FRIHOST • FORUMS • SEARCH • FAQ • TOS • BLOGS • COMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!


vodafonun yeni telefonu nasıl





gerimter
vodafonun ayda 36 liraya verdiği telefonu deneyen oldumu işe yararmı ?
gerimter
özellikleri şunlarmış ama internet olayını anlayamadım
VODAFONE 840-

Verilen bilgiye göre, Vodafone’un 3G doğumgünü özel paketine aylık 35 lira karşılığında, 18 ay taahhütte bulunarak abone olanlar, satış fiyatı 299 lira olan Vodafone 840 cihazına ayda 1 lira karşılığında sahip olabiliyor.

22 Temmuz 2010 itibariyle başlayacak kampanya kapsamındaki 3G’li Vodafone 840’ın özellikleri arasında Facebook, Twitter, Windows Live Messenger gibi uygulamalara kolay erişim, Opera Mini web tarayıcı 2,8 inç dokunmatik TFT Ekran, 320 x 240 çözünürlük, 2 megapiksel CMOS kamera yer alıyor.

Vodafone, önümüzdeki bir ay içerisinde yeni Vodafone modellerini de Türkiye’ye getirmeye hazırlanıyor.

3G doğumgünü paketi sınırsız internet erişimi sunarken, kullanımın 100 megabaytı geçmesi durumunda hızda yeni bir ayarlama yapılıyor.
darkeagle
ZTE adlı dandik bir pil firmasında üretilen telefondan hayır gelmez. Daha önce ki verdiği telefonlardan bir farkı yok ama en güzel yanı çok hafif olması bir de istediğiniz kadar fırlatabilirsiniz telefonu. Her ne kadar pil firması üretmiş olsa da bataryaları bir süre sonra yanıyor.
gerimter
interneti sadece cepte mi kullanacağız yoksa bilgisayardada kullanılabilirmi.gerçi 100mb tan sora hız rezil ama .bide erzincanda 3g şebekesi bulamadım vodafon sadece istanbuldamı 3g veriyor .
ibrahim43
darkeagle wrote:
ZTE adlı dandik bir pil firmasında üretilen telefondan hayır gelmez. Daha önce ki verdiği telefonlardan bir farkı yok ama en güzel yanı çok hafif olması bir de istediğiniz kadar fırlatabilirsiniz telefonu. Her ne kadar pil firması üretmiş olsa da bataryaları bir süre sonra yanıyor.

Bilgiler için teşekkürler.Bende almayı düşünüyordum ama biraz daha araştırmak lazım galiba.Adam gibi bi telefon vermezler zaten Very Happy
aligultekin34
darkeagle wrote:
ZTE adlı dandik bir pil firmasında üretilen telefondan hayır gelmez. Daha önce ki verdiği telefonlardan bir farkı yok ama en güzel yanı çok hafif olması bir de istediğiniz kadar fırlatabilirsiniz telefonu. Her ne kadar pil firması üretmiş olsa da bataryaları bir süre sonra yanıyor.


sen kullandınmı bu telefondan.Nerden biliyon dandik olduğunu.Ama bazı çin malı telefonlar filan orjinallerden daha sağlam çıkıyor.
darkeagle
aligultekin34 wrote:
sen kullandınmı bu telefondan.


Tahmin edemeyeceğin kadar hem de

Her gün en az bir tane parçalıyorum hala Very Happy
ibrahim43
darkeagle wrote:
aligultekin34 wrote:
sen kullandınmı bu telefondan.


Tahmin edemeyeceğin kadar hem de

Her gün en az bir tane parçalıyorum hala Very Happy


Şöyle bakınca ucuz çin malı telefonlar gibi geliyor insana.İnternette araştırdım da ilk kullananlar vasat bir telefon demişler.yeni telefonlar da olacak yakında bakalım onlar nasıl olcak vodafonenin
darkeagle
ibrahim43 wrote:
darkeagle wrote:
aligultekin34 wrote:
sen kullandınmı bu telefondan.


Tahmin edemeyeceğin kadar hem de

Her gün en az bir tane parçalıyorum hala Very Happy


Şöyle bakınca ucuz çin malı telefonlar gibi geliyor insana.İnternette araştırdım da ilk kullananlar vasat bir telefon demişler.yeni telefonlar da olacak yakında bakalım onlar nasıl olcak vodafonenin


Piyasadaki çin malı telefonlar gibi değil bu. Daha farklı daha bi garip.
gerimter
daha garip derken dahamı dandik .
ibrahim43
gerimter wrote:
daha garip derken dahamı dandik .

Galiba öyle Very Happy Bence yeni telefonları beklemek gerek.Adam gibi bi şey verceklerini zannetmiyorum ama görmek lazım.
darkeagle
gerimter wrote:
daha garip derken dahamı dandik .


Sonuçta dandik ama dandikliği daha farklı, eline telefonu aldığında oluşturduğu dandiklik duygusu daha farklı.
ibrahim43
darkeagle wrote:
gerimter wrote:
daha garip derken dahamı dandik .


Sonuçta dandik ama dandikliği daha farklı, eline telefonu aldığında oluşturduğu dandiklik duygusu daha farklı.


"dandiklik duygusu" güzel bi ifade olmuş. Mr. Green o kadarmı kötü yav.Valla senin yorumunu okuyunca önce bi güldüm sonra almaktan tamamen vazgeçtim.Nokia bize yeter sanırım
darkeagle
ibrahim43 wrote:
darkeagle wrote:
gerimter wrote:
daha garip derken dahamı dandik .


Sonuçta dandik ama dandikliği daha farklı, eline telefonu aldığında oluşturduğu dandiklik duygusu daha farklı.


"dandiklik duygusu" güzel bi ifade olmuş. Mr. Green o kadarmı kötü yav.Valla senin yorumunu okuyunca önce bi güldüm sonra almaktan tamamen vazgeçtim.Nokia bize yeter sanırım


Dandik ama bir sempatisi var, belki gördüğüm en dandik telefon ama sevdiriyor en azından kendisi, en azından bir farklılık katıyor.
gerimter
ule vazgeçtim almayacam çakma n97 daha iyi herlde
kleistenes
bence o telefon htc tarafından üretiliyor bende viva tauch var baktığım zaman aynı gibi görünüyor. Htc den memnun musun diye sorarsanız hayır
gerimter
ön kamerası yok ama 3g destekli.Fodafonmu salak alanlarmı anlamadım gitti.
darkeagle
gerimter wrote:
ön kamerası yok ama 3g destekli.Fodafonmu salak alanlarmı anlamadım gitti.


Yurtdışında sattıkları önde kameraya sahip, Türkiye için ürettiklerinde ise bulunmuyor.
gtaturkey
vodefone un verdiği telefondan hayır gelmez dostum
Related topics
Prince Of Persia Türkiye
cep telefonunun zararlari hakkinda,mutlaka okuyun
phpBB Nasıl Yapılır Film(cik)leri (Flash) ***(MUTLAKA BAKIN)
Atatürk'ümüz için DEV Arşiv
Moderatör paneli nasıl acaba?
Hangi takimliyiz
Google'dan son bomba Google Cep telefonları
Yeni üyeler öncelikle buraya!!!
Yoksa Var mı?
3Gsiz Görüntülü Konuşun
Cep Telefonlarının Yeni Kabusu
Sır gibi saklanan kampanya !
Cep telefonuna rekor fatura
Simdi Account u yaptım ama nasıl ftp giriş yapabilirim
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Language Forums -> Turkish

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2011 Frihost, forums powered by phpBB.