Let er op, dit gratis domein is maar 1 jaar gratis. Dat je dus niet gaat denken, wow, gratis domein, en dat je later opeens moet gaan betalen (vrijwillege keuze), en dat niet wist. Hoewel een jaar best lang is, vind ik. Maar goed, eigen keuze. 
Zeer goeie zaak!
Heb gelijk het een en ander vastgelegd!
Groeten.
kan je je abbonement na een jaar weet opzeggen, zoda het gratis is? anders vindt ik het niet eens de moeite om te gaan kijken
Gratis .be domein is wel fijn
alleen jammer dat het maar 1 jaar gratis is , het is wel de moeite waard denk ik , maar ik weet niet of je het zelf moet opzeggen of dat het automatisch gaat.
ik had er al van gehoord maar ik moest de website hebben bij deze dus bedankt
Na een jaar wordt het domein niet automatisch verlengd. Dit kan wel voor het bedrag van een kleine 7 euro.
Als je het verhaal op de website gelezen hebt, heb je dus kunnen lezen dat ze aan het einde van het jaar contact met je opnemen, en vragen of je je account wilt verlengen. 
hmmm... als je nou eens na dat jaartje gratis, je domeinnaam opzegt, en dan gewoon helemaal opnieuw registreerd via een andere comp/IP adres, dan kan je dus eigenlijk oneindig lang een .be domein hebben... als je elk jaar maar weer met een andere computer/IP registreerd 
| Loathing in Fear wrote: |
hmmm... als je nou eens na dat jaartje gratis, je domeinnaam opzegt, en dan gewoon helemaal opnieuw registreerd via een andere comp/IP adres, dan kan je dus eigenlijk oneindig lang een .be domein hebben... als je elk jaar maar weer met een andere computer/IP registreerd  |
eh...:
| Quote: |
| ACTIE GELDIG VAN 01/11/2005 TOT 31/01/2006, MAXIMUM 10 NAMEN PER PERSOON |

er was een aanbieding voor de clickxlezers waar je een domeinnaam en hosting voor een heel jaar kon krijgen zonder aankoopverkplichtingen,
maar deze is helaas al afgelope:s
grtz
Ze zijn toch zo slim geweest om in de voorwaarden het volgende te vermelden: "2. De domeinnamen mogen niet aangewend worden voor cybersquatting of domein warehousing." 
| bart107 wrote: |
Ze zijn toch zo slim geweest om in de voorwaarden het volgende te vermelden: "2. De domeinnamen mogen niet aangewend worden voor cybersquatting of domein warehousing."  |
Dat haat ik dus he... kan ik die twee termen weer liggen opzoeken... Ik kan een mens ook overdonderen met moeilijke termen, maar het wordt er enkel onduidelijker op.
Cybersquatting / Domain Warehousing: Een domeinnaam opkopen die de naam van een bekend merk in zich draagt, om die zo later proberen door te verkopen aan dat merk...
James 
| Reyntjensw wrote: |
er was een aanbieding voor de clickxlezers waar je een domeinnaam en hosting voor een heel jaar kon krijgen zonder aankoopverkplichtingen,
grtz |
edited
Ach, Als je die .be domein hebt en er komen veel mensen op en je domein verloopt moet je die mensen ook allemaal weer doorsturen naar een ander domein naam, als het nou voor altijd gratis was ok, maar ik vind het best wel nutteloos zo onstaat er allemaal maar verwarring met de bezoekers, want die weten dan niet waar ze heen moeten
danke voor de tip
een .be ziet er beter uit als een .TK domein:)
en over 1 jaar ja dan zien we wel weer
en de acite is niet afgelopen mensen hij duurt tot 31-1-06 dus dat is nog een iets meer dan 2 maanden
----------------------------------------
nou hem nog werktend krijgen
ik heb de url al ingevuld maar hij wil nog steeds niet werken iemand nog een tip!
Weet iemand of er ook zo'n actie is voor .nl domeinen?
