Iemand hier die ook dit geweldige voetbal managers spel speelt?
www.hattrick.org
kheb het nog gespeelt maar ben ermee gestopt ...
heb dna tijdje omerta gespeelt (www.barafranca.nl)
en nu speel ik gwn niet meer 
Dank u.Dit is goed website.Ik hield van veel.... 
Was er mee begonnen, maar kvind et stom.
[mod-edit] ... [/mod-edit]
Ik ben ook iemand die Hattrick speelt en ik doe het nog met plezier. We hebben zelfs een onderlinge competitie voor de vriendschappelijke wedstrijden op woensdag. Mijn team heet fc apekind.
Ik hoop dat er nog meer mensen zijn die wat met hattrick hebben, dat zou wel leuk zijn namelijk want dat scheelt weer een onderwerp zoeken voor het actief op het forum zijn ivm de hosting.
Maar is het echt zo dat ik een hosting paketje krijg wanneer ik 5 post en meer dan 10 punten heb.............maarja ik zal er wel achterkomen.
Dus mensen met een hatttrick affiniteit...................laat het hier op het forum ff weten ok?
Oh ja nog ff dit ...........Als je niet weet wat hattrick is dan lees ff door.
Hattrick is een voetbalspel, waarin je een virtueel team naar de top moet leiden in een competitie met andere deelnemers over de hele wereld.
Je zal alle taken van zowel de clubeigenaar als de manager op je nemen. Je koopt en verkoopt spelers en je investeert je clubgeld in bijvoorbeeld de uitbreiding van je stadion of in je jeugdteam. Je selecteert een team uit je spelers die nu in topvorm zijn, plant tactieken voor de wedstrijd, kiest welke training nodig is en veel, veel meer…
Je kan altijd op de hoogte blijven van de status van je team door op de Hattricksite in te loggen.Je kan er bijv. wedstrijdverslagen lezen of nog even snel het laatste nieuws op de transfermarkt zien. Ook kan je hier je team nog de laatste tactieken doorgeven voor de volgende wedstrijd en je beslist welke training er volgende week is.
Om je team zo goed mogelijk te maken, heb je een aantal mogelijkheden. Vooral beginners weten nog niet wat er mogelijk is, maar ook de experts kunnen vaak nog wat tips gebruiken. Daarom is deze website in het leven geroepen, zodat je ervoor kunt zorgen dat je team het zo goed mogelijk gaat doen.
en anders ga naar www.hattrick.org
hoi ajvemmen,
Je bericht bewerken kan je doen door op de knop "edit" of "wijzig" te klikken, boven je bericht.
grtz, James 
Ik speel op dit moment hattrick.
ik heb ook idd omerta gespeelt (2x).
heb ook 2x mafia-world gespeelt(niet 2x dood ofzo hoor:P) (2x reset
2x niet dood:P).
nu bezig met eigen website geen egte Massa Game meer op hattrick na
Er gebeurt niet bijster veel op dit forum subject moet ik zeggen. Zijn er zo weinig mensen die op de hatrrick site actief zijn.
Best jammer want ik zou wel eens eenvriendschappelijke wedstijd willen spelen met één van jullie!
Nou ja als er toch nog wel hattrick gebruikers zijn hierzo.......laat dat even een bericht achter zou ik zeggen!
| ajvemmen wrote: |
Er gebeurt niet bijster veel op dit forum subject moet ik zeggen. Zijn er zo weinig mensen die op de hatrrick site actief zijn.
Best jammer want ik zou wel eens eenvriendschappelijke wedstijd willen spelen met één van jullie!
Nou ja als er toch nog wel hattrick gebruikers zijn hierzo.......laat dat even een bericht achter zou ik zeggen! |
ik wil er wel eens een keertje tegen jouw spelen hoor. 
Ik heb me eige 2 dagen geleden aangemeld op hattrick, ik ben nog steeds op een team aan het wachten :p
ik speel die spel niet ik speel wel onlinesoccermanager
ja man ik haat omerta
ik ben vadaag gekillt door een familie war
ik ben nu egt gestopt ik was don van de beste familie
godfather
Ik speel meer dan 2,5 jaar hattrick. En ik ben er al vanaf het begin verslaafd aan. Ik speel nu in de VI, na 4 seizoenen in de V. Ik had mijn team in het laatste seizoen van de Ve helemaal omgegooid. Dat moest omdat ik maar 2 spelers was gaant trainen, in plaats van dat ik er 10 ging trainen. Dus ik trainde verdedigen. En het lag niet aan het geld. Ik stelde steeds uit, omdat die spelers heel veel progessie maakte. Ik had ook al de trainees gekocht voor positiespel. Achja ik heb ervan geleerd.
