Er ligt hier al een 5 à 10 centimeter sneeuw en het blijft nog lichtjes doorsneeuwen. Alles is bedekt door een dikke witte laag. Chaos op de wegen verzekerd, vermoed ik.
Heeft het ook zoveel gesneeuwd bij jullie?
thuis wel een paar centimeter en aardig glad, maar hier op het werk is geen sneeuw te zien, wel wat ijs op de parkeerplaats.
Hier ligt een record brekende!!!....
.
.
.
.
0 cm

Wat leuk, een sneeuw topic. Haha
Nou, hier is het ontzettend sneeuwig ook, niet dus. Het westen moet weer eens saai doen
In het verre oosten ligt het ook helemaal onder een wit dekentje... En er is heel wat spraakmakend nieuws over de -20 graden in Limburg! Hier (in Amsterdam) is het gewoon meer dan 10 graden warmer, damn.
Maar ik vind dat er wel weer teveel gezeurd wordt over de kou. Oké, het is dan wel bijna 15 jaar geleden dat we voor het laatst een Elfstedentocht gehad hebben, maar nu kunnen we eens weer schaatsen op natuurijs, wordt er rampzalig gesproken over de kou. In de zomer willen we winter, is het eindelijk winter, ligt er nog sneeuw en ijs ook nog (!), is het weer niet goed.
Anyway, ik geniet er wel van hoor
Niet piepen, en lekker die schaatsen of slee d'r bij pakken!
(Nouja, het sleetje voor de gelukkigen onder ons dan, haha). En het verkeer ligt toch altijd wel overhoop, is het niet door de sneeuw, dan wel door de regen, mist of een verdwaalde kudde koeien.
Er ligt nog altijd iets meer dan 10 cm sneeuw hier en het vriest heel hard. Buiten staan er een paar grote sneeuwmannen en zelfs een halve iglo.
Oh, maar ik bedoelde natuurlijk niet dat jij loopt te klagen! Ik dacht met name aan wat ik op tv hoorde deze avond (RTL nieuws) en wat mensen uit mijn omgeving me allemaal meedelen.
P.s. Die iglo lijkt me wel vet eigenlijk. Ik wil ook! 
Bij ons ligt er inderdaad geen centimeter sneeuw (ik woon in het westen), maar we hebben nog wel (redelijk) dik ijs, dat kan je weer van het noorden niet zeggen.
Ivooo
Hier ligt sneeuw, gisteren was het -17 (wtf) en vandaag is het al niet veel beter... Ik ben blij dat ik nog zeker een week thuis zit :d
De sneeuw is wel allemaal ijs aan het worden en hier en daar zijn van die gemene gladde plekken...
Even een correctie op het vorige bericht:
Vanmorgen was er sneeuw! Het bleef niet lang en het was ook niet meer dan 1 cm, maar het was er.
Oh ja, en ons ijs is nu ook bijna helemaal weg.
Ivooo
Inderdaad, er was even sneeuw!! Nu zijn wij ook blij. Maar ik heb het idee dat het kwik ondertussen weer met 10 graden gestegen is...
Vanmorgen was het ook inderdaad even gevaarlijk glad...
Leuk he sneeuw, alleen jammer dat het er niet heel veel ligt en het bederft het ijs kunnen we niet schaatsen, maar dat kunnen we sowieso al niet als het steeds weer dooit, dat is nu echt jammer, in iedergeval is het echt winters weer en dat is heeeel erg leuk, eindelijk is het weer goed weer. In de kerstvakantie had ik nog geskied in de sneeuw, jaa, echte opgespoten sneeuw want in het Sauerland(duitsland, 2 uur van de grens) vroor het wel zo als het hier nu doet, maar het was helemaal groen, maar leuk dat het nu sneeuwT.
yep had ook sneeuw de enige sneeuwpret was om de voorruit van de auto schoon te vegen, tegen de tijd dat ik thuis kwam van school was alle sneeuw weg.
Twee dagen geleden heeft het gesneeuwt, maar dat was zo weinig dat het rond 11 uur sochtends alweer gesmolten was
We hebben wel veel last van bevroren passen, waardoor heel veel mensen spontaan voorover vallen, wel leuk om naar te kijken 
| endless wrote: |
Twee dagen geleden heeft het gesneeuwt, maar dat was zo weinig dat het rond 11 uur sochtends alweer gesmolten was We hebben wel veel last van bevroren passen, waardoor heel veel mensen spontaan voorover vallen, wel leuk om naar te kijken  |
dan heb je nog geluk
hier in eindhoven heeft het flink gesneeuwd een week geleden, de rotzooi ligt der nog steeds:(
de sneeuw is meer ijsgeworden, opzich leuk stukjes drifte mee ene auto maar het is een niet leuk als je der door moet fietse
van mij mag het weer gaan dooien zodat alles weg gaat..
Nou, die wegen mogen ze op zich wel gewoon schoon houden. Dan zijn ze gewoon fietsbaar. Echter, met al dat noodweer is dat natuurlijk heel veel werk. (En lastig voortbewegen). Minder dus. Anders is het toch prachtig? 
Ik vind het alleszins prachtig.
Jammer genoeg is hier alle sneeuw sinds gisteren weg. Behalve wat sneeuwhopen of restanten van sneeuwmannen.
ben er wel blij mee dat het weg is, nu alleen de regen nog weg en ik kan weer op de motor 
Oeh, motorrijden. Vet. Daar zou ik ook een rijbewijs voor willen halen!
Ja, ik hoorde het al van mijn mams (die in het oosten woont), er heeft anderhalve week sneeuw gelegen daar en hier welgeteld 2 uur of zo xD !!
Máár, vandaag vond ik het heer - lijk weer! Weinig wind, niet te koud, zon, prachtig.
Ik vind het eigenlijk ook niet zo heel erg dat het nu even weg is. Ik moet morgen namelijk weer de post lopen.
Ivooo
ik vind het ook niet erg, ik heb nu m'n been gebroken doordat ik ben uitgegleden...
In Brussel hadden we ongelooflijk wat veel sneeuw gehad
Normaal, gebeurt het niet... we waren stomverbaasd maar toch blij.
Ondanks de sneeuw was het bijzonder koud met een gemiddelde van -10 °C ... vooral in Brussel.