FRIHOST FORUMS SEARCH FAQ TOS BLOGS COMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

Beste website van het jaar

kvveo15
Wat vind jij de beste website van het jaar???
Ik weet het nog niet helemaal.
James007
kvveo15 wrote:
Wat vindt jij de beste website van het jaar???
Ik weet het nog niet helemaal

Laat me je een hint geven... het begint met F en eindigt op ihost.com Very Happy

Natuurlijk vanwege het concept. Smile

James Smile
SBrian
HAHA Laughing

daar heeft James007 gelijk in. Als je zo'n vraag op het forum stelt, zullen er verschillende zijn die dit antwoorden.

Ik ook hor Wink Ik vind het geweldig, zon gratis host, en je hoeft alleen maar een forum te bezoeken, en dat is helemaal niet erg, aar juist gezellig, en leuk

SBrian
Hoogeveense RAT
http://www.voetbalstadion.nl.tt is natuurlijk de beste Very Happy. Gewoon de meest betrouwbare voetbalsite. Very Happy

Nu weer serieus, ik vind http://www.xbw.nl de beste. Goede layout, veel nieuws en een heel druk bezocht forum. Wat mij betreft de website van het jaar.
potzet
SBrian wrote:
HAHA Laughing

daar heeft James007 gelijk in. Als je zo'n vraag op het forum stelt, zullen er verschillende zijn die dit antwoorden.

Ik ook hor Wink Ik vind het geweldig, zon gratis host, en je hoeft alleen maar een forum te bezoeken, en dat is helemaal niet erg, aar juist gezellig, en leuk

SBrian

je zou haast zeggen dat je aan het slijmen bent Wink Laughing
Boles Roor
Hehe, tweakers.net natuurlijk Smile
SBrian
potzet wrote:
je zou haast zeggen dat je aan het slijmen bent Wink Laughing

HAHAHA Laughing Laughing Goed opgemerkt Very Happy Maar het is niet waar hor Wink tot nu toe post ik genoeg Very HappyVery Happy dus ik zou niet weten waarom ik moet slijmen. Ik ben gewoon dik tevreden Very Happy

En uiteraard tweakers.net is idd ook erg goed. Hoewel ik NU.nl ook erg goed vind, gewoon lkkr handig kort en krachtig nieuws.

Sbrian
vriendinnieej
James007 wrote:
Laat me je een hint geven... het begint met F en eindigt op ihost.com Very Happy

Goh, ... flihost.com? Laughing

Nee, serieus; www.mystics.nl
Gewoon, het laatste Fantasy nieuws, veel art en Day en Night Online is gewoon helemaal toppie!
ginna
http://www.hattrick.org en frihost vind ik er aardig inde buurt bij komen, met wat zij te bieden hebben. Echt top deze site, mijn complimenten. Ook slim gegereld met dat forumposten enzo.
De_Luis
Ik moet zeggen dat van Hattrick.org de lol er na een paar jaar toch ook wel vanaf gaat. Zeker als de resultaten wat minder gaan werkt dat ook nog eens mee met een vermindering van interesse. Gelukkig heb ik nog enkele doelen daar op mijn lijstje staan die hoe dan ook nog bereikt moeten worden.

Voor de rest zou ik het eigenlijk niet zo gauw weten welke site er nou het beste was, zonder nou met een standaardnaam op de proppen te komen.

Als deze site mijn puntjes snel geeft dan maken ze natuurlijk een goede kans. Wink
McSalih
Ik vind www.google.nl de BESTE site, google is echt een goede site omdat ik daar altijd kan vinden wat ik wil op het internet.

MvG

Salih

P.S.
Een klein vraagje:
Wat ik eigenlijk niet begrijp is hoe eigenlijk zo een site geld kan verdienen, of aan geld komt?
Rubstah
Het is echt moeilijk om er een te kiezen: Google(incl. Gmail enzo), nu.nl, tweakers, downloads.com etc etc, er zijn echt veel goede sites...
SBrian
McSalih wrote:

P.S.
Een klein vraagje:
Wat ik eigenlijk niet begrijp is hoe eigenlijk zo een site geld kan verdienen, of aan geld komt?

Omdat Google advertenties laat zien. De zogenaamde Google Addwords, die staat rechts van je zoekresultaten of er boven, en daar verdienen ze mee.

