Ik vindt het een mooie site met veel gb dataverkeer. HEt is alleen jammer dat je steeds iets in het forum moet zetten. Dat vindt ik niet echt fijn. Maarja overal is wel iets iritants aan bijvoorbeeld popup`s
Groetjes Timothy
Ik vind Frihost een goede host. Wel jammer dat je iets in het forum moet zetten, maar ja voor wat hoort wat
. Verder vindt ik het knap dat ze al zolang online staan terwijl ze zo een groot pakket beschikbaar stellen.
Frihost is een goede host, dat forum vind ik ook jammer.
want ik sta nog al vaak in de min.
Ik kon afgelopen week geen to slecht kon contact krijgen met Frihost.
Hoe zit dat met jullie?
Ach, dat forum is toch ook wel leuk
ik vermaak me wel. Wat is nou één berichtje per dag? Je kunt anderen helpen met hun pc-problemen, je kunt gezellig kletsen, ideeën uitwisselen, enz. En het groeit als een gek! Ik ben een dikke week niet op FRIHOST geweest, en het NL-forum is gegroeid van 6 threads naar dit!
Leuk toch?
Succes met je site...
Groet,
JohanFH
Ik vind frihost een superhost, vergeleken met andere gratis webhosts. En dat ik actief moet zijn op dit forum vind ik absoluut geen probleem. Zo kan je nog is anderen helpen, of je wordt zelf geholpen, en misshien wordt je engels d'r ook wel beter door.
Keb tot nu toe ong. 3 keer gehad dat de site het heel eventjes niet deed, maar dat vond ik niet zo heel erg. Ik ben blij dat ik deze host gevonden heb. 
Lady Elensar, ik sluit me echt volledig bij je aan. FRIHOST is gewoon een leuke gratis provider, waar je ook nog eens je creativiteit kwijt kunt. Ga zo door, FRIHOST!
JohanFH
Wees blij,
dat je alleen een berichte moet posten.
lycos krijg je reklame.
en wat ik gehoort heb hier niet :A. dus elke dag een berichtje posten voor gratis hosting.... was dat met alles maar zo:P
geld per post :A. of een computer spullen krijgen per post :A zal ik helemaal tof vinden
Ik vind het forum juist cool. Vooral door the marketplace, aangezien ik niet zo'n held ben in sigs/ava's maken.
En wat maakt 1 berichtje per dag nou uit. Je kan ook in 1 dag 7
( fatsoenlijke ) berichten plaatsen en je kan een week vooruit.
Hoe zit dat nu met die berichten eigenlijk? Kan iemand daar wat meer uitleg over geven?
Wordt je al gauw van de server geknikkert als je niet post?
En zo ja hoeveel tijd gaat daar dan overheen?
Een bericht per dag is goed te doen ja, maar wat als je een week bijvoorbeeld ff geen tijd hebt gehad?
Of ben ik een beetje dom en staat dit allemaal beschreven ergens op de site van frishost. Als dat zo is mag je mij wel ff een linkje sturen
bedankt
Hoewel mijn mening ook al ergens elders op dit forum staat, zal ik hm hier nog een keer plaatsen.
Ik ben erg te spreken over Frihost. Geen popups en banners ed, en toch gewoon 250 mb webspace. Ben ik erg blij mee. Verder valt de snelheid mij alles mee. Wat ik wel jammer vond is dat mijn site de afgelopen 2 dagen er om een 1 of andere reden uit lag. (trouwes, ik kon dit forum ook niet bezoeken)
Dat je berichten in het forum moet plaatsen, vind ik niet erg. Het is wel gezellig, en af en toe als je hulp nodig heb kun je altijd een vraag stellen, er is allicht iemand die het antwoord weet!
@ajvemmen, als je een week geen tijd heb moet je sowieso zorgen dat je punten in voorraad heb, nou, die heb je op dit moment!! Hoe lang het duurt, kweet niet!! khoop niet dat ut mij overkomt

| ajvemmen wrote: |
Hoe zit dat nu met die berichten eigenlijk? Kan iemand daar wat meer uitleg over geven?
Wordt je al gauw van de server geknikkert als je niet post?
En zo ja hoeveel tijd gaat daar dan overheen?
Een bericht per dag is goed te doen ja, maar wat als je een week bijvoorbeeld ff geen tijd hebt gehad?
Of ben ik een beetje dom en staat dit allemaal beschreven ergens op de site van frishost. Als dat zo is mag je mij wel ff een linkje sturen
bedankt |
http://frihost.com/forums/viewtopic.php?t=15870
----
Ik vind FriHost echt wonderbaarlijk, 250Mb zonder reclame met alles erop en eraan. A Once in a lifetime experience...
Neen zonder lachen, het is zo leuk
James 
ik vind het ook geen probleem om af en toe wat berichten te posten, de host op zich blijft gratis.
hoe zouden ze anders een gratis host kunnen aanbieden? het geld moet ergens vandaan komen, bij veel hosts van popups en banners, hier via reklame op dit forum.
Dat vind ik echt veel beter als om de haverklap reklame op je eigen site.
nou egt iritant is het neit als je ook nog eens kijkt naar wat je er allemaal voor terug krijgt 250 mb php mysql veel data verkeer en ga zo maar door ik vind het een prachtige host al heb je wel een beetje geijk dat het iritant is maar jah als je wat post kun je wel effe een weekje niets posten maar ik vraag me nu al af hoe het zal moeten zijn als ik naar vakantie ga 
Ik vind Frihost goed want:
1) Je hoeft maar een paar berichten te posten op een leukf orum
2) Je krijgt er 250 MB voor terug
3) Je krijgt PHP en MySQL Ondersteuning
Dat in ruil voor een paar postjes per week, is toch wel een werelddeal

Ik vind Frihost een goede hosting. Alleen is het jammer dat frihost er vorige week een paar keer er best lang heeft uit gelegen. Er werd al geklaagd dat mn site niet te bereiken was. Hebben meer mensen hier last van gehad?
Het forum vind in ook niet zo erg. Het is wel handig als je sommige dingen niet weet. Meestal zitten er wel een paar slimmerikken tussen die je dat uit kunnen leggen.
