FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Waarover gaan jullie sites?

lord020
Over wat gaan jullie site's dat jullie hiermee hosten??
Mijn zal gaan over een runescape clan, maar ik ben nog altijd nie geacepteerd
McSalih
Hoi lord020,

Klein vraagje om te beginnen: Wat is een runescape clan?

Mijn website zal gaat over een CSS clan. Maar het is nog niet af, ben er nog druk mee bezig.

Ciao,

Salih
midimine
McSalih wrote:
Hoi lord020,

Klein vraagje om te beginnen: Wat is een runescape clan?

Mijn website zal gaat over een CSS clan. Maar het is nog niet af, ben er nog druk mee bezig.

Ciao,

Salih

Runescape is een online spel dat voor de meeste mensen na een tijd erg saai wordt. De essentie is een RPG spel. Je kunt tegenstanders omleggen en hiervoor krijg je geld of spullen. je kan met andere op het internet een bond sluiten en afspraken maken via chatten. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om een quest te spelen. Members (betalen) hebben meer privileges en mogelijkheden!

Groet!

Midimine
lord020
juist zoals midimine zegt, aja hoelang duurt het onngeveer voor je geaccepteerd word??
ncp
Mijn site gaat over m'n vriendenclub. Ik ben de enige die goed is in HTML.
Ik heb een eigen server van @home, maar die kan geen php hosten.
Dus heb ik hier een account voor een forum en andere dingen die met php te maken heeft.

Maar er staat bij rules of ToS dat je geen foto's mag uploaden. Betekent dat dat je helemaal geen foto's mag uploaden?
rvec
wel maar het betekend dat je dit niet als hosting voor alleen foto's mag gebruiken. Je moet ook webpagina's op frihost zetten.
lord020
mag je ook alleen een phpBB forum er opzetten??
RoomRooz
O ja, Runescape... Doen de jongens uit mijn klas ook allemaal. Mij lijkt het niet zo leuk, maar ja, ieder z'n eigen mening. Mijn site moet gaan over kamers, maar ik moet eerst nog ff php goed genoeg leren kennen. Tot nu toe dus probeerseltjes van mij, met php en layouts enzo.
ncp
Dank je wel Rvec, Smile

Dat wilde ik weten.
Ik gebruik Frihost voor mijn website en de daarbijhorende foto s.
Loathing in Fear
lord020 wrote:
aja hoelang duurt het onngeveer voor je geaccepteerd word??

Het duurt van 1 minuut tot 1 week, voordat je hosting word geaccepteerd,
de moderators en administrators controleren de account request page handmatig... dus je weet maar nooit...

lord020 wrote:
Mag je er ook alleen een phpbb forum opzetten??

Ja, je mag ook alleen een phpbb forum er op zetten Wink

-----------------------------
Loathing Wink
Noukiesims2
Mijne gaat over het spel The Sims 2.
Mensen kunnen daar dan spullen downloaden voor in het spel, gemaakt door mij en een paar maatjes.
wanroij
Op mijn site staan foto's van uitgaan en zuipen met vrienden.. haha Laughing

Verder heb ik een aantal filmpjes gemaakt van foto's en filmpjes met muziek daaronder. Die zijn wel goed gelukt, als je ze wil zien moet je even naar http://wanroij.frihost.net gaan en bij movies kijken..

Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe site eromheen te bouwen want deze is een beetje lastig te bewerken..
Yjaxygames
Mijn site gaat voornamelijk over mijn spellen. Ik maak spellen met gamemaker. Maar ik heb ook een pagina op mijn site waar ik de rest van mijn creaties maak. Zoals Stick animaties, Flash, artpads en dat soort dingen.
Hoogeveense RAT
Mijn website gaat over voetbal. Er is al een tijd niets meer aan gedaan doordat ik zit te prutsen aan de PHP systemen
SBrian
Mijn website gaat over Tenerife. Grootste luchtramp aller tijden. De gehele website staat niet hier, slechts een paar gedeelten. Laughing
rvec
wanroij wrote:

die van mij heeft hetzelfde onderwerp. Ik heb er een forum bij. En ga binnenkort een domeinnaam registreren.
v-d-online
Op mijn site staan alle partypic's waar wij uitgaan (omgeving Arnhem), maar ook alle vakanties en andere feesten zijn hier weer terug te vinden..
Kijk anders maar even: http://www.v-d-online.frih.net
Loathing in Fear
Mijn site gaat over een project van school, genaamd: HB-Project, het is een project voor "hoogbegaafde" kindertjuhs Very Happy
Met dat project mogen we zelf een onderwerp kiezen, en dn gewoon tijdens schooluren er aan werken.
Ik heb, met een paar maten van me Very Happy het onderwerp: php en java gekozen, daar gaat mijn site dus over Smile

-------------------------------
Loathing Wink
Lord Klorel
Mijn website gaat over de Goa'uld. De Goa'uld zijn slangachtige wezens die via de achterkant van de nek het lichaam van de host binnendringen.

