FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Dutch Joke:

FireFoxDB
Ik kwam een eens een paar dwergen tegen. Die riepen allemaal": Wij hebben Toverkracht wij hebben Toverkracht!

Even later kwam ik een meisje tegen. Die zei: Ik heet To
marocsite
ik snap em neit egt hoe bedoel je ik heb to ??
wanroij
Haha ja ik kende em al maar khad em allang nie meer gehoord!! Ik moest wel lachen Laughing Cool
Lord Klorel
Toen Jean-Luc Dehaene nog eerste minister was in België.

Jean-Luc en zijn chauffeur zijn onderweg naar het parlement en plots zegt Jean-Luc tegen zijn chauffeur: Chauffeur stopt eens aan dat restaurant, want ons Celie heeft mij weer eens op dieet gezet en ik heb honger. Ze stoppen aan het restaurant en ze gaan binnen. De ober geeft de spijskaart aan Jean-Luc en vraagt:Wat wenst u te eten? Jean-Luc zegt tegen de ober:Voor mij schildpaddensoep. De ober gaat naar de keuken en na een tijd zegt Jean-Luc tegen zijn chauffeur:Chauffeur, ga eens kijken waar ze blijven met mijn soep, want de vergadering begint over een uur. De chauffeur gaat kijken in de keuken en merkt dat de kok nog altijd bezig is de kop van de schildpad af te hakken, maar de schildpad trekt steeds haar hoofd in. De chauffeur zegt tegen de kok:Je doet dat verkeerd zal ik het eens tonen.De chauffeur strekt zijn wijsvinger en steekt die in het achterste van de schildpad en hop de kop eraf. Zegt de kok tegen de chauffeur:Hoe komt dat je zo goed weet?Zegt de chauffeur:Hoe denkt je dat wij anders Jean-Luc zijn stropdas aandoen!
marocsite
hahahahah die was wel goed
erik
---Solicitatie brief---

Mijne heren,

Reagerende op uw advertentie waarin u personeel vraagt, overwegende en aanvaardende zulks door u omschreven, mede overwegende voetnoot 2 van uw vacature, en wel zodanig dat derhalve concluderende als ondergetekende een dergelijke functie te ambiëren, verblijf ik.

Hopende dat ik hiermee een sollicitatiebrief heb geschreven, teken ik,

In afwachting van uw afwijzing, etc, etc...

*reactie op het nieuwsbericht dat de baas van Ikea rijker is dan Bill Gates*

marocsite
wahahah Smile Very Happy
ik ga er eentje zoeken en erop zetten
Alexiel
muhahahahahaha that' funny
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Humor -> Jokes

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.