Hier een topic over onze nationale sport in onze eigen nationale taal!
In dit topic kunnen we over alles praten wat speelt in de voetbalwereld.
Zelf vind ik dat Ajx er op het moment weinig van bakt. Al 375 minuten niet gescoord en staan op een gedeeld elfde plaats, maar wegens een goed doelsaldo staan ze zesde.
Mijn favoriete NAC Breda doet het ook minder goed dan men verachten
. Ze spelen wel goed, maar zonder resultaat en staan pas tiende op de ranglijst
. Hopen dat ze de play-offs halen.
Voetbal is gewoon vet
Om met wat vrienden te doen ofzow, en om te kijken natuurlijk. Mijn favo team = PSV Eindhoven. Yup we staan alweer op de eerste plaats met 28 punten, een 2e en 3e gedeelde plaats voor Feyenoord & Az met bijden 25 punten
Ja het gaat weer lekkr!
Ik haat voetbal... daarom gaat ie ook dicht
nee grapje... u babbelt maar rustig verder. Ik heb eerder het gevoel dat het achter een bal aanlopen is, maar ik kan van echte topmatchen ook wel genieten hoor, als er mooie doelpunten gemaakt worden... maar meestal dus niet.
James 
[mod edit]...[/mod edit]
Ik hou alleen van voetbal op tv, maar zelf op het veld staan vind ik niks meer aan ( heb 6 jaar gekeept).
Ik blijf jouw posts niet bewerken FireFoxDB denk eraan, hou dergelijke opmerkingen tegenover andere gebruikers achter je kiezen.
Ben geen voetbalfan. Hoewel ik vaak wel de wedstrijden van Oranje ofzo bekijk. Niet alles, meestal wel op WK's en EK's. En kheb een paar wedstrijden gezien om zich te plaatsen.
Net zoals James zegt, ik vind het meer een "kijk mij, ik loop achter een bal aan en verdien bakken met geld" spelletje.
Er zijn sporten waarin de sporters zich veel meer moeten geven, denk maar aan wielrennen... die mensen moeten 6 uur of langer op een fiets zitten trappen als een losgeslagen idioot, bergen op, bergen af, nog eens spurten op het einde... als je dan naar voetbal kijkt, is voetbal best mager...
Maar als het voor de voetballers een opluchting zou wezen, wielrennen zie ik ook niet graag... haha
James 
Ik kom uit Groningen dus ben ik uiteraard fan van FC Groningen, ze doen het dit jaar niet onaardig, ze staan op de 11e plek. Helaas hebben ze afgelopen zondag verloren met 4-0 tegen SC Herenveen.. maar ja! 
Nou, ik vind voetbal eigenlijk niet zoveel meer aan. Net zoals ander sporten heeft het z'n charme verloren vind ik. Das net zoals met het schaatsen, dat is ook lang niet zo leuk meer als zo'n vijf jaar geleden. Dan ben ik nooit echt een voetbal fan geweest, maar toch zat ik vroeger nog welleens een wedstrijd te kijken. Nu heeft het m'n interesse helemaal verloren.
Voetbal is mijn sport
Ik ben fan van PSV
we staan nu bovenaan in NL en in de poule van de champions league..
Wie had dat verwacht aan het begin van het seizoen??
Zelf voetbal ik ook, elke zondag!! Het is wel vet allemaal 
| James007 wrote: |
Er zijn sporten waarin de sporters zich veel meer moeten geven, denk maar aan wielrennen... die mensen moeten 6 uur of langer op een fiets zitten trappen als een losgeslagen idioot, bergen op, bergen af, nog eens spurten op het einde... als je dan naar voetbal kijkt, is voetbal best mager...
Maar als het voor de voetballers een opluchting zou wezen, wielrennen zie ik ook niet graag... haha
James  |
Lol ik wou zegge, van 6 uur aan een stuk na wielrennen kijken is spanned..........................
NIET. Sorry ma sommige sporten val je echt in slaap, en dan zeggen dat Voetbal zijn charmes heeft verloren? Het is groter dan ooit en er zijn steeds meer jongere spelers met vele tallenten etc. Persoonlijk vind ik het echt wel een vette sport met mooie trucjes Af En Toe lol ma ook nie altijd nee.
WK & EK dat zijn van die evenementen die moet je met 20 man of meer kijke en dan helemaal bezzatten hoe schitterend is dat
HUP HOLLAND HUP!!!!!!!!
Zelf vind ik EK en WK's ook iets speciaals hebben. Ik kijk liever clubvoetbal, maar toch vind ik een WK speciaal. Misschien omdat het eens in de vier jaar is en dat Nederland er aan meedoet.
Voetbal is wel de wreedste sport
En voetballers moeten soms ook 2 uur achter elkaar voetballen Als er verlenging komt en dat ook nog best korte sprintjes en alles dus dat is ook best wel vermoeiend, af en toe kijk ik ook wielrennen maar dat wordt na een tijd behoorlijk saai 
Wielrennen zelf kan wel leuk zijn, maar er geneurt nooit ay, meestal kijk ik alleen samenvattingen van de Tour de France.
www.voetbalinbeeld.nl kan jelive voetbal op je pc kijken. Gratis !!!
Gewoon bij de afhaal chinees.
Groetjes Tim
Zo dat is een goede site :0. Die ga ik zeker gebruiken om Buitenlands voetbal te kijken zodat ik een verslag kan maken voor me website. Bedankt ! 
voetbal is echt de beste sport die er is, voetbal is mijn leven. dat mensen bij andere sporten zich helemaal geven in tegenstelling tot voetbal is onzin. voetbal is gewoon een sport waar je een andere kracht en conditie voor nodig hebt dan bijvoorbeeld bij hardrennen of wielrennen.
bij voetbal is het volgende nodig
1-inzicht, (waar moet ik heenlopen om vrij te staan enz)
2-kracht, (dus geen schouderduw krijgen en vervolgens het stadion uit vliegen)
3-snelheid, (sprintduellen)
4-conditie, (sprinten, stilstaan, schieten, sprinten. reken maar dat het zwaar is 90 minuten lang)
5-overzicht
6-samenwerking
voeg deze dingen maar eens bij elkaar. en dan zie je dat het geen makkelijke sport is waar je geen conditie voor nodig hebt
mijn favoriete club is AJAX.
ze zijn op dit moment ff een thee pauze aan het houden en geven andere clubs ff een kans, nee ff sirieus. ze spelen idd erg slecht (tot de directeur opstapt)
| redtigris wrote: |
| ze spelen idd erg slecht (tot de directeur opstapt) |
De directeur eruit gooien is niet altijd de oplossing....
Ik denk dat ajax een heel nieuw beleid nodig heeft met allemaal nieuwe mensen die de club weer opbouwen van onderen. Deze opbouw kan jaren duren maar dan zal het waarschijnlijk beter lopen...
Gelukkig ben ik niet voor ajax
anders had ik deze ellende nu ook meegemaakt 
Ajax zit op dit moment met een aantal grote problemen ja,
Het bestuur van Ajax functioneert niet meer goed en zal enige tijd nodig hebben om dit weer goed op te bouwen.
Het 2e probleem zijn de spitsen die het niet afmaken, iig niet veel in de eredivisie, het valt nog te bezien of ze dat dinsdag tegen Sparta Praag wel doen.
