FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

JA eindelijk!!

Tepelstreeltje
Hey,

Dit is goed Very Happy een nederlands forum!! Cool
James007
Dit wordt leuk Smile
Laten we hier een gezellig onderdeel van maken Smile
En eindelijk weer in het nederlands typen. Wat een leuke taal toch...
James is in de wolken Smile

James Smile
tyxl
jep zal wel Smile

effe beginne met een lol (die wellicht 50% al kent maar toch Smile)

[edit] A-hum... [/edit]
noliver
Waar is die moeraal ??

In elk geval, ek is afrikaans en ek weet dat nedelanders my meeste van die tyd kan verstaan - want Afrikaans is tog 'n familielid van Nederlands !

Geniet die Dag!

Ciao,
Nico.
tyxl
de moraal is geëdit door een of andere mod...
nuja Smile
never mind
KiteSurfer
Hehe,

Eindelijk eens een nl forum gevonden
golles
eindelijk Smile het is lang geleden toen ik dit gesugest heb Smile ben blij dat iedereen geholpen heeft! dank jullie wel!!!

//golles
erik
Wohoo, dit is wel chill Smile
SBrian
James007 wrote:
Dit wordt leuk Smile

James Smile

We zijn er erg blij mee Very Happy Nederlands is een schiterrende taal, en we gaan het hier erg gezellig maken op dit forum Very Happy
vriendinnieej
Ik vind Nederlands echt een rottaal.. Zelfs mensen uit Zweden, die naar mijn mening ook niet zo'n geweldige taal hebben, vinden het klinken alsof wij Nederlanders een haarbal in onze keel hebben of zo.
SBrian
vriendinnieej wrote:
Ik vind Nederlands echt een rottaal.. Zelfs mensen uit Zweden, die naar mijn mening ook niet zo'n geweldige taal hebben, vinden het klinken alsof wij Nederlanders een haarbal in onze keel hebben of zo.

Okeej, kan best, maar zelf heb ik er geen hekel aan....

Je bent in ieder geval niet chauvinistisch Wink Wink
vriendinnieej
Als ik zou weten wat dat zou betekenen zou ik het zeker leuk vinden om dat te horen, haha.
Tepelstreeltje
vriendinnieej wrote:
Als ik zou weten wat dat zou betekenen zou ik het zeker leuk vinden om dat te horen, haha.

chau·vi·nis·tisch (bn.)
1 te zeer dwepend met alles wat uit eigen land of streek komt => nationalistisch

Wink
vriendinnieej
Ah, gezellig.. Dank je ;]
Nee, ik ben zeker niet nationalistisch.. ben dan ook niet volledig Nederlands en - bladiebladiebladiebla - in ieder geval, ik heb veel buitenlandse contacten dus dan hoor je dat wel eens.. ("Jezus, spuug die haarbal uit!")
zwiersjuh
Hee gelukkig Very Happy ben niet de enigste nederlander hier Smile
Tepelstreeltje
Nee, welkom op frihost en het Nederlandstalige forum!
zwiersjuh
dankje Smile ik hoop dat ik alles een beetje kan vinden hier
willem2809
Hallo Iedereen Smile
golles
hoi willem
kansloos
Nederlands
hmmm...

geen mooie taal, maar het is wel makkelijker dan hele teksten in het Engels schrijven.

toch?...
wanroij
Eindelijk Nederlands typen

Das fijn Laughing

Nog brabanders hier ?? Cool
johanfh
Hmm, een Nederlands forum. Heel leuk!
Maar binnen 1 1/2 pagina de vraag: 'Nog Brabanders hier?' is dan wel weer heel Nederlands... Very Happy
Wanneer komt Frihost met een Friese, een Groningse, een Drentse en een Brabantse afdeling? (Na de Zeeuwse natuurlijk Wink )

JohanFH
FireFoxDB
Eindelijk! Kank lekker in 't Nederlands ouwehoeren Smile

Iemand nog leuke moppen Smile

Owja:

Henk zit bij zijn vriendin op de bank. Hij fluistert: "Zijn dit soort mopjes tegen de regels"
Die vriendin zegt: "ik denk het wel" Henk: "okay, dan zal ik het noooit meer doen Smile".

lol!
abone
Ik ga met u akkoord
Cool

James007 wrote:
Dit wordt leuk Smile

James Smile
vriendinnieej
Ik vind het eigenlijk wel fijn om in het Engels te schrijven - maar ja, jullie hebben gelijk. Het is en blijft makkelijker om in je moeder (in mijn geval vader-)taal te typen.

En ja, er zijn Brabanders hier *zwaait*
Peter
Cool, een Nederlands forum. M'n Engels is niet al te best, naja, het gaat. Smile.
Lady Elensar
Gaaf! Eindelijk ook een Nederlands forum. Er zijn aardig wat Nederlanders op dit forum, of niet? Als ik d'r echt niet meer uit kom in het Engels, kan ik altijd nog hier terecht. Razz (moet wel iemand het antw. op m'n vraag weten Confused)
wanroij
johanfh wrote:

Maar binnen 1 1/2 pagina de vraag: 'Nog Brabanders hier?' is dan wel weer heel Nederlands... Very Happy

Laughing Ja sorry, kmoest het ff weten Wink Laughing

vriendinnieej wrote:
En ja, er zijn Brabanders hier *zwaait*

En wanroij zwaait terug *zwaai* Laughing Cool
dekliek
ben net nieuw en vind het leuk dat er een nederlands forum is :d
KiteSurfer
Hey ik post maar weer even wat tekst hier in dit forum om me punten een beetje hoogte houden. Ik kreeg namelijk een minder prettigmailtje dat ik te weinig op dit forum kom, helaas heb ik het de laatste weken veel te druk om zo vaak op internet bezig te zijn. Druk, druk, druk.

