FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Leuke site`s?

kvveo15
Heeft iemand leuke kerst site`s voor dit jaar? Of gewoon een leuke site om te kijken in de vakantie??? Ik heb zowat alle pagina`s al gezien;) .
Hebben jullie een site?
rvec
flabber is altijd leuk.
James007
WAT? Shocked
Wat is flabber? Shocked
Arjan
flabber punt nl is inderdaad altijd leuk. En dat niet alleen de laatste 10 minuten van je werktijd, als verveling. Maar ook in de vakantie natuurlijk.
Wat ik vooral handig vind is dat je per categorie, bijv. flash games alles kan bekijken en ook ontzettend veel items hebt (terug tot in 2002 gloof ik)

Ja, erg leuke site!
rvec
www.flabber.nl het grootste weblog van nederland met een groot forum erbij en veel meer. Maar het gaat vooral om de weblog.
James007
Ja, ik ben Belg Razz Vergeef het me Very Happy

James Smile
Borghild
www.weebls-stuff.com vind ik zelf ook erg leuk! Very Happy ik lach me er steeds rot om joh!
dagon
www.n00b.nl is ook wel grappig.

en www.kicken.com

is wel leuk als je je eigen verveel op school Very Happy
Yjaxygames
www.mastermovies.nl heeft erg grappige filmpjes.
WaCk0
www.compfused.com is oo kwel leuk hebbe ze veel filmpjes en spelletjes op staan die meestal nergens op slaan maar aan de andere kant ook grappig zijn
The Mazzter
try happytreefriends.com, coole animatiefilmpjes over eekhoorntjes ed (soms een beetje sadistisch) Twisted Evil

Ik laat dit er maar even bij zien:

Omdat dit nogal 'grove' filmpjes zijn, die eerst heel onschuldig en schattig lijken, maar dat uiteindelijk niet zijn -- Lady Elensar Smile
kevin
http://www.ctrlaltdel-online.com/

als je wat "in to" gaming bent, zeker een aanrader.
RoomRooz
Ik heb het idee dat als ik bepaalde sites bezoek, dat ik dan zegmaar in een 'circuit' raak van allemaal sites. Meestal door magic-moonlight.org, loes-steef.tk, sparkleysticker.net, en dan bij links kijken et voila. Maar het moet je smaak en stijl zijn ghehe.
kansloos
Kijk is op www.Mastermovies.nl , voor voice-overs met droge humor
wanroij
kansloos wrote:
Kijk is op www.Mastermovies.nl , voor voice-overs met droge humor

Erg grappige voice overs zitten er tussen ja Laughing Laughing
geeren
Ik heb 2 hele leuke sites, waarvan www.mcmoes.be het beste id, check die maar, dat is een site over mijn vriend mustapha die graag een rapper wil worden.
Lady Elensar
Waarom geef je het adres van die andere leuke site ook niet dan? Very Happy
newby
http://watbenjedan.tk

ook wel grappig Laughing
llsanderll
het is siteS Wink in het engels EN het nederlands
marocsite
geeren wrote:
Ik heb 2 hele leuke sites, waarvan www.mcmoes.be het beste id, check die maar, dat is een site over mijn vriend mustapha die graag een rapper wil worden.

Haha ja die ken ik hij is wel goed :d
maar zit veel groffe taal in Cool
als hij het wat netter houd word hij de opvolger van ali b Very Happy
GamingParadise
Al die sites met die filmpjes zijn wel leuk, maar als je eenmaal heel de site hebt gehad heb je het wel gezien en wordt het snel saai
geeren
mij site is pas leuk, die beheer ik samen met mijn broertje www.maroc-site.nl
keempe
James007 wrote:
Ja, ik ben Belg Razz Vergeef het me Very Happy

James Smile

vergeefd ik ben ook belg trouwens ^^ Razz
Thomas1991
Ik vind dit de beste belgische moppensite die er bestaat: http://www.moppensite.be/. Weet iemand nog beestige moppensite?[/i][/b]
James007
REM... aangezien grapjestopics niet zijn toegestaan, gelieve ook geen moppenSITES op te gaan noemen.

James Smile
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.