FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Nationaliteit

Waar woon je?
België
35%
 35%  [ 39 ]
Nederland
60%
 60%  [ 67 ]
Afrika
1%
 1%  [ 2 ]
Andere
2%
 2%  [ 3 ]
Total Votes : 111

tyxl
Ik ben Belg en jullie?
Tepelstreeltje
Nederlands hier! Cool
deedee
Nederland!!!
I LOVE NEDERLAND Razz
willem2809
Nederlander natuurlijk Smile
kansloos
NEDERLAND natuurlijk.
wat vét eindelijk een nederlands forum
Nillis
Ik voel me meer een wereldburger..

Naar mijn idee krijgt het begrip nationaliteit steeds minder betekenis, en waarom ook niet...zijn we niet allemaal mensen..
zwiersjuh
Nederlander Hier Very Happy
jasperlevink
Hey gasten.
Ben ook een nederlander en sinds vanavond een beetje aan t rondkijken op dit forum! Nog niet zo heel veel nederlanders komen hier, of wel? Als ik het idee goed begrijp moet je hier een beetje fanatiek gaan posten (maar wel nuttig), wil je aanspraak kunnen maken op gratis webspace?

Zijn jullie hier om dezelfde reden? En al gebruik aan t maken van de gratis webspace?

Grtz.
Jasper
wanroij
Nederlander hier Cool

Uit het zuiden des lands (brabant) Cool
SBrian
jasperlevink wrote:
Hey gasten.
Ben ook een nederlander en sinds vanavond een beetje aan t rondkijken op dit forum! Nog niet zo heel veel nederlanders komen hier, of wel? Als ik het idee goed begrijp moet je hier een beetje fanatiek gaan posten (maar wel nuttig), wil je aanspraak kunnen maken op gratis webspace?

Zijn jullie hier om dezelfde reden? En al gebruik aan t maken van de gratis webspace?

Grtz.
Jasper

Dat nog niet zo veel mensen reageren in dit Nederlandstalige gedeelte heeft de reden omdat dit forum er nog maar enkele dagen is.......

En natuurlijk gebruik ik de gratis webspace, je moet idd wel posten, anders verloopt je space. Zit hier nog niet zo erg lang, maar is gezellig hor Wink en ik ben al door verschillende geholpen als ik vragen had....................
erik
Nederlands
Bondings
jasperlevink wrote:
Nog niet zo heel veel nederlanders komen hier, of wel? Als ik het idee goed begrijp moet je hier een beetje fanatiek gaan posten (maar wel nuttig), wil je aanspraak kunnen maken op gratis webspace?

Nogal logisch, het Nederlandstalig forum is pas open sinds dinsdagavond. Niet eens iedereen heeft het opgemerkt.

En ja, we geven enkel een account aan actieve leden van dit forum. En daarvoor moet je toch ten minste iets zinnigs posten, wat langer dan een halve regel, liefst. Oh ja, en ook niet gekopiëerd van een andere website. Je zou verbaasd staan hoeveel mensen daar nog niet eens in slagen. Wink
abone
Ik leef in Turkije .Ik stemde zoals andere.
Boles Roor
Nederlander hier Smile

Duurde even voordat ik dit zag Smile
vriendinnieej
Uit Brabant Cool
FireFoxDB
Ik ben ook een Nederlander en ik kom ook uit Brabant Smile

Om mijn post even wat langer te maken dan een halve regel doe ik deze regel maar even typen om te zorgen dat mijn halveregelpost langer word en het dus geen halveregelpost meer is want het is nu bijna een vierregelpost
maar nu ben ik alweer bij de volgende regel en als ik niet heel gauw stop ben ik bij de 6e regel Razz
brainster
Ik ben Nederlander. Ik kom uit het Brabantse land. Of ik trots moet zijn op het feit dat ik Nederlands ben weet ik niet. Neutral
ShinLi
Ik kom ook uit Nederland, ik weet ook niet of ik een trotse nederlander ben. Maar ben wel een troste Fries lol.
James007
Ik ben een Belg Very Happy
thelwordNL
ben nederlands Very Happy
marocsite
Nederland natuurlijk hahaha Smile
James007
Ik kan moeilijk zeggen: stem op belgië, he :p
Mja, we zijn gewoon een stelletje taalbroeders Very Happy Best gezellig, samen sterk Smile