Ik houd van voetbal,Is daar reden om te haten voetbal ?
ik ben het er idd mee eens dat ajax een heel nieuw bestuur nodig heeft, maar niet dat ze van voor af aan moeten starten.
tactish gezien denk ik dat de spitsen die er nu in staan goed genoeg zijn. Ik denk zelf dat het systeem dat ajax op dit moment voorin speelt niet goed is met deze spitsen.
ze kunnen kiezen voor een goedkope oplossing. tactiek aanpassen (4-4-2 ipv 4-3-3) of ze kunnen kiezen voor andere dure spitsen die wel in het systeem van ajax passen. wat denken jullie?
en oja. kwamen huntelaar en vlaar nou nog naar ajax? weinig meer over gehoord 
voetbal is wel fijn om zelf te spelen, maar naar wedstrijden tussen belgische ploegen kijken vind ik echt doodsaai, misschien is de nationale competitie in nederland wel spannender. in belgië vind ik er niets aan. Dat ligt wel aan de kwaliteit natuurlijk.
ik kijk zeker wel eens naar wedstrijden van de champions league. Die zijn meestal wel spannend maar dat zijn dan ook de topploegen van europa.
ik vind voetbal wel mooi maar ik vind de meeste wedstrijden al snel saai worden. Om het zelf te spelen vind ik het altijd wel mooi en ook in wedstrijden waar wat meer gebeurt zit ik de hele wedstrijd uit. En dan met een biertje in de hand en een bak nootjes op schoot. Maar soms heb je van die saaie wedstrijden waarbij er 1 of geen doelpunt valt en er nouwelijks kansen zijn. Dan ben ik na 10 minuten weer weg.
En Hoogeveense RAT mooie site maar irantante dot tk gedoe ervoor. Kan je bij my dot tk weghalen. Bij my marketing
btw ik kom uit zuidwolde 
de belgishe competitie is inderdaad minder dan die van de nederlandse, maar op dit moment gaat het met mijn favoriete club ajax ook niet zo best aan toe. voor e rest (zoals ik zij) zelf voetballen is hetleukste wat er is.
ps: engelse competitie is natuurlijk ook vet mooi om naar te kijken 
| the666bbq wrote: |
| ik haat voetbal |
HAHAHAHA
ik ook. Gaat weet ik niet hoeveel geld in om, als het nou nog een sportief potje balletje trappen was..............
maar het is gewoon wie het rijkst is, koopt de beste speler.....en die wint dus...........

| rvec wrote: |
En Hoogeveense RAT mooie site maar irantante dot tk gedoe ervoor. Kan je bij my dot tk weghalen. Bij my marketing
btw ik kom uit zuidwolde  |
Bedankt, maar als je op http://www.voetbalstadion.nl.tt kijkt heb je geen last van reclame.
Zuidwolde dat is hier niet zo hel ver vandaan. RvEC.tk, is dat de site voor de school Roelof van Echten College?
Ach ja. dan maar de chapions leque pakken he
als troostprijs !! 
ik vind voetbal wel leuk maar het is egt een mooie site die gene die deze topic heb geopent ik vind em egt mooi en dan ook nog is 2 talen prachig zou ik zeggen ga zo door en ik zelf vind psv het supergoed doen
| Quote: |
| HAHAHAHA ik ook. Gaat weet ik niet hoeveel geld in om, als het nou nog een sportief potje balletje trappen was.............. maar het is gewoon wie het rijkst is, koopt de beste speler.....en die wint dus........... |
ben ik het niet mee eens. ajax is op dit moment de rijkste club van nederland, en och staan ze niet eerste. AZ had hiervoor ook weinig geld, maar toch bereikten ze bijna de finale van de uefa cup. hoe kan dat?
natuurlijk is geld ook 1 van de oorzaken dat clubs het goed doen, maar tactiek en vechtlust zijn toch wel het belangrijkste
de belgische ploegen hebben in de champions league ook geen geluk met hun tegenstanders
vanavond Anderlecht Chelsea het is net rust. Ik heb nog niet kunnen kijken maar sebiet zeker de TV opzetten!
...Om anderlecht te zien afgaan...
PSV verloren
Dan maar die Fenerbache oprollen thuis!!!
Hopen dat we weer de 2e ronde halen 
Ajax voor mij
Ook al staan ze niet zo goed de laatste tijd, ze blijven goed
En PSV haat ik echt 
| deedee wrote: |
Ajax voor mij
Ook al staan ze niet zo goed de laatste tijd, ze blijven goed
En PSV haat ik echt  |
Voor mij net andersom
PSV The best
Ajakkes vink nix en zal het nooit iets vinden 
ja daar ben ik het mee eens maarja ik vind nac wel de beste 
ik hoop dat hun winnen zodat er tenminste 1 land doorgaat dicht bij huis
hahaha maarjah dat is dan mij mening weer he
PSV The best
Ajakkes vink nix en zal het nooit iets vinden |
slechte keus. zonder Cocu zijn jullie trouwens helemaal niks
(zie vorgie wedstrijd) het spel van ajax vind ik al een tijdje beter dan dat van psv. het probleem bij ajax is gewoon dat ze de laatste 20 meter niks meer kunnen. 
| serdarh wrote: |
ja daar ben ik het mee eens maarja ik vind nac wel de beste  |
Zozow
nog een NAC fan. NAC gaat via dit internationale forum de wereld over
.
krijgen ze ook een keer publiciteit
.
ik vind het over het algemeen weer steeds beter gaan met he nederlandse voetbal vinden jullie niet?
Het gaat idd steeds beter met het Nederlands voetbal. Ik denk dat we straks gewoon twee clubs bij de laatste zestien hebben in de CL. AZ zal ook wel overwinteren. Alleen over Heerenveen maak ik me zorgen, die hebben het nu niet meer in eigen hand
. Maar de afgelopen jaren is er toch een stijgende lijn te merken in Europa voor Nederland.
| Quote: | PSV The best
slechte keus. zonder Cocu zijn jullie trouwens helemaal niks (zie vorgie wedstrijd) het spel van ajax vind ik al een tijdje beter dan dat van psv. het probleem bij ajax is gewoon dat ze de laatste 20 meter niks meer kunnen.  |
Tja ieder zijn eigen mening
Ik ben een PSV'er en zo te lezen bij jij ajacied.. Over voetbal zullen we het denk ik niet eens worden
Toch wens ik ajax succes in europa en ik hoop dat PSV de 2e ronde haalt dan ben ik ook weer tevreden..
| wanroij wrote: |
| redtigris wrote: | | Quote: | PSV The best
slechte keus. zonder Cocu zijn jullie trouwens helemaal niks (zie vorgie wedstrijd) het spel van ajax vind ik al een tijdje beter dan dat van psv. het probleem bij ajax is gewoon dat ze de laatste 20 meter niks meer kunnen.  |
Tja ieder zijn eigen mening
Ik ben een PSV'er en zo te lezen bij jij ajacied.. Over voetbal zullen we het denk ik niet eens worden
Toch wens ik ajax succes in europa en ik hoop dat PSV de 2e ronde haalt dan ben ik ook weer tevreden.. |
PSV mag doorgaan en ver vind ik,
Ik ben een Guus fan ,
ja ik vind ook wel dat psv het verdient op door te gaan ze spelen aardig goed al hebben ze het wel verknald afgelopen keer 
| marocsite wrote: |
ja ik vind ook wel dat psv het verdient op door te gaan ze spelen aardig goed al hebben ze het wel verknald afgelopen keer  |
Ja inderdaag Simons wisselen was geen goede zet, maar psv staat er goed voor, als ze winnen zijn ze door, want AC Milan speelt tegen Shalke en daar zal AC wel spelen voor de groepswinst denk ik
Waarom heeft Van Bommel helemaal geen geluk met het nationaal elftal? Nou, ik zal het jullie vertellen. Ten eerste, komt door ****** Van Basten, ik weet echt niet wat hij tegen Van Bommel heeft
? Jullie wel? En Ten tweede, hij bid niet goed of niet genoeg, daarom heeft hij een blessure gekregen tijdens de training. Bommel, ik heb advies voor je: Bid goed en schiet Van Basten neer,
, Jongens wat denken jullie over dit incident?
