FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Email programma

Thomme
Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een Email-programma dat een beetje handig is voor mijn 'robot'. Ik ben op zoek naar een Email-programma dat kan alle emails kan scheiden van elkaar (ik bedoel bijvoorbeeld emails van afzender A komen in postvak-in A en emails van afzender B komen in postvak-in B). (als er al zoiets bestaat) zou het programma dan ook alle links uit die E-mails kunnen halen, maar nogmaals, ik betwijfel of er zoiets wel bestaat.

Ik heb al eens rondgekeken op internet maar van E-mail programma's heb ik helemaal geen kaas gegeten, kunnen jullie mij iets aanraden?

Alvast bedankt,
Tom.
Roald
Ik weet dat je met outlook (en wellicht met thunderbird ook) een soort emailregels kan opstellen. Deze zorgen er dan voor dat de mails die je krijgt van afzender A naar postvak A gaan en alle andere naar postvak B, of hoe dat je het ook wil. Misschien dat er addons bestaan voor thunderbird die de links uit je mail filteren maar daar zou je zelf eens moeten naar zoeken of iemand anders weet het misschien.
rvec
In thunderbird kan het eerste in ieder geval, en als je een beetje kan programmeren denk ik ook wel te doen zou zijn om een plugin te schrijven (als deze er nog niet is).
Thomme
Oké bedankt Smile

Ik ga thunderbird eens uitproberen Smile
Georgeboy
Ook in outlook is het zeer eenvoudig om een aantal regels in te stellen. Je kunt er zeer ver in gaan om je emails zo nauwkeurig mogelijk te gaan sorteren...
Maar uiteraard is thunderbird een zeer volwaardig alternatief...Wink