Ja należę do osób które słuchaja wszystkiego po trochy chociaz mam bardziej przekonanie do muzyki typy techno/trance. kiedyś nienawidziłem hip-hopu teraz czasami słucham... ale wracając do tematu... czego ja nienawidzę. po pierwsze piosenek Eleni (napewno nie wiecie okogo chodzi... w katolickim radiu to grajom....), arka noego (wkurzaja mnie te dzieciaki), ich troje.... i narazie to wsio co mi przychodzi do głowy :]o własnie ivan i delfin, mandaryna (to praktycznie ich troje ) blue cafee :] a najbardziej to co leci w katolickim radiu podlasie i radiu maryja
Jakiej muzyki nienawidzicie!!!
ja nie nawidze wszelkiej komerchy w muzie technicznej, poprostu zygac mi sie chce jak to widze (scoter, baracuda...)
A ja BAAardzo lubie scootera 
Ja z kolei nie mogę przetrawić hiphopu oraz muzyki komercyjnej w stylu ich troje czy innych powyżej wspomnianych. Mimo, iż jestem fanem muzyki gitarowej, to w miarę toleruję techno. A scootera lubię, ale starego, jeszcze zanim im się skład zmienił i doszedł Axel.
ja jak Bigrazer - lubie właściwie wszystko... oprócz disco-polo i tych wszystkich mandaryn, dod elektrod, wiśniewskich i innych
1. disco-polo
2. mandaryny
3. dody
4. metalu & heavy metalu
5. syfskiego techno
6. ich troje
2. mandaryny
3. dody
4. metalu & heavy metalu
5. syfskiego techno
6. ich troje
mandaryny i tym podobnych badziewi... 
A mnie ostatnio porządnie wkurzyły piosenki samoobrony... a jeszcze bardziej dobiło mnie to że śpiewa ją ich troche.... ehhhh <no commento>
Ich troje jest bardzo aktywnym politycznie zespołem. O ile się nie mylę, przy poprzednich wyborach prezydenckich śpiewali dla Kwaśniewskiego. Ale teraz chyba źle wybrali partię. Choć w sumie to podobne audytorium chyba mają.
To ja powiem... Hip-hop to mój wróg...
| skoczek_2002 wrote: |
| To ja powiem... Hip-hop to mój wróg... |
wyjełeś mi to z gardła
| WMP wrote: | ||
wyjełeś mi to z gardła |
a mi z ust
a tak do tematu to hip-hop mnie najbardziej wkurza, nigdy go nie lubiłem i prawdopodobnie nie będę