FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Jaarlijkse HCC beurs Utrecht

teteringen
Ik denk dat er wel veel van jullie computer freaks naar de jaarlijks hcc beurs zijn geweest nou ik ben er wel geweest en vond het egt vet Razz
waren veel mooie meiden dus veel foto`s gemaakt en was egt vele te doen en goedkope computer onderdelen ik raad jullie aan voor de gene die nog neit zijn geweest maar een keertje langs te gaan ik kan jullie beloven dat je der geen spijt van krijgt Surprised
James007
>> http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=232247 Smile

James Smile
teteringen
Ik heb al bijna een week geleden aanvraag gedaan op die frihost acount maar ik heb nog steeds niks terug gekregen kan je me helpen Sad
James007
3 dagen geleden is geen week... maargoed Very Happy

U zal wel spoedig antwoord krijgen! Wink

James Smile
Bondings
Sorry voor de lange wachttijd, maar als je eerste posts niet in het Engels zijn, duurt het meestal iets langer (niet alle account creators spreken nederlands). In ieder geval, het is nu aanvaard, check je pm voor de details.
James007
Je zal dus HEEEL spoedig antwoord krijgen Very Happy
Service he maatje Wink
marocsite
haha so so service toen ik me acount aanvroeg had ik hem binnen 24 uur maar toen was er nog geen dutch plaats en deed ik het in het engels Smile
teteringen
ik ben vorige jaar ook geweest naar die beurs in utrecht ik moet zeggen dat het egt niks aan was want enigste wat je zag was comp-freaks
moeslimoen
ik ben vorig jaar en dit jaar geweest en het was heel vet Cool
ik raad jullie egt aan om te gaan vooral voor de jongens Laughing
Lady Elensar
Ik denk dat ik het niet veel aan vind, die HCC beurs.. Ik ben met school tijdje terug naar de Vakantiebeurs in Utrecht geweest, dat vind ik toch wat interessanter moet ik zeggen Razz.
moeslimoen
wat kan je op de vakantie beurs vinden?
wanneer is die eigenlijk Question
Lady Elensar
De Vakantiebeurs is pas geweest, van 9 tot 13 januari ofzo. Die vrijdag ben ik er nog geweest.

Wat je er allemaal kan vinden? Nou, je kan er zo'n beetje informatie over alle landen van de wereld vinden, wat vooral handig is als je, natuurlijk, op vakantie wilt. Ik ben er dan heen gegaan omdat ik Toerisme studeer, maar het is ook leuk om een kijkje te nemen als je op vakantie gaat. Hoewel er ook genoeg mensen zijn die het niks aan vinden hoor.

Je kunt er ook van allerei dingen krijgen, over wat met het land te maken heeft, eten, boekjes, van die standaard beurs dingen (pennen, keykords, lucifers, pepermunt), ontiegelijk veel folders met informatie over bijv. accommodaties (hotels, campings) en er waren spelletjes te doen, er werd muziek gemaakt (Spaanse salsa muziek, of de Schotse doedelzakken bijv.) en nog veel en veel meer.

Dus als je dit wel interessant vind klinken, zul je moeten wachten tot volgend jaar, want dan is ie er weer.
moeslimoen
lijkt mij wel intresant Smile zal volgend jaar een kijkje nemen Wink
newby
ik ben dit jaar geweest was wel leuk maar vorig jaar was veel leuker
Lady Elensar
En hoe komt het dat het vorig jaar veel leuker was dan? Beschrijf het is, als je wilt? Smile
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.