James Smile
-TomJ-
Ik ben Europeaan, of wereldburger, maar bovenal Nederlander.
En ik vind dat de stukjes cultuur waarin Nederland zich onderscheidt van de rest, in stand gehouden moeten worden.
Dus wég met de Kerstman, wég met Halloween, lang leve Sinterklaas, lang leve Sint Maarten.
BlackSkad
-TomJ- wrote:
Dus wég met de Kerstman, wég met Halloween, lang leve Sinterklaas, lang leve Sint Maarten.

Inderdaad, dit is iets uit de lage landen, dit moeten we levendig houden Laughing

Ik ben tussen haakjes een Belg Smile Een rasechte West-Vlaming, zo-iemand die trots is op zijn dialect Laughing
memke39
Hallo Allemaal,

Ook ik ben Nederlandse, een erg trost op mijn Provicie Friesland.

Vind het geweldig dat er in dit forum een Nederlands gedeelte, alleen vraag ik me wel af als je vragen hebt over hoe het hier in zijn werk gaat en en vragen hebt over het aanvragen wan een gratis website kan je die hier dan doen of moet je daarvoor naar het Engelse gedeelte?

Groetjes en een fijne dag allemaal

Memke39 (Marijke)
Lady Elensar
Ha, dan zal ik ook maar ff zeggen dat ik Nederlands ben. Razz

Maar Marijke, als je een account wil aanvragen, moet dat wel in het forum doen waar dat hoort. (denk ik). Je klikt op account in dit stukje tekst op de index:
How to request a web hosting account?
You need 5 quality posts and 10 Points before requesting your free webhosting account with 250MB of space and 10GB of traffic. You will also need to accept the TOS. Please go to your Account page to request it.

Het is best simpel om te doen hoor. Smile Maar dan moet je wel eerst ff 5 posts en 10 punten hebben. 5 zinnige posts.
dekliek
Ik ben een nederlander en daar ben ik nog trots op ook:PVery Happy
Bruno
Ik woon ook in Nederland, om presies te zijn, in het prachtige plaatsje Zwijndrecht Laughing
Lady Elensar
Bondings wrote:
jasperlevink wrote:
Nog niet zo heel veel nederlanders komen hier, of wel? Als ik het idee goed begrijp moet je hier een beetje fanatiek gaan posten (maar wel nuttig), wil je aanspraak kunnen maken op gratis webspace?

Nogal logisch, het Nederlandstalig forum is pas open sinds dinsdagavond. Niet eens iedereen heeft het opgemerkt.

En ja, we geven enkel een account aan actieve leden van dit forum. En daarvoor moet je toch ten minste iets zinnigs posten, wat langer dan een halve regel, liefst. Oh ja, en ook niet gekopiëerd van een andere website. Je zou verbaasd staan hoeveel mensen daar nog niet eens in slagen. Wink

Hej Steve, kom jij dan ook uit Nederland of België ofzo? Of spreek je gewoon heel goed Nederlands, en is je eigen taal een andere taal? Smile Hoewel.. je naam klinkt niet echt Nederlands, trouwens Razz.
Bondings
Lady Elensar wrote:
Hej Steve, kom jij dan ook uit Nederland of België ofzo? Of spreek je gewoon heel goed Nederlands, en is je eigen taal een andere taal? Smile

Ik heb al op België gestemd en ja, mijn moedertaal is Nederlands. Ik moet wel bekennen dat qua 'technische webtaal', mijn Nederlands moet onderdoen voor het Engels; ik surf heel zelden naar Nederlandstalige websites.
Quote:
Vind het geweldig dat er in dit forum een Nederlands gedeelte, alleen vraag ik me wel af als je vragen hebt over hoe het hier in zijn werk gaat en en vragen hebt over het aanvragen wan een gratis website kan je die hier dan doen of moet je daarvoor naar het Engelse gedeelte?