Kortom een goede hosting!!
| marocsite wrote: |
nou egt iritant is het neit als je ook nog eens kijkt naar wat je er allemaal voor terug krijgt 250 mb php mysql veel data verkeer en ga zo maar door ik vind het een prachtige host al heb je wel een beetje geijk dat het iritant is maar jah als je wat post kun je wel effe een weekje niets posten maar ik vraag me nu al af hoe het zal moeten zijn als ik naar vakantie ga  |
Als je de Engelse fora ook leest, en dus bijvoorbeeld Free Hosting Support, heb je als het goed is kunnen lezen dat dat geen probleem is.
En je hoeft het ook niet te zeggen. (Maar ik denk dat ik het wel in m'n sig zet ofzo
)
nou egt iritant is het neit als je ook nog eens kijkt naar wat je er allemaal voor terug krijgt 250 mb php mysql veel data verkeer en ga zo maar door ik vind het een prachtige host al heb je wel een beetje geijk dat het iritant is maar jah als je wat post kun je wel effe een weekje niets posten maar ik vraag me nu al af hoe het zal moeten zijn als ik naar vakantie ga  |
Weet je dat dit erg moeilijk leest? Gebruik puntjes, en komma's enzo... en het juiste bijwoord, juiste spelling...
En u kan maximum 45 dagen naar vakantie (?) gaan, voordat u onder nul komt. Dat is anderhalve maand.
James 
Ik heb goede ervaring met Frihost, ik zit al sinds jullie bij deze gratis host en het voldoet mij geweldig, leuke en aardig mensen hier ontmoet. Gelukkig weinig downtime en het is één van de weinige GRATIS hosts die wel blijft bestaan, gelukkig maar! 
FriHost is een mooie snelle webhost, veel functies waarvan je de helft niet nodig hebt....
En dat alles voor een paar posts!
Dat is gewoon super! 
Ik ben benieuwd of het mij ook gaat bevallen 
Ik vind Frihost een relaxte host, veel GB dataverkeer en website ruimte
maar het is wel jammer dat je elke keer weer iets op het forum moet posten... maar daar wen je na en tijdje wel weer aan...
-----------------
Loathing 
Last edited by Loathing in Fear on Tue Jan 17, 2006 1:33 am; edited 1 time in total
frihost is perfect.
ik hou er wel van om op forums rond te hangen en mijn zegje te doen of andere mensen te helpen. plus dat ik mijn eigen website kan hosten zonder banner of andere iritante dingen. 2 voordelen in 1 dus 
Hehe jah, ik hang hier meer rond dan dat ik met m'n website bezig ben :p
Mjah, pracht host moet ik zeggen.
gewoon elke week een keertje een paar wat langere berichten schrijven in een tussenuurtje op school of thuis als je even niks te doen hebt en je hebt weer een week langer een topwebspace die:
250mb groot is
sql/php ongelimiteerd aantal e-mailadressen/aliassen toestaat
1 gig dataverkeer per maand geeft
je een ongelimiteerd aantal sql databases laat aanmaken
Ik heb het er graag voor over om af en toe een berichtje te posten. Ik heb trouwens eerder al een stuk of 10 webhosts gehad maar deze vind ik toch echt de beste
Ik vind frihost web hosting geweldig.
Je vindt niet zo makkelijk meer een gratis host! zonder popups en banners ed!!! en wel die 250 MB webspace en ook nog eens PHP en MySQL Ondersteuning
Ik vind het ook wel jammer dat je zo veel berichtenmoet posten voor je gratis hosting, maar zoals er al is gezegd overal zit wel wat bij!
Ik ben al lang blij dat ik deze site heb gevonden en vind het ook niet erg om daar een beetje voor te doen!(altijd nog liever dan er voor te betalen
)
Zelf sta ik ook vaak in de min
Ik vind het een hele verbetering van frihost dat we nu een Nederlandse afdeling hebben om berichten te posten! Niet dat ik lui ben of zo hoor
maar het is toch weer een beetje makkelijker!
Laten we hopen dat deze site het nog een tijdje vol houd!
Ik vind het hier echt een goede host, maarja je moet er toch aan denken dat je wat blijft posten om je host te houden. Dat vind ik opzich ook wel jammer, aangezien ik dat vaak vergeet. Ik ben het er volledig mee eens dat het wel veel beter is dan al die andere beperkte gratis hostjes met heel weinig ruimte en veel popups. Ik denk dat ik dit de allerbeste gratis web hosting is die er is 
ik vind frihost et goed alleen herken ik mezelf wel een beetje in wat je net zij van dat het iritant is want ik ben egt bang dat ik het een keer vergeet en dat me site word verwijdert
| ik vind frihost et goed alleen herken ik mezelf wel een beetje in wat je net zij van dat het iritant is want ik ben egt bang dat ik het een keer vergeet en dat me site word verwijdert |
Je krijgt normaal een email als je -5 en -10 punten bereikt. Ik verwijder accounts enkel onder -20 punten. Als je minder dan 20-30 posts hebt, meestal zonder meer. Boven dat aantal kijk ik het dan meestal nog de datum van je laatste post en de kwaliteit van je posts na. Als dat 3 maanden geleden en met enkel one-liner posts is, dan mag je het vergeten. Als je echter onlangs nog hebt gepost en je posts zijn wat langer en beter dan het gemiddelde, dan mag je meestal op gratie rekenen en worden je punten weer (eenmalig) op 0 gezet.
Als je echter met heel veel tegenzin post, dan zal frihost (en elke andere gelijkaardige host) niet echt geschikt voor je zijn. Ik hoop natuurlijk wel dat de meesten hier wel een betere reden vinden om hier te posten, al is het maar om hulp te krijgen voor hun website of die te promoten.
ik vind frihost erg handig om te gebruiken en voor sites te maken 
Frhost is behoorlijk goed, moet ik zeggen - en tja, dat posten.. Dat is niet altijd even leuk (heb een week ziek op bed gelegen en open mijn inbox om er achter te komen "dat ik moet posten" dat was minder..) maar goed je moet er wat voor over hebben. Of niet?
ik vind deze website heel erg goed, de voordelen zijn echt enorm, en eigelijk is het zo erg nog niet als je website verwijderd wordt, ik hou gewoon een exacte kopie van de site op mijn computer, dus als ik vergeet te posten moet ik gewoon weer 10 punten zien te halen en 5 kwaliteitsposts en ik zet hem er weer op. Als mijn internetverbinding sneller was zou ik het gewoon op mijn eigen pc serven.