MvG
Salih
neerschieten is wat overdreven
van Basten heeft gewoon wat tegen hem
. Ieder foutje wordt bj hem twee keer zo snel afgeschaft als bij Maduro
. Ik weet niet hoe dat komt. Ik vind van Bommel 100x better dan Maduro, maar ja ik maak de selectie niet. En als San Marco straks kampioen wordt met oranje, zul je mij niet horen :d.
Maar van Basten vliegt er gelijk in de eerste ronde uit
Als je nadenkt en niet omdat je voor PiSVee bent en jullie allemaal likken Markie. Individueel is hij misschien beter, maar Hedwiges is een betere teamspeler en aan jeugd hem je nou gewoon meer. Oudjes zijn er al genoeg om de ervaring erin te houden en over te geven. En ajaxspelers die in de jeugd hebben gespeeld, of te minsten in het 2e, hebben een voordeel. Ajax heeft 1 van de beste jeugdopleidingen. De spelers van ajax zijn gewoon goed genoeg, en hij weet beter dan iedereen wat die spelers kunnen, hij heeft zelf heel wat jaren met ze gewerkt. En of markie nou scoort of niet bij barca, als hij nep speelt verdient hij het niet. Klaar jeugd voorang. Hij moet niet zo janken.
Ik heb Maduro net zoveel fouten zien maken als van Bommel
Ik heb van Bommel net zoveel dingen goed zien als Maduro.
Verder zie je ze niet.
Waarom wordt het dan bij van Bommel harder afgestraft dan bij Maduro? Daarbij dat de jeugd voorrang heeft op de ouderen is onzin. Als je de beste bent dan speel je, of je nu 18 of 38 bent.
Maar goed zolang van Basten zorgt dat die WK wordt, geef ik geen kritiek op hem.
Maar met een beetje voetbalkennis weet iedereen dat ORanje geen WK wordt, moet ik verklaren waarom?
Ik vind dat van Basten het wel goed doet
het is net wat er al eerder gezegt is. van bommel is geen teamspeler. Maduro op zn best is beter voor het team dan van Bommel.
Goed valt wel mee volgens mij. Eerder slecht.
Hij heeft zich eenvoudig geplaatst voor het WK in Duitsland, maar ja , wat verwacht je als je in een poule zit met Andorra, Armenië, Macedonië, Finland, Roemenië en Tsjechië. alleen TsjechiË is een aansprekende tegenstander, maar die hadden dit jaar gewoon een slecht elftal, alle goede spelers waren er telkens niet. Dus dan win je wel.
Eigenlijkt heeft die het heel slecht gedaan, want twee keer gelijkspelen tegen Macedonië kan natuurlijk nooit.
In vriendschappelijke wedstrijden, waarin werd gespeeld tegen landen die je op het WK treft, werd niet gewonnen: Zweden 2-2, Engeland 0-0, Duitsland 2-2, Italië 1-3, vandaar dat die het slecht het gedaan heeft vind ik.
En wat van Bommel en Maduro betreft. Van Bommel en Maduro zijn beiden onzichtbaar, vind ik, dus die hype rond Maduro is een beetje vreemd :S
Maduro is een zeer talentvolle speler, en dat hij nou juist van ajax komt. Ja sorry, iedereen haat ajax. Het is niet voor niks dat er al italiaanse clubs interesse in hem hebben.
En tjechië staat nu ook 2e. Dus zeker een taaie tegenstander.
Dat NL verloor van Itailie ja... ze hadden heel wat blessures en alle goals vielen uit individuele fouten van maar 1 speler en dat was de geen ervaringhebbende Ron Vlaar. Kan gebeuren... het is goed dat marco die jonkies een kans geeft, wat de andere nooit deden, alleen sneijder en vdvaart destijds, maar daar kon je ook niet omheen.
Ok, Tsjechië staat tweede ja. Maar goed, winnen van Tsjechi:E dat kan altijd een keer gebeuren.
En Italië won niet door twee fouten van dezelfde speler. Tuurlijk daardoor scoorde ze, maar ze waar de hele wedstrijd al beter.
Wat betreft MAduro, geef mij dan eens een voorbeeld waaruit jij kunt opmaken dat die beter is dan van Bommel. Kom niet weer met dat het een teamspeler is, maar ik wil nu gewoon voorbeelden van wedstrijden horen graag
.
je kunt Bommel en Maduro niet met elkaar vergelijken als het gaat om hoe goed die speler is. Dat komt omdat psv een hele andere tactiek speelt dan ajax en het Nederlandse elftal. Ajax en Nederland hebben wel een overeenkomende tactiek en daarom heeft van basten maduro gekozen. simpel toch? 
Ja als je het zo bekijkt is het wel logisch.
Maar zo lang van Basten wint en ons WK maakt zeur ik niet. Ik doelde ook eigenlijk meer op het feit dat ze net doen alsof Maduro de nieuwe wereldster wordt, dat vind ik wat overdreven. Tuurlijk is het een goede voetballer, maar die hype gaat mij wat te ver.
Bij van Bommel heb ik toch het gevoel van rust op het middenveld, want hij heeft heel veel ervaring en is nooit te betrappen op fouten. Bij Maduro denk ik toch zal het wel goed gaan?
@RAT voorbeelden, da ga ik wat vetellen over een wedstrijd van zoveel tijd geleden en dat jij dat moet geloven.... Ik vind maduro gewoon sportiever, gecontroleerde, kortom gewoon beter. ja hij maakt cker meer fouten dan van bommel, maar dat maakt hem heen slechtere speler. Dat is een gebrek aan ervaring en er is geen hype over maduro en ook niet dat het een wereldster is. Ik weet niet wie je dat wijs heeft gemaakt, maar als je dat uit mijn woorden concludeerd weet ik niet of je hier nog op moet gaan reageren...
Het gaat erom dat van basten een prestatie neer zet en als dat met mooi voetbal gepaard gaat dan is er niks mooiers om naar te kijken en oranje wordt wereldkampioen. Heerlijk...
je kunt Bommel en Maduro niet met elkaar vergelijken als het gaat om hoe goed die speler is. Dat komt omdat psv een hele andere tactiek speelt dan ajax en het Nederlandse elftal. Ajax en Nederland hebben wel een overeenkomende tactiek en daarom heeft van basten maduro gekozen. simpel toch?  |
Wist je al dat markie bij barca speelde of is je dat ontgaan. Welkom in de 2005 btw.
| ginna wrote: |
@RAT voorbeelden, da ga ik wat vetellen over een wedstrijd van zoveel tijd geleden en dat jij dat moet geloven.... Ik vind maduro gewoon sportiever, gecontroleerde, kortom gewoon beter. ja hij maakt cker meer fouten dan van bommel, maar dat maakt hem heen slechtere speler. Dat is een gebrek aan ervaring en er is geen hype over maduro en ook niet dat het een wereldster is. Ik weet niet wie je dat wijs heeft gemaakt, maar als je dat uit mijn woorden concludeerd weet ik niet of je hier nog op moet gaan reageren...
