Heeft er iemand ervaring met het publiceren van een eigen gemaakt spel.
Ik ben zelf dol op Escape Games. Dus leek het mij grappig om er zelf één te gaan maken.
Deze is nu vrijwel klaar (op enkele links na).
Weet iemand of je een spel rechtstreeks op een eigenwebsite van Frihost kan plaatsen? Of kan je daar alleen een link verwerken.
Indien het mogelijk is om op je website (die ik nog niet heb
) een volledige game te plaatsen, hoeveel mensen kunnen er dan ongeveer tegelijk het spel spelen? (Dit omdat als het spel aangemeld wordt bij een gamesite er vaak veel mensen tegelijk het spel willen spelen om elkaar via een forum er door heen te begeleiden.)
Indien het niet mogelijk is, weet iemand waar ik dan wel mijn spel kan publiceren, zodat ik er vanaf mijn eigen te creëren website van Frihost, heen kan linken?
Het betreft dus een eenvoudig Escape Game geschreven met VBScript.
Al vast bedankt.
Ik ben zelf dol op Escape Games. Dus leek het mij grappig om er zelf één te gaan maken.
Deze is nu vrijwel klaar (op enkele links na).
Weet iemand of je een spel rechtstreeks op een eigenwebsite van Frihost kan plaatsen? Of kan je daar alleen een link verwerken.
Indien het mogelijk is om op je website (die ik nog niet heb
Indien het niet mogelijk is, weet iemand waar ik dan wel mijn spel kan publiceren, zodat ik er vanaf mijn eigen te creëren website van Frihost, heen kan linken?
Het betreft dus een eenvoudig Escape Game geschreven met VBScript.
Al vast bedankt.