Sorry voor de lange wachttijd, maar als je eerste posts niet in het Engels zijn, duurt het meestal iets langer (niet alle account creators spreken nederlands). In ieder geval, het is nu aanvaard, check je pm voor de details.
ik ben vorige jaar ook geweest naar die beurs in utrecht ik moet zeggen dat het egt niks aan was want enigste wat je zag was comp-freaks
De Vakantiebeurs is pas geweest, van 9 tot 13 januari ofzo. Die vrijdag ben ik er nog geweest.
Wat je er allemaal kan vinden? Nou, je kan er zo'n beetje informatie over alle landen van de wereld vinden, wat vooral handig is als je, natuurlijk, op vakantie wilt. Ik ben er dan heen gegaan omdat ik Toerisme studeer, maar het is ook leuk om een kijkje te nemen als je op vakantie gaat. Hoewel er ook genoeg mensen zijn die het niks aan vinden hoor.
Je kunt er ook van allerei dingen krijgen, over wat met het land te maken heeft, eten, boekjes, van die standaard beurs dingen (pennen, keykords, lucifers, pepermunt), ontiegelijk veel folders met informatie over bijv. accommodaties (hotels, campings) en er waren spelletjes te doen, er werd muziek gemaakt (Spaanse salsa muziek, of de Schotse doedelzakken bijv.) en nog veel en veel meer.
Dus als je dit wel interessant vind klinken, zul je moeten wachten tot volgend jaar, want dan is ie er weer.
ik ben dit jaar geweest was wel leuk maar vorig jaar was veel leuker