Het gaat erom dat van basten een prestatie neer zet en als dat met mooi voetbal gepaard gaat dan is er niks mooiers om naar te kijken en oranje wordt wereldkampioen. Heerlijk... |
Nee, dat concludeer ik niet uit jouw worden, maar uit de worden van alle media, op een na
. Telkens zeggen ze: "Maduro speelt weer fenomenaal." Hij speelt wel goed, maar zo goed ook weer niet denk ik dan.
En wat bettreft dat Maduro meer fouten maakt dat van Bommel, maar dat hem geen slechtere speler maakt, slaar natuurlijk nergens op. Als je meer fouten maakt dan ben je altijd een slechtere speler. Of ligt dat nu aan mij. Ze doen allebei evenveel dingen goed en oook net zoveel dingen fout. Dan kun je toch beter van Bommel hebben omdat hij rrt ervaring heeft.
En worden geen kampioen
, als je al niet van Italië kunt winnen, dan win je nooit van Brazilië, Argentinië.
| Hoogeveense RAT wrote: |
Nee, dat concludeer ik niet uit jouw worden, maar uit de worden van alle media, op een na . Telkens zeggen ze: "Maduro speelt weer fenomenaal." Hij speelt wel goed, maar zo goed ook weer niet denk ik dan.
En wat bettreft dat Maduro meer fouten maakt dat van Bommel, maar dat hem geen slechtere speler maakt, slaar natuurlijk nergens op. Als je meer fouten maakt dan ben je altijd een slechtere speler. Of ligt dat nu aan mij. Ze doen allebei evenveel dingen goed en oook net zoveel dingen fout. Dan kun je toch beter van Bommel hebben omdat hij rrt ervaring heeft.
|
De fouten die maduro maakt komt denk ik door de amsterdamse bluf, het is vaak positief maar het kan oom negatief uitpakken, waardoor er een goal tegenvalt. Maduro heeft veel rust in zijn spel, meer dan mark, hij wilt altijd vooruit voetballen, maduro niet. Die overzicht als een topspeler. Dus dat hij door de media als een ster wordt gezien is dus niet zo gek en hij is nog een jonkie. Maar mark zijn sterkste punt is dat hij het spel slim speelt, verbaal, fysiek, overtredingen .... hij behoudt zijn rust de tegenstander wordt gefrusteerd.
| Hoogeveense RAT wrote: |
En worden geen kampioen , als je al niet van Italië kunt winnen, dan win je nooit van Brazilië, Argentinië. |
NL had wel veel basisspelers die geblesseerd waren en alle 3 de goals vielen door fouten van Vlaar en een spits die in uiterste topvorm zat/zit. En het ligt puur aan de vorm van de dag daarnaast en brazilie en argentinie spelen anders en andere spelers, dus dat kan je niet vergelijken. Daarnaast was het een oefenpotje. Maar tis makkelijk waar iedereen zegt dat het een wereld trainer is, dat wordt inde media gewekt, dan makkelijk te zeggen dat hij het niet is als hij fors onderuit gaat in een oefenpotje.
Ondanks alles blijft het Ajax voor mij. Gisteren eindelijk eens weer met een normaal gevoel het stadion uit kunnen stappen en dat was me al veel waard. Gelukkig zijn er die play-offs nog dit jaar, zodat de qoute 'als we maar 5e worden' toch nog wel vaak gebruikt wordt de laatste tijd. Moet op zich geen probleem zijn, want zeker ploegen als NEC en RKC storten wel in de 2e seizoenshelft en Heerenveen maakt nou ook niet echt een heel solide indruk.
| NL had wel veel basisspelers die geblesseerd waren en alle 3 de goals vielen door fouten van Vlaar en een spits die in uiterste topvorm zat/zit. En het ligt puur aan de vorm van de dag daarnaast en brazilie en argentinie spelen anders en andere spelers, dus dat kan je niet vergelijken. Daarnaast was het een oefenpotje. Maar tis makkelijk waar iedereen zegt dat het een wereld trainer is, dat wordt inde media gewekt, dan makkelijk te zeggen dat hij het niet is als hij fors onderuit gaat in een oefenpotje. |
Die spits kom je ook weer op het WK tegen, en je kopmt zelfs meer goede spitsen tegen.
Wat betreft Vlaar vind ik het een beetje makkelijk om hem de schuld te geven. tuurlijk waren zijn fouten wel de doorslag, maar als NL echt zo goed is, laten ze die bal nooit tot twee keer toe bij Vlaar komen.
Hij is ook geen wereldtrainer. En dat oefenpotje verliezen dat kan niet. Daarin moet je juist laten zien wat je kan, anders weet je nog niet waar je staat op het WK
| Wist je al dat markie bij barca speelde of is je dat ontgaan. Welkom in de 2005 btw. |
natuurlijk wist ik dat.
wist je ook al dat het meer dan een paar weken kost om zomaar jezelf op een totaal ander spel aan te passen? welkom in de realiteit by the way
Mensen die niet weten dat markie bij Barca speelt zijn trouwens niet wereldwreemd... 
wat vinden jullie ernou van dat Real zijn coach heeft ontslagen? Volgens mij word Real nooit wat, altijd weer een andere coach als het niet goed gaat en nooit worden ze kampioen. Kijk nou naar Chelsea, dit is echt een 2e Real madrid met allemaal topspelers alleen kan Chelsea wel kampioen worden en spelen hun wel goed!
zo gaat het altijd met die goeie clubs. (ook met ajax) ze ontslaan de coach op een moment dat het wat minder word. bij ajax hebben ze ook een paar grote fouten gemaakt
inderdaad, zelf denk ik dat Blind het ook niet lang meer volhoud. Maar ook daar schieten ze niks mee op, want een coach kan niet van de één op de andere dag een club anders laten voetballen.
Ik denk eigenlijk dat de trouwe fans van ajax dat niet zullen pikken. Ik denk dat de voorzitter eerder weg is dan Blind.
| Ik denk eigenlijk dat de trouwe fans van ajax dat niet zullen pikken. Ik denk dat de voorzitter eerder weg is dan Blind. |
ben zelf ook trouwe ajax fan maar k heb nog nooit vertrouwen in blind geahd!
hmmmm meningen verschillen 
Ja, eindstand is 1-0 in het voordeel van Feyenoord door een goal van Kuyt in de 7e minuut. Nu staan er in Nederland drie ploegen op kop met 35 punten uit 35 wedstrijden. Wordt nog spannend de rest van het seizoen 
AJAX!
Mjah, ik hoop dat we de play-offs halen......(of dat verdiend is laten we maar achterwege.....)of gewoon de CL winnen dit jaar dan moegen we ook automatisch door..... 
Tip gasten iedereen die van voetbal houd, en van internetten:
http://www.onlinesoccermanger.nl
cool spel!
| Christo wrote: |
| redtigris wrote: | | Ik denk eigenlijk dat de trouwe fans van ajax dat niet zullen pikken. Ik denk dat de voorzitter eerder weg is dan Blind. |
ben zelf ook trouwe ajax fan maar k heb nog nooit vertrouwen in blind geahd! |
Ik ben ajax supporter en ik heb wel vertrouwen in blind. Laat hem eerst aan het team werken wat koeman heeft verprutst, hij heeft die spelers verbaal alles laten maken. Hij had geen grip meer op de groep. Blind moet dit eruit werken, ik heb de vaak heel mooi voetbal gezien, helaas alleen met vlagen... maar schijf hem niet te snel af. Laten we nog een seizoen toekijken. Want nu al oordelen is wel simpel, omdat dit de 1e slechtste seizoenstarts ooit is.
Doe mij maar hattrick, www.hattrick.org
Misschien geen bestaande profclubs en -spelers, maar veel realistischer en je kan zolang spelen als je wilt. Het enige nadeel is dat als je je wilt aanmelden je een hele poos moet wachten...