Het gastlichaam heeft vanaf dan geen enkele controle meer over zichzelf.

Toegangspoort naar website.

Veel bezoek genot.

Het forum is voorlopig niet te gebruiken daar ik n0obie4life heb gevraagd om een een upgrade te maken van het forum naar de laatste versie van phpbb.
RoomRooz
Hé, NoukieSims, ik dacht dat al! Volgens mij heb ik jouw naam wel eens eerder zien staan op het forum van De Sims (2). Grappig Smile
midimine
Net gestart met mijn website. Stelt nog niet veel voor (ben een noobie wat betreft PHP, XML of wahtever) . Wil het voornamelijk de site gaan gebruiken om mijn muziek op te plaatsen en dit ter beschikking stellen aan heel de wereld Rolling Eyes . Probeer daarnaast verschillende formats uit zoals WMA en WAV en MP3 formaat. Daarnaast wil ik ook kijken of ik een besloten deel kan maken waarbij ik foto's kan uitwisselen met mijn familie in het buitenland. Cool
Net als bij velen, is tijdsgebrek een van de de redenen dat de website een saai uiterlijk heeft (noem het maar zakelijk). Natuurlijk vind ik persoonlijk dat de kwaliteit van mijn muziek, dit volledig compenseert. Laughing

Mocht je zijn belangstellend zijn, dan kun je gewoon de underlined songs aanclicken op de website
Mijn website: http://www.midimusic.frih.net/
Groetjes.

Midimine
traxion
mijn site gaat over een cod2 clan
ik ben samen met een maat een clan aan het opzetten hij zou voor de server regelen en ik voor de site.

ik heb er een sql database oprunnen (mijn eerste site met sql) dus het was een hoop proberen enzo maar dat zulle jullie denk ik ook allemaal kennen.

als je heb wilt zien ==> http://the-resistance.co.nr/.
hij is nog in aanbouw. maar er staat al genoeg op om te kijken.
de-nachtegaaltjes
Mijn site is van een kinderkoor. Het is een simpele site met informatie voor ouders en kinderen. We wilden al langer een site beginnen, maar het koor heeft niet genoeg geld om een host te kunnen betalen. Frihost is voor ons een perfecte oplossing, we zijn heel blij dat we door frihost de mogelijkheid krijgen een site te beheren.
Very Happy
kansloos
Ik heb meerdere sites op mijn frihost domein staan, een site voor mijn broertje & mijn ANW project en nog wat andere onzin...
foumpie
ik heb eentje vor de zattevrienden.be clan en eentje vor m'n pa
( http://zvclan.frih.net ) ( www.victoria-brazil.com )

allen heb ik nu een probleem met frih Confused
ik probeer iets te installen waarmee ik direct de gegevens van onze gameserver op een webpage kan zetten ...
maar da perl script wil niet werken,

plz, (bij deze) iemand help mij ....
Lady Elensar
foumpie wrote:
plz, (bij deze) iemand help mij ....

Dat mag wel, alleen niet in dit topic. Wink (Maak hiervoor maar een apart topic aan, of zoek een gelijksoortig topic)
Hoogeveense RAT
rvec wrote:
wanroij wrote:

die van mij heeft hetzelfde onderwerp. Ik heb er een forum bij. En ga binnenkort een domeinnaam registreren.

Die heb je toch al? Of ga nu .nl kopen en er dan ook meteen hosting bij kopen?
mtoni
Ik had een opslagplaatsje voor foto's van mn Rome reis nodig Very Happy
Daar gebruik k m vooral voor
Tepelstreeltje
Ik had hem gebruikt voor info over HDTV, maar daar heb ik nu een andere host voor Cool
Lady Elensar
En wat heb je nu op je website staan dan? Smile
McSalih
Bedoel je dat runescape zo een online spel is waar je alleen moet klikken en dat je geen echt 3d beeld er is??

