FRIHOST • FORUMS • SEARCH • FAQ • TOS • BLOGS • COMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!


me and my girlfriend [naked]





raver
Ok i was just kidding...just wanted to make sure you will see my pics you animals Laughing
ready? set...GO!!!!




This was from my punk times...





if you like those i will post maybe some more Smile
amaudy
Very Happy
knock knock Hello!
Dragonfly
Nice daring pictures. But none of the thumbnails are clickable meaning we cannot view bigger picture as promised in the thumbnail.

Nice posts. Thanks for calling us ANIMALS... Shocked
randyttp
false advertisement....... Evil or Very Mad


I want some nekkid girlfriends NOW....


okay fine, i will just go get my own Razz
mckenneth
ahha.. cool! cute couple!
dingdong666
*edited
jishui
very beautiful!
tefa_taftaf2010
nice idea to see ur topic

nice pic.s too

thanks man
SeoJi
She's beautiful, where did you meet her?
raver
in first year of college.....here we have a "balul bobocilor" a party for all first year students. There is one in every college. And i went to her party, and the rest (for two years now) is history Smile
Danltn
randyttp wrote:
false advertisement....... Evil or Very Mad


I want some nekkid girlfriends NOW....


okay fine, i will just go get my own Razz


Same Very Happy
dan751
Warning to everyone:
If you post any indecent pictures, they will be snipped, either by me, another moderator, or an admin. And oh, you will be reported to Bondings if you post those kind of pix. This also goes for obscene images too. Wink

I'm sorry, I forgot to mention: The thread may be locked if those kind of pictures show up.


I hate being harsh, but Remember, that we have pre-teen users here also (8-12).
raver
hey relax dude...i know the rules....i wouldn`t post obscene pics anyway...what`s the fun when you can have normal pictures to stimulate your imagination and wonder how would that look in other postures Very Happy
dan751
randyttp wrote:
false advertisement....... Evil or Very Mad


I want some nekkid girlfriends NOW....


okay fine, i will just go get my own Razz


Raver, I was responding more to the above post that I quoted than your's.Wink
Che
hahaha, I see a lot of people were happy to see some naked girlfriends... Rolling Eyes hmmmm
greekcovers
Yes, nice idea in your subject to see your topic !
Nice photos !
cafein
nÝCE cOUPLES Boo hoo! But just a question why the last photo shows the legs Razz
Nice legs Couples Laughing
Tvis
I like the backpart of your girlfriend Laughing
How long are you two together, do I still have a chance on her or what?

Ow, I almost forgot, I already have a beautiful latina girl Very Happy

good luck with the girl, man!
Dillian
Cute pics dude. Nice...
tycoon
lovely gays
excel
What!?!?! No nudies? Cmon... Very Happy
win66
The picture is too small...
Nutorious
lool, i knew that was coming but it still made me chukle Razz
boringest
cool...where's the nudies...lol

good luck with your relationship!
Loafer357
I'm diggin those nude pic's got anymore?
Sephz0r
raver wrote:



Messenger Bags / Satchels / "Man-bags" FOR THE WIN.

I've got my own, but everyone calls me "queer" wtf.
soccer10
awwww ¬¬
chihouse
The title is so attractive..
saiko
randyttp wrote:
false advertisement....... Evil or Very Mad


I want some nekkid girlfriends NOW....


okay fine, i will just go get my own Razz



i say the same thing!
webbone
The last two pics can not show,But your girlfriend is very beautiful!... Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
machine
seriously... you bastard...

never NEVER lie about potential nudity...

there are things that a man should just never joke about...

respectfully yours,

Dean The Machine
raver
thnks all, hope to upload new pics soon Razz
mantasx
Yah, I wanted to see your girlfriend naked... Lol
lukeropro
I wish I had a girlfriend... Sad
blackheart
raver wrote:
This was from my punk times...


Haha,
You're funny.

{was (?)}
raver
blackheart wrote:
Haha,You're funny.

{was (?)}


Yeah, well what can i say, having a steady relationship (two and a half years) makes one change. I'm a nice guy now, no more wearing chains, piercings, mohawk, and so on. Very Happy
Scorpio
lukeropro wrote:
I wish I had a girlfriend... Sad


Your wish sure is shared by many.. Wink
raver
scorpio wrote:
lukeropro wrote:
I wish I had a girlfriend... Sad


Your wish sure is shared by many.. Wink


how sad Very Happy
Nutorious
Damn.... I was expecting nakedness... oh well

*Gets fooled by the other topics*

ooo naked topics...
Qube
Nice man, real nice.
You remind me of this guy I went to school with named Rush.
Ya, seriously, that was his name.
The only reason I knew him was cause I was good friends with his girlfriend.
Now that I think about it, I didn't like him.
He was so damn overprotective of her...
Thank you for bringing me those pleasant memories, haha.
Vanquish
raver wrote:

if you like those i will post maybe some more Smile

Naked ones? Yup, i'm in. *Raises hand*!
Lol, a cute couple, always nice to see!

Neal
tanzali2u
so sweet both of you hahahaa...where did u meet her? she is beautifull
hellrahul
Did you say NAKED
Bosleee
hey dude great looking girlfriend .... do u share :p

nah only jokin i hope u 2 last u look good together

i wish u both the best of luck (and name one of your kids Mac Wink )
skynet
Well.... hehe i sure that your koteret did the work...
you have nice girlfreind, keep on her Smile
mjohnson
very beautiful!
anshu
Hey dude its cheating..

But whatever. enjoy
mjohnson
Nice pics,but it is a pity that they are so small.
raver
new pictures will be coming up, as soon as i scan them Sad
It would be so great if i had a digital camera, but let's hope i'll get one soon.
We just got back from the seaside and ofcourse we coudn'ty have left without taking some pictures Smile
Matte52
Hum now i was very dissepointed.. haha

Nice pictures man, and a nice joke to get more visitors to your threat.

Kind regards:
Matte52
mathiaus
Fixed the thumnails Very Happy
Great way to make sure mods check your thread (and just about everyone else)
abone
you should make a website for your pictures Wink
raver
This time it's just me, without my now ex-girlfriend Smile

justy
nice..

Smile
desertwind
Excuse me, I read something naked in subject.

Cut the crap - Nice pics. You're real lucky to have a nice GF.
Related topics
The most beautiful girl
pornography?
I and my girlfriend 's photo
how many girlfriend/boyfriend have you ever got?
Girlfriend!! Girlfriend!! Girlfriend!!
Christmas!...
Christmas.....Do u like?
Man Who Bit Girlfriend's Face Convicted
Dinner with the Girlfriend's Parents
need a new girlfriend?
Your girlfriend wants SEX
To stop girlfriend, he called in a bomb on plane to Milan
sms jokes
Nude art... Is that taboo???
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Frihost users -> Personal Pictures Gallery

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2011 Frihost, forums powered by phpBB.