Herkent frihost dat automatisch als een beginpagina? Zo nee, waar moet je dat aanpassen dan? Want bij mij wil-ie niet echt.
Vraagje over index.php [opgelost]
Ja, frihost herkent index.php en index.html meteen als beginpagina,
dus je hoeft het nergens aan te passen.
-------------------------------------
Loathing
dus je hoeft het nergens aan te passen.
-------------------------------------
Loathing
Misschien klopt de opbouw van je index.php niet, als hij het niet doet?
Wat is je site dan en wat is de foutmelding?
Probeer anders eens een eenvoudige html pagina om dan te testen of het werkt. Html kan ook in een .php document dus om allebei te testen kan je de extensie gewoon veranderen.
Probeer anders eens een eenvoudige html pagina om dan te testen of het werkt. Html kan ook in een .php document dus om allebei te testen kan je de extensie gewoon veranderen.
Als je een index.php pagina en een index.html pagina hebt, zal hij waarschijnlijk voor de index.html pagina kiezen. Je moet ook wel die pagina in je public_html map uploaden.
| Bondings wrote: |
| Als je een index.php pagina en een index.html pagina hebt, zal hij waarschijnlijk voor de index.html pagina kiezen. Je moet ook wel die pagina in je public_html map uploaden. |
Dat is afhankelijk van de volgorde waarmee je het in apache settings hebt staan geloof ik, standaard staat daar "htm html" en normaal gesproken voegen mensen extra dingen er gewoon achteraan, alhoewel sommige hosts index.php boven iets anders verkiezen.
@Topic: Het kan ook zo zijn dat je door een fout in je php code een geheel blanke pagina krijgt, dan zou je ipv een page not available error gewoon een wit scherm krijgen. Ik weet in PHP 4 alleen niet waardoor dit soort fouten worden veroorzaakt, maarja, zou zo kunnen checken of dat het geval is door je code ff te vervangen met iets als <?php echo "werkt?"; ?>
Dank jullie wel, het is nu opgelost. Ik had inderdaad de standaard frihost index.html laten staan
Dat had ik zelf eigenlijk ook kunnen verzinnen.