FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Dingen voor FRIH$

adri
Ik was door de frequently asked questions aan het gaan en ik heb een vraag... Razz (werd niet beantwoord in de faq Razz ):

In de faq staat:
FAQ wrote:
Q: What are the 'FRIH$'?
Unlike the Points, the FRIH$ are here to trade, donate, buy and exchange things. You can do whatever you want with them. You can buy and trade services/goods in the marketplace. Frihost will also give away certain things for a specific amount of FRIH$ in the future.

Gaat dit eigenlijk ooit gebeuren en wat kunnen/mogen we verwachten indien dit ooit zal gebeuren? (Meer ruimte, meer forums, een domeinnaam????)

Mvg

Adri Very Happy
rvec
nee zijn meer dingen zoals een hogere plek in de directory en misschien soortgelijke functies die er later nog bij komen. Ik weet niet of bondings nog meer ideeën heeft, maar bandbreedte en plek op de server komen waarschijnlijk nooit te koop.
adri
Ook niet voor een aardige duit frih$ Sad Razz
neji
adri wrote:
Ook niet voor een aardige duit frih$ Sad Razz

Ik vrees dat je hiermee teveel gaat benadelen. Enkel zei die nooit andere mensen frihs hebben gegeven; enorm veel posts hebben geplaatst;...

Er moet een grens zijn, en om nu te zeggen dat je voor pakweg 500 frihs een gig meer trafiek mag hebben.. Nou das erover Smile
atleetalie
die dingen zijn waardeloos, hoewel soms mensen domeinamen weggeven, maar dat is op de engelse marketplace, dat zinnentje heeft me ook altijd al verbaasd.
traxion
een domein kost tegenwoordig niet meer zoveel

maar als je het domein kan gebruiken is een gratis domein altijd handig:)
Nederland
Ach, ik heb niet zoveel, maar hieruit merk ik op dat je er nu nog bijna niks aan hebt!
Georgeboy
Ik denk dat een goed ruilmiddel voor de frih$, het omruilen van frih$ in punten zou kunnen zijn. Ik geef maar een voorbeeldje, per 50 frih$ kun je 1 punt verkrijgen. Het doet me een beetje denken aan het principe van bij de beenhouwer of bij de bakker. Je moet eerst genoeg verzamelen en dan kun je ze inwisselen. Volgens mij is het bij velen onder ons wel al eens voorgevallen dat er een periode is waar je net iets minder tijd hebt om een post te plaatsen op dit forum. Ik denk hierbij aan examens, reis, project deadlines... Op die manier kun je dan de reserve die je opgebouwd hebt "verzilveren".
Of voor een groot aantal frih$, ik denk hierbij aan 1500 frih$, 2000 frih$, mag uiteraard ook minder...Wink kun je immuniteit kopen. Hiermee bedoel ik dat je punten niet meer kunnen zakken voor bvb een jaar. Op die manier verplicht je de members toch nog om te posten om hun spaarpotje groot genoeg te houden.
Ik weet niet of boundings deze voorstellen al in overweging heeft genomen? Het is niets materieel, juist zoals de frih$ zijn...
rvec
gaat niet gebeuren. Het enige waar de frih$ voor gebruikt gaan worden worden virtuele dingen zoals een hogere link in de directory of iets speciaals met een blog. Nieuwe ideeën zijn altijd welkom, maar hosting voor frih$ zal er nooit komen.
Georgeboy
Ik kon het maar voorstellen hé. Het gaat immers niet om zuivere hosting die je in de plaats krijgt voor frih$. Je dient immers eerst al heel wat posts gedaan te hebben alvorens je aan een bepaald "bedrag" komt. De immuniteit kan dan ook tijdelijk zijn, waardoor ik dacht om even wat moeilijkere periodes om te kunnen posten, te kunnen overbruggen.
Dat men effectief waardevolle zaken zou kunnen krijgen voor frih$, zou ik ook eigenaardig vinden. Het blijft immers een gratis host. Ook boundings moet uit zijn kosten geraken. Een domeinnaam ofzo, kost rechtstreeks ook geld aan boundings, waardoor het meer op sinterklaas zou gaan lijken...Wink En ik denk niet dat dit de bedoeling is...Laughing
Flakky
I denk dat er mischien advertentieruimte verkocht moet worden voor frih. Op die manier zijn zelfs de groten onder ons nog aan het uitgeven. Elke week kan je bieden op een klein stukkie en elke maand kan je bieden op een tweede stukkie. Dat word zo duur als wij zelf willen.