FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSCOMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

[Centraal] Xbox 360

Wat vind je van de Xbox 360
Über1337Pwnz0rz!
29%
 29%  [ 8 ]
Vetstrak!
18%
 18%  [ 5 ]
Mwah...
33%
 33%  [ 9 ]
Ik ga voor de PS3/Revolution
14%
 14%  [ 4 ]
OMG f**king zuigt Nintendo Rox!
3%
 3%  [ 1 ]
Total Votes : 27

FireFoxDB
Wat vinden jullie van de Xbox 360

ik haal vrijwel meteen een X360 + PGR3 zodra ik al het geld bij elkaar hebt ( valt niet mee als je niet mag werken ).
ShinLi
Nou ik denk dat ik uiteindelijk wel voor de Xbox360 ga. Maar ik koop em niet meteen. Dit vooral omdat er nooit spellen worden released worden die ik leuk vind lol. En misschien als ik een tijdje wacht, dat de prijzen weer wat zakken. Ik kijk dus eerst maar de kat uit de boom zo te zeggen.
kansloos
Het nadeel van consoles is dat je er niet lekker first person shooters op kan spelen. en die zijn nou juist het coolst.

Nee, ik hou mooi bij mijn pc'tje, een slimmerik verkrijgt alle games gratis.

Alhowel zo'n modified Xbox...
FireFoxDB
kansloos wrote:
Het nadeel van consoles is dat je er niet lekker first person shooters op kan spelen. en die zijn nou juist het coolst.

Nee, ik hou mooi bij mijn pc'tje, een slimmerik verkrijgt alle games gratis.

Alhowel zo'n modified Xbox...

[mod edit]@FireFoxDB: lees deel 2, punt 2 (klik)[/mod edit]
Tepelstreeltje
Nee, ik ga niet voor de xbox... Mijn voorkeur gaat uit naar de PS3, vooral omdat deze een blu-ray discdrive ingebouwd heeft zitten..
FireFoxDB
Tepelstreeltje wrote:
Nee, ik ga niet voor de xbox... Mijn voorkeur gaat uit naar de PS3, vooral omdat deze een blu-ray discdrive ingebouwd heeft zitten..

Wist je dat die drives + discs Überduur zijn. Volgens analysten worden de PS3 games €90. Sony heeft ook gezegd de PS3 net zo duur te maken als de PS2 bij de launch. Dat was zo'n €600 euro. Tel daar maar de onkosten bij op ( importkosten/belasting en de winkels willen ook winst hebben natuurlijk ) en je zit gauw aan de €700 euro.
Bruno
Ik heb veel liever een gewone Xbox, zijn teminsten heel veel game's voor Cool

Bruno,
FireFoxDB
Bruno wrote:
Ik heb veel liever een gewone Xbox, zijn teminsten heel veel game's voor Cool

Bruno,

Em wist je dat er bij de launch al zo'n 15-20 games beschikbaar zijn ( erg indrukwekkend ) en er komen er Q1 2006 nog een heleboel uit.
Doerak
de x360 lijkt me wel een cool apparaatje, maar ik wacht toch nog ff. ik zie nog te veel vergelijkingen met de dreamcast
DutchManiac
Ik vind hem ''Über1337Pwnz0rz!'' maar ik wacht nog met kopen.
Er zal vast wel weer een pack komen + Halo3 dan neem ik die gelijk.
Wrom geen PS3? omdat die nog niet eens speelbaar is en hij moet in Mei uitkomen, mogen ze wel is opschieten.
Ik heb ook gehoort dat die vreselijk duur gaat kosten dus moet mijn broer weer overhalen om hem te kopen Razz.
Xbox is en blijft goed, hebben jullie al Farcry gespeelt? die is SUPER mooi!
En alle games gaan meer dan 80 euro kosten voor alle consoles.
Frepel
is er eigenlijk al een richtprijs bekend voor de XboX 360?
Spijtig dat het nog zo lang wachten is op de PS3.
De Xbox is cool, maar als je hem vergelijkt met de PS3, kan je niet anders dan toegeven dat de PS3 beter is.
Gewoon betere technologie!
En mooier van design ook vin ik. Precies ontworpen door BOSE ofzo.
Frepel
De Xbox is cool, maar als je hem vergelijkt met de PS3, kan je niet anders dan toegeven dat de PS3 beter is.
Arnie
Het hangt natuurlijk ook van de spellen af. Meestal vind ik Playstation beter met spellen als GT.
Sinisterthief
jah er is al een tijdje een prijs kaartje,

je hebt 2 versies:

Normaal: € 299

+ 20GB hard disc,: € 399

het is egt uber duur zon hard disc, maar jah
FireFoxDB
Ik heb gelezen dat er mensen in amerika problemen hadden met een overheated xbox. Maar er waren maar 60 mensen van de ong. 100.000 verkochte Xboxen. Nu zullen wij een andere voeding krijgen dus wees gerust.
Nog steeds problemen, dan moet je effe naar de GRATIS helpdesk en hij word GRATIS vervangen.

Nu waren van die 60 gevallen ook een aantal dombo's die de ventilatie van hun 360 geblokkeerd hadden. Maar heb je het probleem oowk, dan moet je
je voeding op een doosje op de rand neerleggen, zo dat de hitte weg kan.
deedee
XBOX360...

Daar zijn de meeste shooters voor!
Op de nintendo heb je altijd van die tekenfilm spelletjes voor kleine kindjes ensow...

En de shooters zijn mijn favo games...
Ik kan niet wachten totdat ie uitkomt met Halo3-pack!
keempe
Ik vind het allemaal maar zever,
waarom al zo vroeg met een nieuwe console komen :s
pure afzetterij als je het mij vraagt
FireFoxDB
Als ze een half jaar later de xbox zouden uitbrengen, dan zouden ze de voorsprong kwijt zijn. En hij is helemaal af en goed getest, dus wrm w88
keempe
FireFoxDB wrote:
Als ze een half jaar later de xbox zouden uitbrengen, dan zouden ze de voorsprong kwijt zijn. En hij is helemaal af en goed getest, dus wrm w88
Ja dat weet ik wel, maar ik vind gewoon dat elk bedrijf op de console markt nu bezig is met te snel vernieuwen, binnen onder half jaar zal waarschijnlijk de dan nog nieuwere xbox en ps uitbrengen met enkele wijziginge.
FireFoxDB
Geloof mij, het zijn geen 'enkele wijzigingen'. En de consoles kunnen echt niet zo veel langer mee.

En wat betreft de PS2, dat vernieuwen gaat toch wel langzaam, want hoe lang is dat ding al niet op de makrt, 6 jaar ofzow?
Reyntjensw
ik vind dat de xbox 360 niet slecht is! 2 processors 3.2GHZ zijn wel super Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
ik zou wel zo een exemplaar willen hebben ze:P als iemand er gratis kan verkrijgen, laat het mij dan wete

yuuu
keempe
Ja wie niet? Very Happy
maar kvrees dat je zonder 300 € niet aan zo'n machientje zult geraken Very Happy

Maar ik denk dat de prijs na een half jaar wel weer sterk zal dalen, of vergis ik me hierin?
Reyntjensw
ik las dit net op zdnet http://www.zdnet.be/news.cfm?id=51205&mxp=109
en ik vraag mij af of het wel zo goed is om zo meteen een xbox te gaan kopen! ik zou ook nog zeker een half jaar wachten voor ik hem zou kopenn

grtz
N-deno
Nintendo rockt!!!!
Wat heb je aan je leven als je dit niet heb
Revo
Cube
DS
Nintendo 64
Nes

niks he Razz
FireFoxDB
Reyntjensw eigenlijk zijn het 3 PowerPC processors van 3.2 Ghz elk Very Happy

Ik kon hem helaas niet op tijd genoeg pre-orderen. Ik hoop maar dat ik er een kan bemachtigen.
rvec
ik wacht tot de zomer en dan denk ik dat ik er een ga kopen. Dan zal de prijs wel gehalveert zijn en je zal er ook meteen 3 spellen bij krijgen. Vooral omdat de andere consoles dan ook uit zijn.
Christo
Als ik een console gamer was, zou ik voor de ps3 gaan. omdat deze naast betere specs. ook veel beter is volgens mij. Alleen heb ik nog nooit van consoles gehouden omdat je eigenlijk geen fps's kan spelen op een console en sinds ik een nieuwe pc heb gekocht (met 7800GT) vind ik de beelden op mijn pc beter dan die van de xbox360
potzet
zo'n psp lijkt mij ook wel grapig...

een maat zij een keer dat die "via via" wel iemand wist waar we ze konden kopen 3 voor 300 euro!! Very Happy

maar dan wou die wel een aanbetaling van 30 euro

maar die zijn natuurlijk nooid aangekomen!
foumpie
mijn mening:
http://www.smashmyxbox.com/download.php

of beter nog:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2631795034636589131

enjoy,
de-nachtegaaltjes
Wachten... hij wordt vanzelf goedkoper Laughing . Maar mijn favouriet blijf de game pc! Want het is jammer dat je alleen voor Halo een Xbox moet kopen terwijl de rest van de spellen ook allemaal op de PS3 uit komen. Tsjah, microsoft heeft het niet zo heel goed voor elkaar geloof ik, want de PS3 schijnt beter te worden dan de 360... weg is hun voordeel Laughing
Rubstah
Ik ga wachten op de PS3......en dat gaat dan meer om een bepaald gevoel wat ik bij Playstation en Nintendo heb en niet bij Microsoft.
Want ik heb de (waarschijnlijke)specs van alle nieuwe consoles nog niet eens bekeken.

Maja...ik ben een arme student dus of ik er uberhaupt eentje ga kopen is nog maar de vraag.
Rauf
OMG wat is dat ding bruut zeg, was een paar daagjes eerder ff gaan logeren bij een vriend die hem wel heeft. Dat ding is gewoon uberbruut het enige nadeel is dat hij zoveel geluid maakt. Confused
McWilson
Frepel wrote:

Srry maar dat klopt helemaal niet ik heb een xbox, ps1, ps2, xbox360 en ik zeg je xbox is wel 50 keer better!
Reyntjensw
het is een mooi machine, alleen spijtig dat het van microsoft is Very Happy !
geef zelf toe, je verkoopt als bedrijf een spelconsole:
1) dan maak je toch zker dat er geen fouten inzitten enz en dan maak je zeker dat hij niet crasht, srr maar dit vindt ik eerlijk gezegt iets typisch windows
2) las onlangs op zdnet dat per verkochte xbox 360 het bedrijf zelf 70 dollar ofzo verlies maakte, dan moet je als bedrijf tog wel eens even nadenken wat je eigenlijk aan het doen bent, nee? normaal is de hoofdbedoeling van bedrijven toch winst maken, volgens mij hebben ze dat niet gesnapt bij microsoft Very Happy

grtz
McWilson
Reyntjensw wrote:
het is een mooi machine, alleen spijtig dat het van microsoft is Very Happy !
geef zelf toe, je verkoopt als bedrijf een spelconsole:
1) dan maak je toch zker dat er geen fouten inzitten enz en dan maak je zeker dat hij niet crasht, srr maar dit vindt ik eerlijk gezegt iets typisch windows

Srry hoor mat xbox heeft bij mij noooooit gecrasht en ps2 wel als ik een dvd wil bekijken

Reyntjensw wrote:
2) las onlangs op zdnet dat per verkochte xbox 360 het bedrijf zelf 70 dollar ofzo verlies maakte, dan moet je als bedrijf tog wel eens even nadenken wat je eigenlijk aan het doen bent, nee? normaal is de hoofdbedoeling van bedrijven toch winst maken, volgens mij hebben ze dat niet gesnapt bij microsoft Very Happy

ik heb heel zdnet afgezoch en er niks over gevonden het meeste wat erop leek was dit:

zdnet wrote:
Volgens de Financial Times zal Microsoft een zelfgesteld doel van drie miljoen verkochte Xbox 360's per februari niet halen.

Van de nieuwe spelconsole zijn er sinds de introductie naar schatting 1,3 miljoen verkocht. De Xbox 360 kwam eind november in de Verenigde Staten op de markt. Begin december werd de console in Europa geïntroduceerd, maar alle beschikbare machines waren al bij voorintekening vergeven.

Microsoft heeft inmiddels een derde fabrikant ingeschakeld bij de productie van Xbox 360-hardware. Omdat echter ook in januari het aanbod van Xbox 360's niet noemenswaardig zal groeien, verwacht de Financial Times dat het target van 3 miljoen eenheden in februari niet wordt gehaald.

Microsofts streven blijft om tegen het einde van hun fiscale jaar, in juni 2006, tussen de 4,5 tot 5,5 miljoen consoles te hebben verkocht.

btw zdnet is geen goeie site er zitten teveel roddels op
Reyntjensw
als je het artikel wilt lezen
http://www.zdnet.be/techzone.cfm?id=51138 aub!
het is waar dat hij crasht, ken iemand waarbij het gebeurt en hij krijgt geen nieuwe!
Lady Elensar
McWilson wrote:
Srry hoor mat xbox heeft bij mij noooooit gecrasht en ps2 wel als ik een dvd wil bekijken

Dat hij bij jou niet crasht, wil niet zeggen dat hij bij anderen ook niet crasht! Wink
Code of Ruin
Het is waar dat Microsoft op de 360 verlies lijdt maar naar verwachting zal de 360 een centrale plaats gaan innemen in de toekomst van home entertainment en zullen de verkopen aantrekken. Het verlies blijft overigens redelijk beperkt door de grote inkomsten van onder andere windows en desktopapplicaties.
Wat mijzelf betreft; ik vind de 360 zwaar zuigen. Wat de ps3 en revolution gaan doen kan ik niks zinnigs over zeggen dus dat zal ik ook niet proberen. De enige goede manier om games te spelen blijft voor mij toch mijn pc.
McWilson
Lady Elensar wrote:
Dat hij bij jou niet crasht, wil niet zeggen dat hij bij anderen ook niet crasht!

FireFoxDB wrote:
Ik heb gelezen dat er mensen in amerika problemen hadden met een overheated xbox. Maar er waren maar 60 mensen van de ong. 100.000 verkochte Xboxen. Nu zullen wij een andere voeding krijgen dus wees gerust.
Nog steeds problemen, dan moet je effe naar de GRATIS helpdesk en hij word GRATIS vervangen.

Nu waren van die 60 gevallen ook een aantal dombo's die de ventilatie van hun 360 geblokkeerd hadden. Maar heb je het probleem oowk, dan moet je
je voeding op een doosje op de rand neerleggen, zo dat de hitte weg kan.

Wink
Lady Elensar
Oh, oke.. zal wel dan. Smile Naar mijn idee kun je niet weten bij wie allemaal de xbox crasht, want dan moet iedereen aan zo'n enquete of wat dan ook meedoen, maar als zo'n ding niet hoort te crashen, dan zal dat inderdaad wel aan degene liggen van wie het is. Confused
Maximus
dat gezeur over crashenn altijd...
er crashen een paar xboxen en meteen is het ek van de dam . 99% van de 360's doen t zonder te mokken dus t blijft een prima apparaat vind ik
RoomRooz
O, ik had een tijdje geleden hier een vraag gepost over de PS 2, die heeft mijn voorkeur. Je kunt er naar mijn idee leuke extraatjes mee doen. Kan misschien ook wel met de XBOX, maar goed. De PS 2 vind ik er trouwens ook mooier uitzien qua vormgeving, een box heeft toch altijd nog iets robuusts, naar mijn smaak.
McWilson
RoomRooz wrote:
O, ik had een tijdje geleden hier een vraag gepost over de PS 2, die heeft mijn voorkeur. Je kunt er naar mijn idee leuke extraatjes mee doen. Kan misschien ook wel met de XBOX, maar goed. De PS 2 vind ik er trouwens ook mooier uitzien qua vormgeving, een box heeft toch altijd nog iets robuusts, naar mijn smaak.

nou ik vind deze^ robuster dan deze V

Maximus
de 360 vind ik wel erg strak maar die gaat het op design volgens mij wel keihard verliezen van de PS 3. De next gen's geven de voorkeur aan gestroomlijnde consoles en niet meer die robuuste kasten. De moderne consoles moeten mooi staan naast je plasma scherm en niet een bak die je achter een kastje moet verstoppen. De enige die niet een totale make over heeft gemaakt is de Nintendo Revolution. .Natuurlijk het blijft een make over als je het vergelijkt met model lunch box van de camecube maar de revolution lijkt nog enigsinds op de oude plaustation2 maar dan in een duurder jasje. De controller van de revolution wekt echter wel twijfels bij me op , aangezien het hier gaat om een afstandsbediening die als controller moet fungeren