Want Ick Ben Geen Belg. Ick Ben Nederlander 
Laten we hopen dat .nl domeinen binnenkort ook aan de beurt is voor zo'n leuke actie. Iedergeval heb ik een paar .be domeinen geregistreerd, je weet maar nooit! 
juppie het werkt
en .be of .nl is altijd al beter dan een .tk dus ik ben blij
maar als iemand een .nl heeft gevonden dan zou ik daar graag wat te horen van willen krijgen
| Lady Elensar wrote: |
| Reyntjensw wrote: | er was een aanbieding voor de clickxlezers waar je een domeinnaam en hosting voor een heel jaar kon krijgen zonder aankoopverkplichtingen,
grtz |
edited |
Woeps, sorry. Ik wil ff m'n verontschuldigingen aanbieden voor het bericht wat ik hier had getypt. Ik geloof dat ik chagrijnig was. Ik vond het een nogal nutteloos bericht, maar ik zal er de volgende keer niet meer zo op reageren.
Leuke actie ik heb er ook eentje aangemaakt
bedankt voor het sharen 
ow dit is wel zwaar relaxt nu kan ik een .nl en een be naar de zelfde site laten verwijzen dat is wel cool
dankje en groetjes
ja man ik heb ook een .be domein egt vet dat ie gratis is maar ik vraag me af of je naar die jaarweer opnieuw kan registreren voor gratis
Ga ik zeker doen zal daarna wel betalen
ah, dit klint zeer mooi! Ik was net bezig met het maken van een nieuwe site. (Daarvoor ben ik ook met frihost gekomen) Nu kan ik dus 1 jaar lang een gratis domein gebruiken
in ieder geval beter dan een .tk of een .nl.tt
ps: bedankt voor de link!
werkt mooi maar nu werkt mijn site weer niet. Heb ik net www.rvec.be krijg ik een wit scherm. Is server 2 uit de lucht of heb ik iets verkloot in de instellingen?
denk dat de server die de boel moet forwarden uit de lugt is.. heb je wel vaker met gratis dingen he
Edit: na gekeken te hebben op je site zag ik dat deze ook onbereikbaar was via een .tk en het frihost domein. Ik denk dat de server van frihost onbereikbaar is en dat ook daarom de .be het niet doet.
ps: wel toevallig rvec
dat is net mijn school 
| Quote: |
ps: wel toevallig rvec dat is net mijn school  |
in hoogeveen?
stuur eens een pm met je naam en klas
het is voleldig gratis en je kan opzeggen an 1 jaar ja 
best wel handig
Wanneer geven ze .com weg? 
Hoeveel webruimte krijg je daarbij?
Bij http://www.combell.com/actie hebben zo ook elk jaar een actie met gratis domeinnamen. Dit jaar .be vorig jaar .info.
| georgie wrote: |
| Hoeveel webruimte krijg je daarbij? |
bij een .com?
bij een domeinnaam krijg je nooit webruimte
andersom soms wel maar dan moet je wel betaalde webruimte hebben
heb een actie gezien met een jaar lang 2gb data stream en 10gb opslag met gratis net/org/com wel erg mooi.. actie was maar 5 uur ..
ik ga denk ik ook een .be aanmaken, altijd handig en geen banners zoals tk de laatste tijd heeft 
ja inderdaad, zodra mijn hosting geacepteerd word neem ik ook ff een .be
je kan je domeinnaam aan jehosting hier koppelen he dus je hoeft er geen hosting bij te krijgen 
bij .tk kan je de reclame uitschakelen als je minder dan 90 bezoekers per dag hebt dacht ik. Of een ander getal maar bij de meeste niet al te grote sites kan het wel.
triple post
but i personally think a .be is better then a .tk
1st reason: it loads much faster then a .tk
2nd reason: a .be is normally paid and looks more professional then a .tk
we worden overspoelt door buitenlanders dit lijkt nederland wel.
Maar goed sorry voor de tripple post en bedankt voor de link ik heb nu ook www.rvec.be 
ben dan wel Nederlander, maar heb ook .be aangemaakt tijdje terug. Hartstikke handig!