Ik vind het een mooie site net nieuw hier maar wat is het ftp hostname van de site
??
Hoop op antwoord natuurlijk 
bedoel je waar je je site naartoe moet ftpen?
dan is het ftp.gebruikersnaam.frih.net
Ik vind frihost web hosting tot nu toe geweldig.
Je vindt niet zo makkelijk een gratis host te vinden zonder popups en banners. Met nog eens 250 MB webspace en ook nog eens PHP en MySQL ondersteuning.
Geweldig
BTW, klopt het dat de server zaterdagochtend plat lag? of lag dat aan mij 
| SBrian wrote: |
BTW, klopt het dat de server zaterdagochtend plat lag? of lag dat aan mij  |
ja... kleine storing.
De hosting vind ik geweldig goed, mijn website kan weer snel geopend worden, wat zeg ik, ik heb weer een website! 100webspace was goed voor 'n jaartje, tot ze mijn site vol begonnen te proppen met banners
Op dat gebied rulet Frihost wel.
Iets anders zijn de forums (offeuh, is het "fora"
). Je eigen mening posten mag, zolang je klinkt als een vijfjarige, en sommige posts worden zomaar verwijderd, heb ik gemerkt (als het indruist tegen de hoge pieten van het Frihost gebeuren). Sorry dat ik dit even opmerk, maar het maakt forum-posting er niet plezieriger op, als je constant moet uitkijken dat je op niemands virtuele tenen trapt.
Wie zijn de beheerders trouwens? Particulieren? Twintigjarige jongens die dat uit plezier doen, na het werk of zo? Of veertigjarige venten, als beroep?
Allee, sorry dat ik weer stout ben geweest. Een beetje pit mag, he?
zoentje!
| Vlien wrote: |
| en sommige posts worden zomaar verwijderd, heb ik gemerkt (als het indruist tegen de hoge pieten van het Frihost gebeuren). Sorry dat ik dit even opmerk, maar het maakt forum-posting er niet plezieriger op, als je constant moet uitkijken dat je op niemands virtuele tenen trapt. |
Normaal gezien worden enkel posts verwijderd als het om spam gaat. Hiermee bedoelen we ook posts die compleet van een andere website/forum gekopiëerd zijn of gekopiëerd van een paar pagina's ervoor. Ik vind het soms wel leuk als iemand dezelfde mening heeft als ik, maar dan moet hij ook mijn posts niet exact kopiëren. Natuurlijk ook een aantal korte posts die op het eerste gezicht goed lijken, maar als je steeds hetzelfde post in een andere topic.
Als je te hard op iemand zijn virtuele tenen stapt dan wordt er ofwel een deel van je post verwijderd (niet helemaal) of gewoon een pm gestuurd.
Natuurlijk worden er veel fouten gemaakt. Als er tot 1000 posts per dag worden gepost, kan dat soms gebeuren. Je mag er me altijd een pm over sturen, als het echt nodig is.
| Wie zijn de beheerders trouwens? Particulieren? Twintigjarige jongens die dat uit plezier doen, na het werk of zo? |
Dat laatste is het ongeveer. Ik studeer ingenieur op een tamelijk grote universiteit in België, dus zo oud ben ik nu ook weer niet, he. 
Haha, ok, no hard feelings
vind ik altijd leuker als ik weet tegen wie ik nu juist aan het praten ben, hehe. Nice to meet you. Toevallig studeer je toch ook niet in Antwerpen? Of ben jij een Nederlander? Nuja maakt niet uit, dit is de topic niet meer en wat ben ik nu toch aan het zeveren 
Haha, ok, no hard feelings vind ik altijd leuker als ik weet tegen wie ik nu juist aan het praten ben, hehe. Nice to meet you. Toevallig studeer je toch ook niet in Antwerpen? Of ben jij een Nederlander? Nuja maakt niet uit, dit is de topic niet meer en wat ben ik nu toch aan het zeveren  |
Nee, jammer genoeg niet in Antwerpen, wel ergens anders in België (een Belg dus). Ik probeer zo weinig mogelijk typerende data over mezelf los te laten op het internet en ik ga me er dus hier ook niet toe laten verleiden. 
| Je eigen mening posten mag, zolang je klinkt als een vijfjarige, en sommige posts worden zomaar verwijderd, heb ik gemerkt (als het indruist tegen de hoge pieten van het Frihost gebeuren). Sorry dat ik dit even opmerk, maar het maakt forum-posting er niet plezieriger op, als je constant moet uitkijken dat je op niemands virtuele tenen trapt. |
Spooky he, van die berichten die zomaar verdwijnen. Dat is meestal een subtiele hint die uitschreeuwt: "Dat bericht was nou echt zoooo niet-nodig, maar ik hoop dat je het zelf merkt dat het weg is, en dat je er je conclusies uit trekt."
Gewoonweg te stom om er een opmerking rond te maken of de persoon in kwestie te PM'en.
Zien dat je niemand te hard op zijn tenen trapt, moet je in het gewone leven ook doen. Je kan ook rebel spelen natuurlijk... maar dat is toch niet aangeraden.
James 
Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in. De reden dat ik dit bericht moet plaatsen, is omdat ik anders wordt verwijdert. Ik vindt het wel leuk, dat je van hun producten gebruik kunt maken, maar steeds weer berichten plaatsen heeft geen zin. Af en toe heb je gewoon geen zin om op het internet te gaan, maar ja, ze bieden ons wel wat aan.
dat zie ik je staat weer in de min.
