FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Publiceren van eigen online spel

Carola_Game
Heeft er iemand ervaring met het publiceren van een eigen gemaakt spel.

Ik ben zelf dol op Escape Games. Dus leek het mij grappig om er zelf één te gaan maken.

Deze is nu vrijwel klaar (op enkele links na).

Weet iemand of je een spel rechtstreeks op een eigenwebsite van Frihost kan plaatsen? Of kan je daar alleen een link verwerken.

Indien het mogelijk is om op je website (die ik nog niet heb Wink ) een volledige game te plaatsen, hoeveel mensen kunnen er dan ongeveer tegelijk het spel spelen? (Dit omdat als het spel aangemeld wordt bij een gamesite er vaak veel mensen tegelijk het spel willen spelen om elkaar via een forum er door heen te begeleiden.)

Indien het niet mogelijk is, weet iemand waar ik dan wel mijn spel kan publiceren, zodat ik er vanaf mijn eigen te creëren website van Frihost, heen kan linken?

Het betreft dus een eenvoudig Escape Game geschreven met VBScript.

Al vast bedankt.
rvec
Natuurlijk kan het op frihost. Het enige wat een probleem kan zijn is de bandbreedte. Ik weet niet hoe groot het spel is, dus dat is moeilijk in te schatten, maar als het een klein spel is krijg je waarschijnlijk eerder donaties dan dat je over de bandbreedte heen gaat.
Carola_Game
Bedankt voor je reactie! Het is gelukt! Het spel is maar 3,3 mb.
rvec
en je hebt 10gb bandbreedte, dus je spel kan 3 103 keer gedownload worden Smile
Georgeboy
En mogen we ook even de link van je webruimte? Zo kunnen we eventjes je game uitproberen. Ik ben wel nieuwsgierig om eerlijk te zijn...

Oplosbare en goed uitgedachte escape games vind ik persoonlijk de max. Jammer genoeg staan er op het net ook tal van voorbeelden van hoe het niet moet...
Awiembaweb
Georgeboy wrote:
En mogen we ook even de link van je webruimte? Zo kunnen we eventjes je game uitproberen. Ik ben wel nieuwsgierig om eerlijk te zijn...

Oplosbare en goed uitgedachte escape games vind ik persoonlijk de max. Jammer genoeg staan er op het net ook tal van voorbeelden van hoe het niet moet...

Ja, ik ben ook ernstig nieuwschierig... Very Happy
Carola_Game
hahaha, stel je er niet te veel van voor hoor. De revieuws waren dat t een pittig spel was om uit te spelen, in het feedback/gastenboek staan wat tips.

Echter het spel is zo vaak gedownload dat ik vrijwel aan de max van mijn bandwith zit. Dus svp het liefst vanaf 1 mei weer downloaden.

Ben nu even twee weken uit de lucht, dus hier al vast de link naar de site:

http://www.escape.carolagame.frih.org/
rvec
je zou ook het bestand op rapidshare ofzo kunnen hosten en er naar beginnen te linken vanaf de 15e ofzo van de maand (als je bijna door je bandbreedte door bent) zodat je site wel up blijft.
Carola_Game
Rvec, dank je voor de tip, hele goede!

Off topic: sorry voor de minpunten, was een paar weken op vakantie Wink (net terug, zal het morgen in orde brengen