Hey,
Dit is goed
een nederlands forum!! 
Dit wordt leuk
Laten we hier een gezellig onderdeel van maken
En eindelijk weer in het nederlands typen. Wat een leuke taal toch...
James is in de wolken
James 
jep zal wel
effe beginne met een lol (die wellicht 50% al kent maar toch
)
[edit] A-hum... [/edit]
Waar is die moeraal ??
In elk geval, ek is afrikaans en ek weet dat nedelanders my meeste van die tyd kan verstaan - want Afrikaans is tog 'n familielid van Nederlands !
Geniet die Dag!
Ciao,
Nico.
de moraal is geëdit door een of andere mod...
nuja
never mind
Hehe,
Eindelijk eens een nl forum gevonden
eindelijk
het is lang geleden toen ik dit gesugest heb
ben blij dat iedereen geholpen heeft! dank jullie wel!!!
//golles
Wohoo, dit is wel chill 
| James007 wrote: |
Dit wordt leuk
James is in de wolken
James  |
We zijn er erg blij mee
Nederlands is een schiterrende taal, en we gaan het hier erg gezellig maken op dit forum 
Ik vind Nederlands echt een rottaal.. Zelfs mensen uit Zweden, die naar mijn mening ook niet zo'n geweldige taal hebben, vinden het klinken alsof wij Nederlanders een haarbal in onze keel hebben of zo.
| vriendinnieej wrote: |
| Ik vind Nederlands echt een rottaal.. Zelfs mensen uit Zweden, die naar mijn mening ook niet zo'n geweldige taal hebben, vinden het klinken alsof wij Nederlanders een haarbal in onze keel hebben of zo. |
Okeej, kan best, maar zelf heb ik er geen hekel aan....
Je bent in ieder geval niet chauvinistisch

Als ik zou weten wat dat zou betekenen zou ik het zeker leuk vinden om dat te horen, haha.
| Als ik zou weten wat dat zou betekenen zou ik het zeker leuk vinden om dat te horen, haha. |
chau·vi·nis·tisch (bn.)
1 te zeer dwepend met alles wat uit eigen land of streek komt => nationalistisch

Ah, gezellig.. Dank je ;]
Nee, ik ben zeker niet nationalistisch.. ben dan ook niet volledig Nederlands en - bladiebladiebladiebla - in ieder geval, ik heb veel buitenlandse contacten dus dan hoor je dat wel eens.. ("Jezus, spuug die haarbal uit!")
Hee gelukkig
ben niet de enigste nederlander hier 
Nee, welkom op frihost en het Nederlandstalige forum!
dankje
ik hoop dat ik alles een beetje kan vinden hier
Hallo Iedereen 
Nederlands
hmmm...
geen mooie taal, maar het is wel makkelijker dan hele teksten in het Engels schrijven.
toch?...
Eindelijk Nederlands typen
Das fijn
Nog brabanders hier ?? 
Hmm, een Nederlands forum. Heel leuk!
Maar binnen 1 1/2 pagina de vraag: 'Nog Brabanders hier?' is dan wel weer heel Nederlands...
Wanneer komt Frihost met een Friese, een Groningse, een Drentse en een Brabantse afdeling? (Na de Zeeuwse natuurlijk
)
JohanFH
Eindelijk! Kank lekker in 't Nederlands ouwehoeren
Iemand nog leuke moppen
Owja:
Henk zit bij zijn vriendin op de bank. Hij fluistert: "Zijn dit soort mopjes tegen de regels"
Die vriendin zegt: "ik denk het wel" Henk: "okay, dan zal ik het noooit meer doen
".
lol!
Ik ga met u akkoord
Dit wordt leuk
James is in de wolken
James  |
Ik vind het eigenlijk wel fijn om in het Engels te schrijven - maar ja, jullie hebben gelijk. Het is en blijft makkelijker om in je moeder (in mijn geval vader-)taal te typen.
En ja, er zijn Brabanders hier *zwaait*
Cool, een Nederlands forum. M'n Engels is niet al te best, naja, het gaat.
.
Gaaf! Eindelijk ook een Nederlands forum. Er zijn aardig wat Nederlanders op dit forum, of niet? Als ik d'r echt niet meer uit kom in het Engels, kan ik altijd nog hier terecht.
(moet wel iemand het antw. op m'n vraag weten
)
| johanfh wrote: |
Maar binnen 1 1/2 pagina de vraag: 'Nog Brabanders hier?' is dan wel weer heel Nederlands... |
Ja sorry, kmoest het ff weten
| En ja, er zijn Brabanders hier *zwaait* |
En wanroij zwaait terug *zwaai*

ben net nieuw en vind het leuk dat er een nederlands forum is :d
Hey ik post maar weer even wat tekst hier in dit forum om me punten een beetje hoogte houden. Ik kreeg namelijk een minder prettigmailtje dat ik te weinig op dit forum kom, helaas heb ik het de laatste weken veel te druk om zo vaak op internet bezig te zijn. Druk, druk, druk.
En op de vraag of er nog brabanders zijn, jaja die zijn er zeker.
Wat dacht je van omgeving Eindhoven, dat is toch zeker waar een brabander.
En uit welke richting komt u vandaan, wanrooij?
Als er hier nog iemand leuke tips heeft, om bijvoorbeeld op je site te kunnen zetten of om de bezoekers meer fun te geven op de site.
Met vriendelijke groet KiteSurfer
Werd tijd dat wij ons eigen forum kregen
Sup sup NL
| KiteSurfer wrote: |
| En uit welke richting komt u vandaan, wanrooij? |
Uit de richting Wanroij
Wanroij is het plaatsje waar ik woon.
Het ligt ongeveer richting uden zegmaar (Uden/Boxmeer/Nijmegen (gld) )
E'hoven is wel vet om daar in de buurt te wonen.... daar kun je lekker uitgaan 
| johanfh wrote: |
Hmm, een Nederlands forum. Heel leuk!
Maar binnen 1 1/2 pagina de vraag: 'Nog Brabanders hier?' is dan wel weer heel Nederlands...
Wanneer komt Frihost met een Friese, een Groningse, een Drentse en een Brabantse afdeling? (Na de Zeeuwse natuurlijk )
JohanFH |
helemaal gelijk, Johan
zeeland gaat voor!
| Loathing in Fear wrote: |
helemaal gelijk, Johan zeeland gaat voor! |
EJ EJ! We zijn 1 grote familie Nederlandstaligen, er gaat juist niemand voor! Zeker geen zeelanders... hahahaha...
James 
Vind het zelf ook goed dat er een nederlands gedeelte is hier kan ik beter met mijn vragen terecht en is het makkelijker om te praten. Mijn engels is namelijk niet perfect 
| Loathing in Fear wrote: | helemaal gelijk, Johan zeeland gaat voor! |
EJ EJ! We zijn 1 grote familie Nederlandstaligen, er gaat juist niemand voor! Zeker geen zeelanders... hahahaha...
James  |
helemaal mee eens!!
En anders gaat Groningen voor
Hup Bennewold

| Loathing in Fear wrote: | helemaal gelijk, Johan zeeland gaat voor! |
James  |
Kvind het zo wel goed hoor. Een Zeeuws forum lijkt me erg vreemd. Iedereen in Nederland kan toch wel een beetje nederlands spreken? Anders lijkt het me erg vreemd!
Groetjes
www.rickboele.tk
| noliver wrote: |
Waar is die moeraal ??
In elk geval, ek is afrikaans en ek weet dat nedelanders my meeste van die tyd kan verstaan - want Afrikaans is tog 'n familielid van Nederlands !
Geniet die Dag!
Ciao,
Nico. |
Leuk taaltje. Ik wil wel wat meer Afrikaans lezen hier.
| Ik vind Nederlands echt een rottaal.. Zelfs mensen uit Zweden, die naar mijn mening ook niet zo'n geweldige taal hebben, vinden het klinken alsof wij Nederlanders een haarbal in onze keel hebben of zo. |
Uiteraard, maar dat probleem hebben enkel de Nederlanders natuurlijk, Vlamingen niet. 
Ik praat Nederlands en ik weet niet beter.. ik vind dat er niets mis is met deze taal (oké, hij is misschien een beetje ingewikkeld, 't is ook één van de moeilijkste talen om te leren volgensmij).
Wat ik wel jammer vind is dat ik Engels bijv. niet heb meegekregen vanaf de geboorte, want ik zou deze taal wel hartstikke goed willen spreken. Mooie taal. Talen opzich vind ik wel interessant. Jammer dat ik er niet zoveel aanleg voor heb
.
| Lady Elensar wrote: |
Ik praat Nederlands en ik weet niet beter.. ik vind dat er niets mis is met deze taal (oké, hij is misschien een beetje ingewikkeld, 't is ook één van de moeilijkste talen om te leren volgensmij).
Wat ik wel jammer vind is dat ik Engels bijv. niet heb meegekregen vanaf de geboorte, want ik zou deze taal wel hartstikke goed willen spreken. Mooie taal. Talen opzich vind ik wel interessant. Jammer dat ik er niet zoveel aanleg voor heb . |
ik ben zelf wel vrij goed in engels als ik zeggen mag, en het is inderdaad een mooie taal maar ik zou graag iets toevoegen aan je reply over wij die nederlands praten. Het is allemaal wel tof dat we het praten maar als je het zo eens bekijkt is het eigenlijk vrij zinloos want niemand spreekt bijna deze taal het zou beter zijn voor ons jeugd dat we als moedertaal frans of engels of desnoods duits hadden zo moesten we al 1 wereldtaal minder leren en ik denk dat dat dan wel is het probleem dat veel schoolkinderen (zoals ik soms ook) hebben met vreemde talen aan te leren voor een groot stuk zou kunnen verhelpen.
wel dit is mijn mening wat vinden jullie ervan?
ps:Ik zeg niet dat het nederlands totaal moet afgeschaft worden en ik zeg ook niet dat de taal nutteloos is.
mvg Keempe.
hallo
ik heb al 18.60 frih$
maar ik heb nog steeds gen account gekregen en ik heb ook al 5 brichten in de forum gezet
kan iemand mij helpen hoe ik ene hositng kan krijgen en wat meer informatie
:?: :?: :?:
| ssgeeren wrote: |
hallo
ik heb al 18.60 frih$
maar ik heb nog steeds gen account gekregen en ik heb ook al 5 brichten in de forum gezet
kan iemand mij helpen hoe ik ene hositng kan krijgen en wat meer informatie
 |
Hoelang zit je al op het forum?
Daar gaat het natuurlijk om. De mensen moeten ook ff tijd hebben op het allemaal te registreren!