Je kan ook meteen zien wie het leuk vind he
iedereen met meer dan 20 punten is te spreken over frihost
iedereen daaronder vind het wat minder en hoe verder je van de 20 af gaat des te verder de meningen van neutraal afliggen
Frihost is perfect voor de beginner en die paar posts daar ga je ook niet kapot aan
@ rvec, dude ik heb nog eens op je frihost site: www.rvec.tk gekeken en je hebt een grote fout in je database:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/rvec/domains/rvec.frih.net/public_html/phpBB2/language/lang_dutch/lang_admin_pafiledb.php:13) in /home/rvec/domains/rvec.frih.net/public_html/phpBB2/includes/page_header.php on line 673
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je request op een account behandeld wordt?
Ik was namelijk gelijk fanatiek bezig om toch gelijk die 10 puntjes binnen te halen, zodat ik snel aan de slag kon, maar blijkbaar duurt dat behandelen toch wel langer dan ik had gedacht. Dus tot dan kan ik nog niet echt zeggen wat ik nou van de site vind.
Best fijn dat je gratis ruimte zonder reclame krijgt. Alleen moet je elke keer berichtjes posten op het forum. Anders word je site gewist wat niet zo fijn is.
dat forum vind ik juis handig en mooi. Ik vind het juist een voordeel en als je geen minimum zou moeten hebben zou ik er nooit geweest zijn. en christo bedankt ik zal eens kijke of ik die fout kan vinden. Zelf nog nooit gehad maar dat zegt niks.
en een request is zo behandeld bij mij duurde het dacht ik minder dan een dag voordat ik kon inloggen.
Vrij crappy eigenlijk
Heb 3 dagen moeten wachten op goedkeuring.
en in de 7 dagen dat ik een account heb is hij in totaal al zo'n 12 uur offline geweest...
Ja, hoor ik van die enthousiaste verhalen en verheug ik me al. Dan krijg ik eindelijk mijn account, ligt die server plat. 
ja daar baal ik ook van ik ben ook nog niet zo lang lid maar vind het ondanks de platte server toch een goede host. Een fout met de server heb ik zelfs bij lycos een dag gehad dus dat kan bij alle webhosting wel gebeuren denk ik.
| De_Luis wrote: |
Ja, hoor ik van die enthousiaste verhalen en verheug ik me al. Dan krijg ik eindelijk mijn account, ligt die server plat.  |
idem hier,
net vandaag host gekregen ....
tis een spijtige zaak,
maar het is duidelijk denkik dat niemand hier iets aan kon doen !!!
(mss moeten we die technici die eraan aan het werken zijn maar eens nen golden power geven, dan werken ze mss NOG sneller :p )
golden power is dat niet van de aldi...........
hoe dan ook ze hebben het gemaakt!!!
de server werkt weer!!!!
aplaus voor de technici en iedereen die ervoor gezorgd heeft dat het is gelukt

Al begrijp ik niet presies waarom je steeds maar in het forum actief moet zijn (en het bijvoorbeeld niet uitmaakt hoeveel je met je site bezig bent) zou ik toch willen zeggen (bijna) niets dan hulde voor de beheerders van frihost dat we niet overspoeld worden met iritante mailtjes (behalve als je weer eens een keer in de min staat) pop-ups en andere iritante dingen
Het was inderdaad jammer dat de server uit de lucht was maar dan moet je maar een hosting partner kiezen met een gegarandeerde uptime van meer den 99.99% en probeer die maar eens te vinden voor nop.
dat actief zijn op het forum is zodat ze zelf de kosten van de servers kunnen betalen. Hoe meer leden er actief op het forum zijn en dus hoe meer pagviews er zijn. Hoe meer ze voor het laten zien van die reclame krijgen. Dat is ook de reden waarom frihost geen reclame-mails en geen pop-ups of reclame in je site geeft. Ik weet niet precies hoe het met die reclame werkt maar in ieder geval verdienen ze ermee.
Ik vind frihost tot nu toe best goed.
Ik ben hier net nieuw enzo, maar wat ze aanbieden is echt goed, en ik vind het forum echt geen minpunt want het is niet alleen een plicht dat je wat moet neerzetten maar je kan hier ook gewoon terecht bij mensen die dezelfde problemen tegenkomen als je zelf problemen hebt.
Frihost is de beste free host die ik in eeuwen heb gezien, is mijn mening.
Alles is er gewoon perfect aan een gratis host in internet hemel zou zoals frihost zijn, ... lol pz en respect aan alle nederlandstalige frihosters laters !

Ik vind Frihost een vette en goede host, forum maakt toch niet uit! Houd je tenminste nog een beetje bezig en is af en toe wel handig als je iets moet weten , toch?
ik weet niet of frihost de eerste is maar het is me opgevallen dat het idee met posten op een forum voor gratis hosting niet zo uniek meer is. Ik zal hier geen links plaatsen maar er zijn andere aanbieders die zo werken. En dan komt het goede nieuws: Frihost heeft wel het meeste aantal mb of als het gelijk was waren andere opties veel beter bij frihost. Zoals SQL en PHP ondersteuning of directadmin... 
Ik weet neit of dit een goeie host is daarom heb ik me maar aangemeld:D
laat me je geruststellen dat is het wel
Nee, nu mijn vakantiesite van een andere server is afgehaald blijkt die 250 MB ook nog eens ideaal. Met mijn originele idee qua invulling voor de website die hier moest draaien dacht ik dat het veels te veel was, maar nu blijkt er dus ook mooi plekkie beschikbaar voor de vakantiekiekjes en dergelijke.
Ik ben ook zeer blij met Frihost, alleen dat forum posten blijft jammer
en ik sta ook bijna altijd in de min met punten.
Daar tegenover staat natuurlijk 250MB opslagruimte
Ik denk dat Frihost de beste gratis site is die er is, 250 mb is natuurlijk geweldig, vaak krijg je 10 mb plus reclame...
Die posts is iets minder, maar zonder de reclame, prima. Ik heb ook naar andere providers gekeken, maar die vragen bijvoorbeeld veel meer posts, en dan moet je bijvoorbeeld opbouwen, eer je dan op 250 mb zit moet je bijvoorbeeld al honderden berichten hebben achtergelaten...
nee dan is dit echt een goede, allen te hopn dat ie er niet al te vaak uit valt.
Ik denk ook wel dat ik blij ben met deze website en host, ik vind het posten hier niet vervelend, en en goede compensatie voor wat er geboden wordt.
