FRIHOST FORUMS SEARCH FAQ TOS BLOGS COMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

Rock Werchter 2009

Ben je naar Rock Werchter geweest
ja
25%
 25%  [ 2 ]
nee
75%
 75%  [ 6 ]
Total Votes : 8

Marcuzzo
Is er iemand dit jaar naar Rock Werchter geweest?
zo ja welke groepen heb je zoal gezien en wat vond je er van.
Camping? welke. ect...

ik ben dit jaar voor de 7e keer geweest (niet op een rij natuurlijk), Camping B2 (zoals elk jaar).
groepen gezien:
Oasis
Coldplay
Limp Bizkit
Kings of leon
'tallica, tenminste een groep die liever een vuist ziet dan ons handjes

en dan nog die anderen waar ik niets meer van herinner Laughing
adri
Ik ben niet geweest, maar ik wou zeker wel gaan, volgend jaar ga ik alvast (staat al aangeduid in mijn agenda Very Happy ).

Adri Smile
Georgeboy
Ik ben ook niet geweest. Van vrienden die er wel waren heb ik enkel maar leuke en toffe reacties gehoord. Zo'n massaconcert is niet onmiddellijk iets voor mij. Ik ga dan liever naar de kleinere zalen of festivals. Natuurlijk kun je daar geen sequentie van top performances te zien krijgen. En vaak treden de grote groepen ook niet meer op voor een klein publiek. Heel jammer, dat vind ik dan weer een pluspunt aan groepen zoals Clouseau die er niet mee inzitten om toch nog eens voor een kleine zaal te spelen.
Roald
Ik wou gaan, zeker de eerste dag voor Oasis, the Prodigy en Pendulum maar ik had geen ticket gekocht omdat ik dacht dat ik moest werken deze maand, maar dat is dan verzet naar augustus en toen was het te laat Sad
Georgeboy
Zo'n festival is fantastisch om van die grote namen te zien optreden, maar het is niet onmiddellijk aan mij besteed om daar tussen de ganse meute te gaan staan. Geef mij ook maar liever een concert in een auditorium of bijvoorbeeld sportpaleis. Dan kun je er naar mijn mening meer van genieten.
De enige reden waarom ik zou genieten tijdens een festival is het plezier dat je kunt maken met de mensen die rond je staan. Al heb ik al gemerkt dat daar niet zoveel aandacht meer besteed wordt aan het concert zelf, waardoor ik me afvraag of het dan wel de moeite loont...
En van de ergste zaken vind ik ook de hoge prijs. De organisatoren vullen mooi hun zakken omdat mensen nog steeds zoveel willen betalen om te gaan naar een festival met de naam Rock Werchter... Indien die verkoop eens een jaar of misschien twee jaar zou slabakken dan denk ik dat de prijs heel wat lager moet kunnen...
adri
Georgeboy wrote:
Zo'n festival is fantastisch om van die grote namen te zien optreden, maar het is niet onmiddellijk aan mij besteed om daar tussen de ganse meute te gaan staan. Geef mij ook maar liever een concert in een auditorium of bijvoorbeeld sportpaleis. Dan kun je er naar mijn mening meer van genieten.
De enige reden waarom ik zou genieten tijdens een festival is het plezier dat je kunt maken met de mensen die rond je staan. Al heb ik al gemerkt dat daar niet zoveel aandacht meer besteed wordt aan het concert zelf, waardoor ik me afvraag of het dan wel de moeite loont...
En van de ergste zaken vind ik ook de hoge prijs. De organisatoren vullen mooi hun zakken omdat mensen nog steeds zoveel willen betalen om te gaan naar een festival met de naam Rock Werchter... Indien die verkoop eens een jaar of misschien twee jaar zou slabakken dan denk ik dat de prijs heel wat lager moet kunnen...

Ik dacht dat het 75 was voor 1 dag (en 4 voor 135?) op Rock Werchter, wel ik vind dat heeeeeeeel goed meevallen aangezien je meerdere artiesten krijgt en vergeet niet dat je voor bevoorbeeld Madonna of U2 ook rap aan 100 zit om daarvan een concert bij te wonen. Wink Geef mij dan maar Rock Werchter. Very Happy
Marcuzzo
adri wrote:
Georgeboy wrote:

Ik dacht dat het 75 was voor 1 dag (en 4 voor 135?) op Rock Werchter, wel ik vind dat heeeeeeeel goed meevallen aangezien je meerdere artiesten krijgt en vergeet niet dat je voor bevoorbeeld Madonna of U2 ook rap aan 100 zit om daarvan een concert bij te wonen. Wink Geef mij dan maar Rock Werchter. Very Happy

t'is dat eh,
ik heb mijn combi ticket 160 betaald dat is 40 per dag.
en daarvoor krijg je heel wat groepen en een fantastisch sfeer voor.
joostvane
Voor de eerste keer naar Rock Werchter geweest dit jaar. Ik had een dagticket voor zaterdag, maar ik plan zeker om volgend jaar combi te gaan. Ik heb Kings of Leon, 2ManyDJs, Limp Bizkit & social distortion, maar ik was nog maar net op tijd voor hun 3 laatste liedjes Sad

Ik heb de nacht van zaterdag op zondag overnacht samen met m'n combivrienden, zodat ik niet moest sukkelen met 2 uur wachten op de eerste trein, en ik wou mijn ouders niet lastig vallen om me om 2uur nog te komen halen. Ik heb geslapen op camping A4.
desonium
Ik ben er niet geweest, maar het lijkt me wel mooi om een keer heen te gaan Cool