| Code: |
| Fatal error: Call to undefined function: encode_ip() in /home/christo/domains/marcas.frih.net/public_html/forum/common.php on line 202 |
heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? het stond in common.php van het phpbb forum van mij. Nadat ik een mod had gedaan in het forum.
ik had datzelfde probleem eerst ook met een forum, en toen hielp het toen ik de chmod aanpaste..
| Borghild wrote: |
| ik had datzelfde probleem eerst ook met een forum, en toen hielp het toen ik de chmod aanpaste.. |
waarnaartoe? naar 777?
ja, vaak helpt het overschakelen naar 777!
heb et net gedaan.. heeft geen enkele zin
http://marcas.frihost.net/forum voor als je het wilt zien..
ja dan weet ik het ook niet..
De functie encode_ip bevindt zich in includes/functions.php, ergens rond regel 380. Waarschijnlijk is daar iets mis mee.
ik kon niks raars vinden, alleen had ik de volgende mod erin gezet (in functions.php
| Code: |
//
// START MOD: Avatar On Index - AbelaJohnB
//
//
// Get Template Value
//
function get_template_name($style)
{
global $db, $board_config, $template, $images, $phpbb_root_path;
$sql = "SELECT template_name
FROM " . THEMES_TABLE . "
WHERE themes_id = $style";
if ( !($result = $db->sql_query($sql)) )
{
message_die(CRITICAL_ERROR, 'Could not query database for theme info');
}
if ( !($row = $db->sql_fetchrow($result)) )
{
message_die(CRITICAL_ERROR, "Could not get theme data for themes_id [$style]");
}
$template_name = $row['template_name'] ;
return $template_name;
}
//
// END MOD: Avatar On Index - AbelaJohnB
// |
Je zegt net dat je een mod hebt geinstalleerd, of misschien nog wel meerdere. Heb je wijzigingen moeten aanbrengen in common.php? Controleer even of die goed gedaan zijn.
nee niet in common.php maar wel in het bovenstaande
Misschien kun je beter even op phpbb.nl kijken (of op dit forum zoeken). Ik heb er een aantal topics hierover gezien. Grote kans dat je hier je antwoord vind of krijgt, denk ik.
bedankt voor de hulp. ik heb het forum maar gerest en een backup erover heen gezet...
| Christo wrote: |
| Code: | | Fatal error: Call to undefined function: encode_ip() in /home/christo/domains/marcas.frih.net/public_html/forum/common.php on line 202 |
heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? het stond in common.php van het phpbb forum van mij. Nadat ik een mod had gedaan in het forum. |
Ik weet niet wat het precies is, maar mischien zou je het beter in public moeten plaatsen dan kunnen anderen het ook bereiken en zien.
daar staat het in denk ik? Kijk even naar de link: public_html
Zijn forum werkt al weer, hoor.
-locked-