Er zijn veel goede sites, en om nou een keuze te maken, ik weet het niet. Sowieso is het soms appels met peren vergelijken. Nu.nl en Download.com lijken totaal niet op elkaar, toch zijn het beide erg goede sites. Laughing

(tis maar een voorbeeld, FriHost is ook erg goed Wink Wink )
windstyler
hahah het mooie is wel dat googlen tegenwoordig ook in het woorden boek staat zelfs. dus ze hebben heel wat voor elkaar gekregen.
zelf vind ik www.continentseven.com een er mooie site maarja je moet wel een surfer zijn anders vind je het waarschijnelijk niks
Yjaxygames
Google is de beste site. Je kan er altijd wel wat vinden en googletalk en gmail enzo is ook goed.
Borghild
heb niet echt een favoriet Rolling Eyes

maar vind de site van het programma Oberon zelf erg tof qua layout!

www.tros.nl/oberon
De_Luis
Het is dus postbank.nl geworden uiteindelijk. Op zich geen slechte site, maar als gebruiker heb ik er af en toe wel problemen mee. Zeker bij het mijn postbank gedeelte, waar ik soms niet meer terug kan komen als ik op een verkeerde link geklikt heb.
Lady Elensar
Ik vind dat er geen 'beste' website is. Er zijn zoveel goede websites. En er zijn nog miljoenen die ik nog geneens ken. Zo'n keuze kan ik niet maken.

Maar wat ik wel kan zeggen, is dat ik google een zeer geweldige website vind, omdat je zo ontzettend veel mee kan vinden. Razz
rvec
en omdat het de grote concurrent van microsoft begint te worden
Koenoware
ooit al eens gehoord van www.leejoo.nl ?
Hier vind je veel javascript voor je site!

Haha, maar zonder een host kan je niets dus misschien tog frihost..
DILEMMAAAAAAA!!!!!!!!!
confu
www.tweakers.net! die owned de ...

edit: lol post aangepast door de James himself Laughing
Lady Elensar
Koenoware wrote:
ooit al eens gehoord van www.leejoo.nl ?
Hier vind je veel javascript voor je site!
Of course heb ik gehoord van leejoo! Razz Hier kan je idd veel handige dingen voor je website vinden.

En wat ik zelf trouwens ook een goede website vind is websitemaken.be. Heel veel tutorials betreft html, css, javascript, php, enz. Zeker een aanrader! Smile
confu
nog nooit gehoord van leejoo maar ja je hebt ook vele andere sites waar je zoiets kunt vinden, ik had laatst ook een eigen site gebouwd (ik had hem alleen maar gecodeerd, template van een site afgehaald, en dat was redelijk goed gelukt, ik had .nl domein, en van alles en nog wat maar ja dat kosten dan ook 40 euro per jaar Very Happy, en geen zin meer om dat te betalen dus ben ik maar opzoek gegaan naar een nieuwe hoster Very Happy en nou ben ik hier Laughing
Project Java
de beste website?! frihost is goed (goeie hosting Smile)
en ehm... google.nl natuurlijk!
maar de beste website ooit is: maddox.xmission.com Razz
echt een ownende site! Smile
Bondings
Project Java wrote:
maar de beste website ooit is: maddox.xmission.com Razz
echt een ownende site! Smile

Ja, iedereen is daar ooit wel eens op beland vermoed ik. Ik toch al heel vaak. Wat ik wel grappig vond is zijn artikel over bloggers, want technisch gezien is zijn website ook een of andere soort blog. Wink
v-d-online
Ik bezoek dagelijks deze site: www.zlatan-online.nl
Ten eerste gaat het over de beste voetballer ter wereld en ten tweede hier komen altijd direct foto's en filmpjes online wanneer er weer nieuws is.

top dus!
geeren
[edit] eigen sites natuurlijk niet Razz [/edit]
James007
Gn eigen sites natuurlijk he Very Happy Very Happy
kansloos
Ik mag zeker geen torrentsites noemen ofwel?
ajvemmen
Ik surf namelijk wel eens naar mininova als ik wat nodig heb.
Loathing in Fear
Ja, inderdaad Very Happy je eigen sites vind je meestal toch het allerbeste.
(@Bondings & Project Java) Ik ben ook al heel vaak op maddox.xmission
beland. Het is wel grappig... maar ehm... de beste website van het jaar?
Hmmpff... ik kan niet kiezen... Google ofzo...
Rauf
De beste site van het jaar is zonder twijfel www.xboxworld.nl.
Ze hebben altijd het laatste nieuws, een actief forum en hele goede prijsvragen.
Loathing in Fear
xboxworld is ook wel goed ja, marre, ik heb een klein lijstje samengesteld van goeie sites Smile (naja... sites die ik goed vind...)

