FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSCOMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

3 blondjes, welverdraaid!

Vlien
Lachen dat ik deed, de laatste drie finalisten van Miss België: het waren net klonen van elkaar. De blondines bij de laatste 10 leken trouwens allemaal op elkaar. Als zwartharige kan ik mij daar alleen maar ongemakkelijk bij voelen Embarassed daar stonden ze dan op de trapjes: zelfde haarkleur (bloooond!), zelfde kapsels, zelfs twee meiden die praktisch hetzelfde kleedje droegen (weet ik allemaal, ook al heb ik maar met een half oog gevolgd Wink ).
Echt niks tegen blondjes, hoor, maar drie in één finale is me toch wat veel van het goede...
Oftwel anders gezegd: moet er nog blond zijn? Cool
the666bbq
't was verschrikkellijk die verkiezing. Ik zat daar bij de selectie van de laatste tien of zo : 'nee de die nie, nee de die nie, ja de die, die ook', en 't was altijd andersom - man man man ze hebben daar wa bij mekaar gesmeten
potzet
the666bbq wrote:
'nee de die nie, nee de die nie, ja de die, die ook'

waar kom jij vandaan Question Laughing Laughing Laughing

En hebben jullie een paar foto's van die meiden?

//potzet
James007
Sjah...

Ik vind het toch een mooie juffrouw die gewonnen heeft hoor.

(Het heeft niets met de kleur van haar te maken voor mij, maar ik vond dat de dames die niet-blond waren ook niet mooi van gezicht waren...)

James Smile
potzet
hmm... dat is zeker niet verkeer Razz Razz Razz

Ik zou het niet erg vinden als ik daar iedere morgen naast wakker word Laughing

//potzet
thetommyzone
Ik vond ze eigenlijk allemaal niet echt mooi... Ik heb er al veel mooiere gezien!
Vlien
Het ging MIJ dan ook niet om mooi of niet mooi Razz want ik ben zelf e meisjeuh (nou weet ik ook wel dat dat niets wil zeggen, haha, maar in mijn geval even wel). Neej, lelijk kun je niet zeggen, maar je kan wel stellen dat Vlaanderen eenduidig voor blond gaat... *rolls eyes*
wanroij
hmmm mooi meisje...

Toch mooiere gezien maar deze is niet verkeerd.. haha
Lady Elensar
Hej, ik snap je wel hoor Vlien! Er is niks mis met donker kleurig haar! Very Happy

Als het jongens alleen om het blonde haar ging, nou, dan hoef ik ze niet eens. Gelukkig zijn er ook jongens die níet alleen naar uiterlijk kijken. Smile (En er zijn jongens waarvan hun voorkeur donker haar is)
BlackSkad
Hehe, laat me raden Lady Elensar, jij hebt toevallig geen donker haar? Razz

'kHeb de finale niet gezien, maar het meisje dat gewonnen heeft vind'k toch wel knap.

Maar drie blondjes in de finale, waar zijn we mee bezig? Very Happy
De Walen ziten vast aan Francorchamps, de minister van verkeer zat een hele tijd vast door een te luide nachtvlucht in zaventem en de minister van werk kreeg te maken met mensen die niet méér willen werken. En dan durf je klagen over drie 3 blondjes in de finale van Miss België? Misschien kunnen we beter klagen over blondjes in de politiek. Of zijn die ministers niet blond? Swat, wat doet het er toe, tzal toch nooit veranderen Very Happy

Nu ja, genoeg gezeverd. Voor mij is het eender wie wint. Uiterlijk is niet belangrijk, innerlijk wel.

Greatz,
BlackSkad
James007
Kheb ze net gezien op "de laatste show".... Very Happy
Ze ziet er wel lief uit Smile
Ze deed wel een stomme stoot met die "mijn vader is de nicht..." Very Happy
Ze blijft blonT.

