FRIHOST • FORUMS • SEARCH • FAQ • TOS • BLOGS • DIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Nieuws: Pim Fortuyn

geeren
Het blijkt dat Pim fortuyn ronselde met minderjarige Marokkaanse jongens. Best wel grappig, want wat vinden en denken wij nu eigenlijk van pim fortuyn.
Rubstah
ronselen met? wat is dat voor werkwoord?
Bedoel je rotzooien ofzo in de zin van seksuele handelingen?

Verder stond ik niet achter zijn ideologie en partij en vind ik wat er van overgebleven is maar een zielig zooitje.
ajvemmen
Allemaal oude koeien die weer opgerakeld worden.....voor mij hoeft het allemaal niet hoor ! Die kerel ligt allang onder de zoden. Waarom nu nog zoveel media aandacht daar aan schenken.

Je doet er toch niets meer aan Exclamation
Yjaxygames
Rubstah wrote:
ronselen met? wat is dat voor werkwoord?
Bedoel je rotzooien ofzo in de zin van seksuele handelingen?

Verder stond ik niet achter zijn ideologie en partij en vind ik wat er van overgebleven is maar een zielig zooitje.

Ik ben het helemaal met je eens. De LPF is nu een zooi. En het maakt mij helemaal niks uit wat hij deed in zijn prive leven, en wat de AIVD daar mee te maken had weet ik ook niet.
redtigris
Ja ik was het eens met een 'deel' van zijn ideologie, maar ik vind ook dat je geen oude koeien uit de sloot moet halen.

toch denk ik niet dat hij dat gedaan zal hebben Confused
the666bbq
het is voor elk debat goed dat het verruimd wordt, ook al hoef je niet altijd akkoord te gaan met de stelling van een ander. Als iedereen altijd met alles akkoord zou zijn dan is er geen debat, en als iedereen bekeerd kan worden na een eenvoudige gesprekje dan is er ook niet echt een debat. Nee, een goed debat is er pas wanneer twee of meerdere gesprekspartijen de ander willen overtuigen van hun gelijk, gesteund door een rotsvaste overtuiging.
Ik hou niet zo van een debat waar iemand loze dingetjes loopt te verkondigen met argumenten die totaal geen steek houden in de loop van zijn discour. Dan liever iemand die mij tracht te overtuigen dat kokend water best aangenaam kan zijn, en waarbij na een uur of zo nog steeds denk: ik weet wel beter maar zoals hij het uitlegt zou ik het kunnen geloven.

Nu gaat heel de vreemdelingenpolitiek weer netjes onder het deken van de politieke correctheid, en wordt de smeltkroestheorie verheerlijkt. De politiek in de lage landen is zeer log en maakt zich pas klaar voor beweging als er iets extreem gebeurd zoals de moorden op mensen met een open geest (en mond), zoals de absurde rellen in Parijs, noem maar op...

Beter af en toe iemand met een zotskap op het hoofd in het hoenderhok sturen, zodat jejezelf kan afvragen : ben ik nog wel goed bezig zo of zit er iets van waarheid in die boodschapper.
Maar dit is dan ook weer maar een mening uit de vele, niet meer dan dat.
deedee
Allereerst: Dit topic kun je niet echt nieuws meer noemen.

Maar om het gesprek ontopic te krijgen:

Ja, wat kun je denken van iemand waarvan je weinig weet.
Ik weet zeker als dit aan het licht was gekomen terwijl hij nog leefde, dat er anders over gepraat zou zijn...

Moeilijk, praten over een dode...
Lady Elensar
Het wil niet zeggen dat je hier over een dode praat, je kunt ook over hetgeen waar Pim Fortuyn mee bezig was praten. LPF bijvoorbeeld. (Lijst Pim Fortuyn voor degenen die het niet weten).

Maar James en ik hebben er al over nagedacht of we dit topic open of dicht zouden doen, maar als mensen hier graag over willen praten, mogen ze dat.

Maar nu heb ik toch een andere beslissing gemaakt. Dit topic gaat op slot, en dan kan er verder gepraat woren in het algemene topic over politiek. Smile