Gebruikt 1 van julie allen msn 8.0?
ik gebruik het (momenteel) wel. en vind het ene heel mooi progmama.
alleen niet veel verandert eerlijk gezegt. vind veel op het zelfde lijken en een paar ondige dingen kan je veranderen maar ja.
wat zijn julie ervaringen?
Persoonlijk dacht ik dat het echt gebruiken van messenger 8 beta nog enkel voor een heel select groepje beta-testers van microsoft was. Het kan ondertussen al wel veranderd zijn...
James 
Mijn msn versie is nog 7.5, en heb verder nog niks over 8.0 gehoord.. Ik gebruik deze versie dus, en MSN Plus. Daar kun je ook aardig wat mee.
Maar ik denk dat er bij elke nieuwe msn versie niet zo heel veel veranderd hoor. 't Zal toch elke keer maar een paar wijzigingen zijn.
| James007 wrote: |
Persoonlijk dacht ik dat het echt gebruiken van messenger 8 beta nog enkel voor een heel select groepje beta-testers van microsoft was. Het kan ondertussen al wel veranderd zijn...
James  |
owja, dat klopt (d8t dat het al openbaar was).
ik raak er aan gewend dat ik het zonder "patch" kan gebruiken.
veel verandert is het niet hoor. ik zal makkelijk zonder kunnen en toch doorgaan met 7,5 dus maak je niet druk:P.
hoe recenter de msn versies hoe onstabieler bijna...
ik gebruik steeds meer mIRC met beetje scripten kan je vandaaruit al je progs starten 
De MSN Messenger 8 is voorlopig in een beta versie en kan alleen getest worden door beta testers en de gewone internetters kunnen hem niet gebruiken wegens beveiligingen.
Wanneer hij openbaar wordt is nog onbekend.
Ik hoop dat hij nog betere functies heeft dan nu.
dus afwachten en hopen 
zou je der een screenshot van kunnen maken en effe hier posten dan kan ik er al een beeld van krijgen
Ik ken MSN 8.0 niet, heb er ook nog niet van gehoord, heb je een link?
Of een screenshot was hierboven al gezegd werd.
| tyxl wrote: |
| hoe recenter de msn versies hoe onstabieler bijna... |
Ja, echt wel. Ik was laatst online, en met iemand aan het praten, stond diegene helemaal niet in m'n contact lijst online, boven het berichtenschermpje stond ook dat ie offline was, en even later kwám hij gewoon online. Terwijl ik dus met hem aan het praten was! Maken jullie ook wel is van die stomme / irritante of whatever dingen mee?
Last edited by Lady Elensar on Tue Nov 15, 2005 7:24 pm; edited 1 time in total
zijn er zo'n drastische veranderingen dat er opeens zoveel fouten inzitten?
| Lady Elensar wrote: |
| tyxl wrote: | | hoe recenter de msn versies hoe onstabieler bijna... |
Ja, echt wel. Ik was laatst online, en met iemand aan het praten, stond diegene helemaal niet in m'n contact lijst online, boven het berichtenschermpje stond ook dat ie offline was, en even later kwám hij gewoon online. Terwijl ik dus met hem aan het praten was! Maken jullie ook wel is van die stomme / irritante of whatever dingen mee? |
ehm... telt 12 gesprekken met 1 persoon ook mee in de lijst van stomme/irritante whatever dingen? (niet 12 achter elkaar, maar 12 tegelijk)
De BETA die werkt nog niet super. bijvoorbeeld als je iemand toevoegd, Hij is wel te groen vindt ik en niet er beter opgeworden. HEt is makkelijk om contactpersonen te zoeken.
