Wat vinden jullie van al die sms chats.
Overlaats is er op "Recht Van Antwoord" zo ne meneer geweest die zich daar een beetje te veel aan geloofde.
Maar uiteindelijk is het dat wat ze zeggen. Heb ondertussen al redelijk veel mensen gehoord die dat zelf ook doen, sturen daar veel sms-jes naar.
Nog zo een ander spelletje is dat van de tiende beller op vt4 en kanaal2 alle denk dat ze dat bijna op elke zender doen.
Dan moet je daar een woord zoeken, en dan zeggen ze dat je veel geld kan verdienen. 5000€ en 10000€ heb al eens gezien 25000€.
Ze bellen dan en dan winnen ze 150€ of 200€.
Ik vind dat persoonlijk mislijdend.
Dat was zo grappig...
Die vent steekt al zijn geld in smsjes naar iemand... wordt volledig uitgebuid. Komt hij daarna zijn beklag doen dat die vrouw nooit kwam opdagen bij afspraakjes e.d.
Is er een reportage met de manager van het datingbedrijf die zegt dat de foto's die het slachtoffer te zien kreeg van fotomodellen kwamen en de persoon waarmee hij smste iemand uit een team was van mannen en vrouwen.
= De persoon waarmee hij dacht te chatten beSTAAT gewoon niet.
Achteraf zei het slachtoffer nog: ik hoop dat ze toch nog eens komt...
Conclusie: hij blijft even achterlijk.
James 
Stom stom stom... maar wel grappig
Het is de "grote verleiding", het kunnen krijgen van een relatie of geld is een onderdeel van het leven wat een mens graag wil hebben. Dat aan het leed van anderen wordt verdient is een fenomeen wat al eeuwen bestaat. Het profijt voor de bedenker is dat een klein percentage van de opbrengst voldoende is om rijk te worden. De kunst is om een van de eerste te zijn (06 nummers, SMS enzovoort). Een leuk topci voor dit forum zou zijn bedenk de nieuwe paperclip 
Ik vind die spelletjes en zo gewoon schandalig.
De televisiezenders verdienen er natuurlijk heel veel aan. ze praten op de kijker in zodat deze een of liefst meerdere keren belt. Ze hebben het op een akkoordje gegooid met de telefoonmaatschappijen die er ook een aardig centje aan verdienen. Zo buiten ze de bellers volledig uit. Wie zegt trouwens dat alle bedragen echt worden uitgekeerd. echte zakklopperij is dat.
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Geldklopperij en niets anders. Het is alleen goed voor de telefoonmaatschappij en tv zenders.
En dan dat oeverloos geklets van die dames en heren.
Volgens mij weten ze af en toe niet eens meer wat ze moeten zeggen.
Als ik het op tv tegenkom zap ik gelijkdoor.
Precies.
het zijn vaak van die dingen die je met je ogen dicht nog ziet .en die mensen die kennelijk op die onmogelijke tijden thuis zitten zijn dan helemaal enthousiast dat ze het zien en gaan dan bellen. Naar mijn idee zijn het niet altijd de slimste die eraan meedoen (sorry als ik iemand kwets). Vervolgens kom je in een wachtrij met allemaal reclames en die €0,80 per minuut loopt maar op. Wanneer je dan eindelijk te horen krijgt dat je te laat bent ben je dik €6 kwijt en dat keer het aantal mensen die dat doen. Nou laten we er is 100.000 van maken dan draait zo’n belspelletje 600.000 euro omzet. Kan je ook makkelijk die 25.000 euro missen
Ik kan me herinneren dat ik ooit een keer gebeld heb naar zo'n programma. Toen kreeg ik te horen dat ik de 10e beller moest zijn. Nou, dat zegt al genoeg, toch? Dat doe ik dus niet nog een keer.
Ze maken die vragen gewoon zó simpel, dat bijna iedereen daar wel antwoord op weet. Dan gaan er lekker veel mensen bellen, en verdienen ze er zo heel wat aan.
Ik had er eens een artikel van gelezen in de Aktueel ofzo. Ze moeten inderdaad zo lang mogelijk rekken tot de 30 minuten vols zijn, en er dan zoveel mogelijk mensen hebben gebeld. Vaak krijg je alleen de computer aan de lijn. Als je een persoon aan de lijn krijgt, en je hebt het goede antwoord, besluiten ze dan meestal toch om je niet door te verbinden. Dus als je vroeg belt kom je er nooit door, want in het begin hebben ze een paar foute antwoorden nodig.
Tegen het einde pikken ze er gewoon eentje uit, die zegt het antwoord, wint, etc. Je krijgt het geld als je aan bepaalde voorwaarden voldoet, en anders niet.
En dan heb je dus 20x zoveel winst dan de kosten van het hele half uurtje programma en de prijs. Tsja, zo kan ik het ook wel.