Dat vind je namelijk nergens anders, niet zonder tegenprestatie dan.
Wel jammer vind ik dat eht redelijk lang duurt voordat mijn account geupgrade wordt, ik wacht er al een paar dagen op, ik post redelijk wat, maar ik heb nog geen webspace.
Ligt aan de feestdagen waarschijnlijk, ikverwacht dat het wel goed komt!
Elders heb ik wel andere hosts, vroeger gen reclame, toen een dun balkje, nu gewoon groooot. Zeer irritant, maar nix aan te doen. Tot nu toe is hetgeen wat hier wordt geboden zeker iets moois, een mooi pakket,en daar mag dus wat tegenover staan.
Kan nog niet veel zeggen over de hosting aangezien ik hier nog maar net zit, maarja, het posten is voor mij geen enkel probleem. Ben redelijk een forum hor (jaja, geweldige manier om het te zeggen
) om het zo maar te zeggen dus dat zal niet echt iets zijn waar ik op moet letten ofzo.
Community is verder wel nice enzo, dus zelfs al zou de hosting tegenvallen zal het forum altijd nog wel leuk zijn
.
Ik vind het niet erg om hier op het forum te moeten posten. Er staat heel wat tegenover, op andere site's is er die vervelden reclame.
Ik denk wel dat dit een goede host is aan de reacties te horen. Zelf ben ik nog aan het wachten omdat bij mijn eerste poging de zinnen in mijn berichten te kort waren. Daarom probeer ik nu langere posts te zette.
Als je hier een aanvraag doet voor space kan je dan gewoon die uitleg van je site in het nederlands zetten(mijn engels is niet zo goed)? Want ik heb hier gelezen dat de eigenaar een belg is, maar ik weet natuurlijk niet of hij al die aanvragen nakijkt.
| BCP88 wrote: |
| Als je hier een aanvraag doet voor space kan je dan gewoon die uitleg van je site in het nederlands zetten(mijn engels is niet zo goed)? Want ik heb hier gelezen dat de eigenaar een belg is, maar ik weet natuurlijk niet of hij al die aanvragen nakijkt. |
Dat is het probleem juist, ik doe het niet zelf en daarom moet het in het Engels. 
Vraag het anders gewoon ff aan iemand hier om het voor je te vertalen, zat Nederlanders, er zitten er zeker weten wel bij die wel goed engels spreken.
Ik ben nieuw op dit forum. Ik vind het heel goed gemaakt. Ik vind het ook goed dat je je eigen taal kan gebruiken en ook andere talen oefenen (voor mij nederlands omdat ik franstalig ben)
.... en Belgen.
James 
| James007 wrote: |
.... en Belgen.
James  |
Ok, jij je zin
. En belgen
.
Of mss beter zou zijn:
Nederlands sprekende
, pakken we direct ook antillianen, zuid afrikanen, groepen indonesiers en heel die zooi er ook bij
.
| DX-Blog wrote: |
| James007 wrote: | .... en Belgen.
James  |
Ok, jij je zin . En belgen .
Of mss beter zou zijn:
Nederlands sprekende , pakken we direct ook antillianen, zuid afrikanen, groepen indonesiers en heel die zooi er ook bij . |
Zuid-Afrikanen zijn er al, zelfs een moderator: noliver.
I know... die spreken leuk Nederlands

| Vraag het anders gewoon ff aan iemand hier om het voor je te vertalen, zat Nederlanders, er zitten er zeker weten wel bij die wel goed engels spreken. |
Ik kan zelf ook wel engels, maar er zullen dan wel wat fouten in zitten. En in het nederlands zou mijn uitleg langer zijn maarja dat is niet zo erg hoop ik.
Hartstikke goed! Ik hoop alleen dat m'n hostingaanvraag geaccepteerd wordt, dan nog beter
. Maar goed, waar anders kun je gratis hosting krijgen, met zoveel gb dataverkeer, en zo'n leuk forum?
ik neem dit als tijdelijke host in de zomer zal ik betaalde host nemen maar ik vind dit persoonlijk een prima tijdelijke host ! vooral als je bekijkt dat dit een host is zonder AD's !!! zo iets vind je niet veel en het is ook logisch dat je er een paar forum post moet doen ik zou zeggen keep up the good work ! 
Prima initiatief forum en hosting. Wat betreft reclame dat is waar de meesten van ons voor lief nemen. Onbewust wil ik toch stiekum clicken op de links. Kan me gelukkig nog steeds bedwingen:wink: Waar kan ik jullie websites vinden 
ik heb de host al aan gevraagt maar is nog niet toegelaten 
| kickasgamer wrote: |
ik heb de host al aan gevraagt maar is nog niet toegelaten  |
Hoi Jeroen, even geduld alsjeblieft
Er is een beetje achterstand met het aanvaarden van de hostingaanvragen, laat je hierdoor niet ontmoedigen. Blijf nuttige posts plaatsen. Dit geldt ook voor jou midimine.
@Midimine: wil je de sites weten, stel dan ff een apart topic op
James 
Over het forum klaag ik echt niet, het bevalt me hier prima en ik heb nog lang niet al die categorieen verkend. Ik ben wel erg benieuwd naar de hosting ik sta al een aantal dagen in de wachtrij en met al die enthousiaste verhalen hier kan ik niet wachten om met frihost aan de slag te gaan. Mits ik frihost-waardig word bevonden natuurlijk 
ik ga zelf een betaalde host opgeven en men domeinnaam koppelen aan men frihost space
grtz
Dus dan heb je betaalde hosting, een domeinnaam en je Frihost ruimte? Of alleen domein met Frihost? Maar is allemaal handig. Ik wil graag deze ruimte gebruiken voor mijn PHP. Dan kan ik dat allemaal uitproberen, en als ik dat heb gedaan er een echte website van maken. Maar dan moet ik wel goed zijn hoor
. En eventueel, als ik echt goed ben, betaalde hosting. Maar dat is dus lang nog niet zover, en daarom is FriHost ook zo'n fijne tussenoplossing zegmaar.
