Ik ben gisterenavond naar de bioscoop geweest, naar King Kong. Een geweldige film. Duurde maar liefst 3 uur en 20 minuten.
Wat zijn jullie favorieten?
Ik was laatst geweest, ik had drie-en-een-halfuur gerekend...
Soms een beetje langdradig maar wel leuk
King Kong vind ik wel leuk en
Shaun of the Dead is een echte favoriet van mij (aanradertje)
haha lijkt me een prachtige film maar ik heb tog respect voor the SAW2 
Green street hooligans vind ik een geweldige film
Die heb ik vandaag voor de 2e keer bekeken
//potzet
Last edited by potzet on Mon Jan 09, 2006 12:48 am; edited 1 time in total
Ik heb een soort KingKong eens gezien geloof ik... Maar ik vind She-Devil wel aardig, klassiekers meestal ook, musicals, en gewone tvseries. Jessica Fletcher. Oldie, maar wel leuk.
| RoomRooz wrote: |
| Ik heb een soort KingKong eens gezien geloof ik... |
| Quote: |
| En Jackson mag trots zijn, want King Kong is een indrukwekkend staaltje vakwerk geworden. Hij heeft de oude film uit 1933 uigebouwd tot een groots spektakel van meer dan drie uur, dat dieper investeert in opbouw van de personages. |

Ik ben gisteren naar de film geweest en ben king kong gaan kijken... zaten er zo vier hollanders van ongeveer mijn leeftijd voor me.... echt om die zak popcorn over hun hoofd te kieperen... ze zaten heel de tijd te babbelen en te lachen...
Er zijn ook wat kindertjes uit de zaal gegaan
Goede film, ben een keer geschrokken toen het meisje wegliep en er ineens die arm van die aap er voor stond... en een knal door al die luidsprekers...
en toen met die wormen en die pissebed achtige dingen.... bah...
James 
ik vond King Kong errug goed. Ik had eigenlijk eerst geen trek om er naartoe te gaan. Ik vond het een beetje nutteloos om drie en een half uur naar een aap te gaan kijken en bovendien heb ik me in voorgaande films altijd ontzettend gestoord aan Jack Black.
Jack Black viel erg mee qua irritatie factor, hij deed het zelfs redelijk leuk. Maar toch was Naomi Watts wel de ster. En het is trouwens ook helemaal niet vervelend om drie en een half uur naar haar te kijken
Ik vond alleen die inboorlingen een beetje wazig en de dino's wat vergezocht...
Vooral toen ze net was ontsnapt aan een T-rex en er naast die boomstam nog een T-rex hoofd naar boven kwam. Dat was echt zo'n "Dat MEEEEN je niet!"-moment.
O, nog een dingetje. Ik heb nog nooit in een film zoveel medelijden met een dier gehad dan met King Kong op dat poduim... Sjesus wat was dat sneu.
Ben ik toch niet helemaal gek, was het wel KingKong! Alleen uit 1933. Die was leuk. Nieuwe heb ik nog niet gezien. Maar dat je het opviel Lady Elensar!
Donnie Darko
zo'n goede film, echt waar!
Ik ben pas naar de chronicals of Narnia geweest, ik vondt het boek beter (de film was in mijn ogen at te kinderlijk op gezet).
Na de positive verhalen hier boeven tochook maar eens naar kong gaan
| pietpuk wrote: |
Ik ben pas naar de chronicals of Narnia geweest, ik vondt het boek beter (de film was in mijn ogen at te kinderlijk op gezet).
|
dat heb ik heb ik dus gehoord en daarom ben ik er niet heen gegaan.
mijn laatste film was "four brothers". dat is pas een goeie film als je het mij vraagd ik heb hem 2 keer in de bios gezien en ga hem 100% kopen. echt een aanrader als je van het genre houdt
| marocsite wrote: |
haha lijkt me een prachtige film maar ik heb tog respect voor the SAW2  |
Die viel toch tegen als je de eerste ook hebt gezien. Het bekende euvel met horrorsequels. Het trucje is wel bekend en dus gaat men voor meer, smeriger, ongeloofwaardiger etc..
