FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Wat is het maximaal ..

kvveo15
Wat is het maximaal dat je in het - mag staan met frihost en komt er nog een vakantie mode op zodat je lekker rustig je vakantie kan vieren zonder dat je moet reageren?
rvec
je staat nu al in de min. En er staat ergens dat je 20 in de min kan staan maar ik zou het niet proberen. En als je op vakantie gaat voor meer dan 45 dagen(dat is het maximum aantal punten dus dat kan je voor dat je gaat verdienen) dan kan je contact opnemen met bondings en die kan ervoor zorgen dat je punten niet meer aflopen (een soort vakantiemodus dus). Mischien kunnen andere moderators dit ook wel maar dat kan james of bondings je vast wel vertelen...
James007
Ik kan je cash veranderen, maar niet je punten.. Smile
PM Bondings dan maar als je echt een lange tijd weggaat en je wil niet zonder website thuiskomen. Wink

(Hij doet dit niet zomaar he, voor al wie hem nu gaat dood-PM'en)

James Smile
geeren
kvveo15 wrote:
Wat is het maximaal dat je in het - mag staan met frihost en komt er nog een vakantie mode op zodat je lekker rustig je vakantie kan vieren zonder dat je moet reageren?

Ik weet het niet precies, maar als je min 5 staat, wordt je gewaarschuwd, en als je min 10 staat dan wordt je weer gewaarschuwd, maar dat is dan ook de laatste waarschuwing, want dan kan de account worden verwijdert binnen enkele dagen en/of weken, maar ik heb wel eens min 20 gestaan, dus ik weet het niet zeker, maar ik ben wel gewaarschuwd.
James007
Gewoon rustig en op tijd posten... niet een maand niks posten en dan een spam-inhaalactie doen als sommigen. (Dat valt op in mijn inbox)

Ahum...

James Smile
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.