|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Internet?
Hoeveel uren verbindt u met Internet in een dag?
Ik stemde zoals meer dan 5 uren.
Ik stemde zoals meer dan 5 uren.
Lol, veels te veel. Ik denk gemiddeld zo'n 6 uren per dag, misschien wel meer. En dan te denken dak nog op school zit! Maar zoals nu in de vakantie, kan ik er wel een hele dag lang achterzitten (soms welleens wat anders doen natuurlijk)
Kzit zo ongeveer 5 uur per dag. Kga op het moment niet naar school. dus kheb alle tijd.
minder dan 1 heb ik ik zit er neit egt vaak achter
neem wel dagelijks een kijkje maar
nu vraag ik me eigenlijk wel af wat jullie 5 tot 6 uur lange r achter doen
want k weet niks beters dan het forum en aan me site werken
PS: ben wel blij dat er een plekje voor de NL talig is
want ik vond het heel moeilijk om berichten in het engels te
plaatsen
neem wel dagelijks een kijkje maar
nu vraag ik me eigenlijk wel af wat jullie 5 tot 6 uur lange r achter doen
want k weet niks beters dan het forum en aan me site werken
PS: ben wel blij dat er een plekje voor de NL talig is
want ik vond het heel moeilijk om berichten in het engels te
plaatsen
5 uur in de week, in het weekend zelfs meer.
James
James
minimaal 3 uur per dag.. naja, tenzij ik tot laat naar school moet.
Ik heb 1 à 2 uur gestemd, maar dat wisselt eigenlijk nogal sterk.
Tijdens de week is het heel wat minder door school ed, maar tijdens de weekends kan dat ook wel een uurtje of 5 worden, of toch als mijn vriendin niet langskomt :p
Tijdens de week is het heel wat minder door school ed, maar tijdens de weekends kan dat ook wel een uurtje of 5 worden, of toch als mijn vriendin niet langskomt :p
Hè?
Heb ik nou teveel in de sectie Correct Nederlands zitten lezen of is dit gewoon ongebruikelijk Nederlands?
Wordt er nou bedoeld "Hoeveel uur per dag bent u met Frihost verbonden" of "Hoeveel uur per dag gebruikt u Frihost om te internetten?"
Of ben ik een ouwe zeur aan het worden?
Ik zit eigenlijk wel zo'n 10 uur per dag aan het internet. Op / voor mijn werk gebruik ik het veel, en dan 's avonds meestal ook nog wel een uurtje of twee.
Heb ik nou teveel in de sectie Correct Nederlands zitten lezen of is dit gewoon ongebruikelijk Nederlands?
| Quote: |
| Hoeveel uren verbindt u met frihost in een dag? |
Wordt er nou bedoeld "Hoeveel uur per dag bent u met Frihost verbonden" of "Hoeveel uur per dag gebruikt u Frihost om te internetten?"
Of ben ik een ouwe zeur aan het worden?
Ik zit eigenlijk wel zo'n 10 uur per dag aan het internet. Op / voor mijn werk gebruik ik het veel, en dan 's avonds meestal ook nog wel een uurtje of twee.
keb niet gestemd, gezien het bij mij heel afwisselend is. als ik tijd heb, en met m'n website bezig ga, ben ik ook meestal op phpbb.nl en hierzo ingelogd.
maar dat wil niet zeggen dat ik ook echt actief ben (met posten). ik zit dan ong. 2 uur achter de pc, want dan wil m'n broertje weer (
) en later op de dag zit ik er vaak wéér achter (
).
om de zoveel dagen post ik hier wel wat (soms vaker), om m'n punten een beetje bij te houden. (hoewel het nu toch wel meer dan zat is, gezien het maximum 45 is, en ik daar nu boven zit.
)
maar dat wil niet zeggen dat ik ook echt actief ben (met posten). ik zit dan ong. 2 uur achter de pc, want dan wil m'n broertje weer (
om de zoveel dagen post ik hier wel wat (soms vaker), om m'n punten een beetje bij te houden. (hoewel het nu toch wel meer dan zat is, gezien het maximum 45 is, en ik daar nu boven zit.
ik moet nog beginne!!! is het een aanrader??
deze webhost? ik vind deze webhost als gratis webhost super goed! ik zou zeggen van wel dus!
hmz. w8 ff. volgensmij snap ik iets niet. word er nou gevraag hoeveel uur ik hier op dit forum kom of hoeveel uur ik op internet zit? óf hoeveel uur ik op m'n website van frihost zit? beetje vage vraag.
hmz. w8 ff. volgensmij snap ik iets niet. word er nou gevraag hoeveel uur ik hier op dit forum kom of hoeveel uur ik op internet zit? óf hoeveel uur ik op m'n website van frihost zit? beetje vage vraag.
