FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Welke FireFox-Plugins gebruik jij?

James007
Je voelt dat ik zo wat opiniepeilingen aan het doen ben Very Happy

De vraag van vandaag: Welke FireFox-Plugins gebruiken jullie (als jullie firefox gebruiken tenminste)?

Mijn plugins:
- Quicknote als ik eens snel iets wil typen.
- Adblock om ongewenste reclameblokken te verwijderen uit m'n webpagina's.
- Filterset.G Updater: Filterset.G. is een waslijst van items die je kan invoeren in Adblock. Deze lijst is zorgvuldig samengesteld door de mensen van Pierceive om reclame van nieuwe reclamebedrijven of url's te verwijderen. Spijtiggenoeg moet je die lijst handmatig updaten. Via deze extensie update het zichzelf regelmatig. Eerst Adblock installeren natuurlijk.
- PhpBB User Hide zet voor al jullie naampies op dit forum een klein kruisje en als ik iemand beu ben, klik ik op dat kruisje en zijn al zijn berichten verborgen. Werkt op alle phpBB-fora.

TIP: gebruik niet meer als 4 extensies met firefox, het is maar een richtgetal, maar die dingen vertragen je firefox wel. Zolang je er niet mee overdrijft, merk je niks.

Groetjes, James Smile
Doppie
Blogthis, IE view, Flashgot, FOxy tunes
BlackSkad
Ik gebruik enkel de GMail Notifier, voor de rest enkele themes geïnstalleerd en daar houdt het dan ook op Smile
-TomJ-
Wou je echt de hele lijst?

• InfoRSS - RSS lezen via je statusregel
  • TabClicking Options - istellen hat kliks op de tabs doen
  • MouseGestures - acties met muisbeweging in plaats van toetsenbord
  • Open link in ... - geef aan waar je een nieuwe pagina wilt openen
  • IE View - voor sites die niet aan de standaards conformeren en alleen op IE geschreven zijn
  • HTML validator - om de html codering van een pagina te checken
  • MeasureIt - meet de afstand in pixels tussen twee punten op een webpagina
  • HashColouredTabs - geeft je tabs een eigen kleuraanduiding
  • WEbDeveloper
  • AdBlock met Filterset updater
  • DictionarySearch - diverse online woordenboeken bij de hand
  • FireFoxView - om vanuit IE naar Fx te gaan
  • FoxyTunes - regel je mediaplayer vanuit Fx
  • ColorZilla - bepaal de kleur van een pixel op een webpagina
  • Google Toolbar
  • View formatted source - bekijk de broncode van een html pagina

En loopt ie dan slecht met zo'n lijst extensies? Neu, niet echt, beter dan de trein Smile
Lady Elensar
James007 wrote:
- PhpBB User Hide zet voor al jullie naampies op dit forum een klein kruisje en als ik iemand beu ben, klik ik op dat kruisje en zijn al zijn berichten verborgen. Werkt op alle phpBB-fora.

Dát lijkt me nog is handig. Razz Weer een goede reden om FireFox te gaan nemen. Wink
Reyntjensw
ik gebruik de devellopers kit voor firefox! heel handig voor sites te maken

grtz
Tepelstreeltje
Ik wist niet dat er plugins voor waren Rolling Eyes

Naja, ik zal het wel een keer proberen..
Boles Roor
De mijne zijn:

-Tabbrowser Preferences
-Adblock (staat alleen nu niet aan, bleh, als ie aan staat kan ik geen Weebl & Bob kijken Surprised )
-Gmail Notifier
-FoxyTunes
-Download Manager Tweak
-Focus Last Selected Tab
-Webdeveloper
traxion
lol eigenlijk geen

alleen die der standaard op zitte
ShinLi
Ik gebruik nu adblock, wat ik heeeelllll erg handig vind. En ook een weather forcast ding... en verder eigenlijk geen plugins. Denk dat dit voornamlijk komt omdat ik nog niet zo lang met FF werk. Maar welke plugins raden jullie echt aan?
James007
ShinLi wrote:
Ik gebruik nu adblock, wat ik heeeelllll erg handig vind. En ook een weather forcast ding... en verder eigenlijk geen plugins. Denk dat dit voornamlijk komt omdat ik nog niet zo lang met FF werk. Maar welke plugins raden jullie echt aan?

Adblock+ Filterset.G. Updater is een must.

