FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Directadmin vernieuwd

Yjaxygames
DirectAdmin is vernieuwd. Het ziet er nu veel beter uit. He tis een goede verbetering.
Lady Elensar
En maak je daarvoor een nieuw onderwerp aan? Rolling Eyes

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die een goede reactie kunnen verzinnen door iig NIET met 'ja, inderdaad' of 'ja, ziet er goed uit' te antwoorden. Neutral

Wel, we zullen hem maar open laten voor als er iemand nog vragen heeft. Smile

(En ik kan spijtig genoeg niet helpen want ik heb Cpanel)
polopolo
Om eerlijk te zijn zie ik geen verandering!
Meschien zie ik het niet omdat ik op een test account zit!
Lady Elensar
Een test account? Confused

Anders Yjaxygames, vertel je even wat er allemaal veranderd is? Smile
polopolo
Lady Elensar wrote:

Ik had een topic gemaakt of er een test account is op frihost!
Nou er is een test account en ik kreeg de gegevens!
Lady Elensar
Ooh, wat leuk! Dat wist ik niet Razz Embarassed..

En bevalt het je? Smile
Bondings
Morpheus heeft de layout van al de accounts die hij gecreëerd heeft juist veranderd, maar het probleem is dat bij andere layouts soms nogal eens iets ontbreekt als er een nieuwe versie van DirectAdmin beschikbaar is.
rvec
ja ik zag bij iemand anders dat het vernieuwd was. Maar bij mij zag ik geen verandering. Ik weet nog wel dat ik de hostinggegevens van morpheus heb gekregen.

Edit ik kijk net weer en zie dat het bij mij toch is verandert. Embarassed Embarassed
volgende keer toch maar eerst kijken voordat ik wat zeg. Ik weet wel dat die ander het al eerder had dan mij.
Yjaxygames
Lady Elensar wrote:

Anders Yjaxygames, vertel je even wat er allemaal veranderd is? Smile

Noem me maar Yjax Smile
Wat er veranderd is: De grote buttons zijn er niet meer, er zijn nu een paar buttons overgebleven en ze zijn ook kleiner. En alle plaatjes zien er veel beter uit vind ik. Oh, wacht. Ik zal er even een screenshot van maken Smile Dan zien jullie precies hoe het eruit ziet.
Hier is de link naar het plaatje:

http://img9.imageshack.us/img9/8623/directadmin2xq.jpg
De kwaliteit van het plaatje is niet zo goed, maar het is goed genoeg.
Ziet er veel beter uit toch?
polopolo
Om eerlijk te zijn zie ik geen verschil dan een paar dagen geleden! Laughing

Maarja, Meschien heb je gelijk. Meschien zie ik het verschil nie.
Yjaxygames
Het kan best zijn dat directadmin er al een paar dagen al zo uit ziet. Ik ben een paar dagen iet ingelogd op mijn directadmin.
Reyntjensw
is die vernieuwing eig voor iedereen of maar voor een bepaalt aantal users?
heb al eens gekeken en heb nog geen veranderingen gezien!

grtz
Loathing in Fear
woooow! dat ziet er inderdaad veel beter uit Very Happy
ik heb nog altijd die layout met die grote buttens Rolling Eyes

---------------------
Loathing Wink
Rauf
Ik heb niet zo een scherm Yjaxygames, ik heb een andere, waarom?
v-d-online
ik zag zo gauw nog geen veranderingen... ik zal er zo nog eens naar kijke.. alleeen heb je t op zich ook helemaal nie nodig Very Happy
Reyntjensw
das wel waar,maar het oog wil ook wat hé:p
hetgeen wel makkelijk is vind ik is dat je bandwith enz in een grafiekje is gezet dat je kan weten hoeveel je nog mag laten downloaden via jouw site enz

grtz
Noukiesims2
Ik kom er gewoon niet op! (huilt)

Mijn site is ook offline... ach het zal morgen wel weer terug zijn. Maar nu ben ik wel nieuwsgierig geworden door jullie Razz
GamingParadise
Surprised ik heb de nieuwe directadmin nog niet gezien
BCP88
Noukiesims2 wrote:
Ik kom er gewoon niet op! (huilt)

Mijn site is ook offline... ach het zal morgen wel weer terug zijn. Maar nu ben ik wel nieuwsgierig geworden door jullie Razz

Ja hoe komt het eigenlijk, frih is dikwijls offline. Meestal wel niet voor zolang maar het kan soms toch wel vervelend zijn.
Ik weet wel het is een gratis hosting. Maar ik vind er zo alles goed aan hoor. Ik zou gewoon eens willen weten hoe dat komt. Zo'n servers gaan toch niet vanzelf offline he? Zijn jullie er iets mee aant doen ofzo?
GamingParadise
Frihost is niet zo vaak offline, frih misschien wel maar ik vind frihost gwoon goed werken, weetniet hoe het bij frih zit Surprised
Lady Elensar
Ik zal het maar even herhalen:
Bondings wrote:
Morpheus heeft de layout van al de accounts die hij gecreëerd heeft juist veranderd.

En Bondings heeft dat dacht ik niet gedaan.

En dan nog iets: Als jullie willen weten hoe het met de servers zit (voornamelijk de tweede, frih.net), neem dan even een kijkje in het Announcements and Rules forum. Doe dat zelfs regelmatig. Hier staat al het (belangrijke) nieuws aangegeven. Wink
RoomRooz
Ik gebruik DirectAdmin eigenlijk niet, ik upload met WS_FTP een oude versie (maar wel gratis, jep, ik ben een Nederlander Razz) en ik post hier berichten om m'n account draaiende te houden en gewoon een beetje kijken wat de mensen boeit enzo. Ik vraag me opeens af of die nieuwe manier van punten krijgen voor berichten (minder punten voor mijn gevoel, eigenlijk) ook doorgaat. Maar dat hoort niet in dit topic thuis, excuus.
marocsite
Ik gebruik normaal ook ftp maarja ik kan niks doen kan ook niet op me direct admin heb ook niks nieuws gezien ofzo al 3 dagen :s
keempe
ziet er leuk uit ja Smile
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.