Marijke, welkom op dit forum.

Zoals Lady Elensar al zei, kan je het op je account pagina aanvragen. Dit is in het Engels en je aanvraag (korte beschrijving van je website) moet dan ook in het Engels geschreven worden. Een van de redenen hiervoor is dat ik niet de enige 'Account creator' ben die de aanvragen behandelt.
Peter
Ik kom ook uit Nederland. Er zijn hier best veel Nederlandstalige, of niet?
noliver
Ik ben een Zuid-Afrikaan Smile Of in Afrikaans is dit - Ek is 'n Suid-Arikaner.
Ongelukkig nie veel Zuid-Afrikaners hier nie !
Reyntjensw
ik kom uit belgie en ben er heeeel zeker fier op:d

grtz
Lady Elensar
-TomJ- wrote:
Ik ben Europeaan, of wereldburger, maar bovenal Nederlander.
En ik vind dat de stukjes cultuur waarin Nederland zich onderscheidt van de rest, in stand gehouden moeten worden.

Weg met de kerstman?? Die heb ik anders nog nooit gezien hier hoor.. maar ik vind kerst juist zo gezellig! Ik vind dat we dat best kunnen blijven vieren hier in Nederland. (Ook al is het zonder kerstman) Ik wil graag nog een keer met kerst naar Londen ofzo. Die verlichte en versierde straten vink echt mooi. Very Happy

En weg met Halloween?? Waar wordt hier Halloween gevierd dan? Think

En Sint Maarten heb ik eigenlijk nog nooit gevierd...
-TomJ-
Lady Elensar wrote:

Weg met de kerstman?? Die heb ik anders nog nooit gezien hier hoor.. maar ik vind kerst juist zo gezellig! Ik vind dat we dat best kunnen blijven vieren hier in Nederland. (Ook al is het zonder kerstman) Ik wil graag nog een keer met kerst naar Londen ofzo. Die verlichte en versierde straten vink echt mooi. Very Happy

En weg met Halloween?? Waar wordt hier Halloween gevierd dan? Think

En Sint Maarten heb ik eigenlijk nog nooit gevierd...

Kerst op zich is gezellig, maar naar mijn idee hoort het geven van cadeautjes bij Sinterklaas.
Halloween was vorige week, net op de avond dat die eerste maffia-liquidatie in Amsterdam plaatsvond. En het ontzettende vond ik eigenlijk dat de buurtbewoners meer verontwaardigd waren dat hun kinderen bij het Halloweenlopen werden gestoord, dan over het feit dat iemand in koelen bloede wordt neergeschoten. We raken afgestompt met al dat geweld in Nederland.

Sint-Maarten wordt niet overal gevierd: aanstaande vrijdag 11 november is het weer zover, dan gaan kindertjes zingend langs de huizen met hun lampion. Het komt oorspronkelijk uit katholieke dorpen in de kop van Noord-Holland maar ook in Almere, Badhoevedorp, rond Amsterdam dus, en hier in het Amersfoortse moet je erop voorbereid zijn.
potzet
ik ben ook een nederlander! En ik zit ook op dit forum voor de 250MB web space!!
maar wie weet kom ik hier nog wel lekkere meiden tegen Wink Razz
, of ik steek nog wat op van al die info die hier te halen valt Very Happy Laughing
lucifertje
belgië hier.
ik moet eerlijk zeggen dat ik hier ook voornamelijk voor de space ben.
Maar ik probeer me zoveel mogelijk te laten gelden op het forum ook hoor.
Hoogeveense RAT
Ik ben net als vele een Nederlander en ik ben blij dat Nederlands een eigen subforum heeft. Zo zien de Amerikanen dat wij wel degelijk een land zijn en niet een provincie van Duitsland. Smile
bart107
Ik ben Belg.
De Nederlanders zijn hier precies goed vertegenwoordigd Razz
de-nachtegaaltjes
Ik kom ook uit Nederland. Woonde eerst in de randstad, maar nu al ettelijke jaren in het zuiden van het land. Smile
keempe
ben ook een Belg,
maar de Nederlanders zijn hier blijkbaar wel in de meerderheid Very Happy
wurfeld
Ben van België en ben er fier op
david150
IK ben half Nederlander half Zuid-Amerikaan.
withaar
Nederlander, en Frysk. En ik ben er best wel blij mee maar niet bijzonder trots - het is nauwelijks een prestatie. Ik woon in Canada.

hoi!
redtigris
waarom stel je die vraag niet in het algemene forum? hier zijn idd bijna nederlanders
MadMan
oh wow nederlandse friese canadesen komen het forum up.. zie je ook niet elke dag
Rubstah
Half Nederlands/Half Moluks.
Maar tegenwoordig bijna reservebelg want ik woon sinds kort in Mestreech voor m'n studie....International Business

[edit]Owja, en iik zit hier natuurlijk ook voor de hosting, maar wel chill dat je hier terecht kan voor dingen die je niet weet/verkeerd doet enzo en dat er een NLtalig forum is....
Borghild
ben Nederlands! Alleen niet echt trots op Nederland Rolling Eyes
confu
Nederlands owns!
kevin
Trotse (/sarcasm) van Bananenrepubliek België
The Mazzter
Dutchy en woon op een binnenvaartschip!
joe_nl
Ik kom ook uit Nederland, en ik moet zeggen dat ik heel erg blij ben met dit Nederlands-talige forum-onderdeel!

Uiteindelijk gaat het me wel om de hosting, wat er hier belooft wordt is geweldig en vind je nergens! Daar mag en moet natuurlijk wel wat tegenover staan, en 5 posts om mee te beginnen is niet al te veel.
Daarbij komt: t is hier nog gezellig ook!

Waarom ik zo blij ben met de afdeling "Dutch"?
Heel simpel: je aantal posts gaat stukken omhoog, mn Engels gaat wel, maar is absoluut niet super goed, en in het Nederlands hoef ja amper na te denken of je kan het typen!
BCP88
Lady Elensar wrote:
Ha, dan zal ik ook maar ff zeggen dat ik Nederlands ben. Razz

Maar Marijke, als je een account wil aanvragen, moet dat wel in het forum doen waar dat hoort. (denk ik). Je klikt op account in dit stukje tekst op de index:
How to request a web hosting account?
You need 5 quality posts and 10 Points before requesting your free webhosting account with 250MB of space and 10GB of traffic. You will also need to accept the TOS. Please go to your Account page to request it.

Het is best simpel om te doen hoor. Smile Maar dan moet je wel eerst ff 5 posts en 10 punten hebben. 5 zinnige posts.

Ik heb al veel meer posts maar ik heb een bericht gekregen dat mijn posts te kort zijn. Ik weet dikwijls niet wat zeggen. Ik zal nu proberen om wat meer erbij te vertellen, dat gaat dan wel op het nederlandstalige forum zijn want in het engels weet ik het helemaal niet. Wanneer mag ik opnieuw proberen?

Ik ben Belg (Limburger), maar wat maakt het uit als je vlaming of nederlander bent, voor mij zijn we een volk dat dezelfde taal spreek en samen hoort. Ik begrijp niet waarom er altijd zo'n Belgie tegen Nederland en Nederland tegen Belgie sfeer is.
Lady Elensar
@ BCP88:

Waarschijnlijk geven je posts dan net iets te weinig inhoud aan het topic. En het is niet erg dat je er meer bij wilt vertellen, zolang het maar geen nutteloze inhoud krijgt.

En wat Belgisch/Nederlands betreft, hier maakt dat niks uit hoor. Voor zover ik weet heeft niemand hier iets tegen elkaar. Er zijn hier genoeg Belgen (met hosting). Sterker nog, de beheerder (Bondings) komt uit België. Very Happy
Alexduthoit
Belgie!! de beste land behalve in voetbal Wink
ncp
Ik ben Nederlander, Ik kom uit Limburg,
foumpie
vlaming in hart en lever Wink

(zuipen dat de stukken eraf vliegen)
Thug
Tuig komt uit Nederland ja ma dat hadden jullie mischien al begrepen Cool

Ow jah ik kom ook uit Limburg btw
Alpha
Peter wrote:
Ik kom ook uit Nederland. Er zijn hier best veel Nederlandstalige, of niet?
Jep ik dacht zelfs dat de admin een Belg is. En België en Nederland zijn qua jeugd vrij pc-gerichte landen, vind ik persoonlijk.

edit: Ja, ik ben net als foumpie een die hard Vlaming (dus ook 'Belg', hoewel Smile ).
marocsite
Ik kom uit holland for live
ginna
Amsterdammer in hart en nieren. XXX voor altijd. Ik stam vast ergens ver van inwoners van een ander land af, maar niet dat ik weet...
Maximus
okay ik ben nieuw maar goed. Ik kom uut drenthe , Hoogeveen om precies te zien
midimine
Born in Amsterdam,
getogen in Gouda,
wonende in Almere,
partieel levend op het Internet;
binnenkort aanwezig via Frihost Twisted Evil
SgtGarcia
Nederland natuurlijk
Slowhand
Ik woon in Nederland, maar kom ook nog wel eens in België aangezien daar veel familie van mij woont. Toch moet ik zeggen dat ik liever in Nederland verblijf. Laughing
Lady Elensar
Slowhand wrote:
Ik woon in Nederland, maar kom ook nog wel eens in België aangezien daar veel familie van mij woont. Toch moet ik zeggen dat ik liever in Nederland verblijf. Laughing

Dan vraag ik mij eigenlijk af wat de reden is dat je liever in Nederland blijft? Smile
TruTh
Ik kom uit België!
Vlaams-Brabant :p
Code of Ruin
Geboren en getogen in het Westland. Geweldige plaats, vriendelijke mensen (zoals ik). Sinds kort spendeer ik ook veel tijd in Leiden wat ook een superstad is.
Loathing in Fear
lol, ik weet niet wat ik zou moeten opschrijven Smile

ik ben een luxemburgse, duits pratende amerikaan die in nederland woont Smile
Very Happy

------------------------
Loathing Wink
Code of Ruin
Loathing in Fear wrote:
lol, ik weet niet wat ik zou moeten opschrijven Smile

ik ben een luxemburgse, duits pratende amerikaan die in nederland woont Smile
Very Happy

Een echte wereldburger dus
geeren
Ik ben een Marokkaanse *eigenlijk een Amazigh (Berber) Nederlander.
viss00
ik ben natuurlijk een nederlander!!
Bengt
Ik ben een Belg Smile
SocratesX
Belg.
Gelukkig geen Nederlander. :p

En natuurlijk zitten hier veel Nederlanders, GRATIS webhosting, du-uh. Laughing
moeslimoen
Ik ben marokkaan en woon in nederland. Heb 2 paspoorten. nederlands en marokkaans Laughing .

In europa gebruik ik nederlandse paspoort en in afrika marokkaanse paspoort. Smile
Lord Klorel
Ik ben een Belg in hart en nieren en ben daar zeer trots op. Alleen ben ik niet echt tevreden over onze regering.

Maar kom, in elk land zal wel ergens een kink in de kabel zitten.

Ik ben trouwens uitermate trots dat ik een "Frihost-bewoner" ben.
Marco
Aaah, het lijkt erop dat ik de eerste Chinees ben Very Happy (ja, ben wel gewoon in Nederland geboren)
Museobanus
Fiere Vlaming, een Belg dus, en heel blij dat ik belg ben
Museobanus
Fiere Vlaming, een Belg dus, en heel blij dat ik belg ben
tlambert
Idem aan Museobanus. En, een echte Ekerenaar (district van Antwerpen) Very Happy
Jurado
Belg Very Happy , iets om op fier te zijn????
Rick Boele
Ik ben Nederlander!!!!!!!! Het is een Nederlands forum dus dan is het ook vaak logisch dat ik Nederlander ben. Trouwens als de Belgen het nog niet weten, er worden in Nederland erg veel grappen over domme Belgen gemaakt. Ik vind ze altijd wel grappig. Juliie ook of weet je er niks vanaf?
wanroij
@Rick Boele

Ik ben ook Nederlander.. Volgens mij maken belgen ook grappen over ons hoor .. Volgens mij vooral over de Nederlandse gierigheid haha.. Niet dat mij het iets uitmaakt..
meb09
Nillis wrote:
Ik voel me meer een wereldburger..

Naar mijn idee krijgt het begrip nationaliteit steeds minder betekenis, en waarom ook niet...zijn we niet allemaal mensen..

zo is het
BlacKRoSeS
Gewoon Nederland, in het noorden, lol grunn' Razz
Tatsumaru
Alkmaarder - ik woon in Nederland dus. Ik ben wel half Pools doordat mijn moeder Pools is.
geeren
tyxl wrote:
Ik ben Belg en jullie?

kunnen er niet meer nationalitieten bij?
En hoe zit het met dubbele nationaliteten?
Lady Elensar
geeren wrote:
kunnen er niet meer nationalitieten bij?
En hoe zit het met dubbele nationaliteten?

Dan stem je op degene die het meest van toepassing is. Deze poll is al een paar maand geleden gemaakt (Januari) dus die gaan we nu niet meer aanpassen.
Zarock
Ik ben een Belg en ik hou van België.
En jullie?

Last edited by Zarock on Mon Aug 07, 2006 6:00 pm; edited 1 time in total
Hoogeveense RAT
Ik ben een Nederlander
Citizen Kane
Ik ben nederlander. Nog erger: ik ben FRIES!!! WHAHAHAHAA!!!!

Ik merk dat behalve een aandeel Belgen er redelijk veel mensen toegeven dat ze uit het zuiden van Nederland komen. Echter, ik heb nog maar één "Grunniger" aangetroffen alsmede iemand "uut Drenth."

Ik ben benieuwd of er hier nog meer Noorderlingen tussen zitten dan er aangegeven word! O ja, ik kom zelf uit Leeuwarden (opgegroeid in Sneek).
Timonator
Ik ben 100 % Nederlander maar ik woon in België Cool
SocratesX
Timonator wrote:
Ik ben 100 % Nederlander maar ik woon in België Cool

Aha u koos voor kwaliteit! Cool
jefry66
Nederlander natuurlijk Very Happy
maar mijn oom is belgisch.
En belgen zijn helemaal niet dom.
gangie33
Nederlands hier! Laughing
Nou ik kan eigenlijk wel zeggen dat ik in turkije woon want daar ga ik elk weekend heen.
nederland en belgie zijn vet gezellig, de rest van de wereld trouwens ook!!!!!!!!!!
Dutchfighter
ik ben nederlander Cool nog nooit ergens anders gewoond en ik kom uit zuid-holland Very Happy
CreepingD
ik ben Belg en daar ben ik blij mee Smile
omg pickle
Ik ben een rasechte hollander, een kruising tussen een groninger en een drent. Smile

En dat bevalt me prima! Very Happy
justin25514
nederlander Razz
kljpol1
Ik ben belg en ik ben er nog trots op ook! Very Happy
v-d-online
100% ROOD WIT BLAUW Very Happy
crashmachine
Nederland
Koem ût Ûrrek, Flevoland.. Laughing
Vertaald: Kom uit Urk, Flevoland Cool
Drodr