FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Frontpage serverextensies

SBrian
Ik heb het volgende probleem, het lijkt er op dat de serverextensies niet werken, of ik doe iets verkeerd.

ik heb het volgende gedaan, gecheckt of ze geinstalleerd stonden, dat stonden ze.

Vervolgens een pagina gemaakt waarin ik die extensies nodig heb. Bijvoorbeeld het feedbackformulier van frontpage zelf, en alles geupload. MAar nog steeds krijg ik de melding te zien : U dient dit te uploaden op een server met Frontpage serverextensies...... Vergeet ik iets... moet er iets in het formulier aangepast worden wat ik over het hoofd zie..........

Of is hier een manier voor die makkelijker is.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

SBrian
SBrian
Aangezien ik hier geen antwoord zie, begin ik zon beetje te concluderen dat of niemand een antwoord weet, of niemand het gebruikt.

Zijn er andere mogelijkheden met PHP? bijvoorbeeld? Niet te moeilijk, want met PHP ben ik nog maar beginner!
ajvemmen
Als ik je een advies mag geven..... gebruik die frontpage shit niet....de meeste server zijn toch met apache uitgerust en is php een voor de hand liggende zaak.

Bovendien is het posten met formuliertjes niet zo moelijk, en als je kijkt op de vele php script sites dan heb je zo een formulier in elkaar gefanst.

En als je wat compleets wilt, probeer dan eens mambo uit ofzo.
teteringen
Ja ik heb een formuliertje gehad in php waar ik alleen me gegevens in hoefde te vullen me naam en email enzo en online gezet en het werkt perfect moet ik zeggen en het is simpel want toen ik dat deed was ik ook een beginner met php Rolling Eyes
rvec
html kan ook altijd maar dat zou ik niet met frontpage doen. Ik geef toe zo ben ik ook begonnen maar ik raad je aan om volledige scripts van bijvoorbeeld www.hotscripts.com af te halen en die dan aan te passen.
SBrian
Allemaal bedankt voor de info. Ik ben er hard mee aan het stoeien gegaan, en het is met gelukt om het in PHP te doen Very Happy
joe_nl
Een goede beslissing!
Ik heb het zelf vroeger ook wel eens met FrontPage geprobeerd om fomulier-dingen te maken, maar het lukte daarmee gewoon niet...

Met een goede PHP-tutorial kom je veel verder, en je leert er meer van. PHP wordt ook nog eens vaker en beter goed ondersteund, en het allermooiste: met PHP kan je veeeeel meer!
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.