Groetjes Timothy de Graaf(www.kvveo.tk
| Loathing in Fear wrote: |
| Lady Elensar wrote: | | tyxl wrote: | | hoe recenter de msn versies hoe onstabieler bijna... |
Ja, echt wel. Ik was laatst online, en met iemand aan het praten, stond diegene helemaal niet in m'n contact lijst online, boven het berichtenschermpje stond ook dat ie offline was, en even later kwám hij gewoon online. Terwijl ik dus met hem aan het praten was! Maken jullie ook wel is van die stomme / irritante of whatever dingen mee? |
ehm... telt 12 gesprekken met 1 persoon ook mee in de lijst van stomme/irritante whatever dingen? (niet 12 achter elkaar, maar 12 tegelijk) |
Dan heb je zeker een gesprek met 3 mensen gehad en is 1 heletijd het gesprek verlaten, Ja dan zou het kunnen 
Echt onstabiel.
Ik vind dat ze eigenlijk in de chatvensters tabbladne moetn maken
in plaats van dat heel je balk volstaat.
Ik MSN bijna niet eigenlijk. En ik vind dat je voor veelsteveel dingen moet betalen. Voor een wink ben je al 3 euro kwijt.
| FireFoxDB wrote: |
Echt onstabiel.
Ik vind dat ze eigenlijk in de chatvensters tabbladne moetn maken
in plaats van dat heel je balk volstaat. |
Heb je het over de gesprekken die je voert? Met msn plus kun je de gesprekken groeperen: je ziet in je taakbalk 1 gesprek staan, en bij dat gesprek is bovenaan een extra balk gekomen, waar alle contactpersonen staan waar je een gesprek mee voert. Voor de duidelijkheid:
En met Win XP komen ze ook bij een bep. aantal in een groep te staan. Net zo als bij internetsites. Maar dat weet je waarschijnlijk wel.
Wat is er voor de rest nog nieuw aan MSN 8? Want ik hoor iedereen hier zeggen dat het niet echt de moeite waard is. En blijkbaar is het nog onstabiel ook.
Is zo een taakbalk met al de personen waar je een gesprek mee hebt eigenlijk wel handig? Lijkt me precies een beetje overbodig 
is dit de update die automatisch op de msn messenger komt?
grtz
Volgens mij wordt je automatisch geupdate ja tenzij je de BETA versie al geinstalleerd wilt hebben, die moet je dan zelf ff downloaden.
Ik wacht gewoon tot mijn update eraan komt.
Kun je hm ook ergens downloaden?????????
http://www.msnskins.be/msn-messenger-8/ of http://www.messengerworld.nl/msn80.php.
Dit zijn twee links die ik via google heb gevonden. En volgensmij, als ik deze sites moet geloven, moet je een patch bij de versie gebruiken.
Ik denk dat het slimmer is om te wachten totdat msn gewoon met de update voor versie 8.0 komt, want dit lijkt me zo'n gedoe, met die patch. Ik heb hem niet zo dringend nodig hoor. Ik kan praten met anderen, en dat vind ik voldoende
.
Ik blijf liever gewoon bij deze versie van MSN, Van mij hoeven er niet van al die onnodige dingen bij zoals packs en die buzzer en alles.
Een paar versies voor MSN 7.0 ( Ik ben vergeten welke ) hadden ze gewoon aan moeten houden, nu wordt je toch alleen maar geirriteerd door die buzzers en die winks en alles.
Ik gebruik het ook
Maar om nou te zeggen dat ik het echt een vooruitgang vind.........
Heb het meer geinstalleerd staan omdak wilde weten hoe het er uit zou zien.
al die troep met msn ik download msn alleen maar van site's die ik ken!!! anders kan je de eerste de beste troep binnen halen 
dan heb je vast geen msn plus?
