FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Advertentie programma's

BCP88
Kent iemand goede advertentie programma's zoals google adsense om op een website te zetten? Bij google adsens moeten je bezoekers ook op de link klikken eer je iets krijgt. Maar er is bijna niemand die er op klikt, weet iemand soms een advertentie programma waar je bezoekers niet moeten klikken, waar je gewoon geld krijgt per bezoeker?

Ik had al naar tradedoubler gekeken, daar staat op de site 0,05EUR per UV dus ik dacht dat dat per unieke bezoeker was. Maar nu ik in de woordenlijst kijk staat er Unieke bezoeker (UV) = Eén click, per programma, per bezoeker, per dag. Dus dan zal de bezoeker wel moeten klikken voor hij iets krijgt of niet?

Weet iemand een beter programma?

Hoe werkt het op deze site eigenlijk die reclames?
DX-Blog
Bij adsense zijn er ook CPM advertenties, ze zijn echter bijna niet aanwezig. Dit geld voor iedere adverteerder zo'n beetje. CPM is nou eenmaal gewoon vaak weggegooid geld. Als je echt extreem veel bezoekers hebt zul je per maand wel wat geld extra krijgen erdoor, maar verder werkt het echt niet. Maakt niet uit welke adverteerder je probeert.

FriHost gebruikt onder andere Chitika en daarbij ook adsense.

Chitika bijvoorbeeld is enkel per klik ook geloof ik. CPM is nu eenmaal gewoon zo goed als uitgestorven.

Edit: De advertenties hier zijn trouwens wel vaag, ik weet niet welk gebruikt worden echt "in" het forum zelf zoals onder webhosting support en computer software en hardware, en die ad tussen de 1e post en de 2e post in een topic, maar die worden op mijn desktop system altijd als blanco weergeven.
Loathing in Fear
yahoo en msn hebben ook zoekprogramma's, zoek daar eens naar: "submit my site" of zoiets

--------------------
Loathing Wink
rvec
lol hij wil geen reclame voor zijn site maar hij wil reclame op zijn site. En ik heb hetzelfde probleem. Afgelopen maand 300k hits gehad maar er was maar 1 persoon die op de google ads heeft geklikt. Als je iets vind moet je het hier zeker posten want ik wil het ook weten.
atleetalie
was het nou echt nodig een onderwerp hierover te starten?

er zijn er al zo veel van
Lady Elensar
atleetalie wrote:
was het nou echt nodig een onderwerp hierover te starten?

er zijn er al zo veel van

Ben jij een moderator? NEE. Mondje houden dus! PM een moderator maar als je commentaar hebt, dit is niet nodig om te melden in het topic.

Oh, en daarbij bestaat dit onderwerp al EEN JAAR, dus is het al helemaal erg dat je hier reageert. De laatste keer dat ik zie dat je een topic bumpt die al een jaar oud is, met een brutale inhoudsloze post. Duidelijk? Danku.