Ciao,

Salih
Lady Elensar
Het zou wat handiger zijn als je de post waar naar aanleiding van deze vraag gesteld wordt, zou quoten, want het duurde nog al ff voordat ik door had waarom je die vraag stelde Razz.

Maar ik vroeg m'n broertje ff (die speelt het spel ook) en hij zei dat het niet alleen een klik spel is, maar dat je er ook moet praten enzo, en hij zei ook dat het wel 3D is. Smile
j0zman
http://www.funmasterz.nl.tt

Het stappen in het weekend...Foto's maken van leuke dames of dronken gozers. Kortom, flink lol trappen. En doordeweeks gewoon bijkletsen.
Yjaxygames
McSalih wrote:
Bedoel je dat runescape zo een online spel is waar je alleen moet klikken en dat je geen echt 3d beeld er is??

Ciao,

Salih

Er is wel een 3D beeld. Het is echt een spel, en niet text based.
Reyntjensw
ik gebruik frih voor een atletiek site met foto's, en ook voor een deel voor een site van de familie waar er een php scriptje in zit!
ik vind het en goede host omdat de download en upload snelheid heel goed zijn! heel tevreden ben ik over frih Very Happy !
houden zo

grtz
wouter
the666bbq
de site die ik hier bij frihost heb is er één rond mijn volleybalclubje - ofte onze uitvlucht om een aantal keer per week aan het bier te mogen hangen om zo onze vochtreserves weer aan te vullen
GamingParadise
Mijn web site gaat over voetbal niet speciaal over een club of een land ofzo maar gwoon over voetbal met het laatste voetbalnieuw de competitie standen van nederland en andere landen en de topscorers en alles van dat soort zaken Razz
Timonator
Mijn site die ik ga maken gaat over Guild Wars ik ga een guild wars fansite maken met alle skills armor items tps strategien enz. Ik heb het forum al online staan ik moet alleen nog werken aan de site zelf. Maar daar gat best veel tijd inzitten.
Christo
Mijn site (onze eigenlijk) gaat over een beetje alles wat met computers te maken heeft van hardware tot software en weer terug Razz

Ik zie ook dat veel van jullie sites eruitliggen zitten op dezelfde .frih.net server als mijne: www.derush.be / marcas.frih.net.

Erg jammer dat deze er vaak uitligt maar zal wel opgelost worden Smile
pacslim
Mijn site is een community & website voor Tupac Shakur aka Makaveli fans maar ook voor de fans van groepen waar ie in zat zoals thuglife, outlawz, havenotz, underground railroad, digital underground, enz en voor de fans van artiesten/entertainers waar ie mee rond hing/samen werkte, het heeft al best veel bezoekers en gaat hard naar de 1000 leden !
het bestaan telt net een half jaar, als com site/community.
Het is gebouwd op een systeem dat op phpnuke lijkt, phpnuke platinum zwaar gemodifeid door mij met rss 2.0 backend feeds, heel veel random stuff (site ziet er bijna nooit zelfde uit..), nuke sentinel, googletap, enz laat me horen of jullie em vet vonden! Wink Arrow
cleem
Mijn site zal een party site zijn, voor voornamelijk vrienden.
Met een partyagenda, party fotos, en partynieuws.
Deedee2
Momenteel ben ik bezig een site te maken die over onze vereniging gaat. Onze vereniging is eigenlijk een soort toeristische trekpleister, omdat het veel met de oud-hollandse cultuur te maken heeft en dus is een website in het Nederlands en engels niet zo`n slecht idee.

Een andere site van mij is een forum over wetenschap, maar hier ga ik nog een hoop aan aanpassen.

En met weer een andere site werk ik samen met nog twee anderen. We hebben links van elkaar op de website. We hebben forums. Ik voornamelijk over wetenschap, maar ook over pschychologie en die andere twee over psychologie. Een van hun heeft een wat aparte afdeling van de psychologie waarover gediscussieerd wordt.

Misschien maak ik later nog een ander soort website, maar ik ben nu nog van alles aan het aanpassen en bouwen met deze sites.

Zo dat was alles over mijn sites. Ik vind het leuk om te praten over de sites en ik lees ook graag jullie berichten. Ik ben benieuwd....Hoe verzinnen jullie je sites? Om welke reden maken jullie je sites? Ben je er lang of vaak mee bezig? Wat gebruik je er allemaal voor? Ik
ben benieuwd.

