Voor iedereen: ik ontwerp wel es vliegtuigen maar zijn er meer die dit doen?? enneeehhhh, als je een idee hebt over jouw eigen vliegtuig, vertel het! ik zou het graag willen weten.
vliegtuigen ontwerpen
Hoe bedoel je vliegtuigen ontwerpen. Bedoel je echt via speciale programma's op de pc of meer wat tekenen op papier?
Greetz
Adri
Greetz
Adri
Voor een project voor school hebben we wel eens een vliegtuig op waterstof ontworpen. Maar dat was maar één keer. In mijn vrije tijd doe ik dat niet echt.
Ivooo
Ivooo
Ik vind scheepsontwerpen persoonlijk interessanter (vooral de technische kant dan) Maar ik weet niet of je ook de technische kant in rekening neemt?
Een vriend van me studeert lucht- en ruimtevaarttechnieken in Delft dus die doet het op regelmatige basis. Hij heeft zelfs een laptop van de uni gekregen met een nvidia quadro om dat te doen.
Ja sorry, wat ik bedoelde was:
Fantasie vliegtuigen ontwerpen op papier of op een andere manier.
Fantasie vliegtuigen ontwerpen op papier of op een andere manier.
Ik vraag me af of ik zoiets zou kunnen, dat is echt vet complex, er zitten zoveel kleppen en systemen in vliegtuigen, allemaal voor de veiligheid, deuren die 100% dicht moeten zitten. Je zal wel kunnen zien dat ik air Crash Investegation kijk, maar daar blijkt altijd maar weet hoe een lullig schroefje ergens het verschil kan zijn tussen leven en dood.
Professionele mensen gebruiken het programma CATIA die de krachten enzo zelf uitrekend.
Kijk, dan begint het al makkelijker te worden, dan hoef je je daar in ieder geval niet meer druk om te maken, maar er wordt nog steeds een heleboel denkwerk van je verwacht. Het kan gewoon niet zo makkelijk zijn dat je even wat tekent.
Al stort ie in het echt neer...als het er maar op lijkt. Ik post er van de week wel eentje...(ps: niet lachen ok?)
Natuurlijk lachen we niet
Dat zou nergens op slaan.. Tenzij je echt een bijzonder grappig vliegtuig tekent
(is ook weer een kunst op zich).
Misschien kunnen we je enigszins nog positief feedback geven?
Misschien kunnen we je enigszins nog positief feedback geven?
| Awiembaweb wrote: |
| Al stort ie in het echt neer...als het er maar op lijkt. Ik post er van de week wel eentje...(ps: niet lachen ok?) |
Waar blijft die post nou!
| joostvane wrote: | ||
Waar blijft die post nou! |
Ja, sorry, ik heb een beetje probleempies met mijn scanner. Wat een *...* ding is dat zeg!