Maar ga ze eens af? klik.
Ze updaten zichzelf dus dat is wel handig, en ze zijn zo weer weg als je het wil... om te installeren enkel linkje aanklikken.

James Smile
James007
Zoals Gonzo hier aangeeft, kan je ook een mass installer gebruiken, om al je favoriete extensies in een keer te installeren. Smile

James Smile
Reyntjensw
voor mensen die graag de developerskit zouden hebben, http://chrispederick.com/work/webdeveloper/, het is een heel goede kit voor mensen die aan webdesign doen

grtz
wouter
noliver
Reyntjensw wrote:
voor mensen die graag de developerskit zouden hebben, http://chrispederick.com/work/webdeveloper/, het is een heel goede kit voor mensen die aan webdesign doen

Velen dank wouter. Is 'n nice program Smile

Ik gebruikt Sage ( RSS Newsreader )
en Scrapbook ( Stoor pagina's offline )
Reyntjensw
graag gedaan, hebben jullie soms een programma dat van een swf een fla kan maken? maar in plugin vorm

grtz
brainster
De plugins die ik gebruik:

Adblock
    Launchy
    IE view
    forumtools
    downthemall

Vroeger had ik er meer, maar daar had ik niks aan Razz
Doerak
IE View
Ctrl alt del plugin. kan ik gelijk naar de site van mn favorite webcomic.
www.ctrlaltdel-online.com Very Happy
the666bbq
IE view : om snel naar IE weergave te gaan
Bookmark Backup : omdat ik te vaak mijn bookmarks verloor door FF zijn eigenzinnige kuren
colorzilla : handig om snel een kleurtje te identificeren
LoremIpsum contentgenerator : handig als je wat meer dan blablabla ergens wil inzetten (testpagina's)
superdrag and go : neem ergens een URL en maak er een link van
webdeveloper tools : handig om te debuggen
lucifertje
ik gebruik er eigenlijk geen.
matthijs
Hé iedereen,

ik ben nieuw hier; ben geen windows gebruiker maar een OSX gebruiker. Gebruik wél firefox, zeker ook met het oog op compatibiliteit.

De volgende plugins gebruik ik

DOM inspector; ja ik maak ook zelf websites, érg handig om te vergelijken

Customize Google; lekker visueel zoeken in Google

Talkback; ben een beta gebruiker..

hoi Smile Max
mgt
ik gebruik aantal plugin voor hattrick zelf.

ik heb auto-herlaad (heel makkelijk voor klik-site's).
een paar thema's
en nog wat andere (kleine plugings).

dit waren de belangrijkste (heb pc opnieuw gedaan moet nog alles opnieuw down:P).
James007
FasterFox toegevoegd... moest ik toch even vermelden... nu gaat alles 10x zo snel Shocked

James Smile
sjakie-AAF
Ik gebruik onder ander de plugins voor het online voetbalspel hattrick. De eerste plugin is 'FoxTrick'. dit is een heel handige plugin voor de mensen die hattrick spelen.
De andere plugin die ik gebruik voor dit spel is 'HTRatings'. Ook dit is een makkelijk toevoeging voor het spel.
confu
'Thanks voor de informatie ik ga zeker een paar installeren, want met heel die pop-ups schiet het ook niet op. De mediaplayer in firefox geintergreerd is ook wel handig!
joe_nl
Ik gebruik de Gmail Delete knop, hiermee is de mail-service van Google voor mij compleet!

Verder heb ik ook de Gmail-Notifier, voor mij zo min mogelijk Microsoft namelijk, dus ook geen Outlook.
Het is dat mn PC nu nog op XP draait...

Voor noodgevallen heb ik wel de Mozilla uitbreiding voor Internet Explorer er op staan: Foxie. Ik gebruik ook IE liever niet, maar Foxie maakt het een stuk beter (zeker als je Firefox gewend bent!).
Yjaxygames
Behalve Macromedia Flash Plugin gebruik ik geen plugins.
ncp
Ik gebruik NoScript, Fasterfox, Adblock en Forecastfox,

Ik zou niet weten of het langzamer gaat, ik let er niet op,

maar ik vind het wel stom dat Firefox soms niet goed werkt, bij bepaalde sites, dan moet ik Internet Explorer gebruiken,
RoomRooz
Ik wist helemaal niet dat er zulke dingen bestonden, dus ik gebruik FF puur om te internetten en sites te bezoeken enzo. Niet met zulke handigheidjes dus.
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.