Sinds een paar dagen heb ik ook een betaalde hosting. Kwilde toch ook een .com, en het scheelde eigenlijk maar weinig in de prijs. Maar uiteraard blijf ik voorlopig ook deze gebruiken.
Het posten vind ik zo erg niet...
BTW, ik merk wel dat er een groot verloop zit..., ik ben hier sinds september '05, maar ondertussen al wel weer 1 van degene die hier langer zitten dat het overgrote deel... 
Ik vind het een geweldige host. Je kan er veel mee, geen reclame en veel opslagruimte. Ik was hier een aantal maanden geleden ook, maar toen snapte ik er geen bal van met het cpanel enzo. Maar na een beetje uitleg is het best wel simpel. En het forum is heeel gezellig natuurlijk 
ik heb op dit moment de betaalde hosting gestopt en men domeinnaam gekoppelt aan men frihost ruimte:d
bedoel je niet direct admin want cpanel is toch alleen voor de mensen die hier al wat langer hosting hebben? Ik ben hier trouwens ook nog maar sinds november. En frihost bevalt me tot nu toe nog aardig goed.
Nee. Een lange tijd geleden, toen er nog geen directadmin was, had ik een andere frihost domein met cpanel. Maar ik snapte er geen bal van en dus poste ik ook niet meer op de forums. Dat was met een andere account waarvan ik het wachtwoord niet meer wist en toen had ik deze account gemaakt.
| Yjaxygames wrote: |
| Nee. Een lange tijd geleden, toen er nog geen directadmin was, had ik een andere frihost domein met cpanel. Maar ik snapte er geen bal van en dus poste ik ook niet meer op de forums. Dat was met een andere account waarvan ik het wachtwoord niet meer wist en toen had ik deze account gemaakt. |
Die website is er ondertussen niet meer?
James 
Lijkt me hier wel een leuke boel.
Nu hoop ik hier natuurlijk niet té veel uit de toon te vallen, gezien mijn kennis over websites aan de beperkte kant is.
Je zou kunnen dat ik een rasechte wannabe ben.
Na alles wat ik heb gehoord over frihost leek het me wel leuk om het eens te proberen, maar ik snap één ding nog steeds niet hoeveel post moet je hebben om je site te krijgen?
Minimaal 5 posts met een kwalitatieve inhoud, d.w.z. dat ze een nuttige bijdrage aan het topic leveren, en minimaal 10 punten.
En wat moet je dan doen, ik ben niet zo goed in Engels.
Ik ben al vrij lang bij Frihost, ik ben een paar weken weg geweest, daardoor sta ik nu in de - punten. Frihost is de één van de beste gratis host (zo niet de beste) die ik bedenken kan, en ik adviseer mijn vrienden dan ook om als ze webhosting zoeken hier een kijkje te nemen!
In principe zou het mogelijk moeten zijn je punten in orde te houden met alleen posten in het Nederlandse deel. Ik heb het niet geprobeerd overigens ;o
| Rauf wrote: |
| En wat moet je dan doen, ik ben niet zo goed in Engels. |
Dan zoek je op de index van dit forum dit stukje tekst op:
| Quote: |
How to request a web hosting account?
You need 5 quality posts and 10 Points before requesting your free webhosting account with 250MB of space and 10GB of traffic. You will also need to accept the TOS. Please go to your Account page to request it. |
En dan klik je op account, en dan kun je daar je account aanvragen. 
| Arnie wrote: |
| In principe zou het mogelijk moeten zijn je punten in orde te houden met alleen posten in het Nederlandse deel. Ik heb het niet geprobeerd overigens ;o |
Het is makkelijk mogelijk. Ik wist eerst niet eens dat een een nederlands forum was, maar nu post ik het meest in dit forum.
Ik eigenlijk alleen maar
het is hier gezellig genoeg 
En laten we dat houden zo!

Ik vind FriHost echt verreweg de beste gratis host die je kan vinden, en het verplicht posten op het forum valt reuzen mee, ik vergeet het alleen soms een tijdje te lang en kom ik in de min. Wat je er allemaal voor krijgt is echt ongelooflijk. Onbeperkt databases, domeinnamen. De extra opties, en ga zo maar door. Als het onderwerp gratis hosting valt, noem ik altijd frihost.com. Ga zo door hier.
Hoelang duurt het voordat je antwoord hebt gekregen als je gratis webruimte hebt aangevraagd?
Ligt eraan. Soms krijg je snel antwoord, maar het kan druk zijn dus het kan wel een dag duren, of 2. Het duurt dus niet erg lang. En het is het allemaal waard.
Last edited by Yjaxygames on Wed Jan 11, 2006 6:10 pm; edited 1 time in total
Dat ligt eraan hoe druk het is, hoe drukker, hoe langer dat het duurt. Geduld dus
Op met moment is het druk.
James007
Het hostingpakket dat FriHost gratis aanbied zul je niet snel tegenkomen, zelfs gratis hosts waar je reclame bij hebt bieden niet zo veel aan. Het posten op het forum is maar een kleine moeitje voor een hostingpakket waar je normaal voor betaalt.
tja waar betaalt frihost.com het eigenlijk van?
ik moet nog veel punten 
| gezellignet wrote: |
ik moet nog veel punten  |
En wat meer nuttigere posts zou ik als ik jou was ook doen.
Euh... nee, en niet meer punten denken te verdienen door dubbelposts te plaatsen. Dat is niet toegestaan.
Last edited by Lady Elensar on Sat Jan 14, 2006 2:52 pm; edited 2 times in total
ik ben wel blij dat ik nu meer mb heb en ik php en mysql kan doen
Je kunt heel snel 10 punten krijgen, door gewoon wat langere posts te plaatsen, met meer inhoud. Dat lukt je vast wel. Met zinnetjes met alleen 5 woorden kom je inderdaad niet snel bij de 10. En dat zijn ook niet bepaald nuttige posts die nog wel is voor spam aangezien zouden kunnen worden. 
ooh daar zal ik dan aan denken want ik kan nog steeds niet een website plaatsen
is wel jammer want je kunt wel veel met deze host.ik ben namelijk bezig met php te kunnen maken en mysql.
| Maximus wrote: |
| tja waar betaalt frihost.com het eigenlijk van? |
Zelfde vraag. Weet een van julliedat misschien?
reclame op het forum
google adsense en nog een paar andere banners.