Naar mijn idee is MSN Plus echt geen 'troep' hoor... je kunt het mét of zonder sponsor installeren. En ik heb er ook geen problemen mee, 't zelfs handig. 
hey je geen problemen met dat prog
want in eerdere versies zaten allemaal fouten en zo en daar door kregen we een hoop problemen en dat wil ik toch liever niet eigenlijk

msn plus is inderdaad een uiterst handig programma met veel extra functies die echt niet zo overbodig zijn en het komt zonder reclame op je pc (als je ten minste de 'sponser' niet laat installeren)
Pas maar op met die Beta versie. Toen ik msn 7.5 beta had geinstalleerd zat mijn systeem ineens vol metl vurissen
De uiteindelijke versie werkt wel prima.
| de-nachtegaaltjes wrote: |
Pas maar op met die Beta versie. Toen ik msn 7.5 beta had geinstalleerd zat mijn systeem ineens vol metl vurissen De uiteindelijke versie werkt wel prima. |
is er dan een definitieve versie uit? of heb je het nog over die oude??
Beta heet niet voor niets beta.
En daarbij: voor zover ik weet had ik geen last van virussen hoor..
ps. Ik heb nu gewoon 7.5.
nou kijk ik denk dat msn 8.0 eigenlijk niks word 7.5 is al uitstekent en goed genoeg ik zou eigenlijk niet weten wat er nog aan verandert zou kunnen worden maar goed we w8en af en zullen zien
Er kan altijd wel iets veranderd worden.
Je kunt zo gek niet verzinnen wat.
Wacht ook nog even maar wacht wel in spanning af
Zoals eerder opgemerkt, ik heb hm. Ik vind hm een stuk overzichtelijker vooral, en grafisch gewoon beter. As je trouwes de BETA als een van de eerste wil hebben: connect.microsoft.com. legaal uiteraard 
Dit ziet er uiteraad veel beter uit ja, alleen vind ik dat msn veel te uitgebreid word met allemaal spul wat onzin is! liever heb ik gewoon iets als google talk dit is gewoon een strak uiterlijk (msn 8 ziet er beter uit moet ik zeggen) en er zit gewoon in wat hij moet hebben en verder niet.
Om je MSN iets strakker eruit te laten zien, een tipje dat je misschien al wel weet..., en misschien ook nog niet!
Ik vind zelf ook dat iets lkkr strak moet zijn, en al die onzin weg moet. Zo heb ik me aan die tabs ge-ergerd, nergens voor nodig. Als je hetzelfde heb, dan moet je bij "extra" is aanvinken: "Dit is een openbare computer, dus geef mijn tabs niet weer", ziet er al een stuk strakker en beter uit. En ik heb MSN Plus geinstalleerd, met aangepaste schermnamen
Maakt het allemaal ietsjes strakker
P.S.: Nu moet je nog Plus installeren, maar MSN 8.0 heeft die functie van aangepaste schermnamen ook al zelf 

| SBrian wrote: |
Om je MSN iets strakker eruit te laten zien, een tipje dat je misschien al wel weet..., en misschien ook nog niet!
Ik vind zelf ook dat iets lkkr strak moet zijn, en al die onzin weg moet. Zo heb ik me aan die tabs ge-ergerd, nergens voor nodig. Als je hetzelfde heb, dan moet je bij "extra" is aanvinken: "Dit is een openbare computer, dus geef mijn tabs niet weer", ziet er al een stuk strakker en beter uit. En ik heb MSN Plus geinstalleerd, met aangepaste schermnamen
Maakt het allemaal ietsjes strakker
P.S.: Nu moet je nog Plus installeren, maar MSN 8.0 heeft die functie van aangepaste schermnamen ook al zelf   |
Bedankt voor de tip!
over msn plus ben ik niet zo tevreden omdat het je hele computer vol stopt met spyware enz. hier word ik zo gek van dat ik het niet meer gebruik. vroeger wel gebruikt maar sinds mijn nieuwe pc heb ik het er maar afgelaten!
moet je de optie ik geef ondersteuning aan spyware niet aanvinken:P
niet letterlijk staat dat er maar wel zoiets en je kan het afvinken
| emre91 wrote: |
bende 7.5.0229 var. 8 çıktımı çıkarsa bana haber verin bak unutmayın.
