Ik wilde een nieuwe template installeren op mijn phpbb forum, en het toevoegen van de template (ygames.frih.net/forums/phpBB2/templates/) gaat ook goed. Ik maak dan in /templates/ een map aan voor de nieuwe style, en daarin upload ik alle files van de template. En dan installeer ik de template gewoon via het admin panel op mijn forum. Alles gaat gewoon goed. Maar dan verander ik de template in mijn profiel naar het nieuwe template, en voor het nieuwe template worden sommige dingen gewoon niet geladen, zoals de 'new post' en 'no new post' plaatjes en het logo en nog meer kleine dingetjes, waardoor het forum er niet uitziet.
En terug naar het admin panel kan ook niet, want dan komt er een melding die aangeeft dat een admin panel file niet gevonden kan worden. Door een paar pagina's terug te gaan ben ik weer bij mijn profiel en verander ik het template weer in het standaard template, en alles is weer normaal.
Ik heb dit probleem met het installeren van verschillende templates. Zijn die templates dan voor een oudere phpBB versie ofzo. Help me a.u.b!
En terug naar het admin panel kan ook niet, want dan komt er een melding die aangeeft dat een admin panel file niet gevonden kan worden. Door een paar pagina's terug te gaan ben ik weer bij mijn profiel en verander ik het template weer in het standaard template, en alles is weer normaal.
Ik heb dit probleem met het installeren van verschillende templates. Zijn die templates dan voor een oudere phpBB versie ofzo. Help me a.u.b!