Combell werkt bij mij niet altijd. Hebben jullie daar ook last van? Bij mij werkt de .be link niet altijd.
ja dat is een goeie zaak ik heb er ondertusse al 10 op verschillende site http://reg.registratie-domein.be is ook zo een site
veel succes
Ik heb het zojuist ''besteld'' , lijkt mij hardstikke handig, zo'n gratis .be domein naam.. Ik hoop maar dat er geen extra voorwaarden aan verbonden zijn. 
| Slowhand wrote: |
Ik heb het zojuist ''besteld'' , lijkt mij hardstikke handig, zo'n gratis .be domein naam.. Ik hoop maar dat er geen extra voorwaarden aan verbonden zijn.  |
aan registratie-domein.be zijn geen voorwaarden aan verbonden, het duurde bij alleen best lang voordat ik daar geaccepteerd werd
gratisbe.be werkt bij mij niet...
ohja, en bij registratie-domein.be verkoopt het niet na 1 jaar, maar gaat het gewoon oneindig lang door 
| Slowhand wrote: | Ik heb het zojuist ''besteld'' , lijkt mij hardstikke handig, zo'n gratis .be domein naam.. Ik hoop maar dat er geen extra voorwaarden aan verbonden zijn.  |
aan registratie-domein.be zijn geen voorwaarden aan verbonden, het duurde bij alleen best lang voordat ik daar geaccepteerd werd gratisbe.be werkt bij mij niet... ohja, en bij registratie-domein.be verkoopt het niet na 1 jaar, maar gaat het gewoon oneindig lang door  |
Na het eerste "gratis" jaar zullen wij u contacteren met de vraag of u uw naam wenst te verlengen aan het normale tarief van €6.2 exclusief BTW, €7.5 inclusief BTW.
Toch niet?
James 
Ik heb bij registratie-domein.be nog helemaal niks gezien van:"na zoveel... betalen" of iets in die richting, dus volgens mij is het 100% gratis.
nee het eerste jaar is gratis. Daarna moet je betalen. Maar dan moet je het wel verlengen en betaalgegevens invoeren. Je zal ruim voor het eind van het jaar een meiltje krijgen dat je domein gaat verlopen. Je hebt dan tijd zat om te bedenken of je het waard vind om er geld voor te betalen.
| tyxl wrote: |
www.gratisbe.be
enjoy |
OOOOOW en dat is helemaal gratis, wel wreed. Waarom doe ze dat ook niet met een .nl domein
Ik zou niet joinen, minstens zestig dagen voor de verlenging opzeggen... En dat vergeet je vast wel. Ik hou het bij .tk, afgezien van de reclame. Maar die kun je geheel legaal verwijderen 
er staat nergens dat het automatisch verlengt word op gratisbe.be , er staat dat het contract maar voor 1 jaar is. en dan nog hoe willen ze ooit geld van je innen terwijl ze niet eens je (betalings)gegevens hebben??
en de webspace die je via jullie kan krijgen?
is die ook maar voor één jaar?
| Maximus wrote: |
en de webspace die je via jullie kan krijgen?
is die ook maar voor één jaar? |
Die is voor zolang jij op frihost blijft posten.... (nuttig welteverstaan)
James
haha
nee de webspace dus heb je zolang je blijft posten:P
er wordt welke dag 1 punt van afgehaald sta je op -10 dan wordt je webspace offline gehaald maar dan heb je al wel 2 waarschuwingen gehad
Weet je, misschien ligt het aan mij, en zie ik het straks, maar ik heb nog niet gezien dat er een punt af is gegaan. Maar ja. In ieder geval blijf ik wel posten 
We zullen eens kijken 
| RoomRooz wrote: |
Weet je, misschien ligt het aan mij, en zie ik het straks, maar ik heb nog niet gezien dat er een punt af is gegaan. Maar ja. In ieder geval blijf ik wel posten  |
Dat vroeg ik me ook wel is af, wanneer de punter er af gingen. Maar volgensmij, als ik het goed heb gezien, gebeurt dat zo rond 10 uur 's avonds.
en die kunnen er ook weer bij komen??
of kun je voorkomen dat ze eraf gaan?
Punten komen er bij door berichten te plaatsen. Elke dag worden je punten gereset naar 45 als je meer punten dan 45 hebt. En er gaat sowieso 1 punt per dag af. Dat kan je dus niet voorkomen.
Daarom moet je ook actief blijven. 
okay das vrolijk.....
en nu heb ik nog wel eens het rare trekje over me dat ik met vakantie wil....
| Maximus wrote: |
okay das vrolijk.....
en nu heb ik nog wel eens het rare trekje over me dat ik met vakantie wil.... |
Ik heb wel eens het rare trekje lichtelijk geïrriteerd te raken als mensen 700x dezelfde vragen stellen. Het antwoord op jouw vraag over vakantie is al meerdere keren gegeven. Zoek.
tja zoiets dacht ik al sorry.
ik moet maar eens de sticky's gaan lezen
| RoomRooz wrote: |
Weet je, misschien ligt het aan mij, en zie ik het straks, maar ik heb nog niet gezien dat er een punt af is gegaan. Maar ja. In ieder geval blijf ik wel posten  |
De punten worden pas er afgehaald, als je hosting geaccepteerd werd, het beste is dus, om eerst te posten totdat je 45 punten hebt
,
en dan pas je hosting aan te vragen;)
(denk wel aan de regels hé
"niet spammen")
---------------------------
Loathing 
| De punten worden pas er afgehaald, als je hosting geaccepteerd werd |
Dit is nieuw voor me? 
het is toch zo dat je punten er alleen afgaan als je hosting hebt of niet? Dat dacht ik ook.
Het is wel zo, bondings zei dat een tijdje geleden... ik kan alleen de link even niet vinden naar de topic waar hij dat zei...
| Het is wel zo, bondings zei dat een tijdje geleden... ik kan alleen de link even niet vinden naar de topic waar hij dat zei... |
Ik zeg ook niet dat het niet waar is
ik wist het enkel niet 
| James007 wrote: |
| Loathing in Fear wrote: | | Het is wel zo, bondings zei dat een tijdje geleden... ik kan alleen de link even niet vinden naar de topic waar hij dat zei... |
Ik zeg ook niet dat het niet waar is ik wist het enkel niet  |
Ja
maar ik wou die link even vinden, gewoon even als "evidence"
------------------------
grtz, loathing 
| James007 wrote: |
| Loathing in Fear wrote: | | Het is wel zo, bondings zei dat een tijdje geleden... ik kan alleen de link even niet vinden naar de topic waar hij dat zei... |
Ik zeg ook niet dat het niet waar is ik wist het enkel niet  |
Ik wist het ook niet, helaas.
maargoed als aanvulling op de gratis .be
hier een site voor meer gratis:
http://www.free-domaine.net/en/
.com, .net, .biz, .org, .info
nadeel voor sites met niet zo veel bezoekers. Je moet minimaal 3000 bezoekers per maand krijgen.
Je hebt ook nl.tt Is ook een gratis domeinmaan die je ergens kan aanvragenm zoals .tk en de gratis .be domeinnamen.
Ja, daar bestaat zelfs al een heel topic over, .nl.tt en .tk 
Oh wist ik niet eens, zal eens kijken. Ik las wel net ergens dat .be tot 1 februari was. Gratis te bestellen dan bedoel ik.
Jah ik heb bij www.combell.be een paar gratis domeinnamen gemaakt, ik zat eerst bij een service die maakte ook domeinnamen die boden een gratis domein naam aanm aar om te forwarden naar een andere site moest je 27 euro dokke. Dat is wel wat veel van het goede en jah dan is het eigenlijk niet voor niks. Wat moet je met een domeinnaam als hij niet naar een andere site is gericht. Op www.combell gaat dat wel en kun je ook email adressen enzo aamaken en het is allemaal gratis (voor een jaar dan)
Actie voorbij maar ik heb er wel goed gebruik van gemaakt... 3 domeinnamen :p Waarvan 1 voor de fun aangemaakt... Die ik gebruikte om iemand te pesten :p Zo zullen er wel veel aangemaakt zijn... Op www.zd-net.be staan al een paar artikels die gaan over het nieuwe recordaantal registraties van .be-domeinnamen. Maar volgend jaar verdwijnen de meeste toch..
ja, daar heb ik ook gebruik van gemaakt. erg handig
beetje jammer dat die actie is afgelopen. Zij er nog meer gratis domeinnamen te kijgen?
Ik ben niet zo kapot over .tk omdat je dan altijd zo'n bannertje krijgt (of ligt dat aan mij?).
Verder heb ik net http://www.free-domaine.net/en/ zitten bekijken maar daar staat:Only logical condition: your site must have at least 3000 visitors per month! (either approximately 100 visitors per day!!).
Dat hoeft voor sommigen geen probleem te zijn maar ik weet niet of ik dat red.
Volgens mij kan deze topic wel gesloten worden.
Volgens mij ook
Actie is voorbij.
-close-