GRoEteN,

Deedee
Lady Elensar
Voor een aantal van je vragen zijn al een wat topics aangemaakt. Smile

Maar je had het over een toeristische trekpleister? Nu wordt ik nieuwschierig... (ik doe de opleiding toerisme, vandaar). Wat voor trekpleister is het? Smile
deleenheir
ik zet hier m'n webstekje waar wat fototjes opkomen die ik wil delen met vrienden...

Dat is wat er gaat opkomen want op de moment moet ik nog aan m'n 5 posts geraken...

de domein heb ik al wel... www.appeltjes.be (die heb ik voor een jaartje gratis gekregen van dns.be)
Timonator
Mijn site gaat over Guild wars. Allerhande informatie erover en we ondersteunen ook sommige guilds die een eigen forum category krijgen op het forum om hun skills te posten
Shovelhead
Zoals m'n signature een beetje laat zien wil ik hier een site neerplanten over shovelheads (mooiste motorblok dat h-d ooit gemaakt heeft) en dan vooral over mijn eigen motoren. Veel foto's dus over restauratie van mijn 25 jaar oude barrels en tech tips. Maar eerst effe kijken of ik dat posten hier wel volhou.
Klaasie
Mijn website gaat over pokemon.
Rick Boele
Mijn site gaat over mijzelf, mijn school en speciaal over het tweetalig onderwijs en over de politiek. Er staat ook een sudoku op. Maar ik ben er nog steeds mee bezig en nog niet geaccepteerd. Wel heb ik vast een versie www.rickboele.tk
the666bbq
die van mij gaat nog steeds over ons volleybal/bierproevers clubje. We proberen voornamelijk te volleyballen uiteraard maar onze sportdrank geleverd door brouwerij de Koninck gaat er ook vlotjes in Wink
Drodr
Mijn site gaat over vuurwerk met filmpjes foto's enz...
Drodr
Mijn site gaat over vuurwerk. Je kunt er comminuceren doormiddel van het forum, de chat en de shoutbox. Ook plaats ik veel nieuws/info op de main en in mijn archief. Verder heb ik er nog filmpjes op staan, foto's, een site databank en nog veel meer: http://pyromasters.nl.tt. Wink
SocratesX
Mijn website gaat over een Sportmedisch Centrum dat pas is opgericht. U weze allen uitgenodigd een kijkje te nemen op: http://www.sportmedischcentrum.be
Indien hier enkele sporters aanwezig zijn (which I doubt), stel gerust vragen of lever advies als je iets onduidelijk mocht vinden.
Klaw 2
Ik ga een site maken met een amerikaan over onze Halo CE/ Halo 2 clan Very Happy met ook walkthroughs enzo.
geeren
De mijne gaat over Marokko
bezoek: www.maroc-site.nl
KingPin
Mijn site zal over Jump en Hardstyle gaan . Een forumpje erbij , mensen op de hoogte houden van de laatste feesten , cd's , uitgebrachte platen en nog veel meer Smile . Ook zal er muziek op komen , dit zullen voornamelijk livesets worden . Maar ook mixjes van mezelf . Alleen voor de echte Jump en of Hardstyle liefhebber Twisted Evil ...
ajvemmen
Deze site gaat over een jongerengroep van AJV. Dit staat voor Advent Jeugdverbond. Deze vereniging is gelieerd aan de Adventbeweging.
Bengt
Een grafisch ontwerp forum
Een leerlingen site van een school + forum
... Very Happy
ssgeeren
Lady Elensar wrote:
En wat heb je nu op je website staan dan? :)

ik wil min site laten over gaan over straat voetbal want ik ben heel veel bezig met straatvoetbal
en ik laat filmpje zien op mijn site nieuwste trucje die er nu zijn en die ik zelf heb bedacht en nog veel meer andere ander dingen
Social
Ik heb momenteel een fansite over spelletje.
En ook een image uploadsite.
Dat is best handig vind ik Wink
karim
ik heb allemaal verschillende sites gehad.

Mijn grootste site was over online games die stonden allemaal gesorteerd onder elkaar.

Ook nog gepromoot in google, msn, enzovoort
Citizen Kane
mijn space gaat volgeplakt worden met alleen maar PHP, ik ga er een weblog op zetten.