Ginna zij
ik ben ajax supporter en ik heb wel vertrouwen in blind. Laat hem eerst aan het team werken wat koeman heeft verprutst, hij heeft die spelers verbaal alles laten maken. Hij had geen grip meer op de groep.
|
Dit slaat helemaal nergens op. Ik weet niet hoe lang jij al voetbal volgt, maar koeman heeft een succesvol verleden bij Ajax. Het feit dat Zowel blind en koeman geen grip op de ploeg konden en kunnen krijgen komt door het bestuur.
het bestuur van ajax zet de coach onder een te grote druk. Zo verkochten ze slatan vlak voor de champions leaque en kregen ze er een slechtere spits voor terug. Dit is maar 1 van de voorbeelden. Ik kan er zo nog wel een paar opnoemen.
Dit is trouwens ook de reden waarom van gaal (won als coach de worldcup met ajax) is opgestapt
Zondag is ADO - feyenoord live. meer informatie op www.voetbalinbeeld.nl of kijk in pplive op goal tv 2
haha heerenveen is nog maar 'net' door
In de laatste minuut stond het bij dynamo en marseille nog 2-1 voor marseille. In de allerlaatste minuut van de blesuretijd brak er een speler van dynamo door. Op het moment dat die speler op doel schoot floot de scheids de wedstrijd af. Op dat moment vloog de bal nog het doel in en had dus volgens de regels het doelpunt gezeten, maar gelukkig voor heerenveen keurde de scheids het doelpunt niet goed 
Nou dit is voor de echte voetbalfans :
www.onlinesoccermanager.nl
Heb je je favo hobby's in 1 internetten, en voetbal in 1!
Wat het precies is:
Als je begint, mag en een team kiezen (die vrij is) in een nieuwe competitie en jij bent daar een heel seizoen mee aan de gang. En natuurlijk maar hopen dat je eerste word
, ik speel het spel nou bijna een jaar en het bevalt me goed, ook omdat ik een voetbalfan ben 
Ik ben niet echt een voetbal fan, maar het is wel leuk om gewoon met een groepje vrienden een balletje te gaan trappen, op het veldje bij mij in de buurt. de wedstrijden maken mij niks uit, ik kijk alleen de finales 
| kvveo15 wrote: |
| Zondag is ADO - feyenoord live. meer informatie op www.voetbalinbeeld.nl of kijk in pplive op goal tv 2 |
Feyenoord verloren
Mijn dag is weer goed... Nu Az nog verliezen maar ze staan voor 
Ik vindt het wel mooi, wat Nederland heeft bereikt, voorral tijdens de WK kwalificatie. Nederland stond een tijdje eerste op de wereldranglijst van FIFA. Tijdens de loting was het erg spannend, want bijna geen enkel land wilden de eerste rondes spelen tegen de Nederlanders.
Nee, eens te meer laten die [tuut] weer zien dat ze echt geen kampioen worden dit seizoen. Ook al zie ik dan wel weer in staat om straks op 2e kerstdag van AZ te winnen. Daardoor maken ze het echter alleen PSV maar makkelijker.
Daarnaast lijkt het me ook duidelijk dat je de heren Paauwe, Kuyt en Lodewijks niet voor een motivatiespeech hoeft uit te nodigen. Die komt immers niet aan.
| geeren wrote: |
| Ik vindt het wel mooi, wat Nederland heeft bereikt, voorral tijdens de WK kwalificatie. Nederland stond een tijdje eerste op de wereldranglijst van FIFA. Tijdens de loting was het erg spannend, want bijna geen enkel land wilden de eerste rondes spelen tegen de Nederlanders. |
wat vinden jullie allemaal van de loting voor het wk? ik vind het wel mooie loting nu kan het Nederlands Elftal eindelijk eens late zien waar ze staan. Ze zitte in een leuke poule dus...
| sjakie-AAF wrote: |
| geeren wrote: | | Ik vindt het wel mooi, wat Nederland heeft bereikt, voorral tijdens de WK kwalificatie. Nederland stond een tijdje eerste op de wereldranglijst van FIFA. Tijdens de loting was het erg spannend, want bijna geen enkel land wilden de eerste rondes spelen tegen de Nederlanders. |
wat vinden jullie allemaal van de loting voor het wk? ik vind het wel mooie loting nu kan het Nederlands Elftal eindelijk eens late zien waar ze staan. Ze zitte in een leuke poule dus... |
We komen er wel doorheen...
Ginna zij
ik ben ajax supporter en ik heb wel vertrouwen in blind. Laat hem eerst aan het team werken wat koeman heeft verprutst, hij heeft die spelers verbaal alles laten maken. Hij had geen grip meer op de groep.
|
Dit slaat helemaal nergens op. Ik weet niet hoe lang jij al voetbal volgt, maar koeman heeft een succesvol verleden bij Ajax. Het feit dat Zowel blind en koeman geen grip op de ploeg konden en kunnen krijgen komt door het bestuur.
het bestuur van ajax zet de coach onder een te grote druk. Zo verkochten ze slatan vlak voor de champions leaque en kregen ze er een slechtere spits voor terug. Dit is maar 1 van de voorbeelden. Ik kan er zo nog wel een paar opnoemen.
Dit is trouwens ook de reden waarom van gaal (won als coach de worldcup met ajax) is opgestapt |
Koeman had totaal geen grip op het team gehad na het seizoen van de kwartfinale. En blind heeft wel degelijk grip op de groep want ze schelden hem niet zomaar uit om een voorbeeld te noemen, hij dwingt respect af, en ze roepen niet in vol overgave dat ze niet zijn opgesteld en dat ze het niet snappen... Dat het bestuur niet deugd das al jaren bekend. Maar er wat het 1 en ander om gegooid, met van geel is het al stukke beter daar. Een echte ajacied, die zich niet schaamt om te juigen tussen het bestuur!!
Ik weet niet of jij het voetbalwereldje een beetje snapt, maar een bestuur legt altijd een hoge druk op een trainer, vooral bij ajax met haar verleden. Ja ajax heeft niet het geld om een zlatan te kopen. Maar het debiel was was dat zlatan niet weg wilde meteen, maar die kut arie, die gelukkig nu weg is, wilde hem laten gaan. En voor zo'n bedrag die ze niet eens in 1 x kunnen betalen. gelukkig er is er nu wel een goede spits gekocht nu nog 2 buitenspelers!!!!.
En de reden dat van gaal is opgestapt is omdat er niet te veel druk op hem werd gezet, maar omdat hij zich ging bemoeien met zaken die voor een trainer zijn en niet voor een TD. Van gaal pikte dit niet en ging verhaal halen bij het bestuur.
En ik weet wie van gaal is en ik weet zijn verleden en ik weet ook het verleden van ajax. En daarnaast heeft ajax niet de worldcup gewonnen, je bent een beetje de weg kwijt. WC is voor landen...
Ahh, en jij hebt connecties met Ajax?
Ik snap niet veel van waar jullie het over hebben, maar proberen jullie wel een 'ruzie' te vermijden? Dus let op met wat je zegt.