James Smile
Vlien
Hey BlackSkad, nou niet beginnen zeuren he! Razz een forum dient net om over vanalles te zeveren, en als jij over belangrijker politiek getinte onderwerpen wil spreken - en niet over 3-blondjes-in-de-finale-van-miss-belgië - start dan een eigen topic?

Cool
Lady Elensar
BlackSkad wrote:
Hehe, laat me raden Lady Elensar, jij hebt toevallig geen donker haar? Razz
Toevallig heb ik m'n haar heel donkerbruin geverfd. xD. En vroeger was het blond, maar zal nu zo onderhand wel donkerblond zijn. Smile

En nu geef ik je gelijk Vlien, wel bij het onderwerp (de finalisten) blijven. Wink

Maar ik heb eigenlijk een vraag, kan iemand me vertellen wanneer die finale is geweest? En of er nog steeds zoiets op is of komt? Volgensmij kan ik die zender in Nederland niet ontvangen.
Vlien
Die was zondag 18 december, toen heb ik dit meteen gepost Razz maar waar die was... geen idee. Het werd uitgezonden op VTM, da's onze commerciële zender, dus ik vermoed dat jullie die niet kunnen ontvangen. "Eén" en "Canvas" misschien wel? Maarja, daar wordt het niet uitgezonden. Tja, dat wordt internet research denk ik Wink
Lady Elensar
één en Canvas kunnen wij inderdaad wel ontvangen. Maar als dit programma (waar dit topic over gaat) niet meer in het nieuws is, er wordt niet meer over gepraat enzo, dan kan hij denk ik beter op slot, om spam te voorkomen. Ik zal er nog is even naar kijken. Smile
Tvis
Als je kans wilt maken op de miss universe titel of welke mondiale schoonheids titel dan ook, dan zul je als land met een blondine moeten komen. Want donkerharigen uit deze regio maken gewoon geen kans tegen die bloedmooie latinas uit Mexico, Colombia, Puerto Rico, etc...Maar als de dame van de foto heeft gewonnen, dan helaas...gaat Belgie niet dor naar de volgende ronde. Eenvudigweg omdat ze niet voldoende borsten heeft. Ver onder het schoonheids ideaal, iets dat ik zelf niet opstel, voor de duidelijkheid, maar de maatschappij.

Leuk geprobeerd, maar helaas...volgend jaar beter... Wink
Vlien

Hihi, ja, die borsten toch steeds he!
Wat vind je van Maria Sharapova dan? Iedereen heeft het erover wat een knappe griet dat is en omdat iedereen altijd op Justine Henin zat te kappen dat ze geen borsten heeft, dacht ik, laat ik er bij ons Maria eens op letten. Dat kind heeft er ook geen, hoor, of toch bijna niet. Ik vind dat ik daaruit mag concluderen dat het niet zozeer om borsten gaat heut zur Tag, maar wel om het gezichtje. Cool Misschien gaat het er anders aan toe bij schoonheidswedstrijden, maar toch denk ik dat het vooral om het gezicht en het figuur in het algemeen te doen is.
DX-Blog
Vind ik echt zo'n gaar wijf, die trekt altijd de gekste smoelen. Check de volgende foto's maar eens:

Lady Elensar
Nou, dat vind ik nog wel mee vallen. Op foto's kan een uiting er altijd wel apart uit komen te zien. Stel dat je tijdens het eten gefotografeerd wordt, net tijdens een bepaalde beweging kan dat er ook heel raar uit komen te zien.

Dat kan iedereen wel is overkomen. Ook jou. Dat vind ik nou net geen eerlijke reden om iemand op af te kraken. Smile
v-d-online
inderdaad, is gewoon een lekker wijf. mmm heerlijk, of nie Jozle
James007
Dit wordt hier geen "bespreek alle mooie dames"-topic hoor Confused
Lekker wijf is misschien niet echt de uitdrukking die we zoeken ook...
Er zijn er namelijk iets te veel Smile
-close-