reclame alweer, dus ik denk dat het maar voor een bepaalde periode is. Anders nog eens goed zoeken op de dot.tk site, en anders hopen dat er hier mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt en je verder kunnen helpen!

Succes ermee!
Rick Boele
[quote="wanroij"]
wanroij wrote:
Ik heb nu bij www.wanroij.tk de reclame uitgezet.. Kost wel 1 euro 10 maar ik denk dat het beter is zonder die reclame.. quote]

Nu heb ik ineens die reclame weer terug Confused Is wel raar dat je betaald en ineens de reclame weer terug hebt.. Ik snap er niets van..

Ik heb er tot nu toe gelukkig nog geen last van gehad. Hoelang is het geleden dat je het gedaan hebt? Misschien zit er een tijdslimiet aan vast. Veel succes ermee in ieder geval!
wanroij
[quote="Rick Boele"]
wanroij wrote:
wanroij wrote:
Ik heb nu bij www.wanroij.tk de reclame uitgezet.. Kost wel 1 euro 10 maar ik denk dat het beter is zonder die reclame.. quote]

Ik heb er tot nu toe gelukkig nog geen last van gehad. Hoelang is het geleden dat je het gedaan hebt? Misschien zit er een tijdslimiet aan vast. Veel succes ermee in ieder geval!

Ik heb het denk ik 2 maanden geleden gedaan.. misschien komt het omdat ik ook wanroy.tk had vastgelegd.. Lijkt wel of het sindsdien zo is.. ik zal weleens kijken of ik iets op dot.tk zie ..
clownkiller
volgens mij heeft .6x.to nog geen reclame
mrbosnia
elke .tk domein die ik tegen kom heeft eerst zo'n pagina met TK-reclame.
Ik haat dat.

Oo niet ideaal dus.

nl.tt is zeer ok, alleen weten sommige mensen niet dat je die reclame weg kan halen.
Lady Elensar
mrbosnia wrote:

Dat is een ondertussen afgelopen actie, en geldt dus niet voor alle sites waar je .be domeinen die je kan krijgen.

Quote:

Dat weten er genoeg, en als de mensen de opties ook gewoon even bekijken, komen ze er zelf nog is achter. Hoe goed idee.
crashmachine
ik heb zitten kijken bij www.joynic.com.. heb crashmachine.nl.tt aangevraagd en zie dat de ads uitgeschakeld kunnen worden, het probleem is alleen dat mijn aanvraag voor webruimte hier maar blijft staan Sad voor de rest vind ik .nl.tt een prima adres.. en bovendien zit er geen reclame bij.
James007
crashmachine wrote:
het probleem is alleen dat mijn aanvraag voor webruimte hier maar blijft staan Sad

Geduld... Rolling Eyes
Ivooo
Question Question Question

Weet iemand waar bij .nl.tt path forwarding kan instellen.
Het staat namelijk wel bij de 'features', maar in het instellingen menu kan ik daar niets over vinden.

Question Question Question

Alvast bedankt
Drodr
Neem gewoon een betaald domein zeg.. eventjes 6 euro betalen en hem parkeren. Kijk als je iets met je site wil dan zou ik geen .nl.tt/.tk domein nemen. Kijk waar ga je nou eerder naartoe.: fun.nl og fun.nl.tt.. FUN.NL natuurlijk..
shuatee
gewoon een domein naam kopen bij godaddy goedkoper dan de normale hosting bedrijven. En zonder reclame !
Merino
volgens mij werken die .tt's idd nauwelijks. Is veel te veel om te onthouden zoiets dubbels. Net als dat op .com veeeel meer mensen afkomen dan op een .net adres (eigen ervaring althans)...
timerecords
Rick Boele wrote:
Museobanus wrote:

Veel succes

Hahahaa, zijn we tegenwoordig moderator geworden (je hebt overigens wel gelijk)? Laughing

Maarja over de topic, ik heb .tk reclame uitgezet heel simpel geen problemen alleen met andere site van me wel, moest ik 2x sms'en dus tja...over dat .nl.tt heb ik geen ervaring dus kan ik niks over vertellen en zolang ik tevreden ben en blijf over me .tk dan zie ik ook geen reden om een andere te nemen...
Gieter
Ik heb ook één keer twee sms'jes moeten sturen, en toen kreeg ik nog twee sms'jes terug, die ook geld kostten! Was me dat eventjes een duur feestje zeg Wink vier euro voor één reclamevrije tk-domeinnaam... nuja, je hebt dan wel totaal geen reclame op je tk-domein, wat wel leuk is natuurlijk.
timerecords
Gieter wrote:
Ik heb ook één keer twee sms'jes moeten sturen, en toen kreeg ik nog twee sms'jes terug, die ook geld kostten! Was me dat eventjes een duur feestje zeg Wink vier euro voor één reclamevrije tk-domeinnaam... nuja, je hebt dan wel totaal geen reclame op je tk-domein, wat wel leuk is natuurlijk.

Hahaah, ja precies had je net zo goed een betaalde domein (+ host?) kunnen kopen die zijn tegenwoordig ook niet meer zo duur als vroeger...(uhm ik klink nu erg oud:P)
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.