Misschien.! dit is waar.Ik ben online op frihost meer dan andere websites.
Maar,Dit is één manier om te krijgen vrij website zonder banner.
Dank aan frihost..
Last edited by abone on Wed Nov 02, 2005 1:21 pm; edited 1 time in total
Maar,Dit is één manier om te krijgen vrij website zonder banner.
Dank aan frihost..
| -TomJ- wrote: | ||
| Hè?
Wordt er nou bedoeld "Hoeveel uur per dag bent u met Frihost verbonden" of "Hoeveel uur per dag gebruikt u Frihost om te internetten?" Of ben ik een ouwe zeur aan het worden? Ik zit eigenlijk wel zo'n 10 uur per dag aan het internet. Op / voor mijn werk gebruik ik het veel, en dan 's avonds meestal ook nog wel een uurtje of twee. |
Last edited by abone on Wed Nov 02, 2005 1:21 pm; edited 1 time in total
| Hè?
Wordt er nou bedoeld "Hoeveel uur per dag bent u met Frihost verbonden" of "Hoeveel uur per dag gebruikt u Frihost om te internetten?" Of ben ik een ouwe zeur aan het worden? |
Mij maakt het niet veel uit, we weten wat ermee bedoeld wordt

Ja zeg, als het topic niet duidelijk is, kan je alles "off-topic" verklaren!
| -TomJ- wrote: |
| Ja zeg, als het topic niet duidelijk is, kan je alles "off-topic" verklaren! |
Ik heb de titel van de poll aangepast, zodat hij weer gelijk is met de titel van het eerste bericht. Is dat duidelijker?
Ik ga met u akkoord.
| James007 wrote: | ||
Ik heb de titel van de poll aangepast, zodat hij weer gelijk is met de titel van het eerste bericht. Is dat duidelijker? |
| James007 wrote: |
|
Ik heb de titel van de poll aangepast, zodat hij weer gelijk is met de titel van het eerste bericht. Is dat duidelijker? |
Het is nog wel Vlaams, maar wel een stuk duidelijker. Ik zal niet op alle slakken zout leggen, want we zijn hier om informatie en gedachten uit te wisselen, en dat lukt op deze manier aardig.
Toch?
U bent weinig recht.
Het is nog wel Vlaams, maar wel een stuk duidelijker. Ik zal niet op alle slakken zout leggen, want we zijn hier om informatie en gedachten uit te wisselen, en dat lukt op deze manier aardig. Toch? |
Zeg maar minder dan een uurtje aan frihost. Maar verder meer dan 4 uur per dag op het internet en dan vooral aan mij nieuwe site 
meer als 5
ik doe ICT en zit op school en nu op stage ook de hele tijd op internet
ik doe ICT en zit op school en nu op stage ook de hele tijd op internet
Ik zit 7 uur per dag op het internet en ik ben dag en nacht verbonden, ADSL 
Ik den kdat elke dag ongeveer een uur of twee aan het interentten ben. Tussentijds ben ik bezig met mijn websites, maar ikben ook aan het forummen en MSNén
Ik min. 6 uur, zit altijd te MSNen, gamen (ook op xbox), website maken of schoolwerk inleveren.
