FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

snelkoppelingen met vertraging [opgelost]

rvec
bij windows staat er bij het start menu een map opstarten. Ik heb een aantal programma's die ik meteen wil opstarten zoals firefox en mirc. Ik wil graag dat deze programma's 5 seconden na de andere programma's opstarten. Ik weet dat het mogelijk is met een toevoeging achter de regel waar de snelkoppeling heenlinkt. Ik ben alleen vergeten wat die regel is. Kan iemand mij helpen?
Lady Elensar
Ik weet eigenlijk niet wat je bedoeld, daar snap ik niet veel van, maar ik weet wel dat als je bij start > uitvoeren 'msconfig.exe' uitvoert, dat je daar dan vanalles kan veranderen, wat ook met programma's die automatisch opstarten bij het opstarten van je pc, te maken hebben. Misschien kun je daar wat mee? Razz
James007
Daar kan je niks mee qua tijd.

Verder denk ik dat je een programma nodig hebt om dit te doen.

James Smile
Lady Elensar
Ow oke, ik dacht, ik kon het proberen Razz.
6ib
volgens mij register tweak. Maar het laat je computer niet echt snelelr opstarten. Dus zie niet in waarom het goed zou zijn Smile
rvec
ik bedoelde dat sommige programma's later opstarten omdat ik vlak na het opstarten nog geen internet verbinding heb. Dit is een beveiliging van de firewall. Ik heb dan pas internetverbinding als de firewall helemaal is opgestart. Als mirc en firefox meteen opstarten krijg ik eerst een melding dat ze geen verbinding met het internet kunnen maken.

Maar ik heb nu al een oplossing vor het probleem. Ik zet bij start-->opstarten een snelkoppeling naar dit vbs script:
Code:

WScript.Sleep 10000
Set WshShell = WScript.CreateObject("WScript.Shell")
WshShell.Run "http://www.rvec.tk"

op die manier start firefox op mijn site op na 10 seconden
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.