FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Punten sparen

pietpuk
Misschien heb ik er overheel gelezen maar is er een manier om te achterhalen hoeveel "non-spam"punten en "gewone"punten je al hebt?

You need at least 5 non-spam posts and 10 Points to be able to request for a hosting account
Thug
pietpuk wrote:
Misschien heb ik er overheel gelezen maar is er een manier om te achterhalen hoeveel "non-spam"punten en "gewone"punten je al hebt?

You need at least 5 non-spam posts and 10 Points to be able to request for a hosting account

Wel je weet blijkbaar & hopelijk wel wat spam is toch? Rolling Eyes

Spam ziet er ongeveer zo uit:

Thanks
of

Dope

of

Shit that sucks...

Alle posts die minder dan 10 woorden bevatten zo ong. zie ik als SPAM.
Je moet je eigen mening wel toevoegen enz om een NIET-Spammende reply te make snappie Wink
James007
Bij het behandelen van je aanvraag worden je geplaatste posts gecontroleerd of ze wel degelijk een waarde toebrachten aan het onderwerp. (alias een nuttige aanvulling.) Dit wordt gedaan door de administrators. Zij beslissen wat SPAM is of niet.

zware spammers zijn waarschijnlijk al verbannen
medium spammers hebben al waarschuwingen
lichte spammers worden waarschijnlijk geweigerd bij het aanvragen van hun account.
geen spammers worden doorgelaten..

zoiets...

James Smile
SBrian
En dat is maar goed ook, want anders wordt het een forum zonder waarde, iedereen plaats ff een berichtje, met okay, en 'ja dat vind ik ook'.
James007
Lees ook nog even dit Smile
Heb je echt iets met die punten dat je niet schikt of waarvan je denkt, dit kan niet of ik wil dit niet Very Happy dan kan je altijd contact opnemen met Bondings via een persoonlijk bericht, hij is ook nederlandstalig.

James Smile
kvveo15
Mooi , Heel intresant Embarassed Ik vindt dit best wel een goede host. JAmmer dat je wel in het forum actief moet zijn maarja niet alles is gratis en makkelijk

Groetjes Timothy de Graaf.(www.kvveo.tk)
Arnie
SBrian wrote:
En dat is maar goed ook, want anders wordt het een forum zonder waarde, iedereen plaats ff een berichtje, met okay, en 'ja dat vind ik ook'.
Om eerlijk te zijn zie ik dat al aardig op dit forum, van de helft van de topics zie je meteen dat ze gemaakt zijn om maar dat minimum aantal posts te halen. En de moderators locken ze dan maar, ik snap wel dat ze ze niet verwijderen omdat dan er nog veel meer gedoe zou komen. Mensen begrijpen dat ze geen inhoudsloze postings kunnen maken, dus verzinnen ze inhoud, maar echt 'genuine' kan ik het nog steeds niet noemen.
Lady Elensar
Arnie wrote:
SBrian wrote:
Om eerlijk te zijn zie ik dat al aardig op dit forum, van de helft van de topics zie je meteen dat ze gemaakt zijn om maar dat minimum aantal posts te halen. En de moderators locken ze dan maar, ik snap wel dat ze ze niet verwijderen omdat dan er nog veel meer gedoe zou komen. Mensen begrijpen dat ze geen inhoudsloze postings kunnen maken, dus verzinnen ze inhoud, maar echt 'genuine' kan ik het nog steeds niet noemen.

Ik zou zeggen: verzin er is één. Wink Als je een probleem hebt dan vraag je daar toch om. Maar als je er geen hebt, lijkt het me best lastig om geregeld een goed topic onderwerp te verzinnen. En natuurlijk staan er ook topics tussen die nogal nutteloos zijn. (Soms heb je nou eenmaal mensen die dat doen). Maar waar denk je dat het General Chat of het Jokes forum voor zijn? Hier kun je verwachten dat de inhoud niet zo heel nuttig is. En daarbij, in dit Nederlandse forum wordt (naar mijn idee) alle Engelse fora samengevat. Je kunt in dit forum moeilijk weer gaan onderverdelen in General Chat, Support etc.. Smile
Arnie
Dat bedoel ik, is het niet een beetje een wrange community als je gedwongen wordt te participeren? Een beetje kwestie van kaf en koren lijkt me.
Lady Elensar
Arnie wrote:
Dat bedoel ik, is het niet een beetje een wrange community als je gedwongen wordt te participeren? Een beetje kwestie van kaf en koren lijkt me.

