FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Moulin rouge

gala2006
Binnenkort organiseer ik een enorm gala, met als thema moulin rouge. Nu wilde ik graag vragen wie er nog tips heeft voor aankleding, dresscode en evt special acts op zo'n gala...
Hoe dan ook het wordt sowieso al spetterend. Er komt een cancan-clinic, een liveband etc. Het wordt echt helemaal spectaular. Very Happy Laughing
Ik heb er onwijs veel zin in!
midimine
Lijkt mij niet zo moeilijk. Heren in zwarte broek en gestreepte trui. Sjaaltje om en franse baret. Dames franse lingerie, korte rokjes, Fel rode lippen, korte truitjes en een opzichtige boa. Juist zeer overdreven make up voor beide sexen. Een valse snor voor the gents and the ladies moeten abosoluut valse wimpers opdoen. Daanaast clochards, zigeuner typen enzovoort. Een accordeonist, geur van stokbrood en Franse kaas. Misschien ook een legale DVD van de Film Moulin Rouge laten afspelen. Josephine Baker posters op de achtergrond.

Heb er eigenlijk geen verstand van maar dacht, ik geef je een bump Twisted Evil om het onderwerp weer onder de aandacht te brengen Wink
Nick87
Gedempt licht in rood/oranje tinten en knusse hoekjes? Okee. Ligt teveel voor de hand he?

Ik zou je vooral aanraden om ook zeker wat oude franse chansons te draaien en natuurlijk de geweldige filmmuziek die onder Moulin Rouge zit. Met als hoogtepunt die tangoversie van Roxanne en/of Nature Boy van David Bowie.

Verder zorgen voor opzwepende muziek en (te) weinig zitplaatsen zodat mensen wel in het feest mee moeten gaan. In de Moulin Rouge feest iedereen en zijn er geen muurbloempjes.
Code of Ruin
Wat betreft dresscode moet je het misschien ietwat ingetogener houden dan Midimine voorstelt, anders zou dat wel eens op hevige protest van sommige mensen uit kunnen lopen en je zelfs feestgangers kosten. Wat betreft de muziek zou ik er zeker jazz, hiphop en R&B tussen gooien. Misschien een swingende dixieland voor de afronding. Als sfeermaker kun je inderdaad stokbrood met iets erop serveren. Een bowl met rozerode punch doet het vaak goed op dergelijke feesten. Suc6