Verder heb ik er geen commentaar op jullie hoor
.
punt 1. heeft niks met voetbal te maken
punt 2.
| Ja ajax heeft niet het geld om een zlatan te kopen. Maar het debiel was was dat zlatan niet weg wilde meteen, maar die kut arie, die gelukkig nu weg is, wilde hem laten gaan. En voor zo'n bedrag die ze niet eens in 1 x kunnen betalen. gelukkig er is er nu wel een goede spits gekocht nu nog 2 buitenspelers!!!!. |
hieruit begrijp ik dat 'ajax' niet genoeg geld had om 'zlatan' te 'kopen'?
was het niet zo dat ajax zlatan net voor de champions league verkocht, terwijl ze nog geen goeie spits ervoor in de plaats hebben?
| Ik weet niet of jij het voetbalwereldje een beetje snapt, maar een bestuur legt altijd een hoge druk op een trainer, vooral bij ajax met haar verleden. |
Ja ik snap het voetbal wereldje. Natuurlijk is het redelijk dat 'een club als ajax' zegt: 'Wij willen dit jaar in de top 5 eindigen' . Ga bij jezelf eens na wat Koeman allemaal heeft bereikt. Kruip ook eens in de huid van Koeman in het jaar dat Zlatan op het laatste moment werd verkocht. Wat zou jij doen? Is dit de schuld van Koeman? Dacht het niet ! en dan ook nog durfen zeggen dat de slechte prestaties aan Koeman liggen? Helemaal gek 
Op de man spelen is NIET toegestaan, hou de discussie over voetbal. Bij voetbal mag je trouwens ook niet op de man spelen.
James 
| James007 wrote: |
Op de man spelen is NIET toegestaan, hou de discussie over voetbal. Bij voetbal mag je trouwens ook niet op de man spelen.
James  |
voledig mee eens, en voetbal liefhebbers schuif aub niet alle schuld naar de voetbaltrainers soms zitten ze fout maar dit is niet altijd, en denk eraan het is en blijft een zwaar beroep.
| keempe wrote: |
| James007 wrote: | Op de man spelen is NIET toegestaan, hou de discussie over voetbal. Bij voetbal mag je trouwens ook niet op de man spelen.
James  |
voledig mee eens, en voetbal liefhebbers schuif aub niet alle schuld naar de voetbaltrainers soms zitten ze fout maar dit is niet altijd, en denk eraan het is en blijft een zwaar beroep. |
Ja, inderdaad. Blind doet wel z'n best maar ik denk dat de meeste spelers weinig motivatie hebben, ik bedoel, een paar goede spelers gaan aan het eind van het seizoen toch weg.
Het spelen tussen kerst en oud en nieuw blijkt dus niet al te snugger geweest te zijn, kans op afgelasting is toch een stukkie groter. 2 wedstrijdjes al eruit vandaag en ik hou de infobronnetjes in de gaten hoe het met Heerenveen tegen Ajax verloopt.
Hmm... het ding doet wel raar als ik op pagina 4 klik...
Even aan de admin melden
(nu werkt het wel aangezien mijn bericht op pagina 4 juist valt...
Raar spul hoor fora
Ga rustig verder ik heb niks gezegd
)
James 
| De_Luis wrote: |
| Het spelen tussen kerst en oud en nieuw blijkt dus niet al te snugger geweest te zijn, kans op afgelasting is toch een stukkie groter. 2 wedstrijdjes al eruit vandaag en ik hou de infobronnetjes in de gaten hoe het met Heerenveen tegen Ajax verloopt. |
Dat zegt niks, want in maart (2005) sneeuwde het ook.
Hmm... het ding doet wel raar als ik op pagina 4 klik...
Even aan de admin melden
(nu werkt het wel aangezien mijn bericht op pagina 4 juist valt... Raar spul hoor fora Ga rustig verder ik heb niks gezegd )
James |
Hoe kon je voordat je dit poste op pagina 4 komen? Jouw post is de eerste op pagina 4.
| Hoe kon je voordat je dit poste op pagina 4 komen? Jouw post is de eerste op pagina 4. |
Dat is net het rare... de link naar pagina 4 was er wel, maar gaf een foutmelding als ik er op klikte.... forums he....*-*
Maggoe... back on voetbal.
James 
Winsterstop duurt lang, tijd dat de competitie weer begint. haha
nog 1 week !
eerst nog ff me broer slachten in een nieuwjaars wedstrijd 
Weet je, ik ben een rare. Eigenlijk vind ik voetbal niet leuk. Eerder leuke
koppies spotten ofzo. Maar ik doe sinds dit jaar wat actiever mee met gymlessen op school. Nu scoor ik steeds bijna. O ja, ik kan het niet goed. Maar ja, ik doe nu wel mee. En het is wel aardigjes. Alleen ga je altijd zo ontzettend Zweten bij zo'n inspanning! maar kijken vind ik btw ook niet zo leuk hoor.
Oja, redtitgris, bijpassende avater heb jij dan 
Klaas Jan Huntelaar is nu officieel bij Ajax! Eindelijk een goede spits. Nu maar hopen dat ie een beetje scoort bij Ajax.
Ik heb er wel vertrouwen in, ook met Blind als coach moet de topscorerstitel veilig weten te stellen. Al is de 2e plaats in de competitie belangrijker, dus als er gekozen moet worden...
| Yjaxygames wrote: |
| Klaas Jan Huntelaar is nu officieel bij Ajax! Eindelijk een goede spits. Nu maar hopen dat ie een beetje scoort bij Ajax. |
We hebben al zoveel spitsen. Laten we er maar een aantal dumpen. Harry en Ananas mogen van mij zoweg, voor harry is wel interesse alleen hij wilt zelf niet weg gek genoeg. Klaas Jan Hunterlaar direct in de basis nu. We zullen vanavond zien tegen haarlem wat ie doet, teminste als hij wordt opgesteld. maar ik denk wel dat hij wordt opgesteld, het is alleen de vraag of hij basis zal staan of bankt.
Is iedereen hier voor AJAX ofzo
?
Ik voor PSV ghehe
Maareeh Klaas-Jan Huntelaar is een zeer goede spits.. Hopen voor hem dat hij het gaat maken. Komt wel van PSV af
haha
Jammer dat PSV hem heeft laten gaan.. Maar we krijgen gelukkig nog opleidingskosten..
Succes Klaas-Jan
Jammer dat PSV hem heeft laten gaan.. Maar we krijgen gelukkig nog opleidingskosten..
|
Wat zijn opleidingskosten?
En ik hoorde ergens dat PSV in de schulden stond. Dat wist ik helemaal niet. Ach ja, beter voor Ajax.

| Quote: | Jammer dat PSV hem heeft laten gaan.. Maar we krijgen gelukkig nog opleidingskosten..
|
Wat zijn opleidingskosten?
En ik hoorde ergens dat PSV in de schulden stond. Dat wist ik helemaal niet. Ach ja, beter voor Ajax.  |
Opleidingskosten zijn de kosten die zijn gemaakt om hem op te leiden
Hij heeft in de jeugd bij PSV gespeeld..
PSV krijgt 15 % van de transfersom en dat is zo'n 1,3 miljoen euro
PSV staat inderdaad in de schulden maar welke club tegenwoordig niet.. Met de herfinanciering van het stadion, andere evenementen in het stadion en bijvoorbeeld transfers wil PSV dit allemaal gaan betalen..
Over 2 jaar is PSV weer een gezonde club 
Ghehe... niet elke club heeft schulden... Ajax heeft de laatste jaren goede winst behaald. En over Jan Klaas; eerst moet hij zich bewijzen, anders toedeledokien we hem er weer gewoon uit. Maar ik heb er wel vertrouwen in.
Nou het ging alweer lekker met 0-0 tegen Haarlem... 
