FRIHOST • FORUMS • SEARCH • FAQ • TOS • BLOGS • COMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

Komt de kou uit de VS ook deze kant op?

DeJong
Las onlangs een berichtje dat het in de VS ergens zo koud was dat ze in een dierentuin de ijsberen binnen houden i.v.m. de kou. Zag ook dat er iemand uit de gevangenis was ontsnapt, maar dat hij het maar even buiten de cel uithield. Hij had het zo koud dat hij na een dag ofzo een hotel binnenliep en vroeg de politie te bellen. Zodoende kon hij zijn cel weer in. Dat vond hij blijkbaar lekkerder dan buiten rondzwerven. Het zijn ook geen grapjes, temperaturen tot -30. Hoop dat hiet hier niet heen waait. Het is hier nu kouder een het worden. Wat denken jullie, wordt het hier ook zo koud?
emma85
Zie zojuist dat het de nacht van zaterdag op zondag gaat vriezen. Althans, dat is de voorspelling. Dus er komt wel kou aan. Maar of het o koud wordt als in de VS? Ik betwijfel het en zit er eerlijk gezegd helemaal niet op te wachten. Wat mij betreft mogen we zo de lente weer inrollen.
Gelukkig heb ik het niet voor het zeggen Laughing
DeJong
Ze hadden toch een horrorwinter voorspeld? Met veel sneeuw in november en december? Dat is het in ieder geval niet geworden. Er zijn mensen die heel stellig beweren dat de horrorwinter er nog aan komt. Nou, ik hoop echt van niet. Ben meer een buiten- en zomer mens.
Marcuzzo
Hier in Belgisch limburg is het nog steeds niet aan het vriezen.
niet dat ik het erg vind maar het blijft ongewoon