Buiten het feit dat er weer een paar flutacteurs inzitten, zeker die agent die de hoofdrol heeft.
| potzet wrote: |
//potzet |
Dat is egt een toffe film 
| marocsite wrote: |
Dat is egt een toffe film  |
Ik ben blij dat je het met me eens bent

//potzet |
Frodo the Hooligan......
....
Kan me niet voorstellen dat ie vet is met zo`n pisventje erin.
Ik ben dol op echt goede films. Citizen Kane was geweldig, Bonnie en Clyde: echt nog heerlijk ouderwetse gangsters. Apocalypse now; de gruwelijke realiteit van de Viëtnamoorlog. Forrest Gump: hilarisch en tragisch bij vlagen. Bridge on the river Kwai, Mutiny on the bounty. Ik kan wel eeuwen doorgaan. Het duurt soms alleen een beetje lang voordat het verhaal op gang komt.
Ik moet zeggen dat ik The Gladiator (met Russell Crowe) wel echt een super film vind. Keb 'm ook wel tig keer gezien
.
En verder.. de Lethal Weapon serie met Mel Gibson en Danny Glover vind ik echt geweldig, die humor gewoon.
Ik vind meerdere Films met Mel Gibson wel goed eigenlijk. 
| Lady Elensar wrote: |
Ik moet zeggen dat ik The Gladiator (met Russell Crowe) wel echt een super film vind. Keb 'm ook wel tig keer gezien .
En verder.. de Lethal Weapon serie met Mel Gibson en Danny Glover vind ik echt geweldig, die humor gewoon.
Ik vind meerdere Films met Mel Gibson wel goed eigenlijk.  |
hahah ja geweldige film 
KingKong is niet echt goede film, ze hebben geprobeerd het een beetje "Oud" op te nemen maar is niet goed gelukt vind ik.
King kong vond ik ook niet echt een aanrader, is nu wel genoeg uitgediept volgens mij.
The Gladiator vind ik ronduit een prachtfilm en de Lord of the rings trilogy vind ik ook erg goed. Verder kijk ik nog wel graag naar Amerikaanse high school high films ,die vind ik echt heel grappig altijd 
10 Things I Hate About You misschien? Dat vond ik nogal een leuke film
. (Met Heath Ledger
)
En toevallig was ik net nog Can't Take My Eyes Off Of You aan het luisteren
(op een gegeven moment zingt Heath dat nr in de film)
king kong was de laatste film die ik heb gezien in de bios echt een pracht film, maar mijn lievelings film is en blijft denk ik xXx gewoon kei vet 
| Lady Elensar wrote: |
En toevallig was ik net nog Can't Take My Eyes Off Of You aan het luisteren (op een gegeven moment zingt Heath dat nr in de film) |
Haha, dat nummer associeer ik meestal met Conspiracy Theory (met Mel Gibson & Julia Robberts) Dat is ook een van de weinige films met Robberts die ik uit kan staan. Maar alles klopt in die film. Echt een toppert
Verdere favoriete films van mij zijn:
A Clockwork Orange
Requiem for a Dream
Natural Born Killers
True Romance
Donnie Darko
Moulin Rouge (vooral door de muziek)
The Shining (eerste enge film die ik zag, daarna beetje Jack Nicholson fan geworden)
The Witches of Eastwick (mede door Nicholson)
Amelie
American Beauty
K-Pax
Resevoir Dogs
From Dusk Till Dawn
Dawn of the Dead (1978 versie)
Matchstick Men
Ripleys Game
Ghost World
Being John Malcovitch
The Game
Seven
Fight Club
Ja, en Conspiracy Theory natuurlijk.
Ik kan doorgaan met die lijst. Maar zorg eerst maar dat je bovenstaande films eerst allemaal hebt gezien, als het dan eenmaal zover is, dan post ik wel wat nieuwe.
Oh, en Beauty & The Beast en The Hunchback of the Notre Dame natuurlijk.