Ik sta nu ruim boven aan in de VI. Als je mij wilt uitdagen ofzo voor een vreindschappelijk duel... ga je gang. We kunnen zo wel makkelijk de credits hoog houden. Ik zal ook in de toekomst zoveel mogelijk proberen te posten, maar ik kan niet op mij zelf gaan reageren.....
Mijn teamnaam is: GINNA en speel in de VI.93
| ginna wrote: |
Ik speel meer dan 2,5 jaar hattrick. En ik ben er al vanaf het begin verslaafd aan. Ik speel nu in de VI, na 4 seizoenen in de V. Ik had mijn team in het laatste seizoen van de Ve helemaal omgegooid. Dat moest omdat ik maar 2 spelers was gaant trainen, in plaats van dat ik er 10 ging trainen. Dus ik trainde verdedigen. En het lag niet aan het geld. Ik stelde steeds uit, omdat die spelers heel veel progessie maakte. Ik had ook al de trainees gekocht voor positiespel. Achja ik heb ervan geleerd.
Ik sta nu ruim boven aan in de VI. Als je mij wilt uitdagen ofzo voor een vreindschappelijk duel... ga je gang. We kunnen zo wel makkelijk de credits hoog houden. Ik zal ook in de toekomst zoveel mogelijk proberen te posten, maar ik kan niet op mij zelf gaan reageren.....
Mijn teamnaam is: GINNA en speel in de VI.93 |
ik speel ook al ruim 2 jaar hattrick. en ik ben er ook helemaal verslaafd aan:P mijn team id is 363639. ben dit seizoen 3e geworde in de 7e divisie en ga voor de promotie naar de 6e komend seizoen
Ik ben nu met mijn ploegje voor de 2e keer op rij gedegradeerd, dus volgend seizoen maak ik mijn debuut in de 6e divisie. Dit alles nadat ik 2 seizoenen geleden nog een van mijn doelen wilde verwezenlijken, namelijk een international in mijn team. Daar toen flink wat over de balk voor gesmeten en dat nooit meer echt te boven gekomen. Alleen die Pool speelt nog wel voor me en wellicht komt volgend seizoen die droom dan ook uit.
Onderwijl ook nog 8 spelers verkocht, waardoor ik nu een leuk transferpotje tot mijn beschikking heb.
| De_Luis wrote: |
Ik ben nu met mijn ploegje voor de 2e keer op rij gedegradeerd, dus volgend seizoen maak ik mijn debuut in de 6e divisie. Dit alles nadat ik 2 seizoenen geleden nog een van mijn doelen wilde verwezenlijken, namelijk een international in mijn team. Daar toen flink wat over de balk voor gesmeten en dat nooit meer echt te boven gekomen. Alleen die Pool speelt nog wel voor me en wellicht komt volgend seizoen die droom dan ook uit.
Onderwijl ook nog 8 spelers verkocht, waardoor ik nu een leuk transferpotje tot mijn beschikking heb. |
blijve je supporters dan wel een beetje blij as je 2x achter elkaar degradeer? je heb idd een leuk bedragje binne gehaald als ik het zo bekijk. en die pool is idd een leuk spelertje al heb ik nie veel verstand van internationals
Ik speel Mobstar.cc
is ook een leuk spel.
ik ben niet echt een voetbal liefhebber.
denk dat het me niet echt trekt dat spel.
Ik denk dat ik het eens moet zijn met Dagon
Voetbal spellen trekken mij niet zo aan want het is saai en eentonig
veel tekst based games zijn saai maar zoals maffia spellen enzo daar zit nog wat actie in in tegen stelling tot een voetbal spelletje
Je kan altijd op de hoogte blijven van de status van je team door op de Hattricksite in te loggen.Je kan er bijv. wedstrijdverslagen lezen of nog even snel het laatste nieuws op de transfermarkt zien. Ook kan je hier je team nog de laatste tactieken doorgeven voor de volgende wedstrijd en je beslist welke training er volgende week is.