Ik heb nog een paar punten nodig. En als ik die heb maak ik lekker een forum met IPB
Het is hier ook wel heel gezellig! 
| TruTh wrote: |
Ik heb nog een paar punten nodig. En als ik die heb maak ik lekker een forum met IPB
Het is hier ook wel heel gezellig!  |
En dan word je resoluut gebanned en geschrapt om dat Invision Power Boards op je frihost-website zetten extremelijk verboden is volgens de regels...
Of je moet je licentie laten zien aan Bondings, maar die heb je vast niet ... 
Ten eerste lijkt mij dit echt een ideale host! Eens babbelen met andere mensen in eigen taal is ook leuk, ik ben zowieso al best veel actief op fora dus dat zal geen probleem zijn. En wat ze bieden is echt goed, 250 mb ruimte is echt wel veel en je betaalt niks. Bandbreedte was toch 1 gig?
Ten tweede, het is toch wel goed dat ik link naar files op een eigen server? Want dat is beter voor mijn bandbreedte gebruik
Ik heb op dit moment een site die er op het gegeven moment in 7 dagen 5 gig doorheen joeg (omdat ik mijn uploads gewoon op die siteserver aanbood), en ik kreeg veel bezoekers.
Nu heb ik mijn files allemaal naar een server van mijn vriend verplaatst, en dat is het hooguit 50mb per dag, denk ik (vind ik nog veel eigenlijk voor een paar html files, maarjah) maar toen stond ik op 4,5 gig van de maximaal 5 gig die ik had, dus mijn site is nu al op de helft van de maand offline.
Mijn site is www.noukiesims2.net , een sims2 fansite. Je moet er van houden, er staan downloads op voor het simulatiespel The Sims 2. Maar ga maar niet kijken, die is nu dus offline.
Ik ga hem gewoon helemaal verhuizen, ik hoor dat dit een hele goede plek is.
Groetjes!
| Noukiesims2 wrote: |
| Bandbreedte was toch 1 gig? |
10 Gb ja. 
Ohhhhhhhh
KIJK dat is het echte werk!! Nu wil ik het zekerste weten wel hebben!! Doei oude host!
| James007 wrote: |
| TruTh wrote: | Ik heb nog een paar punten nodig. En als ik die heb maak ik lekker een forum met IPB
Het is hier ook wel heel gezellig!  |
En dan word je resoluut gebanned en geschrapt om dat Invision Power Boards op je frihost-website zetten extremelijk verboden is volgens de regels... Of je moet je licentie laten zien aan Bondings, maar die heb je vast niet ...  |
Ah, dus indien je eventueel een license zou hebben dan zou het wel mogen
. Maarja, dan zit je er waarschijnlijk weer niet mee op een free hosting service.
@Noukiesims 2: De reden waarom je site mss veel bandbreedte gebruikt is door eventuele plaatjes binnen de layout of door de downloads welk je aanbied. Indien een gemiddelde pagina ongeveer 15kb is dan kan je voor 5GB bijna 350000 page hits krijgen, doordat mensen dingen in cache hebben staan vaak nog eigenlijk alleen nog maar weer meer.
Als je echter door plaatjes op een gemiddelde pagina grootte van 200kb ofzo komt, dan wordt dit dus nog maar 25000 page hits. Als je bent zoals de site van sim city 4, dit is de meeste extreme die ik ken, weet niet of ze de site nog hetzelfde hebben als vroeger, maar die had toen een grootte van 25mb door een groote hoeveelheid aan plaatjes op bmp formaat. Met zo'n grootte heb je 5gb aan bandbreedte dus vergooid binnen 200 hits, indien iedereen de pagina zelfs echt af zou laten laden.
@Noukiesims 2: De reden waarom je site mss veel bandbreedte gebruikt is door eventuele plaatjes binnen de layout of door de downloads welk je aanbied. Indien een gemiddelde pagina ongeveer 15kb is dan kan je voor 5GB bijna 350000 page hits krijgen, doordat mensen dingen in cache hebben staan vaak nog eigenlijk alleen nog maar weer meer.
Als je echter door plaatjes op een gemiddelde pagina grootte van 200kb ofzo komt, dan wordt dit dus nog maar 25000 page hits. Als je bent zoals de site van sim city 4, dit is de meeste extreme die ik ken, weet niet of ze de site nog hetzelfde hebben als vroeger, maar die had toen een grootte van 25mb door een groote hoeveelheid aan plaatjes op bmp formaat. Met zo'n grootte heb je 5gb aan bandbreedte dus vergooid binnen 200 hits, indien iedereen de pagina zelfs echt af zou laten laden. |
True, true! Ik ben echt een beginner, en heb echt al mijn downloads en plaatjes toen op die host gezet. Na een paar dagen kwam ik erachter dat dat echt niet slim was, dus had ik al mijn plaatjes verhuisd naar een imagehost.
Toen later heb ik pas mijn dowloads op een server van een vriend gezet, en wat toen overbleef waren de .gif plaatjes voor mijn layout en de .html files. Ik heb frames dus als het goed is wordt de banner en de inhoudsopgave (dinges
) maar 1 maal geladen. Een achtergrond heb ik niet echt, gewoon een blauw beeld.
Maar ik was dus al te laat. Maar nu weet ik het gewoon voor de volgende keer en gebeurt het me nooit meer. Misschien als mijn site weer online is (hopelijk deze server) kan je een kijkje nemen om te zien of ik nog wat kan veranderen aan de layout om het kleiner te maken? Dat zou ik wel tof vinden
Mijn oude host had overigens ook goede spullen aan progjes enzo, maar voor support moest je eeuwen wachten, en in het forum werd je eigenlijk gewoon uitgelachen door mede users. Dus daar heb ik niks gepost.