Hhaha je idd maar goed komt nog we goed hoop ik 
Nou het ging alweer lekker met 0-0 tegen Haarlem...  |
En afgelopen weekend ook
PSV deed het ook niet goed, maar wonnen wel
Zo zijn feyenoord en ajaks ook weleens kampioen geworden 
| Yjaxygames wrote: | Nou het ging alweer lekker met 0-0 tegen Haarlem...  |
En afgelopen weekend ook
PSV deed het ook niet goed, maar wonnen wel Zo zijn feyenoord en ajaks ook weleens kampioen geworden  |
Maar wel met mooier voetbal (ajax dan teminste)
Enja wat wil je met de 'buitenspelers' die ajax heeft. KJH kan niet worden aangespeeld, met spelers al yildrim is het een stuk simpeler om te scoren. Geef die jongen zijn tijd en laat ajax buitenspelers kopen, als ze zo graag aan hun 4-3-3 systeem willen vast houden.
PSV deed het ook niet goed, maar wonnen wel Zo zijn feyenoord en ajaks ook weleens kampioen geworden  |
Maar wel met mooier voetbal (ajax dan teminste) |
Dat ben ik niet met je eens mja.. Ik zal het denk ik (bijna) nooit met ajax supporters eens zijn over voetbal.. 
Hey,
Voetbal is een sport voor de mietjes! Als je een echte sport wilt beoefenen of naar kijken: RUGBY!! Dat is een echte mannensport. Ik denk dat voetbal veel leuker zou zijn geweest als meisjes zouden voetballen. Of niet dames! Lijkt mij harstikke top! Meisjes die voetballe en elkaar onderuit halen en elkaar in de haar vliegen
Ik zou dubbele prijs betalen voor een voetbalkaartje, hahaha,
Ciao
Salih
Btw (by the way) ff voor de duidelijkheid: Ik ben zelf een jongen 
Je moet niet dubbelposten, en rugby? Bah! Doe mij maar een lekker potje voetbal. Rugby, gewoon iedereen neerhalen, bal (voor zover het een bal is) pakken, zorgen dat er niet een hoop vetzakken op je gaat zitten en de bal tussen 2 palen gooien. Lijkt me heel saai om naar te kijken.
En dan heb je ook nog American Football.. weer een heel ander soort voetbal. Volgensmij gebeuren daar de meeste ongelukken bij... of nee, boksen. Ach ja, maakt ook niet uit.
Voetbal kijk ik zelf eigenlijk nooit, (dat zou wel anders geweest zijn als m'n broertje persé voetbal wilde kijken, of als ik een vriend zou hebben die dat ook niet wil missen
). Maar echt erg vind ik het ook niet om naar te kijken. Zolang het maar niet gaat vervelen.
Het EK en WK kijk ik wel naar.. wie niet? 
Ik ben niet zo voetbal fan!
Ik kijk alleen naar het Wk's alleen op tv!
Ik vind Rugby toch meer voor de lompe mensen... gewoon doelloos naar de achterlijn renne, en af en toe iemand een beuk geven... Bij voetbal moet je nog een beetje nadenken.... lijkt me toch nie verkeerd... 
Ik hou gewoon meer van sporten waarbij je wat strategie voor nodig hebt, en dat je tegenstander een andere strategie kan hebben zodat het spannend kan worden wie dan de beste is. En bij rugby is het meer wie de sterkste en snelste is.
| Ik hou gewoon meer van sporten waarbij je wat strategie voor nodig hebt, en dat je tegenstander een andere strategie kan hebben zodat het spannend kan worden wie dan de beste is. En bij rugby is het meer wie de sterkste en snelste is. |
Ja daar heb je gelijk in maar ooit zal je de schoonheid van voetbal zien je moet gewoon wat zoeken
rugby is idd wel lol maar ik haat het met die timeouts net zoals in nba in de laatste quarter wordt er een kwartier gespeeld en een half uur time outs ofzo dat vind ik overdreven, maar vind het play off systeem in america wel tof dat hebbe ze ook in de Major League Soccer wat vinden jullie van dat systeem en vindt je dat ze het bij ons ook moeten invoeren of niet? Ikzelf vind het wel leuk enzo maar denk dat invoeren niet zo'n goed idee is...
mvg
Keemp
dat doen ze al in de champions leaque 
Huntelaar nog niet gescoord bij Ajax. T wordt tijd dat ie ffies scoort. Ajax speelde gister echt knudde. Ze hebben echt mazzel met die laatste doelpunten. Ik vond Emanuelson voor Rosenbarg eerst een slechte wissel, want Rosenberg had goede kansen maar gelukkig had Emanuelson nog wel gescoort. Denken jullie dat Danny Blind nog een seizoen bij Ajax blijft? Ik denk het niet.
Ach, als Ajax maar wint dan vind ik het niet zo erg als hij nog even wacht met zijn goaltjes. Alleen voor hemzelf is het natuurlijk wel lekker als ie snel valt. Hij heeft er een paar mooie kansen voor nu de komende weken: Utrecht, Heerenveen of Feyenoord. Zeker in de laatste twee kan er dan ook een mooi randje omheen (mits er ook gewonnen wordt natuurlijk). Nu zorgt ie er igg voor dat de druk niet zo op Rosenberg ligt en die pakt dan ook zijn goaltjes mee in de schaduw van...
Volgens mij ligt het er gewoon aan dat ajax altijd met vleugelspitsen heeft gespeeld. Ajax heeft goeie spelers, maar die passen gewoon niet bij de speelstyle van Ajax.
Het komt ook gewoon omdat er wat in het team speelt, wat weet ik niet, maar je kunt niet echt zeggen dat het een geheel is 
Dat klopt, nu speelt Ajax weer 4-3-3, maar Rosenberg is geen linksbuiten. En dat staat Huntelaar op tien.
Gewoon 4-4-2 en dan Rosenberg en Huntelaar in de spits lijkt me.
Ik vind het in elk geval niet erg dat Ajax het slecht doet
(Nu doet NAC het ook niet geweldig maar goed
)
| Ik vind het in elk geval niet erg dat Ajax het slecht doet |

Waarom ben je daar geshockeerd van
? Ik ben geen Ajax-fam em ol hoop dat Heerenveen vanavond wint.
Hoewel ik wel hoop dat Blind het natuurlijk wel weer snel op de rails krijgt omdat de Champions League over drie weken weer hervat wordt en dan zal toch echt eens besloten moeten hebben hoe die gaat spelen. Huntelaar in de spits zou ik in elk geval doen.
Maar goed ik ben bang dat Ajax het helaas niet haalt in de Champions League. Inter is een hele goede ploeg dus, dat wordt erg lastig.
Rosenberg en Huntelaar in de spits... Charisteas en Babel verkopen. Al dat geouwehoer met die vleugelspitsen. 2 spitsen zijn er meer dan genoeg
Nee hoor Babel houden, ajax kan nog veel voor die jongen vangen. Er zitten alleen veel te veel spitsen bij ajax... Rosenberg wordt een goede, van JKH weten we het, we zien hem alleen niet, maar dat komt grotendeels ook omdat er geen mensen zijn die hem kunnen aanspelen, Charisteas kan niet meer groeien, al vind ik hem wel op dit moment de beste spits die ajax in huis heeft, ook erg goede instelling dat ie maar vast blijft houdt aandat ie bij ajax wilt blijven. Babel is gewoon een groot talent, dat door de vele spitsen die ajax heeft kapot wordt gemaakt... maar hij krijgt wel zijn minuten, en speelt ook vaak in ajax 2 mee. En over Ananas praat ik niet eens.