IK ben weer eens in de V, ehheheh voor de 5e x in mijn hattrickleven, maar ik weet al zeker dat het weer niet gaat lukken om naar de IV. te komen. Wel het een en ander om gegooid... Nieuwe keeper, nieuwe verdediger, nieuwe aanvaller en misschien nog 2 trainees kopen en voor een trainee die ik nu heb verkopen. Die spelers moet ik allemaal nog wel kopen. MIjn oude keeper en verdediger heb ik verkocht, de keeper moet beter worden, verdediger het zelfde. Aanvaller wissel ik om voor een oudere... betaal ik minder geld voor 
Heb me ook ooit eens een keer aangemeld op hattrick.org was ong. half jaar geleden nog nooit wat van gehoord
, terwijl je bijvoorbeeld bij osm of bondscoachspel in 1x kan spelen!
Ik zelf speelde eerst altijd Megatycoon.nl, F1competitie.nl, Mobstar (was de rijkste speler uit het spel en was niet eens paying member
), Omerta, Nymafia en verder weet ik niet meer. Heb er altijd heel veel gespeeld was volgens mij puur uit verveling, speel nu alleen nog maar WoW en COD2. Mijn broertje speelt osm en bondscoachspel (hij is best goed!)
Mijn kameraad speelde wel altijd hattrick.org en was paying member maar ik vond het toch altijd minder leuk dan osm omdat het altijd zo ding lang duurde voordat je een team had!
Ok, soms moet je een aantal weken wachten hoor ik nu, maar een half jaar.... Dan heb je niet goed opgelet volgens mij. Aangezien mijn debuut al bijna 3 jaar geleden was en het toen nog niet echt bekend was in Nederland had ik binnen een paar dagen al een team toegewezen.
Ik heb enkele maanden moeten wachten eer ik mijn account had op hattrick, dat is nu zowat een jaar geleden denk ik. Mijn club is BoorsemMM in België meschien dat ik tegen iemand van jullie eens een vriendschappelijke wedstrijd kan spelen binnen een paar weken want nu zijn er weer de bekerwedstrijden.
Op wat trainen jullie je spelers? Ik op scoren.
Ik heb nog een vraagje als jullie een jeugdspeler promoveren hebben jullie dan al eens een goede? Ik heb nu uitstekende opleiding maar heb nog maar 1 keer een goede jeugdspeler kunnen promoveren al die andere keren had ik spelers die zwak waren enzo niks met goed of matig. Wat doe ik verkeerd?
Je doet niks verkeerd hoor, al zijn er Hattrickspelers die willen geloven dat je een bepaald tijdstip betere spelers pullt dan normaal, maar dat is mijn inziens alleen maar bijgeloof. Ook als je een uitstekende jeugdopleiding hebt kan het weken lang prut zijn wat je eruit trekt, maar die paar keer dat je wel iets hebt...daarmee haal je de kosten er iig wel weer uit.
Ik train zelf op 'playmaking' of wel positiespel in het Nederlands, wat ik een beetje een vreemde vertaling vind en ook minder klinkt als playmaking.
Ik train zelf op 'playmaking' of wel positiespel in het Nederlands, wat ik een beetje een vreemde vertaling vind en ook minder klinkt als playmaking. |
En in het vlaams is het wel spelmaken wat wel een goede vertaling is volgens mij
Ik vind het raar dat ze in het nederlands andere vertalingen hebben genomen dan in het vlaams eigenlijk is het toch ongeveer hetzelfde. Maar waarschijnlijk zullen andere mensen de vertaling hebben gedaan.
Ja, het is wel vreemd dat ze bij talen ook Vlaams hebben aangezien het niet zo veel verschilt met ons taaltje, maar als er natuurlijk mensen waren die zich geroepen voelde om ook voor het Vlaams te gaan, dan houden de 'big men' van Hattrick hun natuurlijk niet tegen. En dan krijg je igg bij de vertaling van playmaking wil een betere term op je scherm.
| Ok, soms moet je een aantal weken wachten hoor ik nu, maar een half jaar.... Dan heb je niet goed opgelet volgens mij. Aangezien mijn debuut al bijna 3 jaar geleden was en het toen nog niet echt bekend was in Nederland had ik binnen een paar dagen al een team toegewezen. |
Mijn debuut is ook al bijna 3 jaar geleden, 6 april 2003. Ik krijg mijn team in 2 dagen. Nu duurt het echt weken tot maanden.