Groetjes van Anouk
je maoet wel aardig wat bezoekers hebben wil je die 10 gig erdoorheen gooien. Ik heb een site waar ik foto's opzet van waar ik in het weekend ben uitgegaan. Daar heb ik dan een forum en portal van phpbb2 plus bij gedaan en dan krijg ik ieder weekend dat ik foto's maak ongeveer 500 visits en 300k hits. Soms 2 dingen in een weekend soms 1 maar meestal kom ik daar ongeveer op uit. Bijna iedereen komt voor de foto's en alle foto's (ongeveer 300 per keer maar soms ook uitschieters naar beide kanten) worden dan ook gedownload. En afgelopen maand was ik een keer de foto's vergeten te verkleinen waardoor ze 1mb bleven ipv 50kb.
Aan het eind van december had ik 8,9gig gebruikt
FriHost is een prima host.
Het posten is geen enkel probleem. Er zijn genoeg leuke onderwerpen. Of je kan altijd mensen helpen met hun problemen. Van mij mag Frihost blijven
Ik kan nog niet echt beoordelen of Frihost goed is, aangezien ik nog geen account kan hebben, maar ik wil dit wel graag eens testen. Aangezien ik al veel gratis hosts uitgeprobeerd hebt, maar die vielen allemaal wel op een of andere manier tegen. De een kwam na een tijdje af met reclame, de andere had geen goede uptime enzoverder. Benieuwd dus wat deze host zal geven ... als ik tenminste genoeg punten krijg.
Moet je trouwens vaak posten om je account niet te verliezen?
Als je nou eerst is even de mededelingen en stickies van dit forum gaat lezen, dan weet je het antwoord ook meteen.
Verder hopen we dat je het leuk gaat vinden op Frihost, en dat je blijft. Welkom. 
Edited: Als je geen reclame wilt maken wilt maken Truth, maak dan ook geen reclame.
Lady Elensar
Truth,
De site heeft veel spelfouten, en 15 mb is wel erg weinig ruimte voor veel mensen 
15 Mb is inderdaad weinig ja
, sowiezo is er niet echt veel beter dan FriHost te verkrijgen, heb het nu een tijdje aangezien en het zit wel goed. Uptime van 99.3% wordt gemeten via uppanel dus daarbij ook geen problemen.
Ken zelf 1 andere host welk ook goed is van kwaliteit, ze zijn wat ruimer met bandbreedte, 300GB en normale ruimte ook, ze hebben echter geen panel welk dingen wat makkelijker kan maken en domain names is ook geen optie meer dus zou je moeten mirroren, maarja, ken er een aantal die daar geen probleem mee hebben voor de 300 GB bandbreedte, lol
.
Ieder zo gewoon zijn voorkeuren op wat ze zijn als kwaliteit
. 10GB bandbreedte zoals ik eerder al heb gezegd kom je toch niet gauw aan voor een site welke op een gratis hosting staat en de rest is eigenlijk alleen maar beter hier
.
het posten is wel moeilijk bij te houden maar het is egt een prachtigwe host wat je der allemaal mee kan onvoorstel baar en dan nog gratis
Ik heb nog geen echt draaiende site bij frihost maar de opzet is geniaal. De community hier is levendiger dan ik bij veel andere 'post b4 host' hosts heb gezien. Wat ik ook leuk vind, is dat iedereen zijn expertise zomaar ter beschikking stelt en anderen ook echt geholpen worden. Het hostingpakket is simpelweg royaal te noemen. Ik zou dus zeggen: Ga zo door Frihost
Ik hoop dat ik aangenomen word! Ik zou het geweldig vinden. Is het moelijk om er doorheen te komen hier?
Nu kan ik dus wel beoordelen of frihost een goede host is !
en ik kan zeggen: Ja !
nog nooit zo'n gratis host gezien met zoveel functionaliteiten in het control panel ! houden zo zou ik zo zeggen ! Alleen de snelheid kan mss wat rapper, maar kom, dit valt nog zeer goed mee ! 
Ik vindt het een hele m ooie ste, met vele mogelijkheden, mar wat ik echt jammer vindt is toch dat je steeds moet posten op de forum, om je account beschikbaar te kunnen houden.
Ik zit nu aan te vragen voor frihost!
Ik weet niet hoe het allemaal werkt maar wat is het geheim van frihost?
Ik weet dat ze niet bepaald goedkoop zijn als cpanel + fantastico!
| polopolo wrote: |
Ik zit nu aan te vragen voor frihost!
Ik weet niet hoe het allemaal werkt maar wat is het geheim van frihost?
Ik weet dat ze niet bepaald goedkoop zijn als cpanel + fantastico! |
Een geheim blijft een geheim... buiten het feit dat het al 300x gezegd is... 
ik vind het wel goed, maar ik vind wel dat je lang moet w88 tot je aangenoment bent.
p.s. hoelang duurt dit ongeveer??
Waarom het zo lang duurt, Ik zet het voor je op een rijtje:
1. Ze hebben een prive leven, even rust is goed verdient vind ik.
2. Er zijn zoveel mensen aantevragen dat het wel lang kan duren!
3. Ze moeten de servers onderhouden, de forum checken, en alle probleemen oplossen voor mensen die probleemen hebben bij frihost
Wie is eigenlijk de "baas" van Frihost?
| Rauf wrote: |
| Wie is eigenlijk de "baas" van Frihost? |
Bondings, onze boeddha. 
LOL Boeddha
Zouden jullie geen Nederlandse FAQ kunnen maken, met alle do's en dont's op een website en tutorials voor programma's?
Of is dat niet nodig.
En krijg je hier ook naamswijzigingen. Zoiets dat je je naam maar een keer kan wijzigen?
Greetz
Rauf
Een nederlandse FAQ... misschien, als ik of onze Lady Elensar tijd hebben
Verder volg je je verstand en doe je geen onwettige dingen, dan ben je al goed in de richting. Een paar dingetjes die we wel eens tegenkomen zijn dat mensen mp3tjes hosten die niet van zichzelf zijn, of warez op hun website zetten (cracks e.d.), of naakt, of een vBulletin- of Invision Powerboard Forum. Al deze opgesomde dingen zijn sowieso verboden.
Je kan de naam van je frihost subdomein laten veranderen door een aanvraag in te dienen in de overeenkomstige sectie. Je naam op het forum laten veranderen, kan niet.
James 
Jammer dat je je naam op het forum niet kan veranderen
.