Ik heb het idee dat er hier mensen niet veel mee bezig zijn. Ben benieuwd of ik nog meer "bloggende" mensen tegenkom.
robin5210
mijn site gaat waarschijnlijk over runescape of dofus gaan.
dat zijn alle twee online spellen.
dofus moet je download maar runescape niet

dit was alles
Thomas1991
Mijn site gaat over nuttige computerprogramma's gaan. Zo kan je je pc volledig in top vorm houden. Want bij bijna iedereen gaat je pc trager werken als je je pc niet regelmatig is clean. Hiermee bedoel ik geen anti-virusprogramma draait, anti-spyware,...
Drodr
Ik heb een site waarop ik site's maak voor andere mensen tegen een laag tarief. Zo heb je al een site bij mij voor €30,00 !

Dus als iemand interesse heeft: sitehulp.com Wink
djfreakske
mijn site gaat over een lokaal muziekgroepje

tulip rules Evil or Very Mad Twisted Evil
SocratesX
Drodr wrote:
Ik heb een site waarop ik site's maak voor andere mensen tegen een laag tarief. Zo heb je al een site bij mij voor €30,00 !

Dus als iemand interesse heeft: sitehulp.com Wink
Euhm, hoe kan je nu een degelijke site maken voor 30 €?
Man toch. Je eigen site ziet er al vrij amateuristisch uit (qua textuele inhoud vooral), dus dat is niet echt goeie reclame.
30 €... man man, echt wel geen kaas gegeten van marketing me dunkt.
'k Zou het je eens uitleggen wat je verkeerd doet maar ja...
Citizen Kane
haha, inderdaad. ik wil niet negatief doen, maar het lijkt verstandig om MINSTENS een paar boeken te kopen over PHP, MySQL, CSS en HTML. En wat al niet meer zij. En schroef DAARNA de prijs van je sites ook nog maar wat omhoog. Kun je die boeken terugverdienen!

Sites van lokale muziekgroepjes zijn ook altijd toe te juigen!! Twisted Evil
meb09
mijn website zal gaan over muziek met radio enzo en games daarvoor moet ik wel eerst geaccepteerd worden
sstteeffaann
ik wil ook een clan make met runescape

ik vind het een mooi spel wat je vaak kunt doen Laughing
probeer het zelf maar eens een keer allemaal Exclamation

Eén uitroepteken is genoeg Wink -- Lady Elensar
sstteeffaann
mijn site gaat ook over een clan van runescape.
k vind et een kei gaaf spel waar je veel met vriende kunt doen

de naam van mijn clan is 'de varden' (lompe naam mr k wist niks beters)
ik heb hem voor 20+ lvls gemaakt, omdat k er noobs in wil hebbe
ik ben zelf combat 59 :'( (egg laag)

mr iedereen die runescape speelt en combat 20+ is
neem contact op via runescape met:

rangerrr 2

(tot dan messchien)
Reyntjensw
mijn site gaat over een atletiek vereniging waar ik in zit, en er komen trainingsschemas enz op!
Drodr
Ik heb mijn vuurwerk site verwijderd,hij gaat nu over muziek.
Je kunt er allemaal clips bekijken en een paar radio zenders beluisteren.
mrbosnia
Hey mijn site gaat over bosnie het land nieuwe clips wat muziek.
Iedereen kan er wel wat voor vinden ben er nog aan bezig komt binnekort nieuwer en beter online. Wink
jefry66
mijn site gaat over battlefield 2 en call of duty
marocsite
lord020 wrote:
Over wat gaan jullie site's dat jullie hiermee hosten??
Mijn zal gaan over een runescape clan, maar ik ben nog altijd nie geacepteerd

Ik heb het over marokko Laughing
pets-inc
Ga naar www.pets-inc.eu en vind alles wat je maar wilt weten over dieren.
Heeft u een vraag post het in onze forum en u zult zeer snel een antwoord krijgen op uw vraag.
SgtGarcia
Een website onderwerp is altijd mijn probleem :S. Ik kan best aardig websites bouwen en ik vind het ook wel leuk. Ik heb alleen nooit echt een onderwerp waar ik enthousiast genoeg voor ben om het lang te doen. Ik heb toen ik 11 was al een website gemaakt over legotreinen Razz dat vond ik toen erg leuk, maar daar houd je toch snel mee op. Tegenwoordig help ik vooral andere mensen met websites, zoals mn tennisclub etc.
warashi
Mijn site zal gaan over pokémon aangezien ik daar een grote fan van ben
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.