Welke competitie zit je nu...
| Ja, het is wel vreemd dat ze bij talen ook Vlaams hebben aangezien het niet zo veel verschilt met ons taaltje, maar als er natuurlijk mensen waren die zich geroepen voelde om ook voor het Vlaams te gaan, dan houden de 'big men' van Hattrick hun natuurlijk niet tegen. En dan krijg je igg bij de vertaling van playmaking wil een betere term op je scherm. |
Ik vind dat maar levenloos eerlijk gezegd. Mensen die niks anders in hun leven hebben te doen dan in de nederlandse versie enkele woorden te veranderen die niet zo veel worden gebruikt als in Vlaanderen. Kan je nog beter voor de Friezen een taalversie maken, die is mij stukken meer onbegrijpelijker dan het vlaamse dialect.
@ginna: bewerk je bericht even als je nog een quote wil opnemen ipv een nieuw bericht te maken.
James 
Hattrick is een dom spel man
ik kan niet eens beginnen, maar ik heb al wel een team ofzo dus ga ik niet spele 
| De_Luis wrote: | | Ja, het is wel vreemd dat ze bij talen ook Vlaams hebben aangezien het niet zo veel verschilt met ons taaltje, maar als er natuurlijk mensen waren die zich geroepen voelde om ook voor het Vlaams te gaan, dan houden de 'big men' van Hattrick hun natuurlijk niet tegen. En dan krijg je igg bij de vertaling van playmaking wil een betere term op je scherm. |
Ik vind dat maar levenloos eerlijk gezegd. Mensen die niks anders in hun leven hebben te doen dan in de nederlandse versie enkele woorden te veranderen die niet zo veel worden gebruikt als in Vlaanderen. Kan je nog beter voor de Friezen een taalversie maken, die is mij stukken meer onbegrijpelijker dan het vlaamse dialect. |
Ja, ok, maar er zijn nou eenmaal wat meer Vlamingen op deze aardkloot dan Friezen heb je al gelijk wat meer potentiele 'vertalers', maar bovenal moet iemand het ook gewoon willen. Ik neem aan dat die vertalingen niet zoveel servercapaciteiten innemen dat er nog aan bepaalde eisen voldaan moet worden.
| De_Luis wrote: | | Ok, soms moet je een aantal weken wachten hoor ik nu, maar een half jaar.... Dan heb je niet goed opgelet volgens mij. Aangezien mijn debuut al bijna 3 jaar geleden was en het toen nog niet echt bekend was in Nederland had ik binnen een paar dagen al een team toegewezen. |
Mijn debuut is ook al bijna 3 jaar geleden, 6 april 2003. Ik krijg mijn team in 2 dagen. Nu duurt het echt weken tot maanden.
Welke competitie zit je nu... |
Ik zit nu in de 6e divisie. Voor het eerst na jaren in de 4e en 5e, dus is het wel enigzins freewheelen en dan valt zelfs een 5-0 overwinning nog wel tegen. Ook al heb ik dan gePICt.
Moet dus wel een snelle terugkeer worden naar boven.
| ginna wrote: | | De_Luis wrote: | | Ok, soms moet je een aantal weken wachten hoor ik nu, maar een half jaar.... Dan heb je niet goed opgelet volgens mij. Aangezien mijn debuut al bijna 3 jaar geleden was en het toen nog niet echt bekend was in Nederland had ik binnen een paar dagen al een team toegewezen. |
Welke competitie zit je nu... |
Ik zit nu in de 6e divisie. Voor het eerst na jaren in de 4e en 5e, dus is het wel enigzins freewheelen en dan valt zelfs een 5-0 overwinning nog wel tegen. Ook al heb ik dan gePICt.
Moet dus wel een snelle terugkeer worden naar boven. |
Ok, ik zit nu weer in de vijfde, 7-6-5-5-5-5-6-5(waar ik nu zit). Best lastige poule waar ik in zit, ik ga voor mijn training en erin blijven... voor de rest zie ik het wel.