ben almanca dersi görüyorum Türkiye'de ilerde konuşurum sizle
Ich bin EMRE... |
volgens mij is dit een nederlands subforum en worden andere talen zoals turk volgens mij niet toegestaan hier 
Ik gebruik gewoon MSN 7.5 met MSN plus, heb zelf geen last van virussen enzo. Maar ik run dan ook heel erg regelmatig antivirus/spyware en dat soort troep scanners. Ik denk dat het negens voor nodig is om nu al naar 8.0 BETA te updaten - ik schakel pas over op MSN 8.0 als MSN 8.0 écht klaar is, dus geen BETA-versie.
heb het zonet getest en heb 7.5 trug geinstalleerd,
er zijn wel nieuwe dingen maar vind ze onnodig :s
over 1 ding ben ik wel zeer tevreden, namelijk dat je nu ook berichten naar mensen kunst sturen die niet online zijn en dat ze het te lezen krijgen als ze zich aanmelden.
Groeten Keemp
ik vind het wel een goede overgang, van 7.5 naar 8.0.. de schermafbeeldingen worden nu ook weergegeven als een contactpersoon off-line is, en wat in het vorige bericht ook stond: je kunt mensen die offline zijn rustig een berichtje sturen, waarna ze het te lezen krijgen als ze zich aanmelden. al met al dus een goede verandering!
.. verder vind ik MSN gewoon handig om met iedereen te overleggen over bijvoorbeeld werkstukken.
groetjes, jojo
Dat lijkt me ook erg handig, een bericht sturen naar iemand die offline is.
Ik wacht toch maar tot de officiele versie uit is.
bij mij is-ie al lang uit! 
| travian_porum wrote: |
bij mij is-ie al lang uit!  |
ja maar nog geen final versie, hier zitten nog vele fouten in omdat het een beta is
hm ik heb al mensen met gezien met "YAHOO IK HEB EINDELIJK MSN 8.0" in hun naam, keek op msn site maar zag niks.
link?
komt omdat deze mensen gebruik maken van een beta die eigenlijk bedoelt is voor ontwikkelaars...
| emre91 wrote: |
bende 7.5.0229 var. 8 çıktımı çıkarsa bana haber verin bak unutmayın.
ben almanca dersi görüyorum Türkiye'de ilerde konuşurum sizle
Ich bin EMRE... |
Hahahaha.... ik versta er geen snars van. NIET HIER. NOT IN HERE!
[quote="James007"] | emre91 wrote: |
| Ich bin EMRE... |
dat is het enige wat ik snap.. dus Emre, ik weet niet wat voor taal je spreekt maar dit hoort hier niet thuis. volgens mij kun je beter even naar een duits subforum gaan.
[quote="Christo"] | James007 wrote: |
| emre91 wrote: | | Ich bin EMRE... |
dat is het enige wat ik snap.. dus Emre, ik weet niet wat voor taal je spreekt maar dit hoort hier niet thuis. volgens mij kun je beter even naar een duits subforum gaan. |
Turks, en denkt dat wij duitsers zijn omdat onze sectie "dutch" noemt.
Maar goed, We gaan verder met MSN Messenger 8.0 
ja dat s wel waar er is niet veel veranderd vergeleken met de andere maar ja weten jullei meschien wat tips daarover of er extra opties zijn enzo bedankt
Ik vindt hem erg lelijk voor een beta
Is MSN 8.0 al uit? Dan heb ik wat gemist!
hij is nog niet uit. Aleen voor beta testers is hij te gebruiken. En andere kunnen hem wel downloaden vanaf andere sites want het programma is al uitgelekt maar je kan niet inloggen met je emailadres. Je moet dan nog een programma hebben waarmee je via een proxy kan inloggen en dan pas werkt het. Ik heb het geprobeert en ik vind msn 7.5 toch mooier.
ik vind zelf msn erg onhandig.. AIM werkt veel handiger, al zeg ik het zelf..ook niet zo veel onhandige reclame enzo.
