FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

pagina niet weergegeven

redtigris
ik heb een website genaamd redtigris.tk. nu heb ik een map aangemaakt met uitgestorven dieren en daarin nog een html bestand met dinosauriërs. nou heb ik als probleem dat hij die pagina niet opent, maar zegt dat hij niet bestaat.

ik heb gekeken of alle namen in de links overeenkomen ,maar dat klopt allemaal. kijk zelf maar ff

dit is de link van uitgestorven dieren.htm. klik ff op dinosauriërs in het kleine menutje onderaan de pagina. vergelijk deze link en die van de andere. je zult zien dat het helemaal hetzelfde is.

weet iemand waarom dit gebeurt? ik heb de hele broncode al doorgespit Confused
James007
Ik zie geen link. Smile
redtigris
lol foutje

www.redtigris.frih.net\dieren\uitgestorven-dieren.htm is de hoofdpagina van dat onderwerp

www.redtigris.frih.net\dieren\uitgestorven-dieren\dinosauriërs.htm is de pagina die het niet doet

nu zie ik dat de hele website het niet doet Confused
foumpie
links werken bij niemand ....
alleen het controll pannel en de ftp werken :s

ik ben sinds vandaag member,
en had dringend host nodig,
kzal dus toch nog wa langer moete wachten.
James007
Server 2 is momenteel down... de technici werken hard... hij is er straks weer hoor. Very Happy

rvec, je bent met je slashes aan het sjoemelen... de linkjes werken niet vanwege \ en /.

James Smile
rvec
ik?
mijn links werken perfect tot de server plat ging maar daarna vast ook wel weer. Bedoel je niet redtigris?

www.redtigris.frih.net/dieren/uitgestorven-dieren.htm is de hoofdpagina van dat onderwerp

www.redtigris.frih.net/dieren/uitgestorven-dieren/dinosauriërs.htm is de pagina die het niet doet
James007
Sorry rvec, ik bedoelde inderdaad redtigris. Embarassed
redtigris
maar ik heb daar nooit problemen gehad met / en \. en mijn andere links doen het trouwens allemaal Confused
rvec
in je post stonden ze wel verkeerd. En ze zijn te lang iedereen die ze wil bezoeken moet ze kopieren en plakken in de adresbalk van de browser.

o nee die 1e is wel goed. Die 2e is te lang. Als je hem aanklikt ga je naar: http://www.redtigris.frih.net/dieren/uitgestorven-dieren/dinosauri
en waarom kan dat zelfs met bbcode niet?
deedee
Ik denk dat het aan de trema op je e ligt bij dinosauriërs...

http://www.redtigris.frih.net/dieren/uitgestorven-dieren/dinosauriers.htm

Zie je, nou komt wel de hele link, en het is gewoon BBCODE!
En de hele pagina werkt als je op die llink klikt...
Probeer eens of het zonder trema kan!

Misschien lukt het dan wel Smile
rvec
o dan herkend bbcode hem natuurlijk ook niet als link omdat er zo'n trema op staat.
redtigris
jah ! ik kwam er toevallig gisteravond zelf ook achter toen ik het bij iemand op msn vroeg. toen ik de link gaf was de link blauw tot aan die trema. dom dom dom.

ik weet trouwens al waarom die / en\ andersom staan in mijn eerste post.
ik heb de link van mijn pc af gehaald. op een pc staan de slashes altijd naar links en op internet naar rechts. kijk maar Smile
SBrian
Okeej, dus dat was het!! Bij mij namelijk ook dat er een gedeelte van mn pagina niet weergeven kon worden. :S:S eigenlijk best irritant..., maar jah, tis niet anders......
redtigris
je mag gewoon geen andere leestekens dan / en . hebben anders herkend hij de link niet goed. is dat bij jou ook and de hand dan?
MadMan
\ is om in bestanden te zoeken, bijv whost.dll\img5.jpg opent dan een image uit een dll

toch? Laughing
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.