Als Feijenoord fan vond ik het voor het eerst jammer dat ik gisteren niet naar school moest
Ik heb zondag een fantastische wedstrijd gezien waar vanalles in zat! Een schitterend resultaat, een waanzinnige sfeer in het stadion en ben er nog schor van
Voor mij is het erg moeilijk kiezen tussen een aantal wedstrijden:
Feijenoord - PSV (uefa cup) - mooiste qwa ontlading
Feijenoord - Olympique Marseille (CL) - mooiste pot qua sfeer
Feijenoord - Boruss. Dortmund (UEFA CUP winst) - unieke prestatie maar met een smetje
Feijenoord - ajax (3-2) - qua sfeer en resultaat te geweldig om waar te wezen
over voetbal gesproken gisteren de mooiste wedstrijd die ik volgens mij ooit heb gezien egypte in de finale tegen ivoorkust voor De AAfricaa CUP
echt een prachtige wedstrijd jammer dat de egyptenaar de penalty in de eerste verlenging heeft gemist anders was ivoorkust snel uitgeschakeld maar uiteindelijk wint egypt tog doordat drogba de penalty mist voor ivoorkust
I love voetbal wie niet ik ben zelf een speler van jong ajax en speel er al 3 jaaar in de 2de ik
Jaja, als je drie jaar in Jong Ajax speelt dan kan je nooit echt goed zijn.
| teteringen wrote: |
| I love voetbal wie niet ik ben zelf een speler van jong ajax en speel er al 3 jaaar in de 2de ik |
Dan mag je mij wel vertellen wie bent.
| teteringen wrote: | | I love voetbal wie niet ik ben zelf een speler van jong ajax en speel er al 3 jaaar in de 2de ik |
Dan mag je mij wel vertellen wie bent. |
En speel je voor het eerste elftal of zit je op de bank of zit je bij de jeugd?
PSV zojuist uitgeschakeld door Lyon, Met maarliefst 4-0 verloren 
Ik had niet verwacht dat hun met 4-0 zouden verliezen. ik dacht eerst winnen of gelijk. ik dacht dat ze even goed waren, maar dat zijn ze blijk baar niet. volgende keer beter hoop ik. 
| moeslimoen wrote: |
Ik had niet verwacht dat hun met 4-0 zouden verliezen. ik dacht eerst winnen of gelijk. ik dacht dat ze even goed waren, maar dat zijn ze blijk baar niet. volgende keer beter hoop ik.  |
haha neej joh lion is een van de beste teams uit frankrijk 
| marocsite wrote: |
| moeslimoen wrote: | Ik had niet verwacht dat hun met 4-0 zouden verliezen. ik dacht eerst winnen of gelijk. ik dacht dat ze even goed waren, maar dat zijn ze blijk baar niet. volgende keer beter hoop ik.  |
haha neej joh lion is een van de beste teams uit frankrijk  |
haha ja wou net zeggen ze hadden thuis ook al met 1-0 verloren dus had al een beetje verwacht 
Ik had gehoord dat het met Olympique Lyon slecht ging en dat PSV een kans had om te winnen.
nou blijkbaar is daar niks van waar.
Ja, ze hadden het weekend ervoor wel thuis verloren van een middenmoter, maar ze konden het wel lijen. Alles draaide om die 2e wedstrijd tegen PSV. Na vorig seizoen waren ze uit op revanche en je kan wel stellen dat ze die genomen hebben. PSV heeft geen moment aanspraak kunnen maken op de volgende ronde. Op zich niet zo vreemd gezien de reeks in uitwedstrijden dit seizoen in Europe. Geen enkele goal en het ene puntje in milaan hadden ze alleen maar te danken aan een dosis geluk en het falen van de Milaan aanval.
Gelukkig zit Ajax er nog in. 
Bij Lyon had Juninio er uit gemoeten met rood in de eerste minuten.. 2 gestrekte benen..
Verder was er een duikeling waardoor COCU geel kreeg (onterecht) tweede geel was wel terecht.. Cocu is een dragende speler, samen met ooijer die geblesseerd is..
Volgend seizoen beter..
laten we zien wat AJAXvandaag gaat doen. Die zal denk ik ook verliezen.
| laten we zien wat AJAXvandaag gaat doen. Die zal denk ik ook verliezen. |
Vandaag is het maandag... Morgen zul je bedoelen...
Nu ligt AJAX ook der uit met 1-0. howel het eigenlijk 1-1 moest zijn want AJAX had recht op een panalty naar die hens van inter.
maarja volgende keer beter 
Ik vind voetbal erg leuk. Vooral om met wat vrienden te doen. Ik sta het liefst in de spits maar verdedigen doe ik ook wel is. Jammer genoeg is er in onze buurt geen voetbalveldje dus moet ik een eind fietsen. Daarom doe ik het ook niet zo heel vaak. Toch hoe ik ervan.
Groetjes Rick
www.rickboele.tk
Nu ligt AJAX ook der uit met 1-0. howel het eigenlijk 1-1 moest zijn want AJAX had recht op een panalty naar die hens van inter.
maarja volgende keer beter  |
1-1 zou niet terecht zijn.. Die penalty misschien wel.. Maar over de hele wedstrijd heeft INTER het verdiend om door te gaan
Ajax uitgeschakeld door de italianen. Jammer maar er is en blijft maar een club voor mij:
Daar horen ze engelen zingen........... AJAX
greetz Kees
Jammer dat ze hebben verloren, maar Inter was gewoon een hele goede en sterke ploeg. Ik denk dat iedereen ze onderschat. Overigens heeft Ajax het met een 1-0 nederlaag normaal gedaan tegen een Italiaanse club 
Ajax had moeten winnen, ajax is slechter geworden nadat zlatan en mido zijn vertrokken 
Dat is alweer een hele tijd geleden. Als je dat nu nog als reden ziet van het sleche seizoen van Ajax dan mankeert Ajax wat ze in 1,5 jaar tijd geen goed team kunnen opbouwen. Het lijkt me niet dat het daar aan ligt.
En heeft gisteren iemand de spectaculaire wedstrijd: FC Groningen - Ajax gezien? Ik vond het een te gekke wedstrijd, en dat vond Talpa waarschijnlijk ook omdat hij pas om 20:15 uur te zien was..
Talpa laat Ajax de laatste tijd bijna standaard om 20.15 zien op zondag. Niet dat ik dan nog echt de behoefte heb om te kijken als ze verloren hebben. Dan vind ik die 90 minuten live van eerder op de dag wel op genoeg. Als ik dan toch nog een andere wedstrijd wil zien kijk ik gewoon op het internet. Hoef ik tenminste me ook niet door de reclames heen te werken.
De Belgische (start 5 augustus) en Nederlandse competitie (start 12 augustus) naderen met rasse schreden. Na het grote succes en een zéér spannende strijd vorig jaar (gewonnen door Panoramix) zijn we terug met het BENESPEL.
De regels zijn weliswaar hier en daar gewijzigd (dit om het NOG spannender te maken).
Het is de bedoeling om 4 spelers uit de Belgische en 4 spelers uit de Nederlandse competitie te nemen.
Zo stel je een team van 8 tesamen als volgt: 1 doelman, 2 verdedigers, 2 middenvelders en 2 aanvallers + 1 verdediger, middenvelder of aanvaller naar keuze!!
Je mag wel maar een maximum van 2 spelers per Belgische of Nederlandse ploeg nemen.
Pas op : van de beide kampioenen en vice-kampioenen mag je maar 1 speler in je team opnemen (NIEUW).
Dus van Club Brugge, Anderlecht, PSV en Ajax kan je slechts 1 speler selecteren.
Ajax heeft hun eigen toekomst al bij de club.. Is uniek in de wereld.