FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

logo/ tekst online maken

mitchhubers
Hoi

Quote:
met deze logo/ tekst kun je heel veel
verschillende logo en lettertypes en
in verschillende kleuren
Ook de bestand formaat kan je zelf
kiezen.
En ook de tekst/logo grote

klik hier onder om te kijken als je het kunt gebruiken

Arrow
http://cooltext.com/LogoBrowse.aspx

zie hier een voorbeeld:

Wink groetjes mitch Wink
Nick87
Dat is wel grappig, maar je kunt beter een beetje leren photoshoppen, dan kun je veel meer.
Lady Elensar
Waar heb je die quote vandaan? Razz Er zitten heel wat spelfouten in, en de site is in het Engels...

Maar goed, dat is niet zo belangrijk, we snappen wat er staat. Smile
Cooltext.com had ik al wel van gehoord. Als je niet zo goed bent in het maken van logo's, kun je daar heel leuke creaties maken.
Plus dat je er:

• buttons kunt maken,
  • verschillende fonts kunt downloaden &
  • verschillende textures kunt downloaden
Bondings
Wel, ik ben heel slecht in het maken van logo's en ik heb nogal wat websites. Zou ik wel eens kunnen gebruiken, want het resultaat is wel degelijk, vind ik.

Yjaxygames
Ik kan dit wel gebruiken. Ik moet nog een mooi logo hebben voor m'n site Smile
Rubstah
@ Bondings: www.good-tutorials.com kan je heel veel leren om met PS te leren werken.
Maar als je daar geen zin in hebt en je dit goed genoeg vind dan kun je het net zo goed door zo'n online-ding laten doen.
ncp
Ik heb ook wel eens dat gebruikt. Maar ik gebruik toch liever Jasc Paint Shop Pro. Daarmee kun je veel meer doen dan cooltext.com. Nou ja, het duurt daarom ook langer voordat je iets fatsoenlijks gemaakt hebt.
James007
Ik vind het extreem basic... iets te. Shocked Very Happy
Code of Ruin
Met Photoshop en met Paintshop kun je geweldige dingen maken maar ikzelf heb toch altijd een zwak gehad voor de mogelijkheden van Maya en Discreet 3d's Max. Natuurlijk zijn dit programma's van een wat andere orde maar ik vind de resultaten die ik eruit kan persen veel mooier.
Slowhand
Ik gebruik sinds kort 3d Max.. aangezien ik Photoshop aardig onder de knie had (je raakt eigenlijks nooit uitgeleerd met PS), ben ik me bezig gaan houden met 3D Max.. moet zeggen dat het vrij pittig is!
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.