FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Google ads invoegen in phpbb forum

BCP88
Ik heb me aangemeld voor google ads, ik heb het al op mijn website staan maar zou iemand me kunnen vertellen hoe ik deze ads kan invoegen in een phpbb forum zoals op dit forum van frihost.
Ik vraag het liever hier omdat ik bang ben dat ik iets verkeerd verander. Het forum is al klaar en ik heb google ads ook al bevestigd.
Liefst zou ik het zoals op dit forum na het eerste bericht hebben.
Alvast bedankt.
Bondings
Om ze na het eerste bericht te plaatsen moet je een mod installeren, hij staat ergens in de database van phpBB. Voor de ander gevallen moet je ze toevoegen ofwel in de templates/*theme*/overall_header.tpl ofwel in alle templates waar je ze wilt hebben zoals index_body.tpl.
rvec
het is veel makkelijker om het gewoon als banner bovenaan te zetten. Ik weet niet of dat in phpbb ook kan of dat het een in plus ingebakken mod is. Maar daar kan je bovenaan banners plaatsen. En die kan je heel makkelijk toevoegen via het admin scherm
BCP88
Weet iemand toevallig hoe die mod heet (degene waar bonding over sprak twee posts eerder) van phpbb of waar ik die juist kan vinden? Want ik heb een tijd op de site van phpbb gezocht maar daar staan zoveel mods op en ik dacht ze allemaal gezien te hebben maar blijkbaar toch niet.
Ik heb wel nog een paar andere fijne mods gezien Smile

Nog even een andere vraag, krijg je bij google adsense enkel iets als er ook op een van de links geklikt word of ook als er enkel pageviews zijn?
SBrian
BCP88 wrote:

Nog even een andere vraag, krijg je bij google adsense enkel iets als er ook op een van de links geklikt word of ook als er enkel pageviews zijn?

Mijn aanvraag hiervoor loopt ook..., maar volgens mij ook voor het aantal pageviews Laughing Laughing
Lady Elensar
BCP88 wrote:
Weet iemand toevallig hoe die mod heet (degene waar bonding over sprak twee posts eerder) van phpbb of waar ik die juist kan vinden? Want ik heb een tijd op de site van phpbb gezocht maar daar staan zoveel mods op en ik dacht ze allemaal gezien te hebben maar blijkbaar toch niet.

Als je een mod zoekt kun je dat ook via google doen, of via een heel bekende site http://www.phpbbhacks.com. Ik heb er is voor je gezocht en kwam uit op deze pagina: http://phpbbhacks.com/searchresults.php?version=2&query=banner&search_type=1. Nu weet ik niet precies welke je moet hebben, maar ik dacht dat het misschien de Complete Banner Hack wel is zou kunnen zijn.. ik zou zeggen, zoek anders gewoon ff op de site.. en lees de beschrijvingen (door op de link te klikken, is nog niet meteen de download). Je komt er vast wel uit. Smile (En anders stel je je vraag gewoon weer hier Razz )
BCP88
Sinds gisteren heb ik mijn webspace hier op frihost, nu heb ik mijn forum over gezet van de database van mijn vorige space naar die van frihost. Ik had een backup van mijn php forum van op de vorige webspace gemaakt en nu heb ik die op die van frihost geladen. Alles is in orde behalve als ik klik op "ga naar administratiepaneel" dan krijg ik steeds de vorige webspace terug ipv de huidige Crying or Very sad weet iemand waar ik de link van "ga naar administratiepaneel" kan aanpassen of wat ik verkeerd doe? Want de link verwijst naar bollenc.frih.net/forum/index en daar een code achter.

edit: Ik heb het forum eens helemaal opnieuw geinstaleerd, database backup er weer opgezet en nu gaat het weer Very Happy

Last edited by BCP88 on Wed Jan 11, 2006 4:41 pm; edited 1 time in total
Slowhand
BCP88 wrote:
Sinds gisteren heb ik mijn webspace hier op frihost, nu heb ik mijn forum over gezet van de database van mijn vorige space naar die van frihost. Ik had een backup van mijn php forum van op de vorige webspace gemaakt en nu heb ik die op die van frihost geladen. Alles is in orde behalve als ik klik op "ga naar administratiepaneel" dan krijg ik steeds de vorige webspace terug ipv de huidige Crying or Very sad weet iemand waar ik de link van "ga naar administratiepaneel" kan aanpassen of wat ik verkeerd doe? Want de link verwijst naar bollenc.frih.net/forum/index en daar een code achter.

Coockies/ geschiedenis van je browser al gewist? Dat kan misschien helpen, en kijk even in je phpbb config file.