zijn er hier ook nog mensen die ogame.nl spelen?
van rvec weet ik maar zijn er nog meer. Zo ja in welke universums zit je hoever ben je? etc...
Nooit van gehoord. Ik zal wel een kijkje nemen...
Nee speel het niet. de tijd dat ik die spelletjes zo over het net speelde is al weer even geleden. heb er nu de tijd en zin niet meer voor.
zeker na omerta fzo je een paar weken kapot werken om goed te worden dan resetten ze het spel gewoon. Voordeel is wel dat je nieuwe spelers dan ook de kans geeft om in de top 10 te komen maar zelf zie je al je werk wel verloren gaan...
mvg
keemp
bij ogame gebeurt dan tot nu toe nog niet. Ze maken om de zoveel tijd een nieuw universum waarin de nieuwe spelers dus kunnen beginnen. De andere universums blijven gewoon doorspelen.
ogame krijgt eens in de zoveel tijd een nieuwere vesrie maar daar gaat niks mee verloren. je moet dan denken aan andere plaatjes en nieuwere opties en mogelijkheden . Deze worden dan ingevoerd in het nieuwe universum kortom als je al vroeg het spel speelde heb je dan minder opties dan waneer je nog maar net begint, gelukkig mag je een account per universum dus de echte gamers zullen geen last ondervinden
Ik ga het toch eens proberen denk ik.
Moet je bij dit spel zoals bij omerta om de paar minuten iets doen of kun je ook sterk worden als je maar 1 tot 2 keer per dag online bent zoals bij nukezone?
Is dit spel volledig nederlandstalig (omdat het nl adres is)?
volledig nederlands
ik doe ongeveer 3 keer per dag wat omdat de meeste dingen als je wat verder in het spel zit nogal lang kunnen duren. Ik doe nu een upgrade die 5 uur duurt. Maar wil je echt goed worden dan denk ik dat je wel vaker iets moet doen.
Je kan ook gewoon 2 daagjes wachten en dan heb je weer wat meer grondstoffen waardoor je een betere upgrade kan kopen. Ik speel het zelf nu ook (niet zo heel vaak maar wel elke dag), en het is een heel uitgebreid spel. Er zijn heel veel upgrades enzo. En voor die upgrades moet je ook eerst bepaalde dingen hebben die ook weer lang duren om te hebben.
uhuh maar als je het er is een paar dagen niet naar kijkt loop je wel de kans dat je grondstoffen zijn gejat ofzo. Gelukkig komen deze er ook vanzelf weer bij omdat je fabrieken constant produceren maar naarmate je meer planeten hebt gekoloniseerd heb je het ook steeds drukker met het versturen van vloten en je fabrieken upgraden etc etc.
Ik kan nu elke dag er zeker een halfuur non stop mee in touw zijn als ik wil maar je kan het ook in 2 minuten doen als het moet
zijn er nog mensen die in universum 3 zitten?
ogame is geweldig zeker als je nieuwe gebieden kan ontdekken.
ik zit in universum 19 zonnestelsel 2 melkweg 472:11 en hete, heel verrassend atleetalie, dat wou je toch weten?
En nee atleetalie, geen topics kicken die een jaar oud zijn (en niet zo nuttig).
-close-