- Vaage Fun Very Happy : www.smashmyxbox.com, www.smashmyipod.com enz...enz...
-Console sites: www.xboxworld.nl
- Zoek Sites: www.Google.com
- Cheat Sites: www.gamerevolution.com, www.cheatnow.nl, www.cheatoogle.com
- Hosting sites: www.frihost.com Smile
- Image Hosts: www.imageshack.us

Er zijn er nog wel heel wat meer, maar ik ben te lui om ze op te schrijven Very Happy
Shovelhead
Wat een goeie site is hangt natuurlijk ook af van wat je onder goed verstaat. Ik hoef een site zelf niet echt nuttig te vinden terwijl hij toch erg goed kan zijn. Aan de andere kant kan een site die (voor mij) wel handig is ook heel erg slecht zijn. Voorbeeld; bibelot.net
Ik kijk op deze site regelmatig wat er te doen is in Bibelot (concertzaal in Dordrecht) maar de navigatie is volkomen RUK.
Voor mij heeft een goede site een heldere lay-out, duidelijke navigatie waardoor je snel bij de info bent die je wilt en als er dat allemaal ook nog mooi uitziet is het helemaal fijn.
Een site waar ik allerlei plugins voor moet downloaden of die alleen in IE werkt is volgens mij geen goede site (ook al staat er nuttige info op).
RoomRooz
Dat wisselt bijna per dg bij mij... Ik bekijk dagelijks echt superveel sites. Zoiets als 'Site van het jaar' is dan ook misschien niet de goeie term. Je kunt beter zoiets hebben van 'Beste site van het jaar wat betreft het concept', 'Beste site van het jaar wat betreft inhoud', etc.

Concept: frihost.com natuurlijk
Inhoud: moeilijke, daar vallen bijna alle andere sites onder die ik bezoek... Embarassed
Bengt
Veel goede, maar nog meer slechte zijn er. Very Happy
Drodr
Ik vind Google superhandig, Imageshack, Frihost Razz, Uploaddump (daar mag je directlinks gebruiken) En zo vind ik er nog wel meer handig.. Wink
viss00
wat dacht je van www.burorenkema.nl.. Is echt een vette site... Cool
Lekker actueel ook
RoomRooz
Als je zegt beste website, dan kies ik eerder een website met dingen die ik leuk vindt. Als het nou zou heten 'website met het beste concept' dn wordt het uiteraard frihost.com. Anders www.minettes.nl, of www.glamgirl.nl of www.sparkleysticker.net... Ik ben er nog niet over uit Razz
Zarock
Ik heb niet echt een favorite site maar voorlopig hou ik het op frihost.com.
Google is natuurlijk ook goed je vind er alles wat je zoekt. Anxious
Maxus
tweakers.net got (gatheringoftweakers.net) voor pc nieuws/informatie
marocsite
SBrian wrote:
HAHA Laughing

SBrian

Nou, ik ga toch gewoon voor google
rvec
ik vind geenstijl en flabber wel goede sites maar die bureaurenkema die ik eerder heb gezien vind ik ook niet verkeerd
Timonator
Veel mensen zullen het ook wel met me eens zijn dat www.google.com de beste site is, daarna komt natuurlijk www.frihost.com ik zou niet anders durven Wink Razz
wanroij
rvec wrote:
ik vind geenstijl en flabber wel goede sites maar die bureaurenkema die ik eerder heb gezien vind ik ook niet verkeerd

www.geenstijl.nl vind ik ook erg goed. Maar er zijn best veel sites die goed zijn. Ik kan niet echt kiezen welke ik nu de beste vind.
jefry66
er zijn zoveel mooie websites om er nou eentje uit te kiezen is veel te moeilijk
ik denk ook niet dat er een is die egt mooier is dan alle andere maar ja
hoe kan je kiezen uit die miljoene miss wel miljarden sites???
kevinsalemink
www.mokkels.nl is naar mijn mening de beste site
gangie33
hmmm de beste website van het jaar, euuhhh www.frihost.com, www.runescape.com
en google natuurlijk, want anders was ik niet op frihost gekomen