hallo mensen!
Ik heb sinds een tijdje een digitaal fototoestel die regelmatig meegaat op vakantie of op stap. Ook heb ik een .nl domein (http://www.jasperlevink.nl, stelt verder NOG niks voor) met 100MB webspace. Dit is echter veel te weinig voor mijn foto's. Waar stallen jullie je foto's (buiten frihost)?
Groeten.
Jasper
He Jasper,
Eigenlijk ben ik nog steeds hard op zoek. Denk dat ik toch maar eens overga op betaalde hosting. Gratis hosting is en blijft errug moeilijk!
Heb ook altijd veel foto's op internet gezet, en daarnaast een homepage en tal van andere sites. Had tot nog toe altijd genoeg aan 50 mb van men ISP en 50 van lycos, maar dat schiet ook niet op. De een is ermee gestopt en de andere heeft reclame..
Nu heb jij ook wel ontzettend veel foto's erop staan. Ik snap dat je niet genoeg hebt aan die 100 mb 
| Arjan wrote: |
He Jasper,
Eigenlijk ben ik nog steeds hard op zoek. Denk dat ik toch maar eens overga op betaalde hosting. Gratis hosting is en blijft errug moeilijk!
Heb ook altijd veel foto's op internet gezet, en daarnaast een homepage en tal van andere sites. Had tot nog toe altijd genoeg aan 50 mb van men ISP en 50 van lycos, maar dat schiet ook niet op. De een is ermee gestopt en de andere heeft reclame..
Nu heb jij ook wel ontzettend veel foto's erop staan. Ik snap dat je niet genoeg hebt aan die 100 mb  |
Ik ben erg tevreden over Frihost... Het is alleen om een bepaalde tijd berichtjes plaatsen... maar dat geeft nix, zoals ik eerder aangaf krijg je hier ook hulp als iets niet lukt, en tis gewoon leuk 

Vooral geen reclames ed spreekt me erg aan.
Ik moet maar minder enthousiast foto's gaan maken dus? 
Nee, natuurlijk niet.
Zelf heb ik eigenlijk ook geen oplossing.. Geen andere hostserver te krijgen?
| jasperlevink wrote: |
hallo mensen!
Ik heb sinds een tijdje een digitaal fototoestel die regelmatig meegaat op vakantie of op stap. Ook heb ik een .nl domein (http://www.jasperlevink.nl, stelt verder NOG niks voor) met 100MB webspace. Dit is echter veel te weinig voor mijn foto's. Waar stallen jullie je foto's (buiten frihost)?
Groeten.
Jasper |
Ten eerste: Hoe groot zijn jouw foto's?
Ik zou ze als ze niet groter als 1024kb ( afgerond 1MB) zijn extern uploaden met ImageShack
Imageshack is op hem moment zwaar kut. Veel lag, en soms zelfs niet bereikbaar. Wat is er mis met Frihost? Met de BW en ruimte zou het toch makkelijk moeten lukken?
| Boles Roor wrote: |
| ... Wat is er mis met Frihost? Met de BW en ruimte zou het toch makkelijk moeten lukken? |
Mijn Frihost account is geaccepteerd zie ik net, voorlopig red ik me hier wel mee..
Ik doe mn fotos verkleinen naar 800 * 600, dan zijn ze maar 50 kb ofzo..
Vaak willen de mensen ze alleen zien (bij mij dan) en niet laten afdrukken..
Als ze dat toch willen kan ik ze nog altijd mailen of inpakken en via msn sturen..
Dus als je ze verkleind heb je minder ruimte, misschien een idee voor je
Mijn frihost account is ook geaccepteerd. Kan dus weer even verder. Maar ook dit zal snel ophouden denk ik. Heb men pix ook idd op 800x600 pixels.
Maak alleen soms op een avond 250 fotos....
Tis dan ook heel gezellig die avonden
Ik ga die fotobucket maar s bekijken..
Groeten.
Jasper
op mijnalbum.nl veel ruimte aanwezig!!!

op mijnalbum.nl kun je volgens mij niet zelf het album aanpassen (of anders maar beperkt). Ik wil verder volledige controle!!!!
Groeten.
ja dat is een goeie die gebruik k ook
Ik wil er me als nieuwe gebruiker ook wel ff mee bemoeien.
als je je msn webspace gebruikt dan heb je toch ook de mogelijkheid om eens flink wat foto's te posten op het www?
Trouwens is het echt waar dat ik na 5 posts en regelmatig posten op het forum die webspace te pakken krijg???
Dat is echt waar!
MSN webspace? Nog nooit van gehoord eigenlijk. Is dit gewoon een aantal MB's die je vrij kunt invullen? Of een voorgedefinieerd album waar je foto's naar kunt uploaden?
Flickr
http://www.flickr.com/
nog steeds gratis, maar bovenal een erg leuk en mooi forum/uitwisselplek voor jouw foto's en die van anderen..,
succes
Max
je akn oowk een frihost nemen die normaal reclame heeft etc. Maar gewoon je foto's uploadne en die dan inladen vnop een externe site. Of zelf een server opzetten. Dan heb je direct voldoende hosting. 
| thelwordNL wrote: |
www.photobucket.com is ook wel handig  |
Yup, kun je ong. 25 MB aan fotos kwijt als ik het goed heb, heb zelf ook nog een PB account.
En voor mijn sigs &zo gebruik ik altijd - www.imageshack.us
| ajvemmen wrote: |
als je je msn webspace gebruikt dan heb je toch ook de mogelijkheid om eens flink wat foto's te posten op het www? |
Je kunt als je een .net passport (ofzoiets) hebt én msn, en Space aanmaken, en daar kun je een weblog opplaatsen, en nog wel meer, maar je kunt er dus ook foto's plaatsen. En als het goed is, is dat tot 30 MB.
| ajvemmen wrote: |
Trouwens is het echt waar dat ik na 5 posts en regelmatig posten op het forum die webspace te pakken krijg??? |
En wat bedoel je hiermee? Heb je het over dit forum?
Ik heb zelf 100mb bij brinkster, ik wil je alleen wel even waarschuwen meld je aan met een email adres wat je kan blokeren of maak een tijdelijk email adres aan want je wordt ( alleen via de mail) dood gegooid met reklame (weliswaar alleen van brinkster zelf) en voor foto's is de gratis acount niet echt geschikt omdat je geen batch (ftp oid) upload kan doen je moet alles handmatig uploaden.
Groeten
ja die gebruik ik ook is een goeie