FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Php-nuke wie kan me helpen

marocsite
Ik heb een klein probleem ik ben dinds kort bezig met php-nuke en het lukt me aardig maar ben tegen een opstakel gekomen, bij het afronden van de site wou ik me eigen tekste zetten bij bijvoorbeeld de pagina registreren want het staat er als volgt op _REGNEWMEB en ik wil gwn daar neer zetten Registreren. en dat is neit alleen bij die pagina maar bij veel wie kan er mij helpen aub Rolling Eyes

Last edited by marocsite on Tue Dec 06, 2005 6:20 pm; edited 1 time in total
marocsite
egt helemaal niemand die er verstand heb van php-nuke ???????? Question
James007
Hij staat er nog maar net! Shocked
david150
Ik heb ooit eens een PHP-nuke site gehad. Maar phpnuke vind ik niet erg stabiel. Vaak als je wat wil installeren gaat er weer wat mis met de databases. Mambo of Joomla is beter aan te raden.
marocsite
ben er al uit was een grote fout in me php-nuke moet helemaal opnieuw beginnen Sad
rvec
ik ben op de thuisserver nu ook aan het rommelen met phpnuke maar het wil nog niet echt vlotten phpbbplus ging een heel stuk makkelijker. phpnuke heeft wel een makkelijke instalatie maar ik heb meteen al een gek probleem.
Loathing in Fear
hmm... ik ben het nu ook aan het uitproberen, op mn localhost... maar het lukt nog niet echt... de installatie gaat wel... maar de rest wil nog niet zo lukken...
rvec
bij mij wil juist de instalatie niet werken. Ik ben er maar mee gestopt. Ik hou het maar bij phpbb
Loathing in Fear
ja, inderdaad... php is veel makkelijker te installeren, en te bewerken.
maar de installatie is bij mij voor een deel gelukt, nadat ik 5 minuten geprobeert had, liep mijn computer vast en moest ik weer overnieuw opstarten...
sstteeffaann
wat is dat eigelijk voor iets Question Question Question
Lady Elensar
hola, wat een bump.

Anders neem je even hier een kijkje: http://www.phpnuke-dutch.org/. Misschien wordt het dan wat duidelijker?
rvec
voor de volledigheid van het topic:
ik denk dat ik de oplossing weet, je zou in ieder php bestand _REGNEWMEB kunnen vervangen door registreren
maar er moeten ook taalbestanden zijn, daar zou iets moeten staan in de trend van lang_REGNEWMEB= registreren
als dat er op dezelfde manier in wordt gezet als alles wat er al in staat zou het moeten werken.

Ik weet niet zeker of het 1 of meerdere taalbestanden zijn en waar ze staan maar het is bijna zeker dat ze er zijn omdat het de eenvoudigste manier is om websitesoftware te vertalen. Met phpbb en xoops en veel meer ssoftware doen ze dit ook.

en als je wilt weten hoe een cms, forum of ander stuk websoftware werkt: http://www.opensourcecms.com/
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.