FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Fantastico

Yjaxygames
Ik zie heel veel topics over hulp met allemaal dingen zoals phpnuke enzo die volgens mij met fantastico te maken hebben. Ik gebruik directadmin en weet dus niet was fantastico inhoudt. Kan iemand mij vertellen wat fantastico allemaal inhoudt? Ik was gewoon nieuwsgierig aan het worden Smile
DX-Blog
Fantastico is een extensie voor cPanel, hiermee kun je gemakkelijk een aantal php scripts installeren zoals forums, blogs, etc.

Zie hier een voorbeeld:
http://mihospedaje.net/demo/fantastico.htm

Dit is niet de laatste versie, maar het toont wel een deel van wat er mogelijk is om te installeren.
Yjaxygames
En wat houden Phpnuke, postnuke en xoops en al die 'other scripts' in? En is er een mogelijkheid die ook met directadmin te installeren?
DX-Blog
Yjaxygames wrote:
En wat houden Phpnuke, postnuke en xoops en al die 'other scripts' in? En is er een mogelijkheid die ook met directadmin te installeren?

Zijn portal systems, maken het gemakkelijk voor je om content bij te houden. Je kan ze met directadmin niet installeren via een click op de knop, je kan ze wel manual installeren, moet je ze eerst ff downen via hun sites. Check google gewoon voor de link naar de page welk je wilt hebben.
Yjaxygames
Okee dank je. Mischien kan ik iets daarvan wel goed gebruiken.
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.