Eh.. lijkt me niet. Jij vind dat misschien. Dit is officieel een Engelstalig forum (en site), met goed ingedeelde categoriën en fora vind ik. En ik denk ook dat pas later de andere talen fora er bij zijn gekomen. Dat maakt het er alleen maar wat makkelijker op, zodat je ook in je eigen taal kan praten. Dit Nederlandse forum is er nog maar kort hoor. Eerst kon ik ook alleen maar Engels praten. Je zou hier juist blij mee moeten zijn (als je de Engelse taal niet 100% beheerst), met dit Ned. forum. Ik iig wel Very Happy.
Arnie
Lol, volgens mij begrijpen we elkaar niet Laughing met 'dit forum' bedoel ik het gehele Frihost forum Wink het Nederlandse ben ik juist positiever over omdat een kleinere community meestal beter werkt imo
redtigris
is het niet zo, dat als er echt een onzin topic is zoals 'wat vonden jullie van de intocht van sinterklaas?' dat die dan gesloten worden? ik vind persoonlik dat het niveau juist op dit soort forums een beetje hoog moet blijven om het leuk te houden.

als er een post of thread word verwijderd waar jou bericht in staat, gaan er dan punten of dergelijk af?
James007
1. De meeste onzintopics worden niet verwijderd, maar verplaatst. Zo blijven ze intact en kunnen de moderatoren ze ten allen tijden nog eens inkijken.
2. Sinterklaastopics... ja seg... ik zou alles wel kunnen sluiten he... nee nee, die blijft open, maar ik lees mee en als ik vind dat er niks nuttigs meer wordt bijgebracht, dan gaat ie op slot. Het topic zit ook vast aan een gebeurtenis, en als heel het gedoe rond die gebeurtenis voorbij is en er wordt nog steeds in gepost, dan gaat ie ook op slot... maar Sinterklaas is toch wel eens leuk om over te praten? De grens tussen spam en een goede post wordt zowel bepaalt door regels als door het gevoel dat de moderator/admin erbij krijgt...

James Smile
de-nachtegaaltjes
Nouw dat lijkt me toch wel duidelijk of niet Wink want wat een goede post is: iets waar geen onzin in staat. Alhoewel ik het ook onzin vind dat je moet posten op een forum... wat berijk je daar als web hosting nou mee? Rolling Eyes
Lady Elensar
Ze zullen het niet voor niets doen lijkt me! Maar dat kunnen ze beter zelf uitleggen denk ik.. Smile
James007
Kiezen of delen... ofwel popups, reclame en nog veel meer, maar geen forum, ofwel *waslijst met voordelen van Frihost* en posten op het forum.
Btw, posts die de nuttigheid van posten in twijfel trekken, zorgen niet voor een hosting...

James Smile
gertjang
de hosting moet toch door iets betaald worden, hier dus met reclame... niet op je eigen site maar op een forum, wat ik toch niet zo erg vind. Ze hopen natuurlijk dat je een van de advertenties op het forum aanklikt.
keempe
Ik zelf vind het posten geen probleem, zolang de host goed uptime is etc post ik met plezier, trouwens dit is een leuke community dus je post nooit met tegenzin!

groeten , keemp
pietpuk
Oke het is me ondrtussen wel duidelijk geworden hoe het zit en mijn account is ondertussen ook geopend en ik heb er wat foto's op gezet van de scouting vereniging waar ik lid van ben. Bedankt voor alle reacties
Laughing
Lady Elensar
En nu nog zorgen dat je je punten hoog houd! Wink (Want je staat in de min namelijk..)
N-deno
Jammer genoeg is de groten deels engels dus ik kan alleen hier het best posten ... mijn engels is verschikkelijk Laughing

Maar hopenlijk ga ik het vermaken op 1 forum xP
Lady Elensar
N-deno wrote:
Jammer genoeg is de groten deels engels dus ik kan alleen hier het best posten ... mijn engels is verschikkelijk Laughing

Maar hopenlijk ga ik het vermaken op 1 forum xP

Je kunt ook proberen om Engels te praten. Smile Typen moet ik eigenlijk zeggen. Je hebt vast wel wat op school geleerd. En zo erg is het ook niet, als je ziet hoe sommigen Engels spreken op dit forum.. (die doen ook een poging, maar dat lijkt ook nergens naar Razz ) Misschien wordt je Engels er wel beter door? Very Happy Maar natuurlijk moet je het zelf weten.. Wink
Arnie
Sommige mensen op het Nederlands forum lijken het ook door de vertaalmachine te gooien Razz
windstyler
wie weet gaat je cijfer voor engels dan ook wel omhoog. het si wel zo dat wanneer je gedwongen bent om een andere taal te spreken schrijven dat je de taal veel sneller leert. stel dat je als enige nederlander in polen staat. dan ben je gedwongen het te spreken omdat niemand anders je verstaat dus gaat het vrij snel met leren.
James007
Vragen omtrent het puntensysteem graag in mijn inbox.
-close- om spam te voorkomen

James Smile
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.