Hallo!
Yes, mijn hostingaanvraag is geaccepteerd! Eindelijk aan de slag met proberen enzo. Maar je krijgt dus zo'n standaard wachtwoord. Kun je dat ook wijzigen zodat ik het makkelijker kan onthouden, of is het gewoon even stampen? O ja, excuses als dit onderwerp al bestaat, maar ik kon het niet vinden
.
Om je paswoord te veranderen in frihost, moet je in de menubalk bovenaan de link "Profile" aanklikken. Daar kun je dan je paswoord veranderen, evenals andere voorkeuren invoeren.
Veel succes !
Proficiat met je gelukt aanvraag,
ik hoop dat mijn aanvraag ook lukt.
ze kunnen dus ook mislukken????
waar hangt het van af of hij lukt of mislukt dan?
Ja, als je niet genoeg kwalitatieve posts hebt. Ik had de eerste keer te veel berichten gepost die te kort waren. Dus werd mijn aanvraag geweigerd. Ik nu veel kwalitatievere posts gepost en nu is mijn aanvraag wel geaccepteerd.
Fantsoenlijke berichten posten dus ! ! ! 
okay dat klinkt als een spamverbod
en ik word dus ook verplicht om mijn engels op te schroeven begrijp ik?
Nou, nee. Dat hoeft nou ook al weer niet persé. Er zijn er volgensmij wat die (bijna) alleen hier in het Nederlandse forum posten, en zolang de kwaliteit van de posten prima is, is dat geen probleem.
En tja, spammen blijft nou eenmaal niet toegestaan.
Edit: Maar de beschrijving van je website bij de aanvraag van je account moet nog wel in het Engels hè.
| BCP88 wrote: |
Ja, als je niet genoeg kwalitatieve posts hebt. Ik had de eerste keer te veel berichten gepost die te kort waren. Dus werd mijn aanvraag geweigerd. Ik nu veel kwalitatievere posts gepost en nu is mijn aanvraag wel geaccepteerd.
Fantsoenlijke berichten posten dus ! ! !  |
Misschien dat er een sticky boven aan het Nederlandse forum kan worden geplakt met een samenvatting wat ze moeten doen om te voldoen om in aanmerking te komen voor de free webhosting. Scheelt weer veel ergenis.
Gelukkig heb ik inmiddels voldoende kwalitatieve posts verzonden om in aan merking te komen voor de free webhosting. En dat net voor vrijdag de 13de 
| midimine wrote: |
Misschien dat er een sticky boven aan het Nederlandse forum kan worden geplakt met een samenvatting wat ze moeten doen om te voldoen om in aanmerking te komen voor de free webhosting. Scheelt weer veel ergenis.
|
Er zijn de laatste tijd wel veel vragen op het forum over posten en talen enzo. Het zou handig zijn als er een sticky topic zou zijn met alle hostingregels enzo.
| Yjaxygames wrote: |
| midimine wrote: |
|
Er zijn de laatste tijd wel veel vragen op het forum over posten en talen enzo. Het zou handig zijn als er een sticky topic zou zijn met alle hostingregels enzo. |
Hosting regels? --> http://www.frihost.com/tos.php
Om het account verder te krijgen is niet echt lastig ofzo, gewoon 5 kwaliteits posts. Ik had mijn hosting binnen 10 uurtjes ofzo en dat was zelfs op oud en nieuw
.
Wachtwoord te veranderen van je hosting is trouwens niet hier via profile, das je forum wachtwoord. Je kan in de admin panel je wachtwoord veranderen.
Onder Your Account staat Change Password, klik daarop en vul het in.
| DX-Blog wrote: |
| Yjaxygames wrote: | | midimine wrote: |
|
Er zijn de laatste tijd wel veel vragen op het forum over posten en talen enzo. Het zou handig zijn als er een sticky topic zou zijn met alle hostingregels enzo. |
Hosting regels? --> http://www.frihost.com/tos.php
Om het account verder te krijgen is niet echt lastig ofzo, gewoon 5 kwaliteits posts. Ik had mijn hosting binnen 10 uurtjes ofzo en dat was zelfs op oud en nieuw .
Wachtwoord te veranderen van je hosting is trouwens niet hier via profile, das je forum wachtwoord. Je kan in de admin panel je wachtwoord veranderen.
Onder Your Account staat Change Password, klik daarop en vul het in. |
Ik bedoelde een nederlandse TOS.
Om je paswoord van DirectAdmin te wijzigen moet je op het 'password' tekeningetje vanboven klikken. 1 maal je oude paswoord invullen en 2 maal het nieuwe.