Toen ik nog veel msn gebruikte, werd ik erg vaak opeens uitgelogd. Hebben jullie daar ook last van/last van gehad?
| Borghild wrote: |
| Hebben jullie daar ook last van/last van gehad? |
GEHAD?? Nog steeds eigenlijk...
ik gebruik Miranda IM, http://www.miranda-im.org , ik vind dit veel handiger het maakt niet zo'n [tuut] herrie met heel die [tuut] geluiden en het is handig want je hebt vele plugins, skins alles wat je maar wilt hebben. Tabbladen functies noem het maar op, ik vind het veel handiger en fijner werken, ook omdat ik een gamer ben
en wel houd van op msn zitten, maar niet houd van gestoord worden onder mijn game met zo'n raar geluid
of andere dingen dat ik begin te laggen dus gaat mijn mening uit naar Miranda IM
Is msn messenger eigenlijk ooit af?
ze blijven maar bezig met renewen. als ze em nu open-source maken kunnen we nog meer aanpassen, dan is je hele msn naar jouw wens...
Misschien meer spellen, er zit nu alleen maar bejeweled 1 in. 2 is allang uit hoor!
ze moeten eens nadenken..
ben msn 8 nu aan 't downen, ik hou van bèta's
Gretzzzzzzz
Koenoware
Ik gebruik gewoon 7.5 en dat bevalt me best....verder zit ik weinig op msn en heeft wel of geen nieuwe versie dus weinig invloed op me......t zal allemaal wel....je krijgt vanzelf zo'n berichtje van msn dat je met vernieuwen als die nieuwe af is.
MSN 8.0 is iets beter geworden na de update. Hij is raar maar ook weer goed. Ik heb er geen goede mening over of die nouw beter of slechter is
Msn 6 is nog altijd het relaxte, geen irritante buzzers, geen winks en dat soort spul
dus ook geen problemen, als ik aan het gamen ben
maar ik gebruik wel msn 7.5, als ik niet aan het gamen ben.
Msn 8.0 boei mij niet zoveel... het is wel handig dat je nu ook berichtjes naar mensen kan sturen die offline zijn..
| Project Java wrote: |
Msn 6 is nog altijd het relaxte, geen irritante buzzers, geen winks en dat soort spul |
Die buzzers kun je uitzetten, dan beweegt je scherm tenminste niet. Maar je kan er dan ook geen versturen, maar dat vind ik niet zo erg.
Ik gebruik gewoon 7.5,
als 8.0 echt uit is dan kijk ik wel of ik die wil installeren. 7.5 valt vaak uit (bij mij dan) Maar we zien later wel 
beta versies zijn niet fijn n gebruik, kun je beter wachten op de echte release
Ik vind die nieuwe versie 8.0 maar niks. Mss wel een aantal nieuwe functies, maar op uiterlijk gaat hij er volgens mij op achteruit. 7.5 zag er veel beter uit. Weet iemand wanneer de publieke beta uitkomt?
Nog een tip. Aangezien er hier meerdere zijn die ook van een strakke MSN houden. Download de patch op www.a-patch.tk. Met deze patch kun je overbodige opties (zo ook de advertenties
) uitschakelen. Er is ook al een versie voor WLM 8.0.
BTW, ik vind ut trouwes wel dom dat ze hm WLM noemen, nix geen bekendheid, terwijl MSN'en juist een werkwoord/begrip is geworden!
SBrian
De officiele Beta is trouwes ook uit
Dan hoef je geen patch meer te gebruiken.
http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_NL
dat is de nederlandse versie... Ik weet niet of je ook nog moet registreren om te gebruiken... Maar bij mij werktie gewoon zo 
Nu de officiële er is, waag het alsjeblieft niet om die ergens anders te downloaden als bij msn.com zelf he...
http://www.security.nl/article/12580/1/MSN_Messenger_8_%22beta%22_besmet_gebruikers_met_virus.html
(Dit gaat dus niet over de versie van het bericht hierboven he
)
James 
ik gebruik msn 7.0 en die vind ik prima! Je hebt toch niet meer nodig dan dat je met elkaar normaal kan msnen?