Godfather
Scarface
Gladiator
Goodfellas
Pulp Fiction
Reservoir Dogs
Donnie Brasco
Yep je ziet het, ik hou van gangster films hehehe 
Ik ben twee weken geleden naar King Kong geweest, en erg amusante film maar ik denk dat Lord of The Rings van Peter Jackson toch net even wat origneler is dan deze film. Op één of andere manier kreeg ik bij deze film van Jurrasic Park gevoelens..
| Nick87 wrote: |
| Lady Elensar wrote: | En toevallig was ik net nog Can't Take My Eyes Off Of You aan het luisteren (op een gegeven moment zingt Heath dat nr in de film) |
Haha, dat nummer associeer ik meestal met Conspiracy Theory (met Mel Gibson & Julia Robberts) Dat is ook een van de weinige films met Robberts die ik uit kan staan. Maar alles klopt in die film. Echt een toppert  |
Ja, ik ook! Op het eind, in de auto
. Echt goeie film is dat hè!
En je had een behoorlijke lijst aan films.. waarvan ik de meeste nog niet eens gezien heb
. Maar ik zag dat Se7en er tussen stond, dat vind ik ook een goede film.. best naar eigenlijk (erg wat die gast allemaal gedaan heeft), net zo als het einde, zo goed doordacht. Die gast is echt slim. En ik vond het ook zielig voor Brad hoor
.
Maar verder ben ik niet van plan om dingen te verklappen van films, das niet leuk voor degenen die nog bep. films willen zien.
(En dat zou ook niet leuk zijn als anderen dat deden, toch?)
Hey,
Mijn favorieten, top5, in juiste rangorde zijn:
1.Gladiator
2.Scarface
3.Godfather 1,2,3
4.Bad Boys 1,2
5.The Matrix
MvG,
Salih
King Kong pwned toch echt alle films van de laatste tijd.
gisteren jarhead gezien. echt een belevenis.
Goede beelden, fijn verhaal en die jake gylenhaal kan echt acteren. Dat had ik nooit verwacht.
Zeker zien!
Gisteren Oldboy gezien. Coole Koreaanse film.
Jarhead ligt nog wel op de stapel om bekeken te worden. Wellicht vanavond nog onder het genot van een biertje (of twee, drie).
King Kong voor mij één van de beste films ooit gezien ! En wat een ontroerend einde ! echt prachtig. It wasn't the airplane, it was beauty killed the beast !!! Zaaalig gewoon !
Verder nog goede films ... Life Of Brian (héél oude film) van Monty Python ... maar kweenie oe goed ! Het is een parodie op het leven van Jesus, en t'is echt subliem. Oude britse humor !
Gisteren Wallace & Grommit gezien. Weer een prachtig staaltje vakwerk met die kleipoppetjes en een leuke film overall ook.
ik vond het maar een saaie film er zaten veel fouten in zoals een besneeuwde stad en als die aap boven is is er niks meer te zien van sneeuw. Zoveelr eclame en dat hele gedoe voor een film die eigelijk inhoudelijk weinig voorstelt. De aap zelf was wel vrijgoed gemaakt het vechen maar ik vindt de film een beetje achterhaalt het was een vette film 50 jaar geleden maar het is gwn niks voor deze tijd.
| De_Luis wrote: |
| Gisteren Wallace & Grommit gezien. Weer een prachtig staaltje vakwerk met die kleipoppetjes en een leuke film overall ook. |
ik heb die ook gezien
ik vond het wel een leuke film:)
lkkr terug naar de zondagmorgen (dan werd dat uitgezonden)
nog steeds de zelfde humor heerlijk
van mij mogen ze meer van zulke films maken
Ben de laatste tijd redelijk veel naar de film geweest, wat ik heb gezien:
- Wallice en Grommit
- King Kong
Was echt heel erg lang in de bios maar wel het geld waard. Met de special effects echt geweldig.
- nog een aantal weet niet meer welke
Vind Saving Private Ryan ook nog altijd een topfilm!
Ik vind Van Wilder echt de beste komedie die ik heb gezien, ik heb m al zeker 5 keer gekeken, maar hij blijft leuk.
Had ik Pirates of the Caribbean al genoemd trouwens? Volgensmij niet.. dat is ook een goede film vind ik. Prachtig stel, Johnny en Orlando. 
//potzet |
Jup greenstreet hooligans roelt!!!!!
heb je Football factory al bekeken? het is iets in dezelfde aard(is nu uit op dvd) maar er zitten wel minder gevechten in en meer verhaal over de personages zelf...