Ik vindt het bedrog, en die programma's irriteren me zowieso mateloos, gooi maar van de buis. Opgeruimd staat netjes! 
pff nee laat maar wezen ik begin er later ook een .
is big business
kan ik op men 20e gaan rentenieren
Ik heb vroeger toen ze nog prijzen weggaven ook eens gebeld... Die dag kwamen er echt superveel mensen door en ik dus ook.. 1 vraag goed en ik had prijs..
Ik mocht een envelop uitkiezen... en wat zat er in??
tatatatataaaaaaaa : een cd speler... zonder versterker, boksen of andere dingen.. Maar als klein menneke was ik er maar wat blij mee..
Je kan (kon) er dus wel doorheen komen en iets winnen.. Maar nu is de kans kleiner geworden.. wel een beetje jammer maarja.. ik bel niet meer, zal me te veel gaan kosten
Ik kijk er niet zo heel vaak naar, maar af en toe vind ik het geweldig wat een domme antwoorden mensen geven bij van die bel-spellen.
Ervoor kijken voor het niveau ervan, of omdat je er zelf zo lekker veel mee zou kunnen verdienen (welk verstandig mens belt er?), maar ik blijf tijdens het zappen af en toe wel eens ff hangen op die ene presentatrice Wytske (heeft ook in de FHM gestaan).
| joe_nl wrote: |
Ervoor kijken voor het niveau ervan, of omdat je er zelf zo lekker veel mee zou kunnen verdienen (welk verstandig mens belt er?), maar ik blijf tijdens het zappen af en toe wel eens ff hangen op die ene presentatrice Wytske (heeft ook in de FHM gestaan). |
Haha ja die wystke kenemans ofzoiets is wel erg lekker
Het niveau is wel bedroevend laag geworden in de laatste tijd.. Mensen die verkeerde antwoorden zegge.. Lijkt wel of er iemand van het spel zelf steeds express de fouten antwoorden doorbelt.. Het enige waarvoor ik nu zou kijken is de mooie dames
haha
en het feit dat zo'n programma het moet hebben van die mooie dames zegt voor mij eigenlijk ook al genoeg. Als ik even een beeld mag schetsen van de mensen die eraan meedoen.
-laag opgeleid
- werkloos
- huisvrouw
- etc
Ja, jullie hebben ongelofelijk gelijk.
Pas hoorde ik iemand die belde, zwaar buitenlands accent, die gaf een antwoord dat totaal niet Nederlands was, het sloeg nergens op gewoon.
Het gevraagde antwoord stond er in principe al (de missende letters waren ongetwijfeld allemaal al eens langsgekomen), maar die vrouw gaf een antwoord dat echt nergens op leek.
Vroeg die precentatrice of ze het kon spellen, nou, daar kwam geen enkele gevraagde letter in voor, en dat was dus ook niet te verstaan. Maar goed, na een keer of 8 dat zgenaamde antwoord geroepen te hebben en 3 keer gespeld zei ze: nou, okeej, we gaan het invullen dan maar. Voor ze was uitgepraat was dat geluid dat aangeeft dat het fout was al voorbij zegmaar.
Ik kan me zomaar voorstellen dat de regie van zo'n programma, maar zeker de precentatrice totaal niet weten wat ze met zulke mensen aan moeten, maar het is toch je doelgroep he...
ik vind dat allemaal brol gewoon je geld uitgeven als je het op je computer volledig gratis kan. net zoals die vragen na een film om een lcd tv te winnen en zoals dat woord raden . ik ken iemand die dat heeft gedaan en die heeft 1 uur aan de telefoon gehangen voor hij der in geraakte
Kennen jullie ook vote4me??
Dj-Jozel en V-D_ft_Zlatan zijn er ook geregeld aan wezig! ghehe
vind ik allemaal dikke zever
ze willen gewoon mensen geld uit hun zakken halen en het lukt ze nog ook. ik heb er nog nooit aan meegedaan en ben dit ook niet van plan.
MVG
keemp
| Maximus wrote: |
en het feit dat zo'n programma het moet hebben van die mooie dames zegt voor mij eigenlijk ook al genoeg. Als ik even een beeld mag schetsen van de mensen die eraan meedoen.
-laag opgeleid
- werkloos
- huisvrouw
- etc |
dat is nu net een probleem volgens mij, dat zo'n mensen deelnemen, die hun geld echt nodig hebben. Daarom vind ik het schandalig: men bedriegt juist die groep kwetsbare (financieel dan) mensen .
| v-d-online wrote: |
Kennen jullie ook vote4me?? Dj-Jozel en V-D_ft_Zlatan zijn er ook geregeld aan wezig! ghehe |
Haha vincent, weet je nu echt niets beters te typen.. Maareh je hebt wel gelijk we zijn af en toe op vote4me.nl te vinden...