De nieuwe BETA van MSN 8.0 is erg mooi.... ben blij dat ik die gebruik... een stuk strakker 
ik heb msn 8.0 een tijdje geleden uitgeprobeerd ik vond het maar niks ik hou niet zo van alles groot en allemaal icoontjes zoals 7.5 dat ziet er lekker uit 8.0 ik hou dr niet van..maja iedreen zun keuze he 
Laatst had ik ook Windows Messenger Live uitgeprobeerd. Ik was alleen even vergeten dat ik MSN Plus gebruik, dus dat was echt niet fijn.
Ik houd het liever bij MSN 7.5 met m'n Plus. Want volgens mij las ik ergens dat 8.0 helemaal de nieuwe MSN wordt, en dus niet meer op de oude gaat lijken, ofzo.
Ik heb sinds kort ook al windows 8 live messenger. Ze hebben de naam veranderd omdat er ietes zou zijn met het splitsen van de firma MSN maar het programma lijft gewoon hetzelfde. Ik had eerst MSN 8 maar die moest ik starten met een speciale soort patch maar dit was zeer rottig omdat msn dan niet naar behoren werkte. Ik was op msn en dan kwam je achteraf te horen dat je offline was. Dus dat was niks en toen heb ik he tderaf gegooid. Nu zag ik laatst onder aan in msn 7.5 een melding of er beta tester zich wilden aanmelden. Dat heb ik gedaan en nu heb ik dus ook msn8.0 tohc iets anders dan die eerdere 8.0 die ik had maar alles werkt nu mooi zoals het hoort.
ik gebruik gewoon msn 7.5
Ik moet zeggen dat de Beta 8.0 de eerste versie van msn is die "stabiel" is.
Ik heb msn sedert 6.0 (nog niet zo heel lang dus). Ik moet zeggen dat de versie 7.5 een grote rotzooi is.
7.5 viel bij mij gemiddeld om de 2 minuten uit. Khad hem al een paar keer geïnstalleerd en de updates afgehaald, maar dat hielp niet.
Met msn 8.0 heb ik zo goed als geen problemen. Hij valt zelden uit. Gemiddeld 2 maal per week. Dat kan dus evengoed aan de service van msn liggen.
De nieuwste msn versies vragen steeds meer geheugen en er zit zoveel onzin bij... je kunt beter gewoon bij de oude msn 6.0 blijven
vind ik fijner 
| mgt wrote: |
Gebruikt 1 van julie allen msn 8.0?
ik gebruik het (momenteel) wel. en vind het ene heel mooi progmama.
alleen niet veel verandert eerlijk gezegt. vind veel op het zelfde lijken en een paar ondige dingen kan je veranderen maar ja.
wat zijn julie ervaringen? |
De eerste was het beste!!!!

Als er te veel onzin opzit, stap ik gewoon over op windows messenger
heb je ten minste wel snelle bestandsoverdracht
als de ander dan ook eens zijn firewall goed instelt!!! (Jozle! snorro:))
ik heb gelezen dat in sommige 8.0 beta's op internet virussen bevatten dus zelf ga ik het niet downloaden. pas als de echte verzie uit is
De bèta versie van Windows Live Messenger kun je toch alleen via een uitnodiging krijgen? Dat een vriend bijvoorbeeld je een mail stuurt met een download link voor WLM. Althans, dat heb ik wel gehad. En daarna kreeg ik weer een mail waarmee ik weer een uitnodiging voor WLM naar andere mensen kon sturen. Je kunt 'm ook niet op de website van MSN downloaden, dus volgensmij kan het 'officieel' alleen via deze manier. Maar goed, maakt ook niet echt uit.