Wat snel die reacties! Maar om nog ff te reageren, bij mij duurde het wel een paar dagen voor mijn hostingaanvraag werd geaccepteerd. Maar dat maakt niks uit, ik heb wel geduld. Maar je hebt wel mooi geluk gehad dat die ene binnen 5 uur al werd geaccepteerd!
| RoomRooz wrote: |
| Wat snel die reacties! Maar om nog ff te reageren, bij mij duurde het wel een paar dagen voor mijn hostingaanvraag werd geaccepteerd. |
Ga je daar nog lang over bezig zitten?... 
Het maakt toch niet uit hoe lang het duurt voordat je een account krijgt
Het gaat er meer om dat je er een krijgt.
Bij mij duurde het ook twee weken.
ik vond het wel simpel had het snel gevonden om me wachtword te veranderen met wat hulp van een vriend
| Lady Elensar wrote: |
Nou, nee. Dat hoeft nou ook al weer niet persé. Er zijn er volgensmij wat die (bijna) alleen hier in het Nederlandse forum posten, en zolang de kwaliteit van de posten prima is, is dat geen probleem.
En tja, spammen blijft nou eenmaal niet toegestaan.
Edit: Maar de beschrijving van je website bij de aanvraag van je account moet nog wel in het Engels hè. |
Eigenlijk zou Frihost ook wat Account Request Mensen aan moeten vragen van de talen die hier op Frihost gesproken worden (Engels, Nederlands, Frans, Portugees, Spaans, Pools, en Turks dus...
)
Dat zou het voor de mensen die niet zo goed in Engels zijn, wat makkelijker maken, om hun account aan te vragen 
| Bondings wrote: |
| Om je paswoord van DirectAdmin te wijzigen moet je op het 'password' tekeningetje vanboven klikken. 1 maal je oude paswoord invullen en 2 maal het nieuwe. |
ffies offtopic, maar ik wist helemaal niet dat bondings nederlands was (of in ieder geval spreekt). Grappig dat frihost door een nederlander is gestard. Ik voel me al wat meer thuis hier 
| Bondings wrote: |
| Om je paswoord van DirectAdmin te wijzigen moet je op het 'password' tekeningetje vanboven klikken. 1 maal je oude paswoord invullen en 2 maal het nieuwe. |
Maar dat kan alsnog mislukken >_> Ik probeer mijn wachtwoord al maanden te veranderen maar hij zeurt steeds erover dat het een te "normaal" wachtwoord is. Terwijl hij toch lang is en er 4 cijfers en 3 tekens in zitten. En ook hoofdletters en kleine letters. >_> Kheb al 3 andere geprobeert maar die worden ook gewoon geweigerd.
Nou doe ik niet veel op het moment en heb ik m'n wachtwoord goed opgeborgen maar ik ben wel van plan om er wat mee te doen.(nu te druk) En met het wachtwoord dat ik nu heb vind ik het gewoon irirtant om in te loggen.
Het lukt je niet om je wachtwoord te veranderen? Probeer dan eens geen tekens te gebruiken. Ik neem aan dat je het over $ ^ * enzo hebt? Deze kunnen misschien niet in een wachtwoord. (Weet ik niet zeker). Neem dan minimaal 6 tekens in je wachtwoord, bestaande uit kleine letters, hoofdletters en cijfers. Dan moet hij het doen.
Hij zegt juist dat het woord te veel voorkomt en daardoor niet geschikt is. Ik heb het al eens op m'n vorige host gehad, maar toen was het veranderd door de admin. Dus het kan wel, maar je kan het alleen niet zelf =/
waarom nemen ze eigelijk nieuwe accounts pas weer aan vanaf midden februari aan??? Ik heb gezocht maar kon het hier nergens vinden... en als het er al stond excuses
Jupiter2
| Jupiter2 wrote: |
waarom nemen ze eigelijk nieuwe accounts pas weer aan vanaf midden februari aan??? Ik heb gezocht maar kon het hier nergens vinden... en als het er al stond excuses
Jupiter2 |
Eerst even kijken of de nieuwe server goed werkt
James 
| Boles Roor wrote: |
| Hij zegt juist dat het woord te veel voorkomt en daardoor niet geschikt is. Ik heb het al eens op m'n vorige host gehad, maar toen was het veranderd door de admin. Dus het kan wel, maar je kan het alleen niet zelf =/ |
Ik heb mijn wachtwoord ook zelf verandert, dus je kan het wel zelf.
| Yjaxygames wrote: |
| Boles Roor wrote: | | Hij zegt juist dat het woord te veel voorkomt en daardoor niet geschikt is. Ik heb het al eens op m'n vorige host gehad, maar toen was het veranderd door de admin. Dus het kan wel, maar je kan het alleen niet zelf =/ |
Ik heb mijn wachtwoord ook zelf verandert, dus je kan het wel zelf. |
Dat hoor je me niet zeggen, ik heb het alleen over dat specifieke wachtwoord.