FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSCOMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

Swedish guide for code and more .. And how to make money

Juppe
http://www.tiger.se/sida.html

Att tjäna pengar på sin hemsida
Det är många som under årens lopp har ställt samma fråga, gång på gång till mig. Hur tjänar man pengar på sin hemsida? Jag brukar alltid svara att visste jag det så vore jag själv miljonär vid detta laget. Men visst finns det möjlighet att kombinera nytta med nöje! De flesta som gjort en bra, välbesökt hemsida har lagt ned enorma mängder arbete och att då få tillbaks någon krona på reklamersättning kan kanske vara en bra idé.

Stora sajter ägs och drivs i allmänhet av företag. De knyter an till sig en kommersiell bannerförsäljare, verksamheten är i mångt och mycket baserat på just reklamintäkter. Men för en privatperson har det tidigare varit svårt att få samma villkor, med tanke på korrekt utbetalning och hantering av skatten. Det har funnits och det finns mer eller mindre oseriösa aktörer på marknaden. För att inte bli lurad är det bäst att anlita någon som har goda referenser. Ett exempel är TradeDoubler, där du som privatperson kan ansluta dig till.
http://tracker.tradedoubler.com/click?p=19&a=6801&g=2412 Wink
NuniPio
even though i can read that, the subject makes it sound like a scam, dont u think?
boho999
The link is for one of the classic swedish tutorials of html. The rest i pretty innocent, he reccomends to use am established adpartner.
n0obie4life
English please.

-close-