En wat betreft MSN 7.5, ik heb er nauwelijks problemen mee. Liever gezegd, sinds dat ik MSN op m'n computer heb staan, ben ik voor zover ik me kan herinneren nog maar iets van 3 keer zomaar van MSN afgegooid. En dan gebruik ik ook nog MSN Plus. Die kun je weer niet voor WLM krijgen. Of dat is ook nog een of andere vage patch ofzo, wat ik gehoord heb.
Ik blijf het liefste nu gewoon bij 7.5 met Plus. En ik zie wel wat ik doe als er ooit nog een Plus versie voor WLM komt.
Bij msn plus moet je wel opletten, dat je de advertenties niet instaleerd.
Maar goed,ik heb ook msn 8.0 of windows live messenger vast gekregen, en vind het best mooi, en anders,
Ik heb vaak last van msn7.5 daarom dat ik de nieuwe versie heb gedownload.
Wel spijtig dat je zonder uitnodiging geen WLM kunt gebruiken, maar ja, het is ook maar een beta hé.
volgens mijn mening ziet de msn 8.0 er niet veel beter uit dan de vorige versie. en daarbij, wat moeten we nog meer hebben, al de functies die je nodig hebt zitten toch al in de vorige versies. het enige wat je nog kunt bijkrijgen met deze nieuwe messenger is problemen en vertragingen.
Er is nu een nieuwe 'interne' versie van Windows Live Messenger® verschenen (voorheen MSN Messenger). Vele nieuwe functies en het is via MastaLine.com te downloaden. Je met de beta versie telefoneren en nog veel meer nieuwe opties. Een aanrader om een te bekijken denk ik!
ik hoor van eidereen,
en vind zelf ook dat het bagger is
Ik hou me er niete cht mee bezig, maar zalongetwijfeld niet de nieuwste hebben want mensen proberen me vaak genoeg dingen, winks en al die zooi, te sturen en dat ik niks zie.
Van mij hoeft dat allemaal niet, als ik al op msn zit dan ben ik toch altijd email aan het checken, een aantal standaard-sites te bekijken of te surfen en ik gebruik msn alleen voor het hoognodige als er iets gezegd moet worden, maar dan pak ik nog liever m'n mobiele telefoon.
| Slowhand wrote: |
| Er is nu een nieuwe 'interne' versie van Windows Live Messenger® verschenen (voorheen MSN Messenger). Vele nieuwe functies en het is via MastaLine.com te downloaden. Je met de beta versie telefoneren en nog veel meer nieuwe opties. Een aanrader om een te bekijken denk ik! |
Dit vind ik nu handig, alles in een.
En de functies die als troep worden ervaren kun je gewoon uitschakelen. Ik heb het al eerder op dit forum gezegd, kijk es op : www.a-patch.tk
Daar kun je een patch downloaden waarmee je reclames, en dergelijk ongewenste rommel kunt weghalen.
Ik heb zelf wel WLM 8.0, werkt uitstekend, ziet er erg strak uit... maar je moet wel die patch gebruiken.
Als je ook de beta wil, stuur dan een PM, heb nog zat uitnodigingen over... 
Ik kan er niet aan doen maar nadat ik Windows Live Messenger® geïnstalleerd had en geopend had, heb ik onmiddellijk buiten gekipt. Hij reageert trager, de interface is helemaal anders en hij is nog in het Engels en met mijn Engels maak ik er niets van. Dus zou ik de andere slecht-Engels-talige aanraden hem ook niet te instaleren.
| Project Java wrote: |
Msn 6 is nog altijd het relaxte, geen irritante buzzers, geen winks en dat soort spul dus ook geen problemen, als ik aan het gamen ben maar ik gebruik wel msn 7.5, als ik niet aan het gamen ben.
Msn 8.0 boei mij niet zoveel... het is wel handig dat je nu ook berichtjes naar mensen kan sturen die offline zijn.. |
buzzers kun je uitzetten als je op de status 'bezet' staat, dan zul je niets horen, en zal je schrem niet trillen