En op de vraag of er nog brabanders zijn, jaja die zijn er zeker.
Wat dacht je van omgeving Eindhoven, dat is toch zeker waar een brabander.

En uit welke richting komt u vandaan, wanrooij?

Als er hier nog iemand leuke tips heeft, om bijvoorbeeld op je site te kunnen zetten of om de bezoekers meer fun te geven op de site.

Met vriendelijke groet KiteSurfer
Thug
Werd tijd dat wij ons eigen forum kregen Cool Sup sup NL
wanroij
KiteSurfer wrote:
En uit welke richting komt u vandaan, wanrooij?

Uit de richting Wanroij Laughing

Wanroij is het plaatsje waar ik woon.

Het ligt ongeveer richting uden zegmaar (Uden/Boxmeer/Nijmegen (gld) )

E'hoven is wel vet om daar in de buurt te wonen.... daar kun je lekker uitgaan Cool
Loathing in Fear
johanfh wrote:
Hmm, een Nederlands forum. Heel leuk!
Wanneer komt Frihost met een Friese, een Groningse, een Drentse en een Brabantse afdeling? (Na de Zeeuwse natuurlijk Wink )

JohanFH

helemaal gelijk, Johan Smile zeeland gaat voor!
James007
Loathing in Fear wrote:

EJ EJ! We zijn 1 grote familie Nederlandstaligen, er gaat juist niemand voor! Zeker geen zeelanders... hahahaha... Very Happy Very Happy

James Smile
keempe
Vind het zelf ook goed dat er een nederlands gedeelte is hier kan ik beter met mijn vragen terecht en is het makkelijker om te praten. Mijn engels is namelijk niet perfect Very Happy
potzet
James007 wrote:
Loathing in Fear wrote:

EJ EJ! We zijn 1 grote familie Nederlandstaligen, er gaat juist niemand voor! Zeker geen zeelanders... hahahaha... Very Happy Very Happy

James Smile

helemaal mee eens!!
En anders gaat Groningen voor Laughing
Hup Bennewold Exclamation Exclamation Laughing
Rick Boele
James007 wrote:
Loathing in Fear wrote:

James Smile

Kvind het zo wel goed hoor. Een Zeeuws forum lijkt me erg vreemd. Iedereen in Nederland kan toch wel een beetje nederlands spreken? Anders lijkt het me erg vreemd!

Groetjes

www.rickboele.tk
SocratesX
noliver wrote:
Waar is die moeraal ??

In elk geval, ek is afrikaans en ek weet dat nedelanders my meeste van die tyd kan verstaan - want Afrikaans is tog 'n familielid van Nederlands !

Geniet die Dag!

Ciao,
Nico.
Leuk taaltje. Ik wil wel wat meer Afrikaans lezen hier.
SocratesX
vriendinnieej wrote:

Uiteraard, maar dat probleem hebben enkel de Nederlanders natuurlijk, Vlamingen niet. Wink
Lady Elensar
Ik praat Nederlands en ik weet niet beter.. ik vind dat er niets mis is met deze taal (oké, hij is misschien een beetje ingewikkeld, 't is ook één van de moeilijkste talen om te leren volgensmij).

Wat ik wel jammer vind is dat ik Engels bijv. niet heb meegekregen vanaf de geboorte, want ik zou deze taal wel hartstikke goed willen spreken. Mooie taal. Talen opzich vind ik wel interessant. Jammer dat ik er niet zoveel aanleg voor heb Sad.
keempe
Lady Elensar wrote:
Ik praat Nederlands en ik weet niet beter.. ik vind dat er niets mis is met deze taal (oké, hij is misschien een beetje ingewikkeld, 't is ook één van de moeilijkste talen om te leren volgensmij).

Wat ik wel jammer vind is dat ik Engels bijv. niet heb meegekregen vanaf de geboorte, want ik zou deze taal wel hartstikke goed willen spreken. Mooie taal. Talen opzich vind ik wel interessant. Jammer dat ik er niet zoveel aanleg voor heb Sad.
ik ben zelf wel vrij goed in engels als ik zeggen mag, en het is inderdaad een mooie taal maar ik zou graag iets toevoegen aan je reply over wij die nederlands praten. Het is allemaal wel tof dat we het praten maar als je het zo eens bekijkt is het eigenlijk vrij zinloos want niemand spreekt bijna deze taal het zou beter zijn voor ons jeugd dat we als moedertaal frans of engels of desnoods duits hadden zo moesten we al 1 wereldtaal minder leren en ik denk dat dat dan wel is het probleem dat veel schoolkinderen (zoals ik soms ook) hebben met vreemde talen aan te leren voor een groot stuk zou kunnen verhelpen.
wel dit is mijn mening wat vinden jullie ervan?

ps:Ik zeg niet dat het nederlands totaal moet afgeschaft worden en ik zeg ook niet dat de taal nutteloos is.

mvg Keempe.
ssgeeren
hallo
ik heb al 18.60 frih$
maar ik heb nog steeds gen account gekregen en ik heb ook al 5 brichten in de forum gezet
kan iemand mij helpen hoe ik ene hositng kan krijgen en wat meer informatie
:?: :?: :?:
Rick Boele
ssgeeren wrote:
hallo
ik heb al 18.60 frih$
maar ik heb nog steeds gen account gekregen en ik heb ook al 5 brichten in de forum gezet
kan iemand mij helpen hoe ik ene hositng kan krijgen en wat meer informatie
Question Question Question

Hoelang zit je al op het forum?

Daar gaat het natuurlijk om. De mensen moeten ook ff tijd hebben op het allemaal te registreren!
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.