Ik ben designer / community marketeer dus.... zeg maar rond de 10 uur
Ik doe ook een ICT opleiding (zit toevallig bij Golles in de klas
) en zit ook de heele dagen achter het internet. maar goed dat ze in dit boeren dorp al ADSL hebben uitgevonden!!
doe niets anders dan internet, downloaden, msn en site's maken
ik doe ook aan ict (zit nu in de 4de van het vmbo).
ga volgend jaar naar het mbo.
ik had vorige jaar toch geruimde tijd dat ik rijmschoots (dik)
meer achter de computer zat dat ik sliep.
je kent het wel effe nog dit afmaken op school(kom je op school ga je er mee vedder). en zo slijt je toch gauw al 10 uur.
dit jaar moet ik me examen doen en hebben ze bedacht om meer avo vaken te gaan geven (ned, wis enz).
en krijgen nu minder aantal uuren achter de computer. maar dan nog zit er best veel achter.
zoals het weekend. effe sporten achter de pc, effe wat drinken acter de pc, effe wat eten achter de pc.
en dan doe ik allerlij dingen zoals msn, eigen website enz en beetje downloaden.
ga volgend jaar naar het mbo.
ik had vorige jaar toch geruimde tijd dat ik rijmschoots (dik)
meer achter de computer zat dat ik sliep.
je kent het wel effe nog dit afmaken op school(kom je op school ga je er mee vedder). en zo slijt je toch gauw al 10 uur.
dit jaar moet ik me examen doen en hebben ze bedacht om meer avo vaken te gaan geven (ned, wis enz).
en krijgen nu minder aantal uuren achter de computer. maar dan nog zit er best veel achter.
zoals het weekend. effe sporten achter de pc, effe wat drinken acter de pc, effe wat eten achter de pc.
en dan doe ik allerlij dingen zoals msn, eigen website enz en beetje downloaden.
veeeeel te veel!
ik probeer nog mijn schoolwerk te doen, maar soms 'vergeet' ik het
ik probeer nog mijn schoolwerk te doen, maar soms 'vergeet' ik het
| gertjang wrote: |
| veeeeel te veel!
ik probeer nog mijn schoolwerk te doen, maar soms 'vergeet' ik het |
wat jij veel noemt
als ik vakantie heb moet ik echt uitkijken want dan zit ik er meestal wel 20 uur achter.
| mgt wrote: | ||
wat jij veel noemt als ik vakantie heb moet ik echt uitkijken want dan zit ik er meestal wel 20 uur achter. |
20
| plumbum wrote: | ||||
20 |
school werk gaat hier ook zekker eerst voor.
maar volgend jaar zal ik dus ook echter ook groot deels practijk zijn. en zo ook op de computer zitten tja wat me werk is he:P
maar idd minder mag eigelijk ook wel.
s6 met 't leve
min 2 uur per dag, maar meestal zit ik wel iets van 4 - 6 uur te internetten 
3-4, dat vind ik wel genoeg 
4 á 5 uur, af en toe nog wat langer in het weekend ofzo maar niet hele dagen 
interessant resultaat, %43 meer 5 uren...Ik dacht nooit dit resultaat. 
Als ik op die dag naar school en werk moet gaan = 1 uur
Als ik alleen naaar school moet = 5 uur
Weekend of om andere reden hele dag thuis= tot wel 18 uur
Haha,
MvG
Salih
Als ik alleen naaar school moet = 5 uur
Weekend of om andere reden hele dag thuis= tot wel 18 uur
Haha,
MvG
Salih
ik heb gestemd op zo een 2 - 3 uur per dag, in de weekenden is dat wel heel wat meer maar doordeweeks ligt het wel rond ongeveer zo veel uren.
ik werk dan meestal aan mijn websites, zit hier op het forum of kijk op phpBB .nl/.com
ik werk dan meestal aan mijn websites, zit hier op het forum of kijk op phpBB .nl/.com
bij mij komt schoolwerk niet voor. Ik ben nog maar 1 keer blijven zitten en tot nu toe ziet het er niet naar uit dat dat nog een keer gaat geeuren dus ik doe niks meer aan school tot de laatste periode. Zelfs in pw weken zit ik nog boven de 3 uur per dag achter de computer. op het internet wat hoord daar allemaal bij?
2 uur online game
2 uur bezig met forums en eigen website
al die tijd ook MSN en IRC
en 1 uur sites bekijken zoals flabber en geenstijl
2 uur online game
2 uur bezig met forums en eigen website
al die tijd ook MSN en IRC
en 1 uur sites bekijken zoals flabber en geenstijl
ik zit ongeveer een halve dag op internet
op school, en thuis. Ik speel gewoon veel spellen online, en dat vind ik wel leuk, ik zit iets minder